Ik ken iemand die is een kennis van de zus van mijn neef zijn vader z'n opa en die durft te stellen dat AIDS niet door de mens gemaakt is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik heb ook een vriend, Micro-Biologische Informatica.
Durft ook te stellen dat het Aids- Virus door de mens is gemaakt.
Precies, het is allemaal te gecompliceerd voor ze en dan snappen ze het niet of geloven ze het niet. Terwijl het zo doordacht is eigenlijk. Zo klaar als een klontje, of weer niet. Soms weet ik ook niet meer in wat voor wereld we levenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:19 schreef Aurora025 het volgende:
Oplossing: Proberen met zo veel mogelijk mensen uit die trein te springen, maar het probleem is dat de meeste passagiers dat niet zullen doen en daarom deze trein met al zijn passagiers zijn doel zal bereiken. We kunnen niet veel meer doen, het plan is al bijna geimplementeerd.
Nou ben ik misschien naïef, maar 'freeing people in the name of peace' klinkt heel lief van m.quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:39 schreef Aurora025 het volgende:
Bush in een persconferentie vandaag:
"I firmly planted the flag of liberty for all to see that the United States of America hears their concerns and believes in their aspirations. And I am excited by the challenge and am honored to be able to lead our nation in the quest of this noble goal, which is freeing people in the name of peace."
Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:07 schreef Rasing het volgende:
[..]
Nou ben ik misschien naïef, maar 'freeing people in the name of peace' klinkt heel lief van m.
Maar een mooi streven.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:12 schreef Mboy het volgende:
Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn.....
Jawel, maar de manier waarop. Misschien ben ik wel te achterdochtig en meent hij het wel uit het diepste van zijn hartquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:14 schreef Rasing het volgende:
[..]
Maar een mooi streven.
Of mis ik nou iets? Hebben we liever geen peace en zijn we liever niet free?
Freeing people ?... met Shock and awe ? oftewel mensen opzettelijk bombarderen met zoveel buitenproportioneel gruwelijk geweld waardoor ze zo getraumatiseerd worden dat ze in shocktoestand geraken.. ( men noemt dat ook wel terorriseren ) en dat ook nog een met stoere slogans verkopen alsof het om een blikje cola gaat ..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:07 schreef Rasing het volgende:
Nou ben ik misschien naïef, maar 'freeing people in the name of peace' klinkt heel lief van m.
Gelukkig zijn de Taliban, Al Qaida, Osama en Saddam wel aardige jongens. Of ben je 9-11 vergeten? De aanval van Irak op Koeweit? De gifgasaanval van Irak op de Koerden?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 03:26 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Freeing people ?... met Shock and awe ? oftewel mensen opzettelijk bombarderen met zoveel buitenproportioneel gruwelijk geweld waardoor ze zo getraumatiseerd worden dat ze in shocktoestand geraken.. ( men noemt dat ook wel terorriseren ) en dat ook nog een met stoere slogans verkopen alsof het om een blikje cola gaat ..
Met onrechtmatige opsluiting in martelkampen als guantanamo bay en Abu Ghraib ?
met napalm bombardementen op steden ? met gewonde irakezen doodschieten in moskeeën ?
in the name of peace ? een land vanwege opzettelijke leugens moedwillig in dood en verderf storten ? de door de jaren heen opgebouwde infrastructuur , industrie en civiele voorzieningen simpelweg vernietigen.
in mijn oren klink je dan inderdaad best naief ja..
De aanval van Irak met gifgassen geleverd door de Amerikanen, en een Nederlander.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:18 schreef Rasing het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de Taliban, Al Qaida, Osama en Saddam wel aardige jongens. Of ben je 9-11 vergeten? De aanval van Irak op Koeweit? De gifgasaanval van Irak op de Koerden?
Het is een domme idioot, die Bush, maar nog altijd 100x beter dan moslimterroristen en megalomane dictators. Het is een zooi nu in Irak, maar alles dunkt mij beter te zijn dan Saddam Hoessein.
Ben je niet een beetje selectief met je feitjes weten? Heb je al vaker zien zeggen dat Osama een nieraandoening heeft, maar daar concludeer jij uit dat 9-11 is uitgevoerd door de Amerikanen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Onzin, 911 is uitgevoerd door de Amerikaanse regering..
Denk je werkelijk dat ze achter Osama aan hebben gerend? Osama aan de nierdialyse apparatuur?
kom kom.
Hij is niet megalomaan, maar dom. En dat het Amerikaanse kiesstelsel nou niet met een absolute meerderheid werkt is vreemd, maar het blijft een feit dat Bush gewoon gekozen is door het Amerikaanse volk.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:56 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Bush is zelf ook een megalomane dictator, en hij is ook zeker niet gekozen door het Amerikaanse volk.
Een neef. Omdat ze in de veertiende eeuw een gemeenschappelijke voorouder hadden. Dan ben ik ook een neef van jou. En van heel fok.quote:De andere mogelijkheid was Kerry, een verknipte Skulls&Bones Senator, in het geheim zelfs een neef van W. Bush.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |