abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24532769
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 15:57 schreef junkie19 het volgende:
Speciaal voor Skeptic:
Skeptic, ik heb iedereens comments gelezen (en gedeeltes van jou comments) daarnaast heb ik de 1ste 4 dagen en nu weer gereageerd. Het wakker maken van mensen en ervoor zorgen dat ze iets ondernemen is logisch met dit topic. Ik noemde alleen mijn eigen targets op. Grow up.
Ik ben zeer waarschijnlijk ouder dan jij, dus word zelf ff volwassen. Volgens jouw openingspost ging het erom mensen op bepaalde zaken te wijzen, maar dit topic is, zoals iemand anders al zei, geen discussie meer, jij en anderen weigeren om ook maar enige serieuze vorm van onderbouwing te leveren. Het is mij niet duidelijk op grond waarvan jij gelooft in deze theoriën. Geloof jij werkelijk alles wat er staat op die sites waar je naar verwijst in je openingspost?

Hoe denk je nu mensen wakker te maken als je niet in staat bent / bereid bent om je stellingen ook maar enigszins op volwassen manier toe te lichten? Ik heb aangegeven te willen luisteren naar een onderbouwde stelling, maar blijkbaar is het teveel moeite om ook maar een poging te doen. Kan jij je niet voorstellen dat er mensen zijn die je niet serieus nemen als je zo'n houding aanneemt, maar dat mensen zich misschien wel zouden laten overtuigen als je een andere houding aannam dan "ik heb gewoon gelijk, doe niet zo moeilijk?" Zijn het niet juist de kritische mensen waarvan je kunt verwachten dat ze openstaan voor een dergelijke, niet-alledaagse boodschap? Nogmaals, dat niemand het aandurft een onderbouwd betoog te tikken vind ik erg jammer.
quote:
Speciaal voor iedereen:
Daarnaast wil ik iedereen zeggen niet teveel te focusen op Bush. Allemaal leuk en aardig de war on terror en olie en bla bla bla, we weten het nu wel. Ook de media hype omtrend Bush die gaat komen is om mensen te verwarren. Bush en zijn administratie worden aangestuurd. Er zijn meerdere partijen die de wereld willen domineren. Erg dom als iedereen zich op Bush gaat richten. De hele wereld is bezig met Bush Terwijl de Bush administratie (wat dat ook mag inhouden) net als de AIVD in Nederland, sterke relaties heeft met -noem maar iets- Israel, toch meneer de With?

Bush + Kerry = 1 pot nat.
nieuwe president = geen verschil.

Ook de opvolger van Bush zal net zo slecht zijn.
Bewijs is??? Waar??? Waar o waar??? www.google.com en zoek het zelf maar uit??? En sinds wanneer kan jij de toekomst voorspellen???
quote:
Probeer objectief te blijven en het breder plaatje te overzien.
Ik BEN en BLIJF dus objectief en ik geloof jouw uitspraken dus OOK niet zomaar. DAT is wat objectiviteit betekent, NEUTRAAL blijven en je eigen overtuigingen niet mee laten spelen. Objectiviteit betekent dus NIET alles door een ANDERE gekleurde bril zien...
quote:
Waar kun je voor gaan?
- geen cencuur in de media
- geen id plicht
- privacy
Helemaal mee eens, met de toevoeging dat je niet in samenzweringen hoeft te geloven om een dergelijke mening toegedaan te zijn. Alleen al het feit dat de regeling omtrent de ID plicht de politie de mogelijkheid geeft om burgers nog verder uit te melken, het risico bestaat dat mensen gediscrimineerd gaan worden (gericht bepaalde bevolkingsgroepen om identiteitsbewijs vragen) en er bovendien andere vormen van misbruik mogelijk zijn, terwijl het weinig tot niets oplost (echte criminelen / terroristen hebben toch wel een vals identiteitsbewijs en de politie had toch allang de mogelijkheid om mensen mee te nemen naar het bureau wanneer ze zich niet konden identificeren.

(Het is overigens censuur)

@ Chewie

Je hebt HELEMAAL gelijk, mijn stellingen zijn ook niet te bewijzen, maar voor mij zijn dit factoren om op z'n minst erg argwanend te zijn. Het ging er mij ook alleen maar om dat door een dergelijke formulering het mogelijk is om mijn bronnen na te trekken en dus ook te controleren of wat ik beweer ook werkelijk KLOPT. Je kunt in ieder geval zo nakijken of de feiten waar ik me op baseer ook daadwerkelijk feiten zijn of dat ik er een draai aan gegeven heb. Dat ik het in een bepaalde context plaats, daar kun je natuurlijk altijd aan twijfelen. Met de stellingen die hier door Junkie19 en anderen worden geponeerd is het in het geheel niet mogelijk om na te gaan waar zij zich op baseren. Dit maakt het zeer moeilijk zo niet onmogelijk om in discussie te treden.

@ nokwanda

Het is inderdaad (zoals Chewie heeft aangetoond) moeilijk om zaken waterdicht te bewijzen. Zeker wanneer het gaat om zaken waarover weinig bewijs voor handen is. De technieken die ik gebruik zijn die van historici, o.a.: baseer je op bronnen die zo betrouwbaar mogelijk zijn, zoek dus goed uit wat voor bronnen dat zijn en zorg ervoor dat je verhaal controleerbaar is (door bronvermeldingen anderen in staat te stellen je bronnen zelf te bekijken). Door een dergelijke methode is het mogelijk voor historici om met elkaar te discussieren. Door dergelijke regels is het meteen duidelijk welke uitganspunten iemand heeft en waar deze persoon zich daarbij op baseert. Door dan de gebruikte bronnen na te trekken of er andere tegenover te stellen kun je dan een weerwoord geven, etc. Zonder een dergelijke methode wordt het één groot welles-nietes verhaal, zoals hier dan ook gebeurt.
  woensdag 12 januari 2005 @ 21:02:53 #152
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24537365
-----

quote:Speciaal voor iedereen:
Daarnaast wil ik iedereen zeggen niet teveel te focusen op Bush. Allemaal leuk en aardig de war on terror en olie en bla bla bla, we weten het nu wel. Ook de media hype omtrend Bush die gaat komen is om mensen te verwarren. Bush en zijn administratie worden aangestuurd. Er zijn meerdere partijen die de wereld willen domineren. Erg dom als iedereen zich op Bush gaat richten. De hele wereld is bezig met Bush Terwijl de Bush administratie (wat dat ook mag inhouden) net als de AIVD in Nederland, sterke relaties heeft met -noem maar iets- Israel, toch meneer de With?

Bewijs is??? Waar??? Waar o waar??? www.google.com en zoek het zelf maar uit??? En sinds wanneer kan jij de toekomst voorspellen???

-------

Bush is de neef van Kerry.

9-11 was een fake.

Moslim-terroristen bestaan NIET, vijanden van de agressor bestaan wel!

Olie is waar het om draait.

Bush is Skulls& Bones.

Bill Clinton, Al Gore, George W Bush.. Kerry, werden voorgeschoteld door de BIlderberg.

De Bilderberg zorgde er voor, dat de complete top in Clintons regering van Joodse afkomst was.

(wat betreft tijden en personen, is dat gemakkelijk te checken)

Tegen Monica Lewinsky zei Clinton: Not in This room, another country is listening.

Bill clintons verkiezingscampagne werd grotendeels gefinancierd door NORTON (een groot bedrijf, van joodse afkomst)

Al gore werd gesteund door de Bilderberg, maar toen George W Bush zijn tegenstander bleek.. (Bush stond hoger in rang) werd Bush tot president uitgeroepen.

Inderdaad, Google is handig.. desbetreffende Data is namelijk daar gewoon in te voeren, waardoor je zowel links van hooggeplaatste instanties, als links van conspiracy theoristen vindt.

Het is een kwestie van interesses.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_24538363
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 15:57 schreef junkie19 het volgende:
Speciaal voor Skeptic:
Skeptic, ik heb iedereens comments gelezen (en gedeeltes van jou comments) daarnaast heb ik de 1ste 4 dagen en nu weer gereageerd. Het wakker maken van mensen en ervoor zorgen dat ze iets ondernemen is logisch met dit topic. Ik noemde alleen mijn eigen targets op. Grow up.
Sorry, maar ik ben het dus even niet met jou eens. Er is totaal niks logisch aan wakker maken van mensen en ervoor zorgen dat ze iets ondernemen. Het echte doel van een topic in een forum is je mening en theorien naar voren brengen zodat anderen daarop in kunnen haken als ze dat willen en hoe ze dat willen. Mensen wakker willen maken en ervoor zorgen dat ze iets ondernemen is vooral in de context van dit soort topics dikke onzin. Mensen maken dat namelijk altijd voor zichzelf uit. Als het iemands doel is om dit te bewerkstelligen vind ik dat zo iemand in een fantasiewereld leeft waarin hij/zij denkt dat een topicje ergens op een leuk populair forum ook maar enige invloed van die aard zal hebben op die 20 mensen die hem bezoeken (best lange zin ja).
quote:
Speciaal voor iedereen:

Ook de opvolger van Bush zal net zo slecht zijn. Probeer objectief te blijven en het breder plaatje te overzien.

Waar kun je voor gaan?
- geen cencuur in de media
- geen id plicht
- privacy

Deze simpele dingen laten ons in "vrijhheid" leven.
Wat doen we tegen censuur in de media?
Wat doen we tegen id plicht?
Ik heb nog meer dan zat privacy vind ik eigenlijk, maar ik spreek voor mezelf
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:09:25 #154
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24553483
Voor heeeel veel nieuwe interessante foto's van de Bohemian Grove, bekijk de onderstaande links.
zeer interessant!

http://www.nonwo.net/inde(...)display;threadid=143
http://www.nonwo.net/inde(...)display;threadid=153
http://www.nonwo.net/inde(...)display;threadid=140
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_24584315
MARTIAL LAW: 9-11: Rise of the Police State
in bad zitten met een joint, en keihard the doors op
pi_24588115
In mijn laatste post in dit topic heb ik nog al het een en ander over mijn bronnen vermeld.

Weet je wat nou zo leuk is van al die gasten die om bronnen lopen te brullen?

Deze gasten en nu ga ik het heel hard roepen WILLEN HELEMAAL GEEN BRONNEN!

Nog een keer ze willen helemaal geen bronnen omdat ze f*cking heel hard in hun broek schijten,f*cking heel hard bang zijn. Kijk dat is het em nou in deze prachtige matrix,iedereen krijgt precies wat ie waard is,exact dat, niet meer en niet minder.

Maw, als je meer wil en je ben er niet aan toe;bullshit no more ,krijg je te horen, hoe graag je het ook wil en dan heb je die anderen die willen helemaal niet maar die zijn er zekers aan toe dus hoppa voor je kiezen zal je het krijgen. Al met al doen we dit zelf.

Ik herhaal we doen dit zelf, dus er is geen ene boerekosmos lul waar ook in any how welke dimensie dan ook die de zooi voor je regelt alleen je zelf. Simpel hey? En dat is je power!

Tuurlijk ze hebben miljoenen jaren lopen brullen tegen jou dat het niet waar is en dat is je eigen conditionering.F*ck conditionering! Maak je daarvan los zover je kan en mag van je zelf! Echt je hoeft het niet aan je moeder of balkenende te vragen hoor!Vraag het aan je zelf.

Ik vertelde al van mijn heerlijke sukkel familie en boy oh boy wat leer ik veel van die gasten zeg!
Zo heb ik een broer en die gast is eigenlijk best wel slim maar hij is fucking bang hij schijt de heledag in zijn broek.Mijn god elke dag zou er wat met hem KUNNEN gebeuren.Jullie begrijpen wel dat hij dubbel verzekerd is! Ha,ha waartegen?

Nu komt het mooie en zo werkt het voor alle bangerikken.Mijn "tio" is dus echt een powerful big motherf*cker zo een die zowat de gehele rechterlijkemacht in dit land in zijn broekzak heb.(wist u dat veel rechters in dit land chantabel zijn?,nederland is net zo'n bananen republiek als zuid-amerika, it's all the same, maak je maar geen zorgen)

Mijn broer schrok van een sterk staaltje van oom's kunnen en vroeg mij om uitleg.Hij wist op dat moment niet dat "tio" zo machtig was.Hij had wel iets in die trent gehoord maar mijn broer hoort tot de groote legioen grote schijters in de kosmos en neem van me aan we hebben ze nodig en heelhard ander is er GEEN matrix.

Bewijs loopt deze sukkel te roepen ik wil bewijs. Sure broer zeg ik dan moet ik "tio" bellen, kan ie je het uitleggen, lul dat je erbent!

En nu komt het hij wil niet met oompie praten want meneertje is weer bang,daar heb je dat fenomeen weer,meneertje schijt zevenhonderd kleuren in zijn broek om iets te horen wat zijn wereld beeld naar de knoppen brengt. En zo is het met vijf miljard plus nog wat zielen op deze planeet. ZE ZIJN ER NIET AAN TOE!

Dus aan al die bronnen neukers hou er mee op je schiet er geen fluit mee op! Het zelfde geldt trouwens voor al die komma neukers laat het je komt geen steek verder!

Ik ben geen 33e graad vrijmetselaar ik kijk wel link uit! Want als ik dat ben wil ik ook 34e worden en die is er niet in dat sukkel instituut want dat is het voor mij een SUKKEL instituut van de bovenste plank.Gewoon een lekkere mind control zoals al die instituten ,een pot "ons kent ons" is het. Daarom is het ook zo'n tering zooi op deze sukkel planeet.Waarom is deze planeet sukkel? Omdat het de beschaving krijgt die het verdient en die is sukkel.

Trouwens deze beschaving is allang afgeschreven, jullie merken het binnen kort wel.

Maar dodeca rouwt er geen centimeter om want zoals zonnen komen en gaan zo komen en gaan beschavingen en wij zijn heerlijke gonners,bye,bye beschaving! Mijn broer probeerde zich hier nog tegen te verzekeren maar helaas hij is een te grote sukkel om dit te begrijpen.

Hallulama je stelt goede vragen, begin er topics over het gaat de diepte in.

Het blijf een mooie spiegel en dat geldt voor elke beschaving.
  zondag 16 januari 2005 @ 00:36:16 #157
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_24591124
Fijn om te horen Dodeca, mail me eens op "hallulama apestaartje futurebreeze punt com" als je wilt...
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_24613143
Dodeca, kunnen wij niet afspreken? ik wil graag wat van je kennis. satish@infonation.nl of 06-52498072
  maandag 17 januari 2005 @ 19:56:24 #159
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24614172
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_24615375
quote:
Op maandag 17 januari 2005 19:56 schreef Aurora025 het volgende:
End of world Flash animatie
http://www.media.ebaumsworld.com/endofworld.swf
LOL
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_24617175
Not gonna happen, trust me on this one. ^_^

Maar wel funny.
Senatus Populus Que Romanus
  woensdag 19 januari 2005 @ 02:33:37 #162
94904 ExtremeKnowledge
pi_24634033
Dodeca, er zijn altijd nog conspiracy gekken als EK om de vernietiging van de wereld tegen te gaan.

Maarja, wat doen wij.. als al die mensen iets "beters" te doen hebben

"Wie het goede doet ter wille van het goede, zoekt lof noch beloning, en toch kan hij er ten slotte zeker van zijn."

- William Penn

[ Bericht 24% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 19-01-2005 03:05:36 ]
But now we are awake!.
  woensdag 19 januari 2005 @ 02:40:22 #163
94904 ExtremeKnowledge
pi_24634112
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 23:55 schreef Darksoulz het volgende:

[..]

Wat doen we tegen censuur in de media?
Wat doen we tegen id plicht?
Ik heb nog meer dan zat privacy vind ik eigenlijk, maar ik spreek voor mezelf
Vrije Media en journalistiek terug brengen.

ID kaart is ok, erg handig.. maar ID plicht hoeft niet.. en kan gemakkelijk door 51% van de bevolking teruggezet worden. Dan moeten ze echter wel wakker zijn.
Biometrisch paspoort gaat zowieso wel degelijk te ver, mijn vingerafdruk hoeft van mij niet perse voor elke derderangs terrorist op te vragen zijn.

Privacy? Jij hebt geen privacy meer, ik ook niet. Heb jij ooit iets besteld bij een postorderbedrijf? Of heb je wel eens gebeld naar het gemiddelde betaalnummer?

Heb je een mobiele telefoon? en een abonnement?.. wist je dat als je dat abonnement een paar maanden niet betaald.. en het afgezegd wordt?? je wel van geluk mag spreken als je bij een ander telefoonbedrijf nog een abonnement krijgt?.

Ik praat dan nog niet eens over de 3 megadikke thuisgeleverde bestel-boekkies die elke huisvrouw in een gezin wel eens gehad heeft;)

Gebruik je Paypal? Weetje dat als je geld verdient voor het verkopen van "conspiracy-documentaires/videos/bewijzen, gebanned wordt op Paypal? althans je website? onder het mom Offensive Site?.

Als je zelf een bedrijfje hebt, en graag goeie klanten wil.. ga dan even naar experian.nl, daar kan je opvragen of iemand een goeie potentiele klant is.. al zijn/haar betaalgegevens die geregistreerd zijn, zijn daar op te vragen.

BInnen 5 minuten.

Praat me niet van privacy alsjeblieft.
But now we are awake!.
pi_24634231
quote:
Moslim-terroristen bestaan NIET
Op welke groep richt je je dan? Al Qiada of bendes uit Irak? Die laatste zijn nl. gewoon moslimterroristen, aangezien ze moslim zijn een aanslagen plegen. Als het een christen was waren het christenterroristen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 19 januari 2005 @ 03:06:37 #165
94904 ExtremeKnowledge
pi_24634329
Een Irakeze moslim die een aanslag pleegt, is een Irakeze terrorist.. geen Moslim-terrorist.

Het wordt namelijk gedaan uit overtuiging tegen de bezetter van hun land, dus uit politieke overtuiging.. dat maakt het een Irakeze terrorist.

Het is een klein verschil, het is niet zo dat Allah zegt dat zij ze moeten doden.. het is dat deze Amerikanen de Agressor zijn.

edit: Zij hebben ook bezetting ver van hun bed gezien, het is niet zo dat het mensen zijn die gewend zijn om bezet te zijn door een ander land.. het is zoiets als de achterliggende gedachte voor de gemiddelde Nederlander, om bezet te zijn door een personage als Adolf Hitler, kan je je voorstellen dat men dergelijke gedachten heeft bij het woord Bush?
(ook al moet ik toegeven dat Saddam regime me ook geen pretje lijkt).

[ Bericht 23% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 19-01-2005 03:12:39 ]
But now we are awake!.
  woensdag 19 januari 2005 @ 03:08:39 #166
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_24634348
Alhoewel ik weet dat het Engels steeds meer invloed begint te krijgen op de Nederlandse taal en dit ook steeds breder wordt geaccepteerd, moet ik er toch even als een echte FUCKING KUT-NSB'ER op wijzen dat het nog altijd 'dominantie' is en geen 'dominatie'. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:27:43 #167
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_24636954
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 03:06 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
edit: Zij hebben ook bezetting ver van hun bed gezien, het is niet zo dat het mensen zijn die gewend zijn om bezet te zijn door een ander land.. het is zoiets als de achterliggende gedachte voor de gemiddelde Nederlander, om bezet te zijn door een personage als Adolf Hitler, kan je je voorstellen dat men dergelijke gedachten heeft bij het woord Bush?
Minister-president De Geer = Saddam?
Bush vergast 6 miljoen Irakezen?
Je moet je vergelijkingen wat beter kiezen.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:28:53 #168
41051 Rasing
pi_24636970
Dubbel
pi_24640187
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 03:06 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Een Irakeze moslim die een aanslag pleegt, is een Irakeze terrorist.. geen Moslim-terrorist.

Het wordt namelijk gedaan uit overtuiging tegen de bezetter van hun land, dus uit politieke overtuiging.. dat maakt het een Irakeze terrorist.

Het is een klein verschil, het is niet zo dat Allah zegt dat zij ze moeten doden.. het is dat deze Amerikanen de Agressor zijn.

Goed punt. Maar niet alle terroristen daar zijn Irakezen. Er lopen veel buitenlanders rond die de westerse agressor uit naam van Allah willen stoppen. Misschien heb je gelijk en zijn het er niet veel, want volgens mij misbruiken de meesten hun geloof ook om daar maar aanslagen oid te plegen. Maar het zullen er toch een aantal zijn die niet helemaal lekker zijn in hun kop.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_24640864
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 03:08 schreef JAM het volgende:
Alhoewel ik weet dat het Engels steeds meer invloed begint te krijgen op de Nederlandse taal en dit ook steeds breder wordt geaccepteerd, moet ik er toch even als een echte FUCKING KUT-NSB'ER op wijzen dat het nog altijd 'dominantie' is en geen 'dominatie'. .
Je bent gewoon iemand met zijn eigen ideen over de wereld. Als je vind dat je een NSB'er bent dan heb je daar alle recht op. Gezien de veranderingen in de wereld zal het zelfs voordelig uit kunnen pakken voor je. Neem van mij 1 ding aan joden, nazi's, moslims, aliens... it's all in the game...
  donderdag 20 januari 2005 @ 01:27:16 #171
94904 ExtremeKnowledge
pi_24645030
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:27 schreef Rasing het volgende:

[..]

Minister-president De Geer = Saddam?
Bush vergast 6 miljoen Irakezen?
Je moet je vergelijkingen wat beter kiezen.
Nee Bush plant hun grondstoffen in westerse en arabische handen

Amerikaanse invloed in Afrika, met name Zuid Afrika verhongert mensen.

Vrije handel verhongert de mensen daar zowieso.

Meneer de Geer zal niks mis mee zijn, maar Hey welke Nederlander was het ook alweer die Saddam zijn gassen leverde? Dat was laatst nog in "Barend en van Dorp", Punt.

[ Bericht 7% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 20-01-2005 02:58:53 ]
But now we are awake!.
pi_24646767
http://www.dewaarheid.nu/okt01/prescott.htm

Hoe staalbaron Thyssen en grootvader Bush Hitler groot maakten.

De familie Bush speelde een centrale rol in het financieren en bewapenen van Adolf Hitler voor zijn machtsovername in Duitsland. Ze hielp de kanonnenfabrikanten de nazi-oorlogsmachine op te bouwen. In de eerste oorlogsjaren streek de familie Bush de winst op van de slavenarbeid in de ertsmijnen van Auschwitz. Ze hielp de theorie van de 'raszuiverheid' ontwikkelen. De banden van de familie Bush met nazi-Duitsland.

Op het einde van de eerste wereldoorlog ziet August Thyssen, de grootste militaire producent in Duitsland, zijn staalrijk in gevaar. In het 'neutrale' Nederland opent hij de Bank voor Handel en Scheepvaart, in Rotterdam. Zo kan hij zijn oorlogsbuit van de August Thyssen Bank in Berlijn op tijd versluizen tegen de schadeclaims van het Versailles-verdrag. De oude August schenkt 100 miljoen dollar en zijn industrieel imperium in het Ruhrgebied aan zijn zoon Fritz. Die raakt in 1923 in de ban van Adolf Hitler, de man die de Duitse industrie kan redden van de opstandige arbeidersklasse. (1) De staalbaron ontmoet Adolf Hitler en generaal Erich Ludendorff en besluit 100.000 goudmark te geven aan de beginnende NSDAP.

Maar Hitlers partij heeft veel meer fondsen nodig om de communistische beweging te verslaan. Het oorlogsgeld in Rotterdam volstaat niet. En dus wil Thyssen ook een Amerikaanse tak oprichten. In 1922 ontmoet hij in Berlijn Averell Harriman, de topman van de investeringsfirma W.A. Harriman & Co. "Harriman en Thyssen kwamen overeen om een bank voor Thyssen op te zetten in New York. Zakenvrienden van Harriman zouden dienen als directeur, samen met Thyssen's agent H.J. Kouwenhoven die naar de Verenigde Staten overkwam", aldus een officieel onderzoeksrapport uit 1942. (2)

Duitse kanonnenfabrikanten doen beroep op familie Bush.

Zo krijgt Thyssen naast Berlijn en Rotterdam ook voet aan wal in de Verenigde Staten. Begin 1924 reist Kouwenhoven, directeur van de Bank van Handel en Scheepvaart, naar New York om er samen met Averell Harriman en George 'Bert' Walker de Union Banking Corporation (UBC) op te zetten, in Broadway, op hetzelfde adres als Harriman & Co. Achter de schermen is de Union Banking Corporation eigendom van de Rotterdamse Bank, op haar beurt eigendom van Fritz Thyssen. (3)

Op 10 januari 1925 krijgt de August Thyssen Hütte een lening van 12 miljoen dollar van een andere Amerikaanse bank, Dillon, Read and Co. Anderhalf jaar later nog eens 5 miljoen dollar. Dillon is een oude vriend van Sam Bush, de overgrootvader van de huidige Amerikaanse president. Zijn bank wordt door Standard Oil, Ford, General Electric, Du Pont en ITT gebruikt om Hitler te financieren. Met de Amerikaanse dollars fusioneert de Duitse staalindustrie, onder leiding van Fritz Thyssen en Friedrich Flick, tot de Vereinigte Stahlwerke. (4) "Er bestaat dus een taakverdeling: Thyssens eigen vertrouwelijke rekeningen voor politieke en aanverwante doelen werden geleid door de Walker-Bush organisatie; de Vereinigte Stahlwerke daarentegen deed zijn bankverrichtingen via Dillon Read." (5)

Op 1 mei 1926 besluit George Walker het vice-presidentschap van Harriman & Co aan zijn schoonzoon te geven, Prescott Bush, grootvader van George W. Bush jr. In 1931 fusioneert Harriman & Co met een Britse investeringsmaatschappij. Brown Brothers & Harriman verkrijgt een belangrijk aandeel in de Poolse mijnindustrie, de Consolidated Silesian Steel Corporation. Twee derde daarvan is in het bezit van Friedrich Flick, (6) lid van de 'Vriendenkring' van Heinrich Himmler. Hij gebruikt een deel van zijn winsten om de terroristische Schutzstaffel (S.S.) te financieren.

Prescott Bush krijgt als taak de Vereinigte Stahlwerke van Thyssen en Flick te superviseren, die Hitler blijven financieren tot hij aan de macht komt. In 1932 organiseert Thyssen een bijeenkomst met Hitler in het Park Hotel van Düsseldorf, waar hij de grote industriebonzen uit het Ruhr-gebied over de streep trekt om Hitler te steunen. De staalmagnaten worden het kloppend hart van de Duitse oorlogsindustrie: de Vereinigte Stahlwerke produceren 50,8% van het ijzer, 41,4% van de staalplaten, 35% van de explosieven en 22,1% van de staaldraad van heel nazi-Duitsland. (7)

Overgrootvader en grootvader Bush hebben het goed uitgekiend. Via Brown Brothers & Harriman investeren ze in nazi-Duitsland, via de UBC-bank van Thyssen krijgen ze de bewapeningswinsten terug in de Verenigde Staten. De winsten lopen in 1934 op tot honderden miljoenen die ook naar Rotterdam en New York vloeien. In New York is Prescott Bush ondertussen managing director van UBC. "De familie Bush wist zeer goed dat Brown Brothers het Amerikaanse geldkanaal naar nazi-Duitsland was en dat de Union Bank de geheime pijplijn was om het nazi-geld via Nederland opnieuw naar Amerika te brengen", schrijft John Loftus, voormalig procureur van het US Departement Nazi War Crimes. (8)

Slavenarbeid in de Poolse mijnen voor Prescott Bush.

Consolidaterd Silesian Steel Corporation is gevestigd bij de Poolse stad Oswiecim, één van de rijkste minerale gebieden in Polen. In 1934 klaagt de Poolse regering de maatschappij van Flick en Bush aan voor fraude, fictieve boekhouding en belastingontduiking. Overgrootvader Bush sluit het jaar daarop een compromis af met de Poolse regering. Maar Consolidated Steel blijft de mineralen uit Polen stelen waarmee in Duitsland de pantsers, vliegtuigen en explosieven worden klaargestoomd die vijf jaar later hetzelfde Polen zullen binnenvallen.

Precies in Oswiecim zal Hitler in 1939 het concentratiekamp laten oprichten dat berucht zal worden onder de Duitse naam van het stadje, Auschwitz. Vanaf eind 1941 wordt het concentratiekamp onder Himmlers SS ook gebruikt voor slavenarbeid. (9) De 'gezonde' gevangenen werken als slaven in de mijnen en fabrieken van IG Farben en Consolidated Steel. Tijdens de oorlog verkopen Thyssen en Flick Consolidated Steel helemaal aan UBC. De maatschappij wordt herdoopt tot Silesian American Corporation en komt onder de volledige controle van Harriman en manager Prescott Bush. Grootvader Bush en Harriman strijken het bloedgeld op van de duizenden slaven die via Auschwitz in de mijnen werken. (10)

Na de aanval op Pearl Harbour in 1941 stelt de Amerikaanse regering de Trading with the Enemy Act op, de wet tegen de handel met de vijand. Op 20 oktober 1942 wordt beslag gelegd op alle aandelen van de Union Banking Corporation, ook die van Harriman en Prescott Bush. De regering stelt vast dat de bank van Bush "gehouden wordt voor de winsten van de Thyssen familie en eigendom is van leden van een bepaalde vijandige natie." (11) Harriman en Bush worden als collaborateurs aangeklaagd. Een maand later neemt de Amerikaanse regering ook de Silesian American Corporation over. Maar de maatschappij mag blijven werken en Prescott Bush behoudt zijn functie tot 1943, dank zij de beschermende hand van advocaat Allen Dulles, de man die later de CIA zal oprichten. (12) Bij de dood van Fritz Thyssen, in 1951, krijgen de aandeelhouders van Brown Bothers & Harriman hun bloedgeld terug. Prescott Bush ontvangt 1,5 miljoen dollar voor zijn aandeel in UBC en helpt er datzelfde jaar zijn zoon, George Herbert Walker Bush, mee om zich te lanceren in de petroleumsector. (13) Met het geld richt George Bush senior de Bush-Overby Development Company op, actief in de oliehandel en oliebrevetten. En twee jaar later creëert hij Zapata Offshore Oil Company, de firma die de eerste oliebronnen voor de kust van Koeweit zal aanboren en later als Pennzoil Company belangen verwerft in Qatar en Egypte. (14) Met het bloedgeld van de nazi's lanceert de familie Bush zich in de petroleumsector, in het Koeweitse koningshuis en in de eerste golfoorlog tegen Irak. (15)

Noten:

1- Tony Rogers, Heir to the Holocaust. Prescott Bush, 1.5 Million Dollars, and Auschwitz: How the Bush Family Wealth is Linked to the Jewish Holocaust. In: Clamor Magazine, 6 mei 2002.
2- Memorandum to the Executive Committe of the Office of Alien Custodian, 5 oktober 1942. Geciteerd in: Georg Webster en G. Tarpley en Anton Chaitkin. George Bush: The Unauthorized Biografy. Hoofdstuk 2, blz 3.
3- John Loftus, The Dutch Connection, How a famous American family made its fortune from the Nazi's. 27 september 200, blz 6.
4- K.E. Von Schnitzler, Der Rote Kanal. Uitgeverij Nautilus, 1992, blz 291.
5- Georg Webster en G. Tarpley en Anton Chaitkin. George Bush: The Unauthorized Biografy.
6- Georg Webster en G. Tarpley en Anton Chaitkin. o.c.
7- Georg Webster en G. Tarpley en Anton Chaitkin. o.c.
8- John Loftus, o.c.
9- Arno J. Mayer, De hakenkruistocht tegen rood en jood. Berchem, Uitgeverij EPO, 1999. Blz 210-215.
10- Tony Rogers, o.c.
11- Tony Rogers, o.c.
12- Tony Rogers, o.c.
13- Tony Rogers, o.c.
14- Eric V Thompson, Major Oil Companies in the Gulf Region. University of Virginia, Petroleum Archives Project, Arabian Peninsula and Gulf Studies Program. Prepared with support from The Kuwait Foundation for the Advancement of Sciences.
15- Chris Floyd, Blood Simple. In: Metropolis, The Moscow Times, 13 september 2002.
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:56:20 #173
94904 ExtremeKnowledge
pi_24657448
http://iscommunity.dxdec.net/HTML/index.html

Daar heb ik bij "videos" een leuk lijstje Documentaires opgezet.

Check het uit Resistance! ook voor Skeptici trouwens.
But now we are awake!.
pi_24675192
Twijfelaars:
http://roerbak.student.utwente.nl/~blaat/911/
(extremeknowledge: je zou hiernaar kunnen linken op je site)

De hoop om sceptici over te halen heb ik allang opgegeven. Ze willen de waarheid niet horen dus wie ben ik dan om hun die op te dringen?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:41:17 #175
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24676999
Cheney sluit niet uit dat Israel Iran het eerst aan gaat vallen.

Jerusalem Post | January 21 2005

Vice President Dick Cheney voiced concern Thursday that Israel may decide to act first against Iran to eliminate the possibility of a nuclear threat.

"If, in fact, the Israelis became convinced the Iranians had significant nuclear capability, given the fact that Iran has a stated policy that their objective is the destruction of Israel, the Israelis might well decide to act first, and let the rest of the world worry about cleaning up the diplomatic mess afterwards," Cheney said in an interview aired on MSNBC on the day that George W. Bush was sworn into office for his second term as president.

"You look around the world at potential trouble spots, Iran is right at the top of the list," Cheney said.

Zie ook mijn topic uit 2003
Israel plant aanval op Iraanse atoomcentrales

[ Bericht 2% gewijzigd door Aurora025 op 21-01-2005 21:47:42 ]
pi_24677869
Als Israel Iran aanvalt, breekt de hel los daar. Mooie reden voor elke vijand van Israel om tegen ze te gaan strijden.
pi_24677961
Dan hoop ik voor de Israeli's dat Iran nog niet zo ver is met die bommen als zij vermoeden ;D

Maar ik heb alle vertrouwen in de kundigheid van Mossad, die Israeli's weten vast wel waar ze mee bezig zijn ;P

Anyway, Cheney maakt het publiek al bang sinds de jaren ' 70, toen der tijd over de communistische dreiging, nu het hele midden-oosten gedoe. De man is een professionele paniekzaaier, check anywhere.

Alles wat hij zegt heeft een bepaalde functie. En nee, niet om de mensen een eerlijke waarschuwing te geven
Senatus Populus Que Romanus
pi_24678311
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:19 schreef Nynex het volgende:
Dan hoop ik voor de Israeli's dat Iran nog niet zo ver is met die bommen als zij vermoeden ;D

Maar ik heb alle vertrouwen in de kundigheid van Mossad, die Israeli's weten vast wel waar ze mee bezig zijn ;P

Anyway, Cheney maakt het publiek al bang sinds de jaren ' 70, toen der tijd over de communistische dreiging, nu het hele midden-oosten gedoe. De man is een professionele paniekzaaier, check anywhere.

Alles wat hij zegt heeft een bepaalde functie. En nee, niet om de mensen een eerlijke waarschuwing te geven
Hij maakt het publiek al bang met zijn verschijning en fascistische uitspraken. Wat dat betreft kunnen slimme terroristen beter Cheney afknallen dan Bush. Die heeft genoten van het spektakel in Zuid Afrika van 1948 tot 1994. Leuke try-out voor het werkelijke toneelstuk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_24685356
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 21:02 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
-----

quote:Speciaal voor iedereen:

-------

Bush is de neef van Kerry.

9-11 was een fake.

Moslim-terroristen bestaan NIET, vijanden van de agressor bestaan wel!

Olie is waar het om draait.

Bush is Skulls& Bones.

Bill Clinton, Al Gore, George W Bush.. Kerry, werden voorgeschoteld door de BIlderberg.

De Bilderberg zorgde er voor, dat de complete top in Clintons regering van Joodse afkomst was.

(wat betreft tijden en personen, is dat gemakkelijk te checken)

Tegen Monica Lewinsky zei Clinton: Not in This room, another country is listening.

Bill clintons verkiezingscampagne werd grotendeels gefinancierd door NORTON (een groot bedrijf, van joodse afkomst)

Al gore werd gesteund door de Bilderberg, maar toen George W Bush zijn tegenstander bleek.. (Bush stond hoger in rang) werd Bush tot president uitgeroepen.

Inderdaad, Google is handig.. desbetreffende Data is namelijk daar gewoon in te voeren, waardoor je zowel links van hooggeplaatste instanties, als links van conspiracy theoristen vindt.

Het is een kwestie van interesses.
Bush en Kerry zijn ALLEBEI Skull&Bones!!!!!!!!!!!!!!
pi_24719250
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/nl.html

CIA factbook update;

Military Netherlands
Top of Page
Military branches:
Definition Field Listing
Royal Netherlands Army, Royal Netherlands Navy (including Naval Air Service and Marine Corps), Royal Netherlands Air Force, Royal Constabulary, Defense Interservice Command
Military manpower - military age and obligation:
Definition Field Listing
20 years of age (2004 est.)
Military manpower - availability:
Definition Field Listing
males age 15-49: 4,070,043 (2004 est.)
Military manpower - fit for military service:
Definition Field Listing
males age 15-49: 3,534,392 (2004 est.)
Military manpower - reaching military age annually:
Definition Field Listing
males: 97,624 (2004 est.)
Military expenditures - dollar figure:
Definition Field Listing Rank Order
$8,044.4 million (2003)
Military expenditures - percent of GDP:
1.6% (2003)

Population:
16,318,199 (July 2004 est.)
Age structure:
Definition Field Listing
0-14 years: 18.3% (male 1,527,316; female 1,457,192)
15-64 years: 67.8% (male 5,598,706; female 5,459,936)
65 years and over: 13.9% (male 953,370; female 1,321,679) (2004 est.)
Median age:
Definition Field Listing
total: 38.7 years
male: 37.9 years
female: 39.6 years (2004 est.)
Population growth rate:
Definition Field Listing
0.57% (2004 est.)
Birth rate:
11.41 births/1,000 population (2004 est.)
Death rate:
8.67 deaths/1,000 population (2004 est.)
Net migration rate:
Definition Field Listing
2.91 migrant(s)/1,000 population (2004 est.)
Sex ratio:
Definition Field Listing
at birth: 1.05 male(s)/female
under 15 years: 1.05 male(s)/female
15-64 years: 1.03 male(s)/female
65 years and over: 0.72 male(s)/female
total population: 0.98 male(s)/female (2004 est.)
Infant mortality rate:
total: 5.11 deaths/1,000 live births
male: 5.68 deaths/1,000 live births
female: 4.51 deaths/1,000 live births (2004 est.)
Life expectancy at birth:
total population: 78.68 years
male: 76.15 years
female: 81.34 years (2004 est.)
Total fertility rate:
1.66 children born/woman (2004 est.)
HIV/AIDS - adult prevalence rate:
0.2% (2001 est.)
HIV/AIDS - people living with HIV/AIDS:
17,000 (2001 est.)
HIV/AIDS - deaths:
110 (2001 est.)
Nationality:
Definition Field Listing
noun: Dutchman(men), Dutchwoman(women)
adjective: Dutch
Ethnic groups:
Definition Field Listing
Dutch 83%, other 17% (of which 9% are non-Western origin mainly Turks, Moroccans, Antilleans, Surinamese and Indonesians) (1999 est.)
Religions:
Definition Field Listing
Roman Catholic 31%, Protestant 21%, Muslim 4.4%, other 3.6%, unaffiliated 40% (1998)
Languages:
Definition Field Listing
Dutch (official language), Frisian (official language)
Literacy:
Definition Field Listing
definition: age 15 and over can read and write
total population: 99% (2000 est.)
male: NA
female: NA

Ze hebben erg veel belangstelling voor de AIDS problematiek........ kanker en hart en vaat ziekten doden meer mensen.........
pi_24719554
quote:
Op maandag 24 januari 2005 09:47 schreef pseudo het volgende:

Ze hebben erg veel belangstelling voor de AIDS problematiek........ kanker en hart en vaat ziekten doden meer mensen.........
Ja en wat heeft dat nu weer hier mee te maken, en vooral met de statistieken van het cia factbook?

Ik kan het nog beter stellen als ze de meeste mensen die aan ouderdom zijn overleden een deugdelijke autopsie geven zal blijken dat nog meer mensen aan kanker zijn overleden.

Maar aan aids overlijden veel meer mensen die nog lang niet op die leefttijd hadden moeten overlijden. Ja in nederland valt het nog wel mee, want hier hebben we een gezondheidszorg die op peil is.
pi_24719862
waarschijnlijk doelt hij op de stelling dat aids een laboratorium ziekte zou kunnen zijn die bewust verspreid is en dat daarom door de CIA de effecten bekeken worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 25 januari 2005 @ 12:45:01 #183
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24739811
Ik weet niet of dit al eerder is gepost maar ik kwam deze link toevallig tegen: Klik

"It's a rule that works as well as gravity ... whenever the government gets information, it invariably uses it for new purposes in the future."

Het gaat over identificatie middelen die ze in willen gaan zetten (in dit geval vooral het rijbewijs + upgrade).
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 17:38:17 #184
94904 ExtremeKnowledge
pi_24744431
quote:
Op maandag 24 januari 2005 10:30 schreef nokwanda het volgende:
waarschijnlijk doelt hij op de stelling dat aids een laboratorium ziekte zou kunnen zijn die bewust verspreid is en dat daarom door de CIA de effecten bekeken worden.
Heb daar ook al een topic over gemaakt, en om eerlijk te zijn.. ben ik aardig overtuigd dat dit zo is.. (maarja ik ben maar een conspiracy theorie-idioot).
But now we are awake!.
pi_24744605
Extremeknowledge ... Hoe staan je dan tov die recente berichten over een komende pandemie en het uitschakelen van topbiologen ?
AIDS wasn't enough ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:06:33 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24744872
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 17:38 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Heb daar ook al een topic over gemaakt, en om eerlijk te zijn.. ben ik aardig overtuigd dat dit zo is.. (maarja ik ben maar een conspiracy theorie-idioot).
het is idioter hoe de wereld er nu uitziet en normaal gevonden word , en dan heb ik het over de maatschappij ben jij gelul.

dus wat die apen ook zeggen , er komt een moment dat ze wensen dat ze hadden geluisterd , en ookal is er niks tegen te beginnen , hoegraag wij het zouden willen , is dat een moment om op vooruit te kijken met vreugde.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_24746129
EK, waar staat dat topic? Want ik zag laatst een link in en topic dat hier ook over ging en die kan ik nergens meer vinden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:31:01 #188
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24746396
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24746401
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:

dus wat die apen ook zeggen , er komt een moment dat ze wensen dat ze hadden geluisterd , en ookal is er niks tegen te beginnen , hoegraag wij het zouden willen , is dat een moment om op vooruit te kijken met vreugde.
Inderdaad Baaj. Maar ik hoop wel dat we dan nog ogen hebben om uberhaupt mee ergens naar uit te kijken. En oogkassen waar die ogen in staan en ga zo maar door. (The headbone connected to the neckbone........)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_24746605
quote:
Thx. a 1.000.000 Ik ga lezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:24:39 #191
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24747296
Een vriend van me is microbioloog en heeft me 10 jaar geleden al gezegd dat Aids een door de mens gecreerd virus is.
pi_24749002
Fear is Control............

http://www.telegraaf.nl/b(...)reurmaatregelen.html

Binnenland
di 25 jan 2005, 20:31
Meerderheid wil zwaardere maatregelen tegen terreur

AMSTERDAM - Het kabinet kan rekenen op brede steun onder de bevolking voor de nieuwe maatregelen om terrorisme tegen te gaan. Een meerderheid steunt de voorstellen of is voorstander van nog strengere maatregelen, zelfs als burgers die niet betrokken zijn bij terrorisme en radicalisme daardoor beperkingen opgelegd krijgen.

Dat bleek dinsdag uit een onderzoek dat Maurice de Hond in opdracht van de NOS heeft uitgevoerd onder zeshonderd mensen. Ruim de helft van hen (54 procent) heeft echter niet al te hoge verwachtingen van het effect van de maatregelen die het kabinet maandag heeft aangekondigd.

Problem....... Action...... Solution
pi_24751118
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 20:24 schreef Aurora025 het volgende:
Een vriend van me is microbioloog en heeft me 10 jaar geleden al gezegd dat Aids een door de mens gecreerd virus is.
Dan heeft Thabo Mbeki toch gelijk (In a way).
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 26 januari 2005 @ 17:46:14 #194
9211 Mboy
Only Toni!
pi_24763157
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 21:56 schreef pseudo het volgende:

Fear is Control............

http://www.telegraaf.nl/b(...)reurmaatregelen.html

Binnenland
di 25 jan 2005, 20:31
Meerderheid wil zwaardere maatregelen tegen terreur

AMSTERDAM - Het kabinet kan rekenen op brede steun onder de bevolking voor de nieuwe maatregelen om terrorisme tegen te gaan. Een meerderheid steunt de voorstellen of is voorstander van nog strengere maatregelen, zelfs als burgers die niet betrokken zijn bij terrorisme en radicalisme daardoor beperkingen opgelegd krijgen.

Dat bleek dinsdag uit een onderzoek dat Maurice de Hond in opdracht van de NOS heeft uitgevoerd onder zeshonderd mensen. Ruim de helft van hen (54 procent) heeft echter niet al te hoge verwachtingen van het effect van de maatregelen die het kabinet maandag heeft aangekondigd.

Problem....... Action...... Solution
Wat een stelletje schapen bij elkaar
  woensdag 26 januari 2005 @ 17:56:52 #195
41051 Rasing
pi_24763298
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 20:24 schreef Aurora025 het volgende:
Een vriend van mj is ook microbioloog en die zegt dat het AIDS-virus niet door de mens gemaakt is.
  woensdag 26 januari 2005 @ 18:01:13 #196
94904 ExtremeKnowledge
pi_24763361
Ik heb ook een vriend, Micro-Biologische Informatica.

Durft ook te stellen dat het Aids- Virus door de mens is gemaakt.
But now we are awake!.
  woensdag 26 januari 2005 @ 18:04:54 #197
94904 ExtremeKnowledge
pi_24763421
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:46 schreef Mboy het volgende:

[..]

Wat een stelletje schapen bij elkaar
Haalt de woorden uit mn mond maatje, er moeten goeie herders komen.
But now we are awake!.
pi_24764451
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 18:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Haalt de woorden uit mn mond maatje, er moeten goeie herders komen.
LOL De NWO leiders beschouwen zichzelf vast als goede herders.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 27 januari 2005 @ 00:14:09 #199
94904 ExtremeKnowledge
pi_24770858
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 19:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

LOL De NWO leiders beschouwen zichzelf vast als goede herders.
Ik zou geen potje schaak met ze willen spelen in ieder geval, nouja eigenlijk ook wel
But now we are awake!.
pi_24771150
Zij zien het leven blijkbaar als een groot schaakspel en de wereld als het bord. Doet me denken aan een link die ik op daanspeak vond die opperde dat we allemaal figuranten zijn in een groot sims-spel. Ik moest daar hard om lachen omdat ik het me zomaar voor kon stellen en het de alledaagse realiteit echt belachelijk maakte. Maar helaas staat mijn enorme ego dat beeld toch wel wat in de weg. Of misschien niet helaas maar gelukkig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')