Dat was voor versie CS, en daar kreeg ik geen serieuze reacties op, gooi dan aub die andere op slot ipv dezequote:http://forum.fok.nl/topic/679355/1/50#25602534
En je oude topic dan?
Alicey had hem al weggehaald.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:36 schreef SHERMAN het volgende:
Kan iemand alsjeblieft even dit plaatje weg halen?
[Slowchat Deeltje 73]
Het was dan ook een best wel goor plaatjequote:
Ik ga je weer werk gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
Bedankt voor je controle op centrale topics.
Donequote:Op zondag 20 maart 2005 22:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ga je weer werk geven
PHP deeltje 5 zit vol, vervolg: [PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 6
En kan die TT van laatst genoemde veranderd worden naar: [PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 6
Is momenteel meer dan enkel PHP
DIG is toch voor alles wat met computers en tweaken te maken heeft? Dit is een post over een (gewone) televisie...quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:20 schreef Slarioux het volgende:
Hij staat hier prima hoor.
Ah oke.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:00 schreef Lucille het volgende:
DIG is ook de plek voor huis tuin en keuken electronica.
Connection refused krijg ikquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef JeroenV het volgende:
Zie zo snel dat 'er is iets down' topic niet, maar hier kan hij dan ook wel denk ik.
Kunnen jullie op de site www.clubcharts.nl komen? Ik krijg dan opeens een hele andere site te zien.
omdat FOK! nu eenmaal niks met warez in het algemaal te maken wil hebbenquote:Op maandag 28 maart 2005 12:39 schreef BBH-mode het volgende:
waarom mag hier eigenlijk niet over warez gepraat worden?
zolang er geen illegale rotzooi op de fok servers staat is het toch niet illegaal..
wat maakt het nu uit of pietje vraagt waar hij een spel kan downloaden en jantje geeft hem die site?
Zie ook het antwoord van Jump. Door wel links naar sites toe te staan wordt FOK! eigenlijk dus een portal naar warez sites en dat willen we niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:39 schreef BBH-mode het volgende:
waarom mag hier eigenlijk niet over warez gepraat worden?
zolang er geen illegale rotzooi op de fok servers staat is het toch niet illegaal..
wat maakt het nu uit of pietje vraagt waar hij een spel kan downloaden en jantje geeft hem die site?
Dank je welquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:12 schreef QuietGuy het volgende:
was ff lunchentopic zit op slot, zie sluitpost.
Succesquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:39 schreef Marty26 het volgende:
Of moet ik echt alles knippen en plakken?
quote:
psst... dit zijn ze:quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:55 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Damm dacht al zo iets.
Al die linkjes quoten om vervolgens het er in te kunnen plakken![]()
TJa of niet natuurlijk en gewoon lekker verder met deel 2
quote:[knip] maakt dit topic weer korter [/knip]
Ur the manquote:
quote:
| 1 2 3 4 | preg_match_all('#<a(.*?) href="([^"] for($i=0;$i<count($matches[2]);$i++) { echo $matches[2][$i]."\n"; } |
hij pakte álle URL's uit dat topic, ook linkjes naar profielen edquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:14 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom staat mijn post geschiedenis er 4687463 keer in? Ben ik zo erg
Msn versie 7 blokkerenquote:Op donderdag 31 maart 2005 05:54 schreef Slarioux het volgende:
Welke?
quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:35 schreef Marty26 het volgende:
Kut zeg krijg net de melding u heeft een fok ban
Check je mail maar QG.
Maar ik kan gewoon posten![]()
een bugquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:35 schreef Marty26 het volgende:
Check je mail maar QG.
Owja, de tip die de complete account van [betreffend zusje] om zeep zou helpen. Die had ik beter kunnen laten staan jaquote:
32 maartquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:35 schreef Marty26 het volgende:
Check je mail maar QG.
Welke dag is het vandaag?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:01 schreef garreth82 het volgende:
deze melding kreeg ik ook net toen ik in een topic van mezelf wou reageren:
De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
En de hele dag komen er klaagmails binnen, waarom ben ik gebanned.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:19 schreef Marty26 het volgende:
Klootzakkenons een beetje in de zeik nemen hier
Die heeft iemand al gefixed zo te zien.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:38 schreef Jump het volgende:
Is het mogelijk om de kleine fout uit deze TT te halen: Het grote "Er is iets down" topic deel nr #20
sinds deel 18 staat er nu ' en "
Slarioux had het slotje gezet, maar daarjuist kon niemand reageren op forum. slotjes zetten ging echter welquote:Op zondag 3 april 2005 12:19 schreef Lucille het volgende:
Hoewel ik het slotje niet gezet heb is het bovenstaande topic wat SHERMAN geeft wel de plek om je vraag te stellen.
Neequote:Op woensdag 6 april 2005 15:39 schreef Jump het volgende:
is het mogelijk om [javascript] voor dummies - Deel 2 te melden in [javascript] voor dummies aangezien die laatste vol zit
toen ik gister keek zag ik dat de schadelijke scripts al weg waren gehaald dus zag ik het probleem niet zo...quote:Op woensdag 6 april 2005 15:13 schreef RM-rf het volgende:
[knip]
later heeft de persoon inderdaad gemeld dat de scripts weg waren:quote:Op donderdag 7 april 2005 09:39 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
toen ik gister keek zag ik dat de schadelijke scripts al weg waren gehaald dus zag ik het probleem niet zo...
er is nog geen wiki topic. Misschien dat slarioux dat wel eens maakt en sticky zet ergensquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:21 schreef R-Mon het volgende:
Op de Wiki stond ergens een verwijzing naar een wikitopic maar je kwam gewoon in DIG uit. Is er een wikitopic? Ik wil graag weten wat dat Overleg en alles is.
Het is natuurlijk vragen om problemen, "waar kan ik nu illegale meuk downloaden?". Het is dan wel grijs gebied als in 'het staat niet in de regels', maar ik sta het desondanks niet toe.quote:Op zondag 10 april 2005 20:51 schreef kanaiken het volgende:
@Slarioux
Ik heb gekeken in de huisregels en er stond niks bij dat dit soort topics niet zouden mogen. Of heb ik daar overheen gelezen?
QuietGuy, dat heb ik gedaan, maar ik zie nergens staan waar ik het beste mijn shizza mee kan downloaden. Heb jij nog tips?quote:Een kopie van Windows XP bij een ander installeren is trouwens illegaal, en lees de policy over illegale zaken, warez
Schaafwoondjes,quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:58 schreef QuietGuy het volgende:
Open er een topic over zou ik zeggen
ach gut, je bent 19 jaar he... Was 't lekker?
I knowquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:05 schreef Troel het volgende:
je had trouwens gelijk over dat ene onderwerp, als je begrijpt wat ik bedoel
Een topic zonder openingspost heeft geen bestaansrecht, vandaar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:18 schreef SuperRembo het volgende:
Ik had in IE fuckt framesets, FF niet nog willen melden dat het waarschijnlijk de Peek-a-boo bug was. Maar helaas zat de boel al op slot toen ik m'n reply af had
Hehehe klinkt alsof je vol met frustraties zit en die kwijt moetquote:Op donderdag 21 april 2005 09:16 schreef Scorpie het volgende:
ehm ik zat te denken aan een topic waarin je kan beklagen over computers van anderen die jij moet maken en wat er mis mee is....soort ervaringen met andere pcs-topic?
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hehehe klinkt alsof je vol met frustraties zit en die kwijt moet![]()
wat mij betreft mag het, zolang alles gewoon netjes blijft
Volgens mij hebben we officieel alleen maar een plaatjes upload. Ik weet niet of zip files op die manier op de server kunnen staan. Ook de Wiki is dacht ik alleen geschikt voor plaatjes.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef SHERMAN het volgende:
Is het mogelijk om het zip bestandje van deze FAQ, op de FOK! server te zetten? Dan zijn we er "zeker" van dat het altijd beschikbaar is.![]()
Ik heb 2 zipjes met fok smily's op me host staan, deze zou ik normaal niet verwjiderenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we officieel alleen maar een plaatjes upload. Ik weet niet of zip files op die manier op de server kunnen staan. Ook de Wiki is dacht ik alleen geschikt voor plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |