Dit mag niet op fokquote:Op maandag 21 maart 2005 13:07 schreef kastanova het volgende:
Normaliter zou ik Azureus aanraden, maar ik vrees dat je daar te dom voor bent.
wat mag niet op Fok!? Azureus aanraden of vrezen dat iemand niet in staat is om goed met dat programma overweg te kunnen?quote:
Dr. Vogel?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:04 schreef bunniej het volgende:
via kazaalite krijg ik nu superveel foute downloads..heeft iemand een goed alternatief?
Niet zo goed. Gnutella (het netwerk dat 'ie gebruikt) is niet vreselijk populair.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:29 schreef Fuxl het volgende:
Hoe ligt bearshare in de markt bij de fokkers?
Nou, als je bittorrent aanraadt om mp3's te downloadenquote:Op maandag 21 maart 2005 13:07 schreef kastanova het volgende:
Normaliter zou ik Azureus aanraden, maar ik vrees dat je daar te dom voor bent.
Als je die per album op wil halen, is bittorrent zeer geschikt, hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:38 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Nou, als je bittorrent aanraadt om mp3's te downloaden![]()
de meeste standaard providers hebben brakke newsservers, en betalen voor een payserverquote:Op maandag 21 maart 2005 13:40 schreef mcintosh het volgende:
nieuwsgroepen prutser!
Dan moet je meer moeite doen om te zoeken, en dan kom je er achter dat er hele site's bestaan met alleen maar torrent mp3's.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:38 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Nou, als je bittorrent aanraadt om mp3's te downloaden![]()
moet zeggen dat planet best een goede heeft op het moment, en tja je moet wel goed in de gaten houden wanneer er wat gepost wordt, maar das gewoon een kwestie van lezen, en met een aardige download snelheid moet je het wel bij kunnen houden ook met een gratis serverquote:Op maandag 21 maart 2005 13:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
de meeste standaard providers hebben brakke newsservers, en betalen voor een payservertis niet voor niets warez.
Daarnaast moet je er met nieuwsgroepen zo snel bij zijn om iets te downloade dat schiet niet op, het is bijvoorbeeld niet te doen om daar ff een film te downloaden hij moet net toevallig gepost zijn.
Voor mp3 zou ik DC++ (Direct Connect) aanraden.
voor films bittorent.
DC++ ook. Ik gebruik al een hele tijd DC++ en ik blijf het het fijnste en eerlijkste programma vinden, omdat je daar moet sharen, zodat je automatisch die profiteurs eruit filtert waar het van stikt bij kazaa.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je die per album op wil halen, is bittorrent zeer geschikt, hoor.
bij bittorrent wordt dat soms via de tracker geregeld. Bij sommige trackers moet je inloggen voordat je kan downloaden. De tracker houdt vervolgens zelf bij wat je ul/dl-ratio is en kan je vervolgens verplichten tot uploaden.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:24 schreef stribe het volgende:
[..]
DC++ ook. Ik gebruik al een hele tijd DC++ en ik blijf het het fijnste en eerlijkste programma vinden, omdat je daar moet sharen, zodat je automatisch die profiteurs eruit filtert waar het van stikt bij kazaa.
Dan zou je ook niet mogen internetten.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:27 schreef Scorpie het volgende:
downloaduh is illegaal joh!
ehm... dat mag dus niet op Fok!. Lullen over downloadprogramma's is oké, maar plaatsen van linkjes naar downloadsites, plaatsen van torrent- of ed2k-links (of sites die die links aanbieden) en dingen over op welke hub je aan warez kan komen, mag niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:31 schreef Deetch het volgende:
@stribe: Welke hubs zit je bij want ik zoek eigenlijk nog een goeie film hub
Plaats ze gewoon en die ander kopieert ze meteen, jij edit je bericht!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ehm... dat mag dus niet op Fok!. Lullen over downloadprogramma's is oké, maar plaatsen van linkjes naar downloadsites, plaatsen van torrent- of ed2k-links (of sites die die links aanbieden) en dingen over op welke hub je aan warez kan komen, mag niet.
Netjes aan houden, anders doet de plaatselijke moderator het topic op slot.
Nou heb ik ook toevallig planet en ik vind het eigenlijk maar matig.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
moet zeggen dat planet best een goede heeft op het moment, en tja je moet wel goed in de gaten houden wanneer er wat gepost wordt, maar das gewoon een kwestie van lezen, en met een aardige download snelheid moet je het wel bij kunnen houden ook met een gratis server
Maar ja ieder zijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |