Ik ken iemand die is een kennis van de zus van mijn neef zijn vader z'n opa en die durft te stellen dat AIDS niet door de mens gemaakt is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:01 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik heb ook een vriend, Micro-Biologische Informatica.
Durft ook te stellen dat het Aids- Virus door de mens is gemaakt.
Precies, het is allemaal te gecompliceerd voor ze en dan snappen ze het niet of geloven ze het niet. Terwijl het zo doordacht is eigenlijk. Zo klaar als een klontje, of weer niet. Soms weet ik ook niet meer in wat voor wereld we levenquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:19 schreef Aurora025 het volgende:
Oplossing: Proberen met zo veel mogelijk mensen uit die trein te springen, maar het probleem is dat de meeste passagiers dat niet zullen doen en daarom deze trein met al zijn passagiers zijn doel zal bereiken. We kunnen niet veel meer doen, het plan is al bijna geimplementeerd.
Nou ben ik misschien naïef, maar 'freeing people in the name of peace' klinkt heel lief van m.quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:39 schreef Aurora025 het volgende:
Bush in een persconferentie vandaag:
"I firmly planted the flag of liberty for all to see that the United States of America hears their concerns and believes in their aspirations. And I am excited by the challenge and am honored to be able to lead our nation in the quest of this noble goal, which is freeing people in the name of peace."
Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn.....quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:07 schreef Rasing het volgende:
[..]
Nou ben ik misschien naïef, maar 'freeing people in the name of peace' klinkt heel lief van m.
Maar een mooi streven.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:12 schreef Mboy het volgende:
Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn.....
Jawel, maar de manier waarop. Misschien ben ik wel te achterdochtig en meent hij het wel uit het diepste van zijn hartquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:14 schreef Rasing het volgende:
[..]
Maar een mooi streven.
Of mis ik nou iets? Hebben we liever geen peace en zijn we liever niet free?
Freeing people ?... met Shock and awe ? oftewel mensen opzettelijk bombarderen met zoveel buitenproportioneel gruwelijk geweld waardoor ze zo getraumatiseerd worden dat ze in shocktoestand geraken.. ( men noemt dat ook wel terorriseren ) en dat ook nog een met stoere slogans verkopen alsof het om een blikje cola gaat ..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:07 schreef Rasing het volgende:
Nou ben ik misschien naïef, maar 'freeing people in the name of peace' klinkt heel lief van m.
Gelukkig zijn de Taliban, Al Qaida, Osama en Saddam wel aardige jongens. Of ben je 9-11 vergeten? De aanval van Irak op Koeweit? De gifgasaanval van Irak op de Koerden?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 03:26 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Freeing people ?... met Shock and awe ? oftewel mensen opzettelijk bombarderen met zoveel buitenproportioneel gruwelijk geweld waardoor ze zo getraumatiseerd worden dat ze in shocktoestand geraken.. ( men noemt dat ook wel terorriseren ) en dat ook nog een met stoere slogans verkopen alsof het om een blikje cola gaat ..
Met onrechtmatige opsluiting in martelkampen als guantanamo bay en Abu Ghraib ?
met napalm bombardementen op steden ? met gewonde irakezen doodschieten in moskeeën ?
in the name of peace ? een land vanwege opzettelijke leugens moedwillig in dood en verderf storten ? de door de jaren heen opgebouwde infrastructuur , industrie en civiele voorzieningen simpelweg vernietigen.
in mijn oren klink je dan inderdaad best naief ja..
De aanval van Irak met gifgassen geleverd door de Amerikanen, en een Nederlander.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:18 schreef Rasing het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de Taliban, Al Qaida, Osama en Saddam wel aardige jongens. Of ben je 9-11 vergeten? De aanval van Irak op Koeweit? De gifgasaanval van Irak op de Koerden?
Het is een domme idioot, die Bush, maar nog altijd 100x beter dan moslimterroristen en megalomane dictators. Het is een zooi nu in Irak, maar alles dunkt mij beter te zijn dan Saddam Hoessein.
Ben je niet een beetje selectief met je feitjes weten? Heb je al vaker zien zeggen dat Osama een nieraandoening heeft, maar daar concludeer jij uit dat 9-11 is uitgevoerd door de Amerikanen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Onzin, 911 is uitgevoerd door de Amerikaanse regering..
Denk je werkelijk dat ze achter Osama aan hebben gerend? Osama aan de nierdialyse apparatuur?
kom kom.
Hij is niet megalomaan, maar dom. En dat het Amerikaanse kiesstelsel nou niet met een absolute meerderheid werkt is vreemd, maar het blijft een feit dat Bush gewoon gekozen is door het Amerikaanse volk.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:56 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Bush is zelf ook een megalomane dictator, en hij is ook zeker niet gekozen door het Amerikaanse volk.
Een neef. Omdat ze in de veertiende eeuw een gemeenschappelijke voorouder hadden. Dan ben ik ook een neef van jou. En van heel fok.quote:De andere mogelijkheid was Kerry, een verknipte Skulls&Bones Senator, in het geheim zelfs een neef van W. Bush.
ach , het kan erger.. zoals geloven in de conspiracy theorie dat osama en de 40 rovers vanuit een grot in afghanistan de wereld gaan overnemen met zelfmoord kamelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
EK doet me altijd zo heerlijk aan Fox Mulder denken, gelooft echt alle samenzweringsshit die er maar rond gaat.
OOO, Rasing, lang verloren zoon, ik ben zoooo family minded.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:12 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hij is niet megalomaan, maar dom. En dat het Amerikaanse kiesstelsel nou niet met een absolute meerderheid werkt is vreemd, maar het blijft een feit dat Bush gewoon gekozen is door het Amerikaanse volk.
[..]
Een neef. Omdat ze in de veertiende eeuw een gemeenschappelijke voorouder hadden. Dan ben ik ook een neef van jou. En van heel fok.
Je gelooft wel erg in de almacht en superioriteit van de VS,quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:57 schreef Fonkmeistah het volgende:
bla bla bla
kortom jij doet me een beetje denken aan arend jan boekestijn
bla bla bla
In mijn dagelijks leven run ik een onderneming samen met 2 vrienden. Op internet ben ik zeker 3 weken bezig geweest met het bezoeken van "samenzwerings-sites". Ik vond het leuk om erover te lezen, maar er is teveel disinformatie. Ik volg gewoon mijn eigen weg, en deze post was om te kijken waarom andere mensen dat niet doen. Als aanloopje heb ik mij de afgelopen maand gericht op mind control en chemtrails, en hoe die schade ongedaan kan worden gemaakt. Er zijn leuke dingen op komst.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:21 schreef martinimartin het volgende:
Ik heb een vraag voor Junkie19,
wat doe je in je dagelijks leven? Als ik al deze posts zo doorlees kan ik mij bijna niet aan de indruk ontrekken dat het vooral veel hobby-rondsurfen op 'samenzwerings-sites' is.
Meet internet als bron kun je alles tot waarheid verheffen. Toch zoals blijkt, is het erg moeilijk om er een samenhangende omvattende theorie uit te destileren.
Sinds wanneer is Borssele een bedrijf?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:32 schreef junkie19 het volgende:
Immumiteit:
Als je denkt dat iedereen zich aan de wet moet houden dan heb je het fout.
Er zijn zeker 9 bedrijven in Nederland die immuniteit genieten. Deze bedrijven staan onder bevoegdheid van de Europese commissie. Er zijn er minstens 9 bedrijven in Nederland die deze superstatus hebben! voorbeeld
Dan trekt Buitenlandse Zaken opeens de regie naar zich toe. Minister Bot wijst op een 17 jaar oude circulaire, waarin staat dat hij het laatste woord heeft in strafrechtelijke immuniteitskwesties. Hij velt het eindoordeel: Euratom is immuun, strafvervolging moet worden afgeblazen. Bij het OM wordt verbijsterd gereageerd op Bots actie. 'Hij heeft ons met die verklaring voor de voeten gelopen', zegt de ambtenaar, die per se anoniem wil blijven. Een voortvarend aangepakte milieuzaak staat plotseling op losse schroeven. Volgens juristen deugt Bots redenering van geen kant. Euratom zou slechts beperkte (functionele) immuniteit bezitten, vergelijkbaar met die van ambassadeurs. 'Euratom doet daar dingen die elk privé-persoon ook kan doen. Daar is de functionele immuniteit niet voor bedoeld', aldus ingewijden.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:56 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Borssele een bedrijf?
Goed, welke bedrijven zijn er nog meer naast Borssele?
Je kraamt onzin uit.
Naast ministeriële verantwoordelijkheden voor euratom, met hun deelgenoot Borssele kun je verder de overige 8 bedrijven niet aanwijzen die van immunïteit genieten?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:31 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Dan trekt Buitenlandse Zaken opeens de regie naar zich toe. Minister Bot wijst op een 17 jaar oude circulaire, waarin staat dat hij het laatste woord heeft in strafrechtelijke immuniteitskwesties. Hij velt het eindoordeel: Euratom is immuun, strafvervolging moet worden afgeblazen. Bij het OM wordt verbijsterd gereageerd op Bots actie. 'Hij heeft ons met die verklaring voor de voeten gelopen', zegt de ambtenaar, die per se anoniem wil blijven. Een voortvarend aangepakte milieuzaak staat plotseling op losse schroeven. Volgens juristen deugt Bots redenering van geen kant. Euratom zou slechts beperkte (functionele) immuniteit bezitten, vergelijkbaar met die van ambassadeurs. 'Euratom doet daar dingen die elk privé-persoon ook kan doen. Daar is de functionele immuniteit niet voor bedoeld', aldus ingewijden.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:19 schreef Lega-Nord het volgende:
Jaja, ik kan tegen jou vertellen dat de speelgoedwinkeliers de wereldominatie hebben.
"Hoezo?" vraag je.
"Zoek het zelf uit" antwoord ik dan, en ga ermee pronken dat gewoon een feit is.
Ergo: je kunt je stellingen niet verdedigen, omdat ze niet kloppen.![]()
oh tuurlijk loopt er hier en daar wel een moslim met wat 'doe het zelf' explosieven rond. maar uitgaande van de series 1000 ponders , tomahawks, daisycutters en moabs die al enige jaren met regelmaat op islamitische steden worden gedropt zou je eerlijkheidshalve toch moeten stellen dat zij ondertussen ook wel recht hebben op een verzetje..quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:Het is echter volkomen wereldvreemd om maar te blazen dat moslimterrorisme niet bestaat
quote:en iedereen die dat gelooft, in de maling wordt genomen door Amerikaans/Israelische tamtammakers.
*proest*quote:Of beweren dat Hitler miskend is, natuurlijk, maar dat is een andere discussie.
Eindelijk gaat die beerput los... !quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zei hij allemaal? Ik heb het helaas niet mogen meemaken.
nou ik ben erg slecht in terughalen wat er allemaal gezegd is.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zei hij allemaal? Ik heb het helaas niet mogen meemaken.
Er bestaan geen "islamtische" steden. Wel Irakeze, Iraanse, Palestijnse of Israëlische.quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:17 schreef Fonkmeistah het volgende:
oh tuurlijk loopt er hier en daar wel een moslim met wat 'doe het zelf' explosieven rond. maar uitgaande van de series 1000 ponders , tomahawks, daisycutters en moabs die al enige jaren met regelmaat op islamitische steden worden gedropt zou je eerlijkheidshalve toch moeten stellen dat zij ondertussen ook wel recht hebben op een verzetje..
Je trekt hier serieuze dingen in een karikatuur en bestrijd vervolgens dat karikatuur. Een conventionele methode van mensen die geen argumenten hebben.quote:maar dat elke moslim die een scheet laat lid is van het wereldwijde beruchte Osama alqaida netwerk die de wereld gaan veroveren op hun vliegende tapijten
Ik denk dat de gequote user daar niet eens moeite voor hoeft te doen. Je bedient jezelf al met een "rijkelijk" gevulde posthistorie.quote:*proest*... ik zou haast denken dat je me een slechte reputatie probeerd te bezorgen... LOL
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |