quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:Skeptic, kan je me dan uitleggen.. waarom bijvoorbeeld de arrestatie van de 2 overige presidentskandidaten in de V.S. nooit in het nieuws is geweest?
Het was wel bij ANP bekend toch?
Hoef ik niet uit te leggen want het is niet waar. Ik weet namelijk waar je het over hebt omdat ik op een forum rondhang wat met name bevolkt wordt door Amerikanen. Die hebben dat destijds ook besproken, mede aan de hand van nieuwsberichten uit de VS. Dat het op de grote nieuwszenders niet of nauwelijks aandacht heeft gekregen is waar, maar het boeit ook gewoon niet. Voor verreweg de meeste Amerikanen waren deze kandidaten toch niet interessant. Als je googled vind je echter zat verwijzingen, dus zo geheim was die arrestatie nou ook weer niet...
Sowieso, die kandidaten werden vastgehouden om een reden die niets met een samenzwering te maken had. Ze werden niet uitgesloten van de verkiezingen, maar van deelnemen aan een debat en dat was een volslagen logische beslissing. Als ik hier in Nederland morgen een politieke partij opricht en ik maak kans op, mwoah, geen enkele zetel, zelfs niet bij de meest positieve voorspellingen, wordt ik ook niet uitgenodigd voor het tv-debat. In de VS is het politieke systeem nu eenmaal zo dat er maar 2 kandidaten een kans hebben DUS worden er meestal maar 2 uitgenodigd om deel te nemen aan het debat. Die kandidaten wilden perse deelnemen aan zo'n debat, terwijl dat niet mocht, ja, toen werden ze gearresteerd. Als ik de NOS studio zou proberen binnen te dringen in een poging om voor de camera's te komen dan zou ik ook worden gearresteerd. Logisch toch? Wat is hier nu de link met "de" samenzwering???
quote:
Nee de samenzwering is wel degelijk aan te tonen, alleen is er ook een "daglicht"-kant van deze mensen.. Sommigen van de NWO fascistische samenzwering zullen bijvoorbeeld een hoop donaties leveren bij bijv rampen.
Wat heeft DAT er nou weer mee te maken? Bill Gates doneert ook een hoop en ik vind 'em nog steeds een grote sukkel en MicroSoft een bedrijf wat waardeloze software maakt.
quote:
De Illuminati zelf zijn eigenlijk altijd een vanzelfsprekend iets geweest, we dachten trouwens dat we eindelijk van ze af waren.
Nogmaals: bron???
quote:
Totdat ze ineens bij de Egyptische overheid gingen eisen om een "millenium-viering", waarbij ze gouden toppen op de piramides wilden zetten..samen met die vrijmetselaars.
De Vrijmetselaarsloge's zijn verder ook wereldwijd bekend, in Nederland hebben we 144 vestigingen.
Dat ze bekend zijn betekent nog niet dat ik angstig onder m'n bed kruip... De link met samenzweringen is nog steeds niet overtuigend aangetoond.
quote:
De Bilderberg groep, wat gedeeltelijk uit deze "verlichtten" bestaat, (hoogste rang vrijmetselaars) is toch ook bij ons allemaal bekend?
Wat is bij ons bekend? Het bestaan van die groep, of het "feit" dat deze groep deels uit Illuminati zou bestaan of het feit dat de hoogste rang binnen de Vrijmetselaars de Illuminati zijn? Dat is ook een handige truuk, drie dingen in één zin samen zetten en dan vragen of we het ermee eens zijn...
quote:
trouwens tegenwoordig overkomen als een hele leuke organisatie.. Frapant is wel waarom de Financieel Directeur van Shell bij koningin Beatrix aan tafel moet zitten, of bij Helmut Kohl.
Wat wil je hiermee zeggen? Je probeert iets te insinueren maar het ontgaat me compleet wat dat nu is. Het maakt mij geen bal uit met wie Trix aan tafel zit.
quote:
De CFR, centre of foreign relations in Amerika is ook heel bekend, het bedrijf van Rockefeller.. dat zichzelf een schaduw-onderdeel van de regering mocht noemen.
Kreeg later de rechten van het organiseren van de Bilderberg conferentie, sindsdien betaald Rockefellers wereldbank de Bilderberg uitjes.
Het zal wel...
quote:
De National Reserve van Amerika, dat weet toch iedereen? Is in handen van Canada, Rothschild, Rockefeller.. en kornuiten?
Welke nationale reserve? In Nederland is de Nationale Reserve een krijgsmachtonderdeel, in de VS hebben ze ook de National Reserve, een term die gebruikt wordt om nationale parken mee aan te duiden, maar ook een strategische oliereserve. Of bedoel je de
Federal Reserve,
http://www.federalreserve.gov/ ?
Niet alleen is het af en toe in het geheel niet duidelijk waar je het over hebt, in elk geval ontbreekt elk sprankje van bewijs. Als je denkt dat ik even al die sites die Junkie19 noemde ga doorspitten in de hoop erachter te komen waar je het in vredesnaam over hebt, dan heb je het mis. Zoek zelf maar eens een link op naar een direct statement wat direct te controleren is.
Persoonlijk kan ik een aantal zaken bedenken die WEL concreet te onderbouwen zijn en die me WEL heel erg veel zorgen baren...
Is ons huidige politiek/economische systeem perfect? Nee, verre van dat. Maar ik hoef geen dreiging van samenzweringen/aliens/weetikveelwat te zien om te weten dat er veranderingen nodig zijn. Dus als je daarin gelooft prima, maar ga niet aankomen met verhalen die aantoonbaar onjuist zijn / cq. gebaseerd zijn op totaal ongeloofwaardige bronnen. Daar bereik je helemaal niets mee.
[ Bericht 3% gewijzigd door Skeptic op 04-01-2005 13:11:23 ]