met een streamripper voor videostreams. Tenminste, als je streaming video bedoelt. Als het geen streaming video is (dan kan je doorspoelen zonder dat hij opnieuw moet bufferen), kan je in de bron (source) het linkje naar het videobestand vinden door te zoeken op .mov, .mpg, .wmv, of iets in die richting.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef gekke_sandra het volgende:
Haiik vraag me of met welk programmaatje je filmpjes van internet kan rippen?
pssst nee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:14 schreef Stretto het volgende:
pssst Torrents
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:14 schreef Stretto het volgende:
pssst Torrents
met een streamripper voor video (logisch, hè?). Heb ik verder geen ervaring mee, ik weet alleen dat het daarmee kan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:26 schreef gekke_sandra het volgende:
Ehm.. winmx lijkt me knapIk bedoel van een concert, staat op een flash site. Streaming video dus. Hoe rip ik dat?
Hmm.. hij moet wel even laden als ik doorspoel, maar dat gaat echt snel. Kweenie of ik het linkje hier neer kan zetten of zijn we dan illegaal bezig?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:38 schreef Jordy-B het volgende:
met een streamripper voor videostreams. Tenminste, als je streaming video bedoelt. Als het geen streaming video is (dan kan je doorspoelen zonder dat hij opnieuw moet bufferen), kan je in de bron (source) het linkje naar het videobestand vinden door te zoeken op .mov, .mpg, .wmv, of iets in die richting.
Hoe kom je aan die servers dan? Mirc? Of Universiteit etc?quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een lamers met Kazaa en WinMX
Niet eens een discussie nodig.
Als je met 1 MB/s films van nieuwsgroepen aftrekt, lul je toch niet meer over p2p
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:46 schreef gekke_sandra het volgende:
help? alles is voor audio.. lijkt wel..
Hae! Daar kwam ik ook net uit, ik download nu Net Transport 1.8xquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:56 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb even voor je gezocht en dit gevonden.
http://emoney.al.ru/captu(...)cording-software.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |