Dat is Windows Messenger, geen MSN Messenger. Deze kun je zonder problemen "erbij" draaien maar twee versies van MSN Messenger gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:39 schreef mcintosh het volgende:
Is 6.2 niet die versie die er standaard op staat?
Want volgens mij kun je naast die versie nog een versie van msn installeren, dan heb je ze allebei
dat mag ik niet doenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:43 schreef Megumi het volgende:
Als je onder het administrator account inlogd kun je de rechten van je zus aanpassen.
waar was dat? link?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:40 schreef Godlike02 het volgende:
Je kan het installeren blocken
Was al topic over vorige week
Dan heb je pech.quote:
Mja oude versies zijn niet helemaal compatible met de nieuwe. Waarom kun jij niet wennen aan 7.0? Zo erg is ie toch niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:50 schreef Kiwitje het volgende:
Ze heeft als reden, LiveEliveD, dat haar vrienden het ook gebruiken...
Dat vind ik nu niet echt een goede reden? Ze maakt niet echt gebruik van de nieuwe dingen op de 7.0.. ze kan dus net zo goed 6.2 gebruiken..
Hm.. als ik asosiaal ben, mag ik alles. Ik weet alleen al dat ik van mijn rechten ontdaan wordt als ik de rechten van mijn zusje wegneem. Dit heb je echt wel door.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:07 schreef Megumi het volgende:
Ga eens met de persoon praten die wel alles mag.
Er is al gezegt dat er een zelfde topic was, vorige week ofzo. Ik heb geprobeert te zoeken (zoals ik al had verteld.. ben ik een beetje nieuw) maar niets gevonden..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Laatst had ik precies hetzelfde topic!
Bestaat waarschijnlijk nog. Maar er werd alleen gezegt dat ik z'n account dicht kon gooien... en daar heb jij ook niets aan duschquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:21 schreef Kiwitje het volgende:
[..]
Er is al gezegt dat er een zelfde topic was, vorige week ofzo. Ik heb geprobeert te zoeken (zoals ik al had verteld.. ben ik een beetje nieuw) maar niets gevonden..
Bestaat dat topic nog? Kan ik het nog nalezen? Heb jij dan misschien een link erheen..?
Een rechtenprobleem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:31 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Bestaat waarschijnlijk nog. Maar er werd alleen gezegt dat ik z'n account dicht kon gooien... en daar heb jij ook niets aan dusch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |