En ik krijg deze melding: http://help.msn.com/NL_NL/HelpWindow_msg.asp?INI=Messengerw10.ini&H_VER=1.7&SearchTerm=81000306&H_APP=MSN%20Messenger&S_Text=Klik%20op%20een%20onderwerp%20voor%20informatie%20over%20MSN%20Messenger%3A&ContactUs=&v4=DH_FREEquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:45 schreef mechatronics het volgende:
give it up for Norton Internet Securityom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dankzij dat hoerending doet 7.0 het niet, als ik eerst klik op automatisch config (aanbevolen) connect ie niet meer, kan MSN afsluiten, en start niet meer op.
Als ik dan de PC reboot, en handmatig dat ding toevoeg, gaat alles goed, reboot weer, start MSN weer op, vraagt ie weeeeerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en crasht ie weerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doe ik dan weer n reboot, NIS2005 uit, dan doet ie het puik (MSN dus), en zet ik dan NIS 2005 aan, dan zegt ie dat de verbinding is verbrokenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gotta love it, ICTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das t leuke, als ik msn afsluit (dus rechtermuis rechtsonder in de hoek stuff) en dan NIS uitzet, dan doet ie het puik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:57 schreef SLaMDanCeR het volgende:
dus je krijgt de melding:
Recente vragen van klanten
Hoe schakel ik de functie Schrijven met de hand in?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat MSN Messenger niet automatisch start?
Kan ik namen verwijderen uit het aanmeldvenster?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet steeds bij MSN Messenger word afgemeld zodra Windows Messenger wordt aangemeld?
netjes?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ook dat stukje met "Aan de slag met MSN Messenger" ?
norton internet security kan je niveau van veiligheid instellen.. o_O
als dat 't probleem is van 'Functie Schrijve met de hand inschakelen', etcom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zet anders norton gewoon ff helemaal uit, en kijk of ie 't doet
jammer dat ie met het screenshot maken de muis weghaalt, maar op dat moment is ie al vastgelopen, en ik krijg em met geen mogelijkheid weg, ik kan Alt+Ctrl+Deleten wat ik wil, maar ik mag gewoon reseten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:10 schreef marc1982 het volgende:
en als je op 'nu verbinding maken' klikt?
dan moet ie het doen lijkt mij,
anders ff microsoft bellen..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:28 schreef marc1982 het volgende:
en 'problemen oplossen'?
dat werkt bij mij altijd..
wat voor probleem dan ook..
of ik nu ruzie heb met m'n baas of niet genoeg geld heb om een hema rookworst te kopen,
het maakt niet uit...
dat lost echt alles op..
T zal meer aan NIS 2005 liggen, want nu, met NIS2005 uitgeschakeld, doet MSN 7.0 het perfect.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:29 schreef Drumpie het volgende:
msn 7 zuigt
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:42 schreef marc1982 het volgende:
mod !!!
dit kan toch niet !!??
iemand die wel serieus kan reageren?
word hier een beetje moe van...
duur geintjequote:Op zaterdag 9 april 2005 20:10 schreef marc1982 het volgende:
anders ff microsoft bellen..
Rechtermuis rechtsonder, > Norton Internet Security uitschakelen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:38 schreef Drumpie het volgende:
en hoe zet je NIS uit?
Alleen is het schofterig duur, werken er 300miljoen universitair afgestudeerden en nóg krijgen ze er geen feilloos systeem uit. Ik ben gelukkig allang blij dat ik geen blauwe schermen heb.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:40 schreef marc1982 het volgende:
norton is net als aldi
MS is dan liddle..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:41 schreef mechatronics het volgende:
Kijk, het werkt wel fijn nu, maar ik zou toch graag willen dat NIS 2005 die MSN 7.0 accepteerde.
Anders is het ook zo lullig voor die 50 euro voor NIS2005, snap je?
Service Pack 2 (XP) stond hier al vers erop voordat NIS 2005 erop ging.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:43 schreef SLaMDanCeR het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SP2 downloaden? Firewall.. doe je een AVG Free Edition
gratis beveiliging?
geef je mij toch 50 euro?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:44 schreef mechatronics het volgende:
En ik moet nog geen gratis antivirus op de 1 of andere manier, maar dat zal wel psychologisch zijn
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:43 schreef SLaMDanCeR het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SP2 downloaden? = Firewall..
doe je een AVG Free Edition erbij = gratis beveiliging?
betalen .. gaat 't?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mja, dat is symtoombestrijden, ik wil liever even dit probleem oplossen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:46 schreef SLaMDanCeR het volgende:
[..]
geef je mij toch 50 euro?
zet ik AVG free edition op een CD voor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop