abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2005 @ 02:39:56 #201
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24772300
Bush in een persconferentie vandaag:

But he vowed to make history and pursue the goal of democracy worldwide.

"The fundamental question is: Can we advance that history?" the president asked rhetorically. "And that's what my inauguration speech said. It said yes we can.

"I firmly planted the flag of liberty for all to see that the United States of America hears their concerns and believes in their aspirations. And I am excited by the challenge and am honored to be able to lead our nation in the quest of this noble goal, which is freeing people in the name of peace."

http://www.cnn.com/2005/A(...)ranscript/index.html

Be afraid, very afraid. We zitten in een trein die steeds sneller zijn doel bereikt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Aurora025 op 27-01-2005 02:56:24 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  donderdag 27 januari 2005 @ 02:47:22 #202
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24772330
Dick Cheney:

"I end up spending a lot of time watching Fox News," Cheney said, "because they're more accurate in my experience, in those events that I'm personally involved in, than many of the other outlets."'

The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_24783454
In plaats van dat je met een oplossing komt ..
Senatus Populus Que Romanus
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:19:54 #204
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24784198
Oplossing: Proberen met zo veel mogelijk mensen uit die trein te springen, maar het probleem is dat de meeste passagiers dat niet zullen doen en daarom deze trein met al zijn passagiers zijn doel zal bereiken. We kunnen niet veel meer doen, het plan is al bijna geimplementeerd.
pi_24786966
In dat geval heeft erover discussieren geen nut
Senatus Populus Que Romanus
pi_24787313
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 18:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik heb ook een vriend, Micro-Biologische Informatica.

Durft ook te stellen dat het Aids- Virus door de mens is gemaakt.
Ik ken iemand die is een kennis van de zus van mijn neef zijn vader z'n opa en die durft te stellen dat AIDS niet door de mens gemaakt is.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind dit soort onderwerpen best interessant, zolang de verzinsels er maar uit blijven om mensen proberen over te halen in wat jij denkt. In andere topics e.d. doe je het ook.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:39:11 #207
9211 Mboy
Only Toni!
pi_24787414
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:19 schreef Aurora025 het volgende:
Oplossing: Proberen met zo veel mogelijk mensen uit die trein te springen, maar het probleem is dat de meeste passagiers dat niet zullen doen en daarom deze trein met al zijn passagiers zijn doel zal bereiken. We kunnen niet veel meer doen, het plan is al bijna geimplementeerd.
Precies, het is allemaal te gecompliceerd voor ze en dan snappen ze het niet of geloven ze het niet. Terwijl het zo doordacht is eigenlijk. Zo klaar als een klontje, of weer niet. Soms weet ik ook niet meer in wat voor wereld we leven
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:54:32 #208
113283 DavyV
de verschrikkelijke
pi_24793256
Het is waar wat je zegt,

Amerika is alles en mag alles, en alle landen moeten buigen.
Zo heb je toch ook gezien toen ze Irak wilden binnen vallen.

Bijna Volledig Europa wilde dat bedachtzaam en rechtvaardig aanpakken terwijl de Amerikaanse politiek begon te merken dat zij geen monopoly konden bemachtigen hebben ze VLUG Irak overvallen en BESTOLEN.

Het land moest worden aangepakt (zijn leider toch), dat ging ook gebeuren, NA dat alles bekeken was zodat de bevolking een mooie toekomst zou genieten.

Maar het Amerkinaanse egoïsme heeft alles kapot gemaakt.

Zo zie je ook, WELK LAND HEEFT AL GROND OP DE MAAN EN OP MARS VERKOCHT,

1 LAND is zo zelfzuchtig, egoïstisch en bedriegelijk. AMERIKAANSE POLITIEK

Als de mensheid in de ruimte wil reizen zonder gevaren moeten de amerikan eerst van de wereld. Ze zoeken het zelf, en het is in aantocht, God zal spreken....

Een meteoriet met een minimum aan waterstof zal op amerikaans grondgebied neerslaan, bij wonder zal enkel Amerika getroffen worden, waarna er een Universeel Wetboek zal worden ontworpen om de toekomst voor de mensheid hier en oneindig ver te beveiligen, iets wat Amerikan niet willen want een Amerikaan mag nergens ter wereld vervolgd worden weet je het nog (omstreeks 2002)

Als het zo verder gaat zal de mens zichzelf uitroeien door vervuiling en oorlog waarna enkel bacteriëen de aarde zullen bezetten en dan begint alles terug opnieuw...
ALLES kan, de vraag is alleen HOE?
GOD bestaat, je moet alleen een beetje zoeken in jezelf
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:07:46 #209
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_24797896
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 02:39 schreef Aurora025 het volgende:
Bush in een persconferentie vandaag:

"I firmly planted the flag of liberty for all to see that the United States of America hears their concerns and believes in their aspirations. And I am excited by the challenge and am honored to be able to lead our nation in the quest of this noble goal, which is freeing people in the name of peace."
Nou ben ik misschien naïef, maar 'freeing people in the name of peace' klinkt heel lief van m.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:12:17 #210
9211 Mboy
Only Toni!
pi_24802027
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:07 schreef Rasing het volgende:

[..]

Nou ben ik misschien naïef, maar 'freeing people in the name of peace' klinkt heel lief van m.
Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn.....
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:14:34 #211
41051 Rasing
pi_24802057
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:12 schreef Mboy het volgende:
Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn.....
Maar een mooi streven.

Of mis ik nou iets? Hebben we liever geen peace en zijn we liever niet free?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:22:10 #212
9211 Mboy
Only Toni!
pi_24802170
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:14 schreef Rasing het volgende:

[..]

Maar een mooi streven.

Of mis ik nou iets? Hebben we liever geen peace en zijn we liever niet free?
Jawel, maar de manier waarop. Misschien ben ik wel te achterdochtig en meent hij het wel uit het diepste van zijn hart
  dinsdag 1 februari 2005 @ 00:07:19 #214
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_24855617
Go about your work without fear and you will not attract to yourselves the very things that are likely to threaten you. This applies all round and comes about because of the Law of Attraction. You must by now know that “like attracts like”, and although in instances where you fear a particular thing such as illness and wish to avoid it, by your thoughts you attract it to yourself.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_24856261
Het probleem begint al in Nederland; Balkie staat positief tegenover de NWO.

http://www.americanfreepr(...)rg_plans_spring.html

"The Bilderberg Conference is taking place in Oosterbeek, but the chance of getting invited--or even getting some normal press information--is as big a chance
as a snowball has in hell," Ruyssenaars wrote.

He quoted a news source as saying that Dutch Prime Minister Jan Peter Balkenende "advocated the infamous U.S.-made New World Order" while addressing Bilderberg. "And they're all selling out to friends and financiers, bleeding countries and people for profit."
  zaterdag 5 maart 2005 @ 00:56:17 #216
115964 Danyl
Pfff wat is de wereld vreemd!
pi_25373956
Best Junkie 19.

Ik heb je teksten en kollomen en je voorgaand topics gelezen en goed over nagedacht. en, ja je heb zeker gelijk over imumiteit ik heb zelf ooit zo'n boek geleend van de Centrale Bibliotheek Amsterdam, ik herken veel punten van je. Toen er geen radio of tv bestond het idee van rechtvaardigheind en vrijheid op politieke model schaal wat jij brainwasing noemt zit er stukje waarheid in. Maar ideelogiesime is er niets voor niets, omdat de mensen doodgewoon moeten aangespoord tot bepaalde onderwerpen. Maar er zijn te veel factoren aan verbonden. ik dat sommige gewoon jouw issue niet begrijp. Ik zelf denk dat zeker over heel dingen gelijk heb en goed voorziet met zulke kwesties. ik denk dat je gewoon het te breed uitpakt met uitleggen van zulke onderwerpen!
Het leven is een zak chips; je moet eruit halen wat erin zit.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 03:26:16 #217
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_25375931
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:07 schreef Rasing het volgende:
Freeing people ?... met Shock and awe ? oftewel mensen opzettelijk bombarderen met zoveel buitenproportioneel gruwelijk geweld waardoor ze zo getraumatiseerd worden dat ze in shocktoestand geraken.. ( men noemt dat ook wel terorriseren ) en dat ook nog een met stoere slogans verkopen alsof het om een blikje cola gaat ..
Met onrechtmatige opsluiting in martelkampen als guantanamo bay en Abu Ghraib ?
met napalm bombardementen op steden ? met gewonde irakezen doodschieten in moskeeën ?

in the name of peace ? een land vanwege opzettelijke leugens moedwillig in dood en verderf storten ? de door de jaren heen opgebouwde infrastructuur , industrie en civiele voorzieningen simpelweg vernietigen.

in mijn oren klink je dan inderdaad best naief ja..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:18:57 #218
41051 Rasing
pi_25379234
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 03:26 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Freeing people ?... met Shock and awe ? oftewel mensen opzettelijk bombarderen met zoveel buitenproportioneel gruwelijk geweld waardoor ze zo getraumatiseerd worden dat ze in shocktoestand geraken.. ( men noemt dat ook wel terorriseren ) en dat ook nog een met stoere slogans verkopen alsof het om een blikje cola gaat ..
Met onrechtmatige opsluiting in martelkampen als guantanamo bay en Abu Ghraib ?
met napalm bombardementen op steden ? met gewonde irakezen doodschieten in moskeeën ?

in the name of peace ? een land vanwege opzettelijke leugens moedwillig in dood en verderf storten ? de door de jaren heen opgebouwde infrastructuur , industrie en civiele voorzieningen simpelweg vernietigen.

in mijn oren klink je dan inderdaad best naief ja..
Gelukkig zijn de Taliban, Al Qaida, Osama en Saddam wel aardige jongens. Of ben je 9-11 vergeten? De aanval van Irak op Koeweit? De gifgasaanval van Irak op de Koerden?

Het is een domme idioot, die Bush, maar nog altijd 100x beter dan moslimterroristen en megalomane dictators. Het is een zooi nu in Irak, maar alles dunkt mij beter te zijn dan Saddam Hoessein.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:59:43 #219
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25380527
Junkie 19 moet eens gaan kijken in landen als Egypte en nog beter Algarije. In Algarije krijg je een goed idee van hoe reeel islamitisch terrorisme is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:36:20 #220
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_25381873
Onzin, 911 is uitgevoerd door de Amerikaanse regering..

Denk je werkelijk dat ze achter Osama aan hebben gerend? Osama aan de nierdialyse apparatuur?

kom kom.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:56:59 #221
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_25382189
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:18 schreef Rasing het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de Taliban, Al Qaida, Osama en Saddam wel aardige jongens. Of ben je 9-11 vergeten? De aanval van Irak op Koeweit? De gifgasaanval van Irak op de Koerden?

Het is een domme idioot, die Bush, maar nog altijd 100x beter dan moslimterroristen en megalomane dictators. Het is een zooi nu in Irak, maar alles dunkt mij beter te zijn dan Saddam Hoessein.
De aanval van Irak met gifgassen geleverd door de Amerikanen, en een Nederlander.

Bush is zelf ook een megalomane dictator, en hij is ook zeker niet gekozen door het Amerikaanse volk.

De andere mogelijkheid was Kerry, een verknipte Skulls&Bones Senator, in het geheim zelfs een neef van W. Bush.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:02:33 #222
45206 Pietverdriet
pi_25382272
EK doet me altijd zo heerlijk aan Fox Mulder denken, gelooft echt alle samenzweringsshit die er maar rond gaat.
pi_25383827
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Onzin, 911 is uitgevoerd door de Amerikaanse regering..

Denk je werkelijk dat ze achter Osama aan hebben gerend? Osama aan de nierdialyse apparatuur?

kom kom.
Ben je niet een beetje selectief met je feitjes weten? Heb je al vaker zien zeggen dat Osama een nieraandoening heeft, maar daar concludeer jij uit dat 9-11 is uitgevoerd door de Amerikanen?
pi_25384842
Feit is dat alle wapens die zowel Irak als Afghanistan bezaten dar waren mede door de Amerikaanse regeringen. Met name die van Reagan en Bush sr.
Feit is ook dat Bin Laden kort voor 9-11 nog in een ziekenhuis in Saudi Arabie aan de nierdialyse heeft gelegen en daar contact heeft gehad met CIA mensen terwijl er al lang een prijs op zijn hoofd stond.
Feit is ook dat Bush o.a. de in Amerika verblijvende Bin Laden familieleden met spoed heeft treuggevlogen naar Saudi Arabie.
Dit zijn aantoonbare feiten.

Dan kan ik niet anders concluderen dan dat er veel en veel meer achter zit en zelfs dat een en ander gepland was.
Voor mij is de aanleiding tot het geloven in een conspiracy theorie het feit dat zowel Sadams regime als de Taliban gesteund zijn door Amerikaanse regeringen. De taliban is enkel aan de macht gekomen omdat het in het kader van de koude oorlog goed uitkwam. Daarna viel de relevantie weg en moest er een reden komen om het te laten vallen. En ik vreet een schoen op als die reden ook maar iets te maken heeft met de geschonden mensenrechten in beide landen. Irak werd in de Irak/ Iran oorlog gesteund omdat Iran nu fundamentalistisch werd ten koste van de macht van de Sjah die uitgerekend naar de VS uitweek. Dan ga je mede daardoor ook nog eens goed kijken naar de banden tussen oude families in de geschiedenis.
EK's ideeen lijken misschien vergezocht maar ik blijf vinden dat ie helderder denkt dan velen onder ons.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:12:06 #225
41051 Rasing
pi_25386217
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:56 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Bush is zelf ook een megalomane dictator, en hij is ook zeker niet gekozen door het Amerikaanse volk.
Hij is niet megalomaan, maar dom. En dat het Amerikaanse kiesstelsel nou niet met een absolute meerderheid werkt is vreemd, maar het blijft een feit dat Bush gewoon gekozen is door het Amerikaanse volk.
quote:
De andere mogelijkheid was Kerry, een verknipte Skulls&Bones Senator, in het geheim zelfs een neef van W. Bush.
Een neef. Omdat ze in de veertiende eeuw een gemeenschappelijke voorouder hadden. Dan ben ik ook een neef van jou. En van heel fok.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:57:56 #226
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_25386990
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
EK doet me altijd zo heerlijk aan Fox Mulder denken, gelooft echt alle samenzweringsshit die er maar rond gaat.
ach , het kan erger.. zoals geloven in de conspiracy theorie dat osama en de 40 rovers vanuit een grot in afghanistan de wereld gaan overnemen met zelfmoord kamelen.
en dat osama de amerikaanse luchtmacht zover heeft gekregen gewoon twee uur lang niks te doen aan 4 gekaapte vliegtuigen.. Russiche generaals hebben zich rot gelachen om de suggestie dat dat mogelijk zou zijn..

of je zal maar geloven dat condoleeza rice niet kon opmaken dat Osama de VS zou aanvallen uit een rapport met de titel "Osama gaat de VS aanvallen"..

er kunnen verschillende redenen zijn waarom jij je in 2005 nog steeds vastklampt aan die onzin, de voornaamste zal wel zijn om je geweten te sussen en jezelf van excuus te voorzien om er niks aan te doen omdat je gewoon te laf bent om het onder ogen te zien. ofwel dat je andere belangen hebt om die charade mee te spelen..

kortom jij doet me een beetje denken aan arend jan boekestijn

"Grote boze saddam gaat ons allemaal opvreten met zijn enorme hoeveelheden WMD's , echt waar hoor.."

beetje groot plaatje, maar arend jan wilde er zeker van zijn dat zijn ego er ook op paste..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_25387900
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 21:12 schreef Rasing het volgende:

[..]

Hij is niet megalomaan, maar dom. En dat het Amerikaanse kiesstelsel nou niet met een absolute meerderheid werkt is vreemd, maar het blijft een feit dat Bush gewoon gekozen is door het Amerikaanse volk.
[..]

Een neef. Omdat ze in de veertiende eeuw een gemeenschappelijke voorouder hadden. Dan ben ik ook een neef van jou. En van heel fok.
OOO, Rasing, lang verloren zoon, ik ben zoooo family minded.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:01:17 #228
45206 Pietverdriet
pi_25388211
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 21:57 schreef Fonkmeistah het volgende:

bla bla bla
kortom jij doet me een beetje denken aan arend jan boekestijn

bla bla bla
Je gelooft wel erg in de almacht en superioriteit van de VS,
pi_25393360
Ik heb een vraag voor Junkie19,

wat doe je in je dagelijks leven? Als ik al deze posts zo doorlees kan ik mij bijna niet aan de indruk ontrekken dat het vooral veel hobby-rondsurfen op 'zamenzwerings-sites' is.

Meet internet als bron kun je alles tot waarheid verheffen. Toch zoals blijkt, is het erg moeilijk om er een samenhangende omvattende theorie uit te destileren.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 21:50:31 #230
40822 junkie19
afgekickt!
pi_25431111
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:21 schreef martinimartin het volgende:
Ik heb een vraag voor Junkie19,

wat doe je in je dagelijks leven? Als ik al deze posts zo doorlees kan ik mij bijna niet aan de indruk ontrekken dat het vooral veel hobby-rondsurfen op 'samenzwerings-sites' is.

Meet internet als bron kun je alles tot waarheid verheffen. Toch zoals blijkt, is het erg moeilijk om er een samenhangende omvattende theorie uit te destileren.
In mijn dagelijks leven run ik een onderneming samen met 2 vrienden. Op internet ben ik zeker 3 weken bezig geweest met het bezoeken van "samenzwerings-sites". Ik vond het leuk om erover te lezen, maar er is teveel disinformatie. Ik volg gewoon mijn eigen weg, en deze post was om te kijken waarom andere mensen dat niet doen. Als aanloopje heb ik mij de afgelopen maand gericht op mind control en chemtrails, en hoe die schade ongedaan kan worden gemaakt. Er zijn leuke dingen op komst.

Als opwarmer zal ik ergens volgende week een opzienbarend, en (bij wijze van uitzondering) goed onderbouwt stuk posten in het subforum "politiek".

[ Bericht 3% gewijzigd door junkie19 op 08-03-2005 21:54:19 (typo's and stuff) ]
  dinsdag 8 maart 2005 @ 22:22:23 #231
40822 junkie19
afgekickt!
pi_25431679
gaat goed hier, dubbele post

[ Bericht 96% gewijzigd door junkie19 op 08-03-2005 22:23:39 (foutje) ]
pi_25432306
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef junkie19 het volgende:
Immumiteit:
Als je denkt dat iedereen zich aan de wet moet houden dan heb je het fout.
Er zijn zeker 9 bedrijven in Nederland die immuniteit genieten. Deze bedrijven staan onder bevoegdheid van de Europese commissie. Er zijn er minstens 9 bedrijven in Nederland die deze superstatus hebben! voorbeeld
Sinds wanneer is Borssele een bedrijf?

Goed, welke bedrijven zijn er nog meer naast Borssele?

Je kraamt onzin uit.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:29:34 #233
40822 junkie19
afgekickt!
pi_25432964
Eigenlijk verdien je het niet maar ja, om toch even snel uit mijn hoofd antwoord te geven om je vraag; Alle bedrijven die onder verantwoording van de Europese commissie staan hoeven zich niet te houden aan de Nederlandse wetgeving.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:31:37 #234
40822 junkie19
afgekickt!
pi_25433015
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 22:56 schreef Lega-Nord het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Borssele een bedrijf?

Goed, welke bedrijven zijn er nog meer naast Borssele?

Je kraamt onzin uit.
Dan trekt Buitenlandse Zaken opeens de regie naar zich toe. Minister Bot wijst op een 17 jaar oude circulaire, waarin staat dat hij het laatste woord heeft in strafrechtelijke immuniteitskwesties. Hij velt het eindoordeel: Euratom is immuun, strafvervolging moet worden afgeblazen. Bij het OM wordt verbijsterd gereageerd op Bots actie. 'Hij heeft ons met die verklaring voor de voeten gelopen', zegt de ambtenaar, die per se anoniem wil blijven. Een voortvarend aangepakte milieuzaak staat plotseling op losse schroeven. Volgens juristen deugt Bots redenering van geen kant. Euratom zou slechts beperkte (functionele) immuniteit bezitten, vergelijkbaar met die van ambassadeurs. 'Euratom doet daar dingen die elk privé-persoon ook kan doen. Daar is de functionele immuniteit niet voor bedoeld', aldus ingewijden.
pi_25434092
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:31 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Dan trekt Buitenlandse Zaken opeens de regie naar zich toe. Minister Bot wijst op een 17 jaar oude circulaire, waarin staat dat hij het laatste woord heeft in strafrechtelijke immuniteitskwesties. Hij velt het eindoordeel: Euratom is immuun, strafvervolging moet worden afgeblazen. Bij het OM wordt verbijsterd gereageerd op Bots actie. 'Hij heeft ons met die verklaring voor de voeten gelopen', zegt de ambtenaar, die per se anoniem wil blijven. Een voortvarend aangepakte milieuzaak staat plotseling op losse schroeven. Volgens juristen deugt Bots redenering van geen kant. Euratom zou slechts beperkte (functionele) immuniteit bezitten, vergelijkbaar met die van ambassadeurs. 'Euratom doet daar dingen die elk privé-persoon ook kan doen. Daar is de functionele immuniteit niet voor bedoeld', aldus ingewijden.
Naast ministeriële verantwoordelijkheden voor euratom, met hun deelgenoot Borssele kun je verder de overige 8 bedrijven niet aanwijzen die van immunïteit genieten?

Nou?
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:17:14 #236
40822 junkie19
afgekickt!
pi_25435020
Nog 1 keer: Zoek het zelf uit.
pi_25435059
Jaja, ik kan tegen jou vertellen dat de speelgoedwinkeliers de wereldominatie hebben.

"Hoezo?" vraag je.

"Zoek het zelf uit" antwoord ik dan, en ga ermee pronken dat gewoon een feit is.

Ergo: je kunt je stellingen niet verdedigen, omdat ze niet kloppen.
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:27:19 #238
40822 junkie19
afgekickt!
pi_25435173
dit zijn de laatste minuten die ik aan jou vraag besteed.

Even een paar dingen duidelijk:
1= I don't care
2= Ik weet het exacte aantal bedrijven die "immuniteit" genieten niet. Welke branches? Leger, logistiek of alleen afvalverwerking?
3= Ik wil en hoef jou niet te overtuigen. Geloof wat je geloven wilt.
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:33:39 #239
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25435243
weet je wat mijn vraag is als het waaaar is moeten we balkenende kunnen linken...anders is van der stoel in zn eentje !

ik men dit echt ! begin met je eigen land waarvan je denkt zoveel te begrijpen...sommige dingen verbazen mij nog steeds... wie brieft werkelijk de AIVD ?
pi_25436743
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:19 schreef Lega-Nord het volgende:
Jaja, ik kan tegen jou vertellen dat de speelgoedwinkeliers de wereldominatie hebben.

"Hoezo?" vraag je.

"Zoek het zelf uit" antwoord ik dan, en ga ermee pronken dat gewoon een feit is.

Ergo: je kunt je stellingen niet verdedigen, omdat ze niet kloppen.
Over de heerschappij van speelgoedfabrieken kun je wel een linkje krijgen hoor.
http://www.rvu.nl/kvw/index.php?i=8&r=30&n=468
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25443121
Mensen, het is volkomen terecht om op te merken dat terroristen een zeer klein deel van de Islamitische wereldbevolking uitmaken en je zeker niet willkeurige Moslims daar op aan mag kijken.

Het is echter volkomen wereldvreemd om maar te blazen dat moslimterrorisme niet bestaat en iedereen die dat gelooft, in de maling wordt genomen door Amerikaans/Israelische tamtammakers.
Of beweren dat Hitler miskend is, natuurlijk, maar dat is een andere discussie.
  donderdag 10 maart 2005 @ 02:21:17 #242
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_25451630

[ Bericht 100% gewijzigd door Aurora025 op 10-03-2005 02:41:31 ]
  donderdag 10 maart 2005 @ 07:17:06 #243
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_25452239
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:Het is echter volkomen wereldvreemd om maar te blazen dat moslimterrorisme niet bestaat
oh tuurlijk loopt er hier en daar wel een moslim met wat 'doe het zelf' explosieven rond. maar uitgaande van de series 1000 ponders , tomahawks, daisycutters en moabs die al enige jaren met regelmaat op islamitische steden worden gedropt zou je eerlijkheidshalve toch moeten stellen dat zij ondertussen ook wel recht hebben op een verzetje..

maar dat elke moslim die een scheet laat lid is van het wereldwijde beruchte Osama alqaida netwerk die de wereld gaan veroveren op hun vliegende tapijten
valt inderdaad onder je volgende quote
quote:
en iedereen die dat gelooft, in de maling wordt genomen door Amerikaans/Israelische tamtammakers.
quote:
Of beweren dat Hitler miskend is, natuurlijk, maar dat is een andere discussie.
*proest* ... ik zou haast denken dat je me een slechte reputatie probeerd te bezorgen... LOL
pi_25454713
Een leuk mileuvoorbeeld

Wolmanzouten, en hiermee geimpregneerd hout dat dus eigenlijk tot het chemisch afval zou moeten gerekend gaan worden. Maar op deze manier is het veel makkelijker om van moelijk te beheersen afvalstromen af te komen.

Die wolmanzouten zaten ook in de vaten waarvan er toen met die scheepsramp bij texel een stel overboord gelagen waren, en toen het opeens zogenaamd wel een mlieuprobleem zou kunnen zijn.
pi_25491078
Gisteravond Barend en van Dorp gezien met als gast: Edwin de Roy van Zuydewijn..
deze meneer vertelde nogal wat, oa hoe het hier in dit land werkt en wie hij straks allemaal juridisch gaat aanpakken (go Edwin)..goh, en weet je, Barendje, van Dorpje en meneertje Mulder zaten met open mond te luisteren en hun oren begonnen te klapperen..
jawel, dit was even wat andere koek dan het gemiddelde geblaat over koetjes, kalfjes en oppervlakkig gelul.

Andere mensjes hebben een verkeerd beeld en of verklaren hem voor gek omdat hij nu eenmaal zo neer is gezet door dat hele machtlulletjes media,politieke gedoe en al die gein meer.

Edwin gaat straks in de politiek (hoop ik)
Edwin wordt straks vermoord (denk ik)
De vraag is niet waarom maar..
Wanneer komt het op de agenda?.(wanneer wordt hij echt gevaarlijk)
zoals ik al eens eerder schreef bij een andere topic halen de peopletjes die het voor het zeggen hebben alles uit de kast om iemand (in dit geval Edwin de Roy van Zuydewijn) verkeerd neer te zetten of belachelijk te maken om zoveel redenen.
Groeten
pi_25491265
Wat zei hij allemaal? Ik heb het helaas niet mogen meemaken.
pi_25491877
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Eindelijk gaat die beerput los... !
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25491892
[quote]Op zaterdag 12 maart 2005 18:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

dubbel. Sorry!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_25496237
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
nou ik ben erg slecht in terughalen wat er allemaal gezegd is.
Maar gelukkig heeft nokwanda (thanks) een link geplaatst

Misschien is deze uitzending nog wel terug te zien via internet.
Ik heb wel eens bepaalde tv programma’s later terug gezien op internet .
alleen heb ik geen idee welke site dat (ook alweer) is.
Tenzij iemand hier (of daar) even een link geeft waar je deze uitzending terug kunt vinden en zien.
pi_25496588
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 07:17 schreef Fonkmeistah het volgende:
oh tuurlijk loopt er hier en daar wel een moslim met wat 'doe het zelf' explosieven rond. maar uitgaande van de series 1000 ponders , tomahawks, daisycutters en moabs die al enige jaren met regelmaat op islamitische steden worden gedropt zou je eerlijkheidshalve toch moeten stellen dat zij ondertussen ook wel recht hebben op een verzetje..
Er bestaan geen "islamtische" steden. Wel Irakeze, Iraanse, Palestijnse of Israëlische.
quote:
maar dat elke moslim die een scheet laat lid is van het wereldwijde beruchte Osama alqaida netwerk die de wereld gaan veroveren op hun vliegende tapijten
Je trekt hier serieuze dingen in een karikatuur en bestrijd vervolgens dat karikatuur. Een conventionele methode van mensen die geen argumenten hebben.
quote:
*proest* ... ik zou haast denken dat je me een slechte reputatie probeerd te bezorgen... LOL
Ik denk dat de gequote user daar niet eens moeite voor hoeft te doen. Je bedient jezelf al met een "rijkelijk" gevulde posthistorie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')