tjah, dat is um al en paar keer verteld geworden, maar hij is erg lui met lezen enzoquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:42 schreef Sigmund_Freud het volgende:
wat dacht je van www.adobe.nl ik kon hem daar zo vinden nu jij nog...
Vorige versie volledig verwijderd, nieuwe gedownload (via bovenstaande link) en geïnstalleerd, maar het programma is nog steeds in't Engels (alleen de gebruikersovereenkomst in de setup kun je in't Nederlands laten weergeven)quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:48 schreef db70 het volgende:
pffff http://downloads.vnunet.n(...)+photoshop/_107.html
das toch mooi meegenomenquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:10 schreef garreth82 het volgende:
[..]
Vorige versie volledig verwijderd, nieuwe gedownload (via bovenstaande link) en geïnstalleerd, maar het programma is nog steeds in't Engels (alleen de gebruikersovereenkomst in de setup kun je in't Nederlands laten weergeven)
ik download alleen trials om er vervolgens een volledig werkende versie van te makenquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:54 schreef Intergalactrick het volgende:
* Intergalactrick download nooit trials
Foei !!! dat is illegaal, aso !!quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:41 schreef garreth82 het volgende:
[..]
ik download alleen trials om er vervolgens een volledig werkende versie van te maken
op het internetquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:22 schreef garreth82 het volgende:
Wie weet waar ik de Nederlandse trial van Adobe Photoshop CS kan downloaden?
mailen mag ook.
Als de boeken gebaseerd zijn op de Nederlandse versie van Photoshop, dan moet de school op een of andere manier toch ook een exemplaar aanbieden van de software in het Nederlands? Hoe moet je anders de opdrachten thuis doen? Of is het de bedoeling dat je op school aan je opdrachten werkt?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:06 schreef garreth82 het volgende:
bij mij op school gebruiken ze de Nederlandse versie, m'n boeken zijn gebaseerd op de Nederlandse versie en m'n opdrachten zijn ook gebaseerd op de Nederlandse versie, dus ik wil 'm zelf ook in't nederlands hebben anders moet ik steeds vertalen.
Ik kan 'm op SurfSpot nergens vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:43 schreef Redah het volgende:
Je school zal toch vast wel bij SurfSpot of SlimmeRom aangesloten zijn? Die hebben voor een gering bedrag Photoshop voor studentjes beschikbaar.
Of je maakt een kopietje op school natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |