abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24156357

1998. HALF-LIFE sends a shock through the game industry with its combination of pounding action and
continuous, immersive storytelling. Valve's debut title wins more than 50 game-of-the-year awards on its
way to being named “Best PC Game Ever” by PC Gamer, and launches a franchise with more than eight
million retail units sold worldwide.

NOW. By taking the suspense, challenge and visceral charge of the original, and adding startling new
realism and responsiveness, Half-Life 2 opens the door to a world where the player's presence affects
everything around him, from the physical environment to the behaviors even the emotions of both friends
and enemies

The player again picks up the crowbar of research scientist Gordon Freeman, who finds himself on
an alien-infested Earth being picked to the bone, its resources depleted, its populace dwindling. Freeman
is thrust into the unenviable role of rescuing the world from the wrong he unleashed back at Black Mesa.
And a lot of people he cares about are counting on him.

The intense, real-time gameplay of Half-Life 2 is made possible only by Source®, Valve's new proprietary
engine technology. Source provides major enhancements in:

Characters - Advanced facial animation system delivers the most sophisticated in-game characters ever
seen. With 40 distinct facial "muscles," human characters convey the full array of human emotion, and
respond to the player with fluidity and intelligence.

Physics - From pebbles to water to 2-ton trucks respond as expected, as they obey the laws of mass,
friction, gravity, and buoyancy.

Graphics - Source’s shader-based renderer, like the one used at Pixar to create movies such as
Toy Story® and Monster's, Inc.®, creates the most beautiful and realistic environments ever seen in a
video game.

AI - Neither friends nor enemies charge blindly into the fray. They can assess threats, navigate tricky
terrain, and fashion weapons from whatever is at hand.

Minimaal
  • 1.2 GHz Processor
  • 256MB RAM
  • DirectX 7 grafische kaart
  • Windows 2000/XP/ME/98
  • 4.6 GB vrije ruimte

Aanbevolen
  • 2.4 GHz Processor
  • 512MB RAM
  • DirectX 9 grafische kaart
  • Windows 2000/XP

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13

• http://www.half-life2.com/
  • http://www.steampowered.com/
  • http://halflife2.net/

Poll: Welke Half-Life 2 versie wil/heb je?
  • HL2 Retail Standard
  • HL2 Retail Collector's Edition
  • HL2 Steam - Bronse
  • HL2 Steam - Silver
  • HL2 Steam - Gold
  • Ik wil HL2 niet!

Klik hier om deze Openingspost te downloaden
  • pi_24156531
    tvp

& tevens de vraag voortzettend van vorige topic:
    Half Life 2, Deel 13
    Half Life 2, Deel 13
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 12:15 schreef Markster het volgende:

omg. lekker boeiend wat die dude aan heeft !
    Wel het zou een idee kunnen geven van waar je vandaan komt... duidelijk heb je je vorige suite uit HL1 niet meer aan.

en ach, wellicht was er iemand die middels een andere cheat er wel achter was gekomen.
    "Mijn" fotoalbum...
    --> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
    pi_24156830
    Ziet er goed uit! tvp
    pi_24156878
    quote:
    Klein filmpje

In dit filmpje zie je een paar alternatieve manieren om uit een bepaalde situatie te komen. Wat ik bedoelde was niet dat als je een blokje omloopt dat je ineens 5 andere levels tegenkomt ofzo, maar dat je zoveel leuke dingen kan doen... zoals gewoon met een gun een tegenstander van een steiger afschieten of met je boot de hele steiger onderuit varen.

Enfin, wat vinden jullie van dit filmpje?
    Tering Hoe snel doet ie dat, echt gaaf!
    pi_24156961
    quote:
    Klein filmpje

In dit filmpje zie je een paar alternatieve manieren om uit een bepaalde situatie te komen. Wat ik bedoelde was niet dat als je een blokje omloopt dat je ineens 5 andere levels tegenkomt ofzo, maar dat je zoveel leuke dingen kan doen... zoals gewoon met een gun een tegenstander van een steiger afschieten of met je boot de hele steiger onderuit varen.

Bij mij doet het filmpje het niet goed. Na zo'n 35 seconden stopt hij er mee en hij heeft maar 7,31 MB gedownload. Wat volgens mij te weinig is. Ik heb hem al opnieuw proberen te downloaden, maar dan is hij opeens maar zo'n 6 MB .
    pi_24156996
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 12:56 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bij mij doet het filmpje het niet goed. Na zo'n 35 seconden stopt hij er mee en hij heeft maar 7,31 MB gedownload. Wat volgens mij te weinig is. Ik heb hem al opnieuw proberen te downloaden, maar dan is hij opeens maar zo'n 6 MB .
    Volgens mij werd ie net opnieuw geupload. Ik miste ook nog een stuk, maar nu werd het bestand steeds groter
    pi_24157049
    Even wachten dus.
    pi_24157139
    quote:
    Klein filmpje

Het waterlevel was dan ook by far het beste level en daar heb ik ook van genoten. Ook de gevechten tegen de striders zijn gaaf maar veel te kort. Vooral bij het level met de buggy en de twee eindlevels had ik een gevoel van "been there done that" en zat ik steeds te wachten op grote eindbazen.

Dat was misschien nog wel het grootste gemis, halflife 2 had geen enkele eindbaas, waar HL1 daar juist in uitblonk. (ik kan me er 4-5 nog levendig herinneren)
      donderdag 23 december 2004 @ 13:07:17 #9
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_24157162
    Het valt me een beetje tegen dat er maar drie mappen gebruikt worden in de deathmatches.
    pi_24157254
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 13:07 schreef Djaser het volgende:
    Het valt me een beetje tegen dat er maar drie mappen gebruikt worden in de deathmatches.
    Tja, het is vooral wachten op de nieuwe officiele maps en goede custom maps.
    pi_24157259
    quote:
    Dat gaat gelukkig snel veranderen, de deathmatch staat namelijk nog in de kinderschoenen. Als ik het me goed herinner is er momenteel zelf een map-contest voor de deathmatch, dus daar moet zeker wat moois uitkomen.

Gelukkig hebben we bij half-life, dankzij de populariteit van counter-strike, wel goede servers om te deathmatchen, in tegenstelling tot de meeste andere deathmatch-games.
    pi_24157272
    quote:
    http://halflife2.filefront.com/
    quote:
    This is the fourth HL2Files.com mappack with another 50 Half-Life 2 custom maps! This mappack was compiled to save you from downloading each and ...

Half-Life 2 Mappack Volume #4
    by HL2 Mappers
    alstu
    "Mijn" fotoalbum...
    --> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
    pi_24157346
    Ik ben net maar begonnen de hele speedrun te downloaden
    Vind ik altijd wel gaaf, net als bij HL1
      donderdag 23 december 2004 @ 13:24:20 #14
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_24157508
    Mooi, ik ga die mappen niet downloaden want ik start zelf nooit servers op. Ik wacht wel tot anderen dat doen.
    pi_24157519
    ik zit in een stukje dat na dat varen met dat bootje, dat je wordt gescand en een vrouwelijke dokter je naar een lift begeleid, alleen eenmaal aangekomen bij die lift blijft ze beetje stom uit haar ogen staan staren maar verder doet ze niks??? in die lift gaan staan heeft ook geen nut want dat help ook niet, en dat ai_disable heb ik ook geprobeerd maar helpt niets
    pi_24157594
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef Tranqualizer het volgende:
    ik zit in een stukje dat na dat varen met dat bootje, dat je wordt gescand en een vrouwelijke dokter je naar een lift begeleid, alleen eenmaal aangekomen bij die lift blijft ze beetje stom uit haar ogen staan staren maar verder doet ze niks??? in die lift gaan staan heeft ook geen nut want dat help ook niet, en dat ai_disable heb ik ook geprobeerd maar helpt niets
    Heb je al geprobeerd je laatste savegame opnieuw te laden. Bij mij hielp dat toen ik een keer iets soortgelijks had.
    pi_24157605
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef Djaser het volgende:
    Mooi, ik ga die mappen niet downloaden want ik start zelf nooit servers op. Ik wacht wel tot anderen dat doen.
    als je ze wil spelen dan moet je de mappen ook hebben... dus.

En ik moet zeggen dat er best leuke tussenzitten
    "Mijn" fotoalbum...
    pi_24158042
    http://www.nuklearpower.com/daily.php?date=041116

Kwam deze net tegen, vond ik wel leuk.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_24158104
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 12:56 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ja, vaag..

Ik kreeg deze link door... en totaal zou het dacht ik 30 mb ofzo moeten zijn.
    Vond het er wel stoer uitzien...

Hij was nu net 17mb
    www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
    ***Get famous - Describe the famous***
    pi_24159603
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
    tvp

& tevens de vraag voortzettend van vorige topic:
    Half Life 2, Deel 13
    Half Life 2, Deel 13
    [..]

Wel het zou een idee kunnen geven van waar je vandaan komt... duidelijk heb je je vorige suite uit HL1 niet meer aan.

en ach, wellicht was er iemand die middels een andere cheat er wel achter was gekomen.
    Ga naar de console en typ in: thirdperson

Dan zul je zien dat ie helemaal nix aan heeft
    pi_24160167
    Ook nog uit de vorige topic of iemand die chick uit hl2 irl kent? Ik heb er al lekker om heen staan springen in het spel... mja, daar kom je ook niet verder mee. 100% fictief persoon of heeft er toch echt iemand model gestaan?
    www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
    pi_24160529
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 15:03 schreef babba het volgende:

[..]

Ga naar de console en typ in: thirdperson

Dan zul je zien dat ie helemaal nix aan heeft
    idd thanks

"Mijn" fotoalbum...
    pi_24160641
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 15:52 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:

[..]

idd thanks

[afbeelding]
    Hey, hoe kom jij daar al aan een kruisboog?
    Enne.. ik heb niet het idee dat dit 3rd person view is.. of wel?
      donderdag 23 december 2004 @ 16:02:53 #24
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_24160725
    tvp
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_24160865
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 15:58 schreef Denagam het volgende:

[..]

Hey, hoe kom jij daar al aan een kruisboog?
    Enne.. ik heb niet het idee dat dit 3rd person view is.. of wel?
    Je ziet "niets" ;daarom was ik zo vrij om "impuls 101" te gebruiken om ff gauw aan wapens te komen zodat je tenminste "iets" ziet...
    "Mijn" fotoalbum...
    pi_24162576
    Ik vond dit spel al relax maar ik heb nu een spel gevonden wat 10 x beter is.

Chronicles Of Riddick: Escape from Butcher Bay DC

pi_24165043
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 17:42 schreef pimpin het volgende:
    Ik vond dit spel al relax maar ik heb nu een spel gevonden wat 10 x beter is.

Chronicles Of Riddick: Escape from Butcher Bay DC

Kan je ook vertellen waarom dit spel zoveel beter is?
    pi_24174004
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 15:32 schreef Denagam het volgende:
    Ook nog uit de vorige topic of iemand die chick uit hl2 irl kent? Ik heb er al lekker om heen staan springen in het spel... mja, daar kom je ook niet verder mee. 100% fictief persoon of heeft er toch echt iemand model gestaan?
    Op het eind van het spel staat er tussen de credits een lijstje met mensen die hun gezicht hebben "uitgeleend", misschien dat je daar eens kan kijken
    pi_24174072
    quote:
    Op vrijdag 24 december 2004 07:40 schreef babba het volgende:

[..]

Op het eind van het spel staat er tussen de credits een lijstje met mensen die hun gezicht hebben "uitgeleend", misschien dat je daar eens kan kijken
    Toevallig gisteren uitgespeeld. Had niet gezien dat dit daarbij stond... maar goeie tip idd
      vrijdag 24 december 2004 @ 13:37:13 #30
    85514 ralfie
    !Yvan eht nioj
    pi_24180117
    Volgens mij klopt het wel want ze lijken allemaal heel erg op elkaar
    pi_24181247
    ik heb hem net uitgespeeld.. na 2 dagen
    pi_24181387

whehe die super gravitygun is echt lache aan het begin!

[ Bericht 12% gewijzigd door alsem op 24-12-2004 20:44:10 ]
    pi_24181441
    Net de Collector's Edition gehaald bij de Media Markt, eerst maar Half-Life 1 voor het eerst spelen
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24181474
    quote:
    Op vrijdag 24 december 2004 15:25 schreef alsem het volgende:
    [img=http://img145.exs.cx/img145/6845/d1trainstation0200150hb.th.jpg]
    whehe die super gravitygun is echt lache aan het begin!

Hoe krijg je die in eerdere levels. Ik weet wel dat er een trucje voor was, alleen weet ik hem niet meer.
    pi_24205263
    Best raar
    Gedownloade versie liep bij mij beter dan de originele
    pi_24206990
    quote:
    Op zaterdag 25 december 2004 20:04 schreef Max-Westerman het volgende:
    Best raar
    Gedownloade versie liep bij mij beter dan de originele
    dan heb je waarschijnlijk zo'n versie gehad waarbij de gcf-files zijn uitgepakt, en dat bevordert de snelheid gigantisch
    pi_24208805
    Heb vandaag half life 2 gehad, heb hem geinstalleerd, nu ff kijken hoe hij draait
    pi_24210583
    Hij draait lekker, en ziet er goed uit lachen dat je van alles kan oppakken en tegen die combine kan gooien.. gaan ze boos doen met hun stokje
    pi_24211397
    Wees niet over enthousiast wc-eend. Ik had hem in 5 dagen uitgespeeld op Normal.
    OK ik ben wel een fanatieke gamer, maar in 5 dagen een spel uitspelen is best snel vind ik. Niet om half-life2 af te kraken ofzo. De engine is geweldig, en het geeft zeker een toekomst voor andere spellen die nog gemaakt moeten worden, maar de single-player is gewoon te kort..... (Of te makkelijk)
    pi_24213976
    Ik heb hem op normal, maar ik speel gemiddeld een 45 min op een dag.. en ben altijd lekker aan het kutten enzo.. dus voor mij istie wel goed
    pi_24216225
    mensen ff een vraagje, ik kom er ff niet uit.
    Ik heb nu zeg maar twee helicopters afgeschoten en dan moetje door het water naar een buis met die giftige stoffen erin.
    Als je daaruit komt hangt er weer een helicopter op je te wachten maar dan moet je zo focking eind lopen dat hij je op ten duur dood schiet.
    Hoe zijn jullie hier doorheen gekomen??

alvast bedankt
      zondag 26 december 2004 @ 13:07:13 #43
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_24216331
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 13:00 schreef ScHuMiCaMpIoNe het volgende:
    mensen ff een vraagje, ik kom er ff niet uit.
    Ik heb nu zeg maar twee helicopters afgeschoten en dan moetje door het water naar een buis met die giftige stoffen erin.
    Als je daaruit komt hangt er weer een helicopter op je te wachten maar dan moet je zo focking eind lopen dat hij je op ten duur dood schiet.
    Hoe zijn jullie hier doorheen gekomen??

alvast bedankt
    Euh, dat is toch ongeveer in het begin? Je moet dan als het goed is al lang een breed een hoovercraft hebben, dus ik zou maar even een paar eerdere savegames laden .
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_24216404
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 13:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Euh, dat is toch ongeveer in het begin? Je moet dan als het goed is al lang een breed een hoovercraft hebben, dus ik zou maar even een paar eerdere savegames laden .
    dat klopt maar met dat ding konje niet verder omdat je niet verder door het water kon door die vrachtwagen die lag te fikken in het water. of toch wel dan?
    pi_24216419
    TVP .
      zondag 26 december 2004 @ 13:16:59 #46
    53267 TC03
    pi_24216467
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 13:12 schreef ScHuMiCaMpIoNe het volgende:

[..]

dat klopt maar met dat ding konje niet verder omdat je niet verder door het water kon door die vrachtwagen die lag te fikken in het water. of toch wel dan?
    Nu begin ik ook te twijfelen. Maak eens een screenshot .
      zondag 26 december 2004 @ 13:28:01 #47
    85514 ralfie
    !Yvan eht nioj
    pi_24216672
    daar had je langs gemoeten met hovercraft
      zondag 26 december 2004 @ 15:29:02 #48
    32974 Xante
    Levend en wel
    pi_24218450
    Godverdomme, ik moet nu 3 torrets neerzetten om die soldaten kapot te maken die op mij af komen, maar ik ga steeds helemaal af, verdomme . Moeilijkste stukje tot nu toe.
    'Cause you could've been number one, if you only found the time
    And you could've ruled the whole world, if you had the chance
    pi_24219025
    Die turrets kan je weer oppaken als ze zijn omgevallen. Verder raad ik aan om veel te bunnyhoppen met je shotgun. En op de hoofden mikken natuurlijk
      zondag 26 december 2004 @ 16:10:54 #50
    32974 Xante
    Levend en wel
    pi_24219124
    Weet ik, maar het is onbegonnen werk om dat ding recht op te zetten aangezien je in de tussentijd helemaal kapotgeschoten wordt .
    pi_24219433
    Dat vond ik ook het moeilijkste stuk van het hele spel (op het einde na dan, want ik heb geen idee waar ik op moet schieten )
    pi_24219809
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 16:29 schreef -Xerxes- het volgende:
    Dat vond ik ook het moeilijkste stuk van het hele spel (op het einde na dan, want ik heb geen idee waar ik op moet schieten )
    Ik heb even snel een screenshot voor je gemaakt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_24221383
    Ik zit hier vast

Ik heb van alles geprobeerd met die tonnen om het gewicht te verdelen maar het lukt niet
      zondag 26 december 2004 @ 19:36:58 #54
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_24221920
    Die tonnen moet je ook onder de brug gooien(onder water dus) en niet erop!
    pi_24221952
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 19:36 schreef Djaser het volgende:
    Die tonnen moet je ook onder de brug gooien(onder water dus) en niet erop!
    Ow ik dacht dat ik dat al geprobeerd had
    Dalijk maar 's doen
      zondag 26 december 2004 @ 19:40:31 #56
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_24221979
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 19:39 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ow ik dacht dat ik dat al geprobeerd had
    Dalijk maar 's doen
    Er liggen ook ergens bovenin tonnen, je hebt ze allemaal nodig om het te laten werken.
    pi_24222254
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 16:10 schreef Xante het volgende:
    Weet ik, maar het is onbegonnen werk om dat ding recht op te zetten aangezien je in de tussentijd helemaal kapotgeschoten wordt .
    Snel zijn Ik heb me gravity gun gebind op me muis (Mx 510 muis) een druk op de knop en ik heb de grav gun. nog een keer drukken en hij switched weer terug naar de shotgun
    Je kan trouwens het beste de turrets opstellen in het noordelijke kamertje. Niet waar die health en suit chargers zitten. Volgens mij zijn er ook nog een paar dozen die je kan opstapelen..
      zondag 26 december 2004 @ 23:12:32 #58
    88981 Nood-kloon
    (Genetisch wan-product.)
    pi_24225625
    Zit vast ergens aan het einde.
    Ik moet drie generatoren uitschakelen met de gravity gun. Twee van de drie zijn makkelijk. Veel schieten en goed mikken met handgranaten is genoeg maar bij de tweede generator kom ik niet verder. Die is bewaakt met infrarood sensoren en die zijn nogal strak afgesteld. Stukschieten lukt ook al niet. Ik probeerde binnendoor te gaan door over een muur te springen en dan een knop in te drukken maar steeds ben ik te laat.

Hoe kom ik daar voorbij?
    Ik poep op AZ Alkmaar.
    pi_24227123
    Bij welk stuk krijg je de gravity gun eigenlijk?
    pi_24227180
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef Max-Westerman het volgende:
    Bij welk stuk krijg je de gravity gun eigenlijk?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 27 december 2004 @ 00:37:07 #61
    15080 static
    pi_24227567
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 23:12 schreef Nood-kloon het volgende:
    Zit vast ergens aan het einde.
    Ik moet drie generatoren uitschakelen met de gravity gun. Twee van de drie zijn makkelijk. Veel schieten en goed mikken met handgranaten is genoeg maar bij de tweede generator kom ik niet verder. Die is bewaakt met infrarood sensoren en die zijn nogal strak afgesteld. Stukschieten lukt ook al niet. Ik probeerde binnendoor te gaan door over een muur te springen en dan een knop in te drukken maar steeds ben ik te laat.

Hoe kom ik daar voorbij?
    SPOILER
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
      maandag 27 december 2004 @ 00:44:04 #62
    14827 Kogando
    Modelprutser
    pi_24227689
    Alweer een tijdje uitgespeeld, jammer want ik was het nog lang niet zat. Er hadden voor mij echter nog wel wat brutere wapens ingemogen.

Naja, weer zes jaar wachten dan maar.
    Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
      maandag 27 december 2004 @ 05:51:25 #63
    88981 Nood-kloon
    (Genetisch wan-product.)
    pi_24230533
    Yay!
    Uitgespeeld.
    Hier de vrouw waarna Alyx Vance was gemodelleerd.

Flash file.
    Even vergelijken?

Ze bestaat dus echt!
    Het schijn Jamil Mullen te zijn.
    Ik poep op AZ Alkmaar.
    pi_24230582
    Leuke vrouw!
    Paan!
      maandag 27 december 2004 @ 10:37:10 #65
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24231773
    Ik heb de versie gekocht via steam, en dan updaten. Nu zit ik tegenwoordig op een andere pc, en wilde het spel daarnaartoe verplaatsen. Nu pas wordt i kgeconfronteerd met het afwezig zijn van een cd . Kan ik op die andere pc steam installeren, mijn wachtwoord invoeren en HL2 installeren?

iemand idee?
    pi_24231854
    hey mensen ik zit op dat strand met al die mega sprinkhanen, maar je moet van dat strand af met dat wagentje dat je hebt gekregen.
    Er is een stuk afgebroken weg maar die sprong haal je niet en verder is er alleen te voet een uitgang.
    Waar moet je eruit met je wagen??
      maandag 27 december 2004 @ 10:50:03 #67
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_24231913
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 10:45 schreef ScHuMiCaMpIoNe het volgende:
    hey mensen ik zit op dat strand met al die mega sprinkhanen, maar je moet van dat strand af met dat wagentje dat je hebt gekregen.
    Er is een stuk afgebroken weg maar die sprong haal je niet en verder is er alleen te voet een uitgang.
    Waar moet je eruit met je wagen??
    SPOILER
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
    pi_24231963
    kijk supers!!!
    thanx
      Lieve Belg maandag 27 december 2004 @ 12:46:58 #69
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24233696
    stomme vraag, maar is het de moeite om het spel te kopen ?
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_24233990
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 12:46 schreef Jump het volgende:
    ja
    pi_24234053
    quote:
    Ik vind van wel. Ik heb me er in ieder geval mee vermaakt.
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 13:04 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

ja
    Is het trouwens nog gelukt met het einde?
      Lieve Belg maandag 27 december 2004 @ 13:08:46 #72
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24234066
    en wat is de rochtprijs van de normale versie ?

want vind hier prijzen die nogal veel uit elkaar liggen en wil er ook niet teveel voor geven
    pi_24234141
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 13:08 schreef Jump het volgende:

want vind hier prijzen die nogal veel uit elkaar liggen en wil er ook niet teveel voor geven
    Hier in Nederland kost hij bij de Free Record Shop ¤59,99, maar bij Bol kost hij ¤49,99. Dus dat wisselt ook. Ik weet verder niet hoe de prijzen in België liggen.
    pi_24235076
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 13:08 schreef Jump het volgende:

Bij Dixons heb ik hem tot nu toe het goedkoopst gezien voor 47,95 of zo
      maandag 27 december 2004 @ 14:46:42 #75
    53267 TC03
    pi_24235498
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 19:57 schreef sneez het volgende:

[..]

Snel zijn Ik heb me gravity gun gebind op me muis (Mx 510 muis) een druk op de knop en ik heb de grav gun. nog een keer drukken en hij switched weer terug naar de shotgun
    Je kan trouwens het beste de turrets opstellen in het noordelijke kamertje. Niet waar die health en suit chargers zitten. Volgens mij zijn er ook nog een paar dozen die je kan opstapelen..
    Dat kan ook gewoon met G.
      maandag 27 december 2004 @ 15:08:11 #76
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24235864
    Blijft u even hangen??
    haha

ik schoot hem neer van een grote afstand en zag later dat ik hem had gespist, echt geweldig die gun

deze is eigenlijk nog knapper omdat die scheermes dingen als een gek rond vliegen

voor de rest, wat een geweldige lucht hebben ze er van gemaakt, geeft echt sfeer

en vooral met mn X800Pro is dat genieten, ook van het water wat echt net levensecht lijken
    Welcome to DerOllie's Car Channel!
    http://www.youtube.com/DerOllie
    pi_24235980
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 15:08 schreef CybPraetorian het volgende:
    Blijft u even hangen??
    haha
    [[url=http://img66.exs.cx/img66/4716/d1canals1300038fa.th.jpg]afbeelding][/URL]

ik schoot hem neer van een grote afstand en zag later dat ik hem had gespist, echt geweldig die gun

deze is eigenlijk nog knapper omdat die scheermes dingen als een gek rond vliegen
    [[url=http://img66.exs.cx/img66/2640/d1canals0800014bl.th.jpg]afbeelding][/URL]

voor de rest, wat een geweldige lucht hebben ze er van gemaakt, geeft echt sfeer
    [[url=http://img66.exs.cx/img66/2062/d1canals1300022wj.th.jpg]afbeelding][/URL]

en vooral met mn X800Pro is dat genieten, ook van het water wat echt net levensecht lijken
    Is zeker genieten. Ik heb zelf ook een X800Pro en ik kan hem ook op 1600×1200 draaien. Jammer dat je TFT dat niet aan kan.
      maandag 27 december 2004 @ 15:19:20 #78
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24236048
    klopt ElmarO, maar daar heb ik voor gekozen, een goede TFT met een goed reactie tijd, en helaas kon ik toen geen 19inch TFT krijgen met een goede reactie tijd en een resolutie groter dan 1280*1024 (¤¤ en niet te krijgen), maar dit is ook voldoende

edit: voor ongeveer 1000 euro kun je dan een 20inch TFT kopen met een reactietijd van 16ms en een resolutie van 1600*1200.. dat word me echt iets te veel :S

[ Bericht 21% gewijzigd door CybPraetorian op 27-12-2004 15:26:44 ]
      maandag 27 december 2004 @ 16:14:27 #79
    61776 MaddoxX
    Like I care :')
    pi_24236883
    quote:
    nee, waardeloos
    I have no rival, no man can be my equal. ♥
    pi_24237474
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 15:19 schreef CybPraetorian het volgende:
    klopt ElmarO, maar daar heb ik voor gekozen, een goede TFT met een goed reactie tijd, en helaas kon ik toen geen 19inch TFT krijgen met een goede reactie tijd en een resolutie groter dan 1280*1024 (¤¤ en niet te krijgen), maar dit is ook voldoende

edit: voor ongeveer 1000 euro kun je dan een 20inch TFT kopen met een reactietijd van 16ms en een resolutie van 1600*1200.. dat word me echt iets te veel :S
    Is inderdaad erg prijzig, ja. Ik heb zelf een 19" CRT die 1600×1200 op 85 Hz aankan. Anders had ik het ook niet gedaan.
      maandag 27 december 2004 @ 16:50:47 #81
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24237546
    ja kan ook maar ik wilde graag een ruimte besparende monitor, ik mag dan wel een groot bureau hebben maar met mn oude 17inch crt vond ik dat niet lekker gamen

maar goed, we gaan nu wel erg offtopic, weer terug naar hl2

Lieve Belg maandag 27 december 2004 @ 17:26:18 #82
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24238165
    domme vraag, maar ik vind die toets voor screenshot te nemen niet.

en ne, ik ga niet printscreen toets gebruike en dan 1 per 1 plakken ern saven ergens
    pi_24238258
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 17:26 schreef Jump het volgende:
    domme vraag, maar ik vind die toets voor screenshot te nemen niet.

en ne, ik ga niet printscreen toets gebruike en dan 1 per 1 plakken ern saven ergens
    Is de de F5 toets. En de screenshots worden in deze map geplaatst: X:\Valve\Steam\SteamApps\username\half-life 2\hl2\screenshots
      Lieve Belg maandag 27 december 2004 @ 17:32:09 #84
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24238265
    ik heb zo F6 tot F12 afgelopen
    pi_24241034
    quote:
    Op vrijdag 24 december 2004 15:30 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Hoe krijg je die in eerdere levels. Ik weet wel dat er een trucje voor was, alleen weet ik hem niet meer.
    vul in de console : sv_cheats 1 , daarna typ je "map d3_citadel_04" , dan "changelevel d1_trainstation_01" , en dan als laatste "give weapon_physcannon" .
    Nu kun je met de blauwe gun , het spel opnieuw spelen.
    pi_24241081
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 20:02 schreef alsem het volgende:

[..]

vul in de console : sv_cheats 1 , daarna typ je "map d3_citadel_04" , dan "changelevel d1_trainstation_01" , en dan als laatste "give weapon_physcannon" .
    Nu kun je met de blauwe gun , het spel opnieuw spelen.
    Danke .
      maandag 27 december 2004 @ 23:30:16 #87
    16845 L3IPO
    I am...MEGATRON!
    pi_24245383
    Stomme vraag maybe, maar hoe krijg ik console?
    Humans dont deserve to live...
    pi_24245460
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 23:30 schreef L3IPO het volgende:
    Bij de Opties naar Keyboard en dan Advanced.
      maandag 27 december 2004 @ 23:34:59 #89
    16845 L3IPO
    I am...MEGATRON!
    pi_24245504
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 23:33 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bij de Opties naar Keyboard en dan Advanced.
    Ok, thx
    Humans dont deserve to live...
    pi_24245522
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 23:30 schreef L3IPO het volgende:
    op " ~ " drukken

whehe ik had niks te doen

pi_24245611
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 13:08 schreef ElmarO het volgende:

Is het trouwens nog gelukt met het einde?
    Geen tijd meer gehad om te spelen helaas
      dinsdag 28 december 2004 @ 05:43:17 #92
    88981 Nood-kloon
    (Genetisch wan-product.)
    pi_24250144
    Mocht je binnenkort nog een TFT scherm kopen in de nabije toekomst raadt ik je aan even de Computer Totaal! uit de winkel mee te nemen. Er staat een test in van een aantal schermen. De beste had een reactietijd van 8Ms. (Ik dacht BenQ uit m'n hoofd.)
    Ik poep op AZ Alkmaar.
      dinsdag 28 december 2004 @ 12:04:59 #93
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24253109
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 05:43 schreef Nood-kloon het volgende:
    Mocht je binnenkort nog een TFT scherm kopen in de nabije toekomst raadt ik je aan even de Computer Totaal! uit de winkel mee te nemen. Er staat een test in van een aantal schermen. De beste had een reactietijd van 8Ms. (Ik dacht BenQ uit m'n hoofd.)
    spam?
      dinsdag 28 december 2004 @ 12:21:22 #94
    53267 TC03
    pi_24253494
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 12:04 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

spam?

Tuurlijk joh.
      Lieve Belg dinsdag 28 december 2004 @ 12:35:43 #95
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24253760
    bah, dat level met bootje is saaiste wat ik tot nu toe tegengekomen ben
    pi_24253860
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 12:35 schreef Jump het volgende:
    bah, dat level met bootje is saaiste wat ik tot nu toe tegengekomen ben
    Is inderdaad een beetje langdradig. Maar je bent nu dicht bij Ravenholm. Dat vond ik één van de leukste.
    pi_24254396
    tvp
      dinsdag 28 december 2004 @ 17:33:44 #98
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24257880
    ben ondertussen bij highway 17, kan nu in zo'n buggy. maar ze laten je vallen op de kop, het is me wel gelukt om hem weer de goede kant op de krijgen, maar dat heb ik gedaan met veel granaten, ik neem aan dat dat niet de goede manier is, hoe moet dit wel...

wie weet trouwens waar ik een lijstje kan vinden met alle levels, dus de volgorde?
      dinsdag 28 december 2004 @ 17:40:28 #99
    15080 static
    pi_24258023
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef CybPraetorian het volgende:
    ben ondertussen bij highway 17, kan nu in zo'n buggy. maar ze laten je vallen op de kop, het is me wel gelukt om hem weer de goede kant op de krijgen, maar dat heb ik gedaan met veel granaten, ik neem aan dat dat niet de goede manier is, hoe moet dit wel...
    SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door static op 28-12-2004 18:26:08 (Oeps. :@) ]
      dinsdag 28 december 2004 @ 18:02:34 #100
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24258481
    SPOILER
    pi_24258533
    hoelang zijn jullie gemiddeld bezig geweest met het spel? (Heb hem vanmiddag gekocht )
    Liefde is niet blind, het is achterlijk
    pi_24258938
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Mad-Matt het volgende:
    hoelang zijn jullie gemiddeld bezig geweest met het spel? (Heb hem vanmiddag gekocht )
    3 doordeweekse dagen whehe, maar dan moet je wel zo verslaaft zijn als ik
    pi_24260181
    Aaargh, ik ben vandaag begonnen met halflife 2, maar ik kom niet verder.

Ik zit nu in een ruimte waar je eerst bestormd wordt door die vliegende robots. Je kunt naar twee ruimtes met water, waar verder geen doorgang is. Je kunt wel tonnen gebruiken. Daarnaast kun je via een trap naar boven, waar je op een buis kunt springen, dat naar een gat in de muur leidt. Maar hier kom je niet in door alleen te springen...

weet iemand hoe ik hier wel wegkom?? please help!!!!
    pi_24260217
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Mad-Matt het volgende:
    Ligt er een beetje aan hoe je het speelt..
    Ik vond het wel leuk om lekker te spelen met de ZEER leuke wapens en de AI van je mede- en tegenstanders. En uiteraard moet iedereen dood

Dan ben je er denk ik toch al snel een uurtje of 40 zoet mee zou ik zeggen. Maar er zijn voorbeelden van personen die het spel in 3 uur uitspelen... maar dan gaat het puur om snelheid en een stuk minder fun denk ik
      dinsdag 28 december 2004 @ 19:38:12 #105
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24260335
    mwah, wat zal ik zeggen, ben er sinds vrijdag al wel 24 uur mee bezig geweest, alles bijelkaar opgeteld, en vandaag was daarvan de langste, maar goed, wat wil je als je vakantie hebt
      dinsdag 28 december 2004 @ 20:34:45 #106
    107001 VrijeVal
    Hou je vast!
    pi_24261668
    Mn broer heeft eens een ATI kaart gekocht met zon code om te downloaden.. .
    is die download inclusief DM ?
    Alles wat ik post is toch wel leuk
      dinsdag 28 december 2004 @ 20:49:58 #107
    107001 VrijeVal
    Hou je vast!
    pi_24262021
    En als ik nu formateer.. dan ben ik hl2 kwijt???
      Lieve Belg dinsdag 28 december 2004 @ 20:54:25 #108
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24262125
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 19:30 schreef --Popj-- het volgende:
    Aaargh, ik ben vandaag begonnen met halflife 2, maar ik kom niet verder.

Ik zit nu in een ruimte waar je eerst bestormd wordt door die vliegende robots. Je kunt naar twee ruimtes met water, waar verder geen doorgang is. Je kunt wel tonnen gebruiken. Daarnaast kun je via een trap naar boven, waar je op een buis kunt springen, dat naar een gat in de muur leidt. Maar hier kom je niet in door alleen te springen...

weet iemand hoe ik hier wel wegkom?? please help!!!!
    SPOILER
    pi_24262137
    Je kan via steam een backup maken op dvd, als je een dvd brander hebt. En waarschijnlijk download je nieuwe steam installatie weer HL2 als je aangeeft dat je het wilt gaan spelen en steam vindt geen HL2 dir
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 28 december 2004 @ 21:10:01 #110
    107001 VrijeVal
    Hou je vast!
    pi_24262539
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 20:55 schreef Tain het volgende:
    Je kan via steam een backup maken op dvd, als je een dvd brander hebt. En waarschijnlijk download je nieuwe steam installatie weer HL2 als je aangeeft dat je het wilt gaan spelen en steam vindt geen HL2 dir
    k thx
    ik download nu DM...90 minuten dat dat ongeveer duurt staat hier.. klopt toch nooit?? is toch veel groter?? of zit ik er nu naast ?
    pi_24263945
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 18:29 schreef alsem het volgende:

[..]

Ik ook zoiets. Dus je bent niet de enige.
    pi_24267909
    * RetepV heeft 'em 5 minuten geleden uitgespeeld. Pfoe, heavy shit. Jammer van Alyx, ik heb haar niet eens uit kunnen nemen . Wel aardig einde, hoewel ze het wel iets dramatischer hadden mogen maken.
    SPOILER
    pi_24268131
    Heeft iemand al eens op deze plek de G-Man gezien?

Deze duif dacht weg te kunnen vliegen .

Lieve Belg woensdag 29 december 2004 @ 12:38:49 #114
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24274120
    quote:
    die eerste heb ik ook gezien

zal straks eens zoeken, heb een lijst waar je overal de GMan tegenkomt
    pi_24274179
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 12:38 schreef Jump het volgende:

[..]

die eerste heb ik ook gezien

zal straks eens zoeken, heb een lijst waar je overal de GMan tegenkomt
    Heb ik ook een keer gezien, ja. Je komt hem vrij vaak tegen. Hij is zelfs een keer op tv .
    pi_24274414
    ik heb hem 2 keer gezien, alleen die 2e keer weet ik niet meer precies waar..
      woensdag 29 december 2004 @ 13:17:15 #117
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_24274874
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 01:04 schreef ElmarO het volgende:
    Heeft iemand al eens op deze plek de G-Man gezien?
    [url=http://img78.exs.cx/img78/6729/d1canals1300015gd.jpg
    Ik heb hem niet vaak gezien, maar daar wel. Ze hadden hem wel iets meer in de 2e helft van het spel neer mogen zetten.
      woensdag 29 december 2004 @ 13:19:38 #118
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24274926
    quote:
    ja ik heb wel iemand zien lopen en ben er dan ook vol bewapend en stealth op af gegaan maar toen ik er was, was er niemand. Dat was hij dus...

later zie je hem nog een keer
    SPOILER
    pi_24275110
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 13:19 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

ja ik heb wel iemand zien lopen en ben er dan ook vol bewapend en stealth op af gegaan maar toen ik er was, was er niemand. Dat was hij dus...

later zie je hem nog een keer
    SPOILER
    Ik dacht eerst ook dat het een Combinesoldaat was. De eerst keer dat ik het spel speelde was hij me geen eens opgevallen.
    SPOILER
      Lieve Belg woensdag 29 december 2004 @ 18:06:44 #120
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24280333
    hmm, ik krijg de console niet open door ~in te drukken. Ook nie door de toets die links van de 1 staat. (stomme azerty )

iemand idee hoe ik console kan openen ? en nee, het is niet voor die verdomde cheats
      woensdag 29 december 2004 @ 18:46:59 #121
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24280958
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 18:06 schreef Jump het volgende:
    hmm, ik krijg de console niet open door ~in te drukken. Ook nie door de toets die links van de 1 staat. (stomme azerty )

iemand idee hoe ik console kan openen ? en nee, het is niet voor die verdomde cheats
    bij de advanced opties bij opties ergens, staat wel op een eerder pagina...
      Lieve Belg woensdag 29 december 2004 @ 19:23:08 #122
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24281661
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 18:46 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

bij de advanced opties bij opties ergens, staat wel op een eerder pagina...
    ja, dat vinkje staat aan, maar nog steeds weigert de console zich te openen. Het lukt enkel als ek instel dat ie moet starten met -console. dan opent die bij het starten, maar is ook alles.
      woensdag 29 december 2004 @ 19:35:36 #123
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24281915
    hoe kan je trouwens de ammo van je alternative fire zien? op sommige screenshots zie ik naast de ammo van de clips nog klein staan wat de ammo is van de alternative fire, maar ik krijg ze maar niet te zien en kan zo ook niet vinden waar ik dat moet aan zetten
    pi_24284231
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 19:35 schreef CybPraetorian het volgende:
    hoe kan je trouwens de ammo van je alternative fire zien? op sommige screenshots zie ik naast de ammo van de clips nog klein staan wat de ammo is van de alternative fire, maar ik krijg ze maar niet te zien en kan zo ook niet vinden waar ik dat moet aan zetten
    Dat zou gewoon aan moeten staan. Het is voor zover ik weet geen optie.
    pi_24285909
    Is er ergens een winkel die dit spel niet voor de achterlijke prijs van 50 euro in de schappen legt?
    Want deze wil ik zowaar wel kopen ipv loaden denk ik.
    Comfortably numb
    pi_24286433
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 22:36 schreef Denni5 het volgende:
    Is er ergens een winkel die dit spel niet voor de achterlijke prijs van 50 euro in de schappen legt?
    Want deze wil ik zowaar wel kopen ipv loaden denk ik.
    De adviesprijs is 60 euro, dus dan vind ik 50 euro niet zo 'achterlijk' eigenlijk
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24288275
    Ik vind 60 asociaal, en 50 achterlijk duur.
    Ik download(de) altijd veel spellen, maar wil nu ook originele hebben, maar met deze prijzen...
    Ik vind 40 wel een nette prijs voor een nieuw spel als het echt een topspel is.
    Comfortably numb
    pi_24292056
    probeer het hier als je een credit card hebt. 29.99 pond is ongeveer 42 euro en je hebt geen verzendkosten
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24292664
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 00:04 schreef Denni5 het volgende:
    Ik download(de) altijd veel spellen, maar wil nu ook originele hebben, maar met deze prijzen...
    Stel je niet aan, spellen hebben altijd zoveel gekost. En zeker met games als HL2 is die 50 euro echt niet teveel gezien alle uren entertainment die je eraan hebt.
      donderdag 30 december 2004 @ 13:50:41 #130
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24297118
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 21:34 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat zou gewoon aan moeten staan. Het is voor zover ik weet geen optie.
    dat doet hij dus niet, zie ook eerdere screens van mij...

is best wel jammer, maar niet kritiek

verder, ik vind de ammo clips wel aan de kleine kant, om de haverklap heb ik weer te weinig ammo, en soms dan vind ik weer veel maar dan kan ik het weer niet meenemen. Is daar soms een console commando voor, dat de clips capaciteit kan aanpassen?
    pi_24297440
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 09:37 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Stel je niet aan, spellen hebben altijd zoveel gekost. En zeker met games als HL2 is die 50 euro echt niet teveel gezien alle uren entertainment die je eraan hebt.
    Stel me niet aan?

Dan hebben spellen gewoon altijd een te hoge prijs gehad, en het dan gek vinden dat mensen kopiëren of downloaden.
    Maar die link ga ik es bekijken, alvast bedankt Tain.
    Comfortably numb
      donderdag 30 december 2004 @ 16:13:39 #132
    32974 Xante
    Levend en wel
    pi_24299868
    Ben dat stuk met die 3 turrets nu voorbij, en ben nu in:
    SPOILER
      donderdag 30 december 2004 @ 16:30:19 #133
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24300212
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 16:13 schreef Xante het volgende:
    Ben dat stuk met die 3 turrets nu voorbij, en ben nu in:
    SPOILER
    me 2,
    SPOILER
      vrijdag 31 december 2004 @ 14:59:44 #134
    61776 MaddoxX
    Like I care :')
    pi_24320638
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 09:37 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

entertainment ? uren ? hoogstens 4 uur.. en niet meer en hard mode.. dat lijkt ook nergens op :s
    I have no rival, no man can be my equal. ♥
      vrijdag 31 december 2004 @ 15:46:49 #135
    17635 mvdlubbe
    het is al ijdelheid
    pi_24321553
    HAHA.

Ik koop ook eens een spel. Ik loop al vast in Point Insertion.. .
    12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
      vrijdag 31 december 2004 @ 17:36:27 #136
    32974 Xante
    Levend en wel
    pi_24323949
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 14:59 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

entertainment ? uren ? hoogstens 4 uur.. en niet meer en hard mode.. dat lijkt ook nergens op :s
    Ja tuurlijk, misschien die gozert in Amerika maar de gemiddelde huis- tuin- en keukengamer doet er wel wat langer over hoor. Uurtje of 15 denk ik (ik wel tenminste ).
    pi_24324087
    quote:
    Op donderdag 30 december 2004 00:04 schreef Denni5 het volgende:
    Hier ook zo
    50 euro is best veel geld nog..

En okay... misschien is dit spel het waard, maar gezien ik ook weer geen die-hard gamer ben.... en nu waarschijnlijk een 30-40 uur later het spel uitgespeeld hebt, zal ik het de eerste 2 jaar niet meer aanraken.

Dan vind ik het wel veel.... daarom het ene download je, en heel soms koop je een spel, niet omdat het nou in uren speelplezier het beste spel is, maar omdat dit toch denk ik wel een collectersitem is voor in je kast
      Lieve Belg vrijdag 31 december 2004 @ 17:45:07 #138
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24324113
    of je ook de multiplayer functie tof vind

ook een reden om het te kopen
    pi_24325221
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 17:45 schreef Jump het volgende:
    of je ook de multiplayer functie tof vind

ook een reden om het te kopen
    Binnenkort andere isp... dan is het wel mogelijk... chello is nu savonds hier zo brak dat ik blij mag zijn met 10kb/s en een enorm trage ping
    pi_24325326
    HL2 was leuk tot je bij die zombies komt, die laten geen ammo vallen

Maar die gravity gun en een zaagblad maken een hoop goed
      vrijdag 31 december 2004 @ 19:51:18 #141
    53267 TC03
    pi_24326581
    HL2 wordt pas HL2 als je bij de zombies komt imho... Ravenholm is een fantastisch level .
      Lieve Belg vrijdag 31 december 2004 @ 19:56:53 #142
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24326703
    ja, maar ook schrikwekkend level als er opeens zo'n headcrab tevoorschijn komt en je niet direct een zaagblad in de buurt hebt
      vrijdag 31 december 2004 @ 19:59:43 #143
    53267 TC03
    pi_24326760
    Shotgun + .357 magnum is okay .
    pi_24326873
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 19:59 schreef TC03 het volgende:
    Shotgun + .357 magnum is okay .
    m`n magnum is leeg
    En die shotgun gaat ook lekker hard.

Btw, waarom is mijn gravitygun oranje en die hierboven blauw???
    pi_24326921
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 20:05 schreef Mad-Matt het volgende:

[..]

m`n magnum is leeg
    En die shotgun gaat ook lekker hard.

Btw, waarom is mijn gravitygun oranje en die hierboven blauw???
    SPOILER
    pi_24329182
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 13:17 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ik heb hem niet vaak gezien, maar daar wel. Ze hadden hem wel iets meer in de 2e helft van het spel neer mogen zetten.
    hij komt bijna in iedere chapter voor behalve de 2de en 3de geloof ik..aleen later in het spel moet je beter zoeken naar em
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zaterdag 1 januari 2005 @ 01:30:44 #147
    32974 Xante
    Levend en wel
    pi_24331510
    Kijk eens op de TV :

Een seconde later zet hij overigens de TV / camera uit.

Eerste post in 2005 in het Half-Life 2 topic btw .
    pi_24339984
    heren,

In het eerste gedeelte van de mijn met al die spring-bijtinjehoofd-beestjes, hoe zorg ik ervoor dat die beestjes niet meer komen, want er komt geen eind aan en waar moet ik heen???
      zaterdag 1 januari 2005 @ 18:16:32 #149
    32974 Xante
    Levend en wel
    pi_24340698
    Veel van die beesten kapot maken en sprinten . Er zijn 2 trappen, één gaat naar de stelling waar je op 'landt', de andere trap leidt je naar het volgende stuk .
      zaterdag 1 januari 2005 @ 18:30:45 #150
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_24340930
    IK ben nu in die gevangenis. Echt cool 2 hoofdstukken geleden haate ik die sand-spiders zo, en nu ben ik in een rouw-stemming als er 1 sterft. Best handig als ze aan jouw kant staan
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_24342565
    die sandspiders zijn zo fucking kut he....

Tieft m`n buggy weer op z`n kop, hoppa gelijk 6 van die beesten in m`n nek, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
      zondag 2 januari 2005 @ 04:24:39 #152
    87436 ThunderChild
    Mighty pirate!
    pi_24350581
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 18:29 schreef alsem het volgende:
    Heeft niks met verslaaft te maken. Het spel is zo simpel, dat je 'm makkelijk in drie dagen uitspeelt en dan zit je dan met een spel waar je 50 euries voor het uitgegeven dat eigenlijk niet eens leuk meer is om een tweede keer te spelen . . .
    Take my love, take my land, take me where I cannot stand
    I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
    Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
    Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
      zondag 2 januari 2005 @ 09:58:46 #153
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_24351289
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 04:24 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Heeft niks met verslaaft te maken. Het spel is zo simpel, dat je 'm makkelijk in drie dagen uitspeelt en dan zit je dan met een spel waar je 50 euries voor het uitgegeven dat eigenlijk niet eens leuk meer is om een tweede keer te spelen . . .
    Nou ik heb er dagelijks toch ook best wat tijd ingestopt en toch deed ik er een paar weken over.
      zondag 2 januari 2005 @ 10:53:45 #154
    85514 ralfie
    !Yvan eht nioj
    pi_24351573
    quote:

[..]

wacht maar tot alle mods de kop op gaan spelen. half-life 1 was het meest gemodde spel aller tijde en ik geloof dat hl2 dat ook makkelijk gaat worden. en zo krijg je dus een honderdtal spellen voor 50 euro. lijkt mij geen geld, zelfs al is de helft daarvan zware bagger
      zondag 2 januari 2005 @ 11:16:15 #155
    47170 ScHuMiCaMpIoNe
    Schumi kampioen
    pi_24351804
    nou ik heb hem uitgespeeld
    heb er van genoten!
      zondag 2 januari 2005 @ 12:00:30 #156
    82423 Drakul
    Crawling in the dark
    pi_24352349
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 10:53 schreef ralfie het volgende:

[..]

wacht maar tot alle mods de kop op gaan spelen. half-life 1 was het meest gemodde spel aller tijde en ik geloof dat hl2 dat ook makkelijk gaat worden. en zo krijg je dus een honderdtal spellen voor 50 euro. lijkt mij geen geld, zelfs al is de helft daarvan zware bagger
    http://games.moddb.com/61/
    Hier staan al 619 mods gepost, waarvan 14 gereleased
    Jammer helaas dat de downloadservers nog niet geactiveerd zijn (vanwege een site rebuild)
    Er staat ons de komende maanden/jaren nog veel te wachten
    The night hides a world, but unveils a universe
      zondag 2 januari 2005 @ 12:16:48 #157
    101024 buysman
    you take picture?
    pi_24352651
    ik geniet ook van deze game, steeds een klein puzzeltje oplossen niet te moeilijk gewoon leuk.

ik dacht dat ik al aardig ver as, maar als ik de screenshots zo bekijk ben ik dat nog niet echt, ik ga maar weer snel verder hghehe
    pi_24353935
    het is idd een erg vet spel.

Die gun-ships zijn trouwens erg alien-bug-achtig en de gunner is ook een beetje simpel
    pi_24353993
    quote:

[..]

Bij een hoer heb je minder rendament
      zondag 2 januari 2005 @ 14:24:33 #160
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24354337
    ik zit een klein beetje vast!

ik ben in het level Follow Freeman, en heb net Barney ontmoet, ik heb de snipers die heb vast houden gekilled met een paar granaten en hij zegt nu steeds van "follow me", maar wanneer ik dan naar hem toe kom, dan gebeurt er niks... wanneer ik dan weer bij hem wegloop, dan roept hij steeds van "over here". Ik ben ook al naar beneden gegaan en krijg dan 2 van die landmijnen voor me die ik dan met de gravity gun onschadelijk maak, maar verder kan ik niks...

hier ben ik dus:
    pi_24356122
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 14:24 schreef CybPraetorian het volgende:

ik ben in het level Follow Freeman, en heb net Barney ontmoet, ik heb de snipers die heb vast houden gekilled met een paar granaten en hij zegt nu steeds van "follow me", maar wanneer ik dan naar hem toe kom, dan gebeurt er niks... wanneer ik dan weer bij hem wegloop, dan roept hij steeds van "over here". Ik ben ook al naar beneden gegaan en krijg dan 2 van die landmijnen voor me die ik dan met de gravity gun onschadelijk maak, maar verder kan ik niks...

hier ben ik dus:
    [[url=http://img60.exs.cx/img60/7418/d3c170900002hl.th.jpg]afbeelding][/URL]
    lijkt me dat je ff een iets oudere savegame moet laden en ff opnieuw proberen, misschien klein foutje
      zondag 2 januari 2005 @ 17:18:01 #162
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24356956
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 16:21 schreef The_S het volgende:

[..]

lijkt me dat je ff een iets oudere savegame moet laden en ff opnieuw proberen, misschien klein foutje
    nope lukt niet. Komt waarschijnlijk omdat mijn eigen save en autosave van vlakdaarvoor zijn...
    SPOILER
    pi_24357461
    Je kan nog CS Source spelen toch? Als je hem uitgespeeld hebt.

Ik heb het nog nooit gespeeld, dus ik zal ook wel in de ban raken van CS
    pi_24357912
    wat is cs source???
    pi_24357952
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 18:31 schreef Mad-Matt het volgende:
    wat is cs source???
    Cs source maakt gewoon gebruik van de source van HL2
    Dus mooier enzo dan cs 1.6
      zondag 2 januari 2005 @ 18:34:56 #166
    53267 TC03
    pi_24357955
    Counterstrike met de Source engine.
    pi_24360241
    aaah ok, ik dacht source als in coursecode
      zondag 2 januari 2005 @ 21:56:29 #168
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_24360999
    ik had gesaved bij HL2, en toen ik net weer wilde opstarten kreeg ik het bericht dat de AL is disabled

hoe krijg ik de AL weer aan want het is niet echt boeiend als niks meer gebeurt
    pi_24361055
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef Blik het volgende:
    ik had gesaved bij HL2, en toen ik net weer wilde opstarten kreeg ik het bericht dat de AL is disabled

Het originele spel kopen
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      maandag 3 januari 2005 @ 10:35:25 #170
    69621 DeRCT14
    Wat wordt hier verzwegen?!
    pi_24368252
    hey dudes, kweet ff niet wat ik moet doen..
    SPOILER
    smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
    pi_24368308
    RENNEN RENNEN RENNNEN!!!
    Daar komt het zo ongeveer op neer. Je kan die heli nu nog niet neerhalen namelijk.
    ~Leonard Cohen
    pi_24368319
    quote:
    Op maandag 3 januari 2005 10:35 schreef DeRCT14 het volgende:
    hey dudes, kweet ff niet wat ik moet doen..
    SPOILER
    SPOILER
      maandag 3 januari 2005 @ 10:53:49 #173
    69621 DeRCT14
    pi_24368539
    k dudes, bedankt
      maandag 3 januari 2005 @ 12:04:31 #174
    69621 DeRCT14
    pi_24369594
    kzit weer vast, maar nu weet ik niet waar ik heen moet.

screentje:

SPOILER
    pi_24369637
    quote:
    Op maandag 3 januari 2005 12:04 schreef DeRCT14 het volgende:

screentje:

[[url=http://img143.exs.cx/img143/6508/d1canals0300017or.th.jpg]afbeelding][/URL]
    SPOILER
      maandag 3 januari 2005 @ 12:08:37 #176
    69621 DeRCT14
    pi_24369651
    damn, dat is pas leveldesign,
    en bedankt nog, ook voor de vorige keer ^^
    pi_24369662
    quote:
    Op maandag 3 januari 2005 12:04 schreef DeRCT14 het volgende:

screentje:

[[url=http://img143.exs.cx/img143/6508/d1canals0300017or.th.jpg]afbeelding][/URL]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_24369683
    quote:
    Op maandag 3 januari 2005 12:08 schreef DeRCT14 het volgende:
    damn, dat is pas leveldesign,
    en bedankt nog, ook voor de vorige keer ^^
    Geen dank.
      maandag 3 januari 2005 @ 12:39:06 #179
    69621 DeRCT14
    pi_24370240
    damn, nu moet ik ff een zenuwsoefening doen
    SPOILER
      maandag 3 januari 2005 @ 13:44:21 #180
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24371342
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef Blik het volgende:

console -> "ai_disable" intoetsen en dan even wachten en dan gaat de wereld weer verder..
      maandag 3 januari 2005 @ 16:02:24 #181
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_24373634
    quote:
    Op maandag 3 januari 2005 13:44 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

console -> "ai_disable" intoetsen en dan even wachten en dan gaat de wereld weer verder..
    dankje werkt inderdaad
      maandag 3 januari 2005 @ 16:37:00 #182
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24374204
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 14:24 schreef CybPraetorian het volgende:

hier ben ik dus:
    [[url=http://img60.exs.cx/img60/7418/d3c170900002hl.th.jpg]afbeelding][/URL]
    alweer gelukt. Ben ff het level overnieuw begonnen en nu loopt hij wel netjes voor me uit...
    pi_24375174
    Aaah! Het is extreem vet.
    Ben net achter de blikjesautomaat als je begrijpt wat ik bedoel
      maandag 3 januari 2005 @ 20:27:33 #184
    32974 Xante
    Levend en wel
    pi_24378006
    Weet iemand toevallig waarom mijn Half-Life 2 mijn advanced video settings niet savet? Ze staan elke keer in de oorspronkelijke stand als Half-Life 2 opstart, tamelijk irritant.
      maandag 3 januari 2005 @ 23:56:34 #185
    32974 Xante
    Levend en wel
    pi_24381921
    Laat maar, heb Half-Life 2 nu toch al uitgespeeld .
    pi_24393675
    Ben nu in de citadel met die redux gravity gun. Moet langs die Strider, moet niet al te moeilijk zijn... Bijna uitgespeelt dus, gaat snel .
      dinsdag 4 januari 2005 @ 16:37:29 #187
    53267 TC03
    pi_24394104
    Uitgespeeld
      dinsdag 4 januari 2005 @ 17:40:05 #188
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24395292
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 16:37 schreef TC03 het volgende:
    Uitgespeeld
    Toeval, ik hier ook net 5 minuten geleden
    pi_24395649
    Uitgespeeld
    pi_24395746
    ik vond t einde echt ruk
    zo onwijs simpel en geen eens een echte eindbaas oid
    "The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
    pi_24395784
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 18:01 schreef Pharell het volgende:
    ik vond t einde echt ruk
    zo onwijs simpel en geen eens een echte eindbaas oid
    Ik had liever een grote baby uit de lucht geknalt .
      woensdag 5 januari 2005 @ 11:16:23 #192
    101024 buysman
    you take picture?
    pi_24407898
    ik zit ook ff vast, ik word bestookt met een of ander super laser kanon van boven, freeman die zegt dat we hem uit moeten zetten van binnenuit, maar ik weet niet waar ik heen moet?
    zit al een tijdje te kutten daar...

pi_24407968
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 11:16 schreef buysman het volgende:
    ik zit ook ff vast, ik word bestookt met een of ander super laser kanon van boven, freeman die zegt dat we hem uit moeten zetten van binnenuit, maar ik weet niet waar ik heen moet?

[[url=http://img60.exs.cx/img60/6158/hl24ec.th.jpg]afbeelding][/URL]
    SPOILER
      woensdag 5 januari 2005 @ 11:23:16 #194
    101024 buysman
    you take picture?
    pi_24408029
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 11:20 schreef ElmarO het volgende:

[..]
    SPOILER
    bedoel je dit?

http://img146.exs.cx/img146/9362/hl33gu.jpg

maar hoe kom ik daar dan?
    pi_24408665
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 11:23 schreef buysman het volgende:

[..]

bedoel je dit?

http://img146.exs.cx/img146/9362/hl33gu.jpg

maar hoe kom ik daar dan?
    SPOILER
    pi_24409883
    SPOILER
      woensdag 5 januari 2005 @ 15:03:03 #197
    101024 buysman
    you take picture?
    pi_24411914
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 11:58 schreef ElmarO het volgende:
    SPOILER
    *slaat zichzelf voor z'n kop
    pi_24412125
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 15:03 schreef buysman het volgende:

[..]

*slaat zichzelf voor z'n kop
    Ik heb ook een hele tijd staan zoeken, keek er telkens overheen
      woensdag 5 januari 2005 @ 22:35:15 #199
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24420536

eerste screen hl3
    pi_24421591
    pi_24426925
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 22:35 schreef Gamedemon het volgende:
    eerste screen hl3
    Muhahaha ja, dat plaatje circuleerd best snel zo op het internet wel vaker gezien
    Zou HL3 er zo uit komen te zien? Whahaha beter wel zoiets
    oud account
      donderdag 6 januari 2005 @ 10:10:32 #202
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_24428196
    zou wel in de lijn van Half-life liggen....

Realisme en Speelbeleving als hoogste doel
      donderdag 6 januari 2005 @ 12:20:13 #203
    32974 Xante
    Levend en wel
    pi_24430283
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 04:53 schreef Sacrifice666 het volgende:

[..]

Muhahaha ja, dat plaatje circuleerd best snel zo op het internet wel vaker gezien
    Zou HL3 er zo uit komen te zien? Whahaha beter wel zoiets
    Het is gewoon een foto hoor .
      donderdag 6 januari 2005 @ 13:39:51 #204
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_24431465
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 11:16 schreef buysman het volgende:

[[url=http://img60.exs.cx/img60/6158/hl24ec.th.jpg]afbeelding][/URL]
    Freeman zegt anders niet zo gek veel in het spel
      donderdag 6 januari 2005 @ 17:19:46 #205
    74126 Frank79
    Life is good!
    pi_24435245
    Hey hallo,

Zit met een raar irritant probleem. Het spel heeft het perfect gedaan, maar nu als ik het speel, ook als ik opnieuw begin, dan blijft zowel vriend als vijand staan waar die staat. Niemand beweegt, behalve ik dan. Wat moet ik doen?? Is dit een bug?
    pi_24435560
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 17:19 schreef Frank79 het volgende:
    Hey hallo,

Zit met een raar irritant probleem. Het spel heeft het perfect gedaan, maar nu als ik het speel, ook als ik opnieuw begin, dan blijft zowel vriend als vijand staan waar die staat. Niemand beweegt, behalve ik dan. Wat moet ik doen?? Is dit een bug?
    Dat gebeurt als je een illegale versie hebt. En daar gaan we niet voor troubleshooten.
    pi_24435758
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 15:14 schreef VoreG het volgende:
    Ik heb ook een hele tijd staan zoeken, keek er telkens overheen
    Hahahaha, ik ook al . Ik vond dat het moeilijkste stuk van heel HL2.... Totdat ik dat deurtje eindelijk vond .
    pi_24435866
    AAAARGH! Ik probeer de CS 1.6 download te vinden, IS 'IE VAN HET NET GEHAALD!

Wat erger is, ik kan hem wel krijgen, MAAR DAN MOET IK HEM VIA SOURCE COMPLEET DOWNLOADEN!

En ik heb op de schijf waar HL2 op staat nog maar 500Mb vrij. Op andere schijven heb ik zat ruimte vrij, MAAR IK KAN GVD GEEN ANDER INSTALL PAD OPGEVEN!

En echt, ik heb de retail versies van HL en CS dus gewoon op een andere schijf staan, maar verwijderen heeft geen zin omdat ik TOCH niet op die schijf kan installeren.

donderdag 6 januari 2005 @ 18:21:01 #209
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24436252
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 17:19 schreef Frank79 het volgende:
    Hey hallo,

als je het topic goed doorgelezen had, zag je dit staan

--we gaan geen bezitters van een illegale versie helpen--

[ Bericht 7% gewijzigd door Tain op 06-01-2005 21:28:38 ]
      donderdag 6 januari 2005 @ 19:18:24 #210
    74126 Frank79
    Life is good!
    pi_24437245
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 18:21 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

als je het topic goed doorgelezen had, zag je dit staan

--we gaan geen bezitters van een illegale versie helpen--
    Dank je zeer!!

[ Bericht 11% gewijzigd door Tain op 06-01-2005 21:28:57 ]
      donderdag 6 januari 2005 @ 19:52:04 #211
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_24437836
    zit weer vast, nu blijft iedereen weer stilstaan en kan ik echt niks meer doen...
    pi_24437916
    Het is misschien een beetje reclame, maar op GoT is er net een thread gemaakt, waarin er geprobeerd gaat worden het speedrun record te pakken. Misschien vinden sommigen hier het ook wel leuk om mee te doen
    klik
    pi_24439768
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Blik het volgende:
    zit weer vast, nu blijft iedereen weer stilstaan en kan ik echt niks meer doen...
    En hetzelfde geldt voor jou: je hebt een illegale versie en die worden niet getroubleshoot hier.
    pi_24439877
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Blik het volgende:
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 21:32 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

En hetzelfde geldt voor jou: je hebt een illegale versie en die worden niet getroubleshoot hier.
    Kleine toevoeging:
    Je kon het spel zelf downloaden, dus zoek ook zelf een oplossing
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      vrijdag 7 januari 2005 @ 09:04:35 #215
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_24447772
    volgens mij vroeg ik ook niet op een oplossing, was meer algemene opmerking

Ik ben zelf nog wel zo realistisch om te realiseren dat als je een spel niet koopt je ook niet moet zeiken als die het niet meer doet
    pi_24448083
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 09:04 schreef Blik het volgende:
    volgens mij vroeg ik ook niet op een oplossing, was meer algemene opmerking

Ik ben zelf nog wel zo realistisch om te realiseren dat als je een spel niet koopt je ook niet moet zeiken als die het niet meer doet
    Waarom plaats je het dan hier? Een algemene opmerking waar niemand wat aan heeft...
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24448362
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 21:37 schreef Tain het volgende:

[..]

[..]

Kleine toevoeging:
    Je kon het spel zelf downloaden, dus zoek ook zelf een oplossing
      vrijdag 7 januari 2005 @ 12:23:37 #218
    10848 Visionist_069
     Vision your life
    pi_24450190
    Halflife 2 demo aan het uninstallen, check ik mn games directory....HELEMAAL WEG. Alle spellen zijn meegenomen. Wat is dit voor een bullshit.
    pi_24452484
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 12:23 schreef Visionist_069 het volgende:
    Halflife 2 demo aan het uninstallen, check ik mn games directory....HELEMAAL WEG. Alle spellen zijn meegenomen. Wat is dit voor een bullshit.
    http://gathering.tweakers(...)ge/22515255#22515255
    pi_24452603
    The_S, wat probeer je hiermee te zeggen?
    pi_24452747
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 15:41 schreef Geqxon het volgende:
    The_S, wat probeer je hiermee te zeggen?
    ik zat toevallig beide topics te checken tegelijkertijd en zag toen 2x zelfde bericht op verschillende fora
      vrijdag 7 januari 2005 @ 16:30:43 #222
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_24453260
    quote:
    Op vrijdag 7 januari 2005 09:46 schreef Tain het volgende:

[..]

Waarom plaats je het dan hier? Een algemene opmerking waar niemand wat aan heeft...
    zonder dat soort dingen zou dit forum niet eens bestaan, meer dan 90% van de opmerkingen op fokforum zijn opmerkingen waar niemand wat aan heeft...
      zaterdag 8 januari 2005 @ 00:06:55 #223
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24456378

O dokter wat doet u nu

Kan ik u een handje helpen?
      zondag 9 januari 2005 @ 11:15:31 #224
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24480868
    Hey

Ik zit nu vast en kom echt nergens verder.

Ik weet niet uit mijn hoofd waar ik zit maar ik zat laatst op een hovercraft en ging ik een tunnel in waar allemaal toxic ligt.

En toen ben ik door de dam gegaan en wordt ik telkens achterna gezeten met een helikopter, dat had ik overleeft en kom vervolgens weer zo'n lange tunnel tegen en aan het einde daarvan staat weer zo'n helikopter mij op te wachten. Als ik erdoor heen loop wordt ik telkens doodgeschoten. Wacht ik maak even screenshots van.

Weten jullie wat ik moet doen?
      zondag 9 januari 2005 @ 11:20:59 #225
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24480996
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 11:20 schreef AMD64 het volgende:
    Hier de screenshots

[afbeelding]

[afbeelding]
    Met de hovercraft gaan. Dan kan je gewoon verder. Dus je hebt dat stuk voor lul gelopen.
    pi_24481001
    woah, hoe kom je daar terecht?!
      zondag 9 januari 2005 @ 11:27:24 #228
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24481045
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 11:23 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Met de hovercraft gaan. Dan kan je gewoon verder. Dus je hebt dat stuk voor lul gelopen.
    Mijn hovercraft ligt 4 km terug

Ik kon toen niet verder
    pi_24481056
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Ik kon toen niet verder
    Je kan gewoon verder met dat ding.
      zondag 9 januari 2005 @ 11:32:53 #230
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24481117
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 11:28 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Je kan gewoon verder met dat ding.
    Is al gelukt was dus helemaal rechts een schans, waar dat vuur in het water lag.

Die heetzoekende bommen zijn gaaf
    pi_24481207
    hehehe dat stuk met die hovercraft haddik een foutje gemaakt, kwam ik ook pas na 4 kilometer lopen achter dat ik dat voertuig nog veeeeeeel langer nodig had... heb dat hele gedeelte maar ff verder gedaan met noclip aan (blaast harder dan met die hovercraft ;P)
      zondag 9 januari 2005 @ 13:18:49 #232
    110810 AMD64
    With Canon you can!
      maandag 10 januari 2005 @ 21:14:27 #233
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24506935

2 van de 3 accus heb ik al. Maar ik kan de laatste maar niet vinden
    pi_24506995
    quote:
    Op maandag 10 januari 2005 21:14 schreef AMD64 het volgende:
    [afbeelding]

SPOILER
    pi_24507002
    quote:
    Op maandag 10 januari 2005 21:14 schreef AMD64 het volgende:
    [afbeelding]

SPOILER
      maandag 10 januari 2005 @ 21:22:09 #236
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24507035
    Ow bedankt. Ik VERGEET telkens maar mijn Gravity gun
      maandag 10 januari 2005 @ 22:04:55 #237
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24507683

Wat deze wapen inhoud begrijp ik mar niet
    pi_24507720
    quote:
    Op maandag 10 januari 2005 22:04 schreef AMD64 het volgende:
    [afbeelding]

Als je met linkermuis gooit komen die Sand Lions naar dat plekje toe, en met rechtermuis volgen ze je. Het zijn hulpjes van je geworden .
    pi_24507784
    quote:
    Op maandag 10 januari 2005 22:07 schreef VoreG het volgende:

[..]

Als je met linkermuis gooit komen die Sand Lions naar dat plekje toe, en met rechtermuis volgen ze je. Het zijn hulpjes van je geworden .
    SPOILER
      maandag 10 januari 2005 @ 22:32:32 #240
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24508093
    Hey bedankt.

Ze zijn echt lief
      maandag 10 januari 2005 @ 23:07:12 #241
    53267 TC03
    pi_24508757
    quote:
    [afbeelding]

Misschien moet je even luisteren als er in het spel iets gezegd of uitgelegd wordt.

't Is maar een idee...
      dinsdag 11 januari 2005 @ 00:53:55 #242
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24511078
    quote:
    Op maandag 10 januari 2005 23:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Misschien moet je even luisteren als er in het spel iets gezegd of uitgelegd wordt.

't Is maar een idee...
    Yeah yeah. Ik was bij z'n lulverhaal wezen plassen
    pi_24513351
    *Proest*
    Ja raar is dat dan niet.
    ~Leonard Cohen
      dinsdag 11 januari 2005 @ 14:46:22 #244
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24517995
    quote:
    [afbeelding]

misschien is een walkthrough wat makkelijker voor je?
    pi_24527430
    Garry's mod is erg leuk:

[ Bericht 3% gewijzigd door kipknots op 12-01-2005 18:43:32 ]
    pi_24528883
    quote:
    Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Ik kon toen niet verder
    Ik heb hetzelfde gedaan, maar via de zijkant kon je wel degelijk over dat houten ding...

Zit nix op dan een eerdere save te loaden en em overdoen. Overigens was ik zonder hoovercraft helemaal tot het slijmerige deel gekomen
      woensdag 12 januari 2005 @ 15:49:18 #247
    74126 Frank79
    Life is good!
    pi_24532874
    Zit ook effe vast. Ben nu in dat gebouw waar je met je gravity gun 3 dingen moet uitschakelen zodat die poorten open gaan. Dat heb ik gedaan. Barney is er bij en die zegt dat we nu naar the roof moeten. Alleen, waar is die, hij roept steeds dat ie ergens is, maar de aanwezige deuren gaan daar niet open.

Heb nog een kamer ontdekt waar 3 gasten achter een scherm staan, maar die maakt Barney niet open. Blijven dus gevangen zitten.

Wat moet ik doen?
      woensdag 12 januari 2005 @ 16:34:31 #248
    74126 Frank79
    Life is good!
    pi_24533444
    Ben opnieuw begonnen, is al gelukt!
    pi_24533901
    quote:
    wtf is steam?
    pi_24535945
    Je maakt een grapje he
    pi_24536096
    quote:
    Op woensdag 12 januari 2005 15:49 schreef Frank79 het volgende:
    Zit ook effe vast. Ben nu in dat gebouw waar je met je gravity gun 3 dingen moet uitschakelen zodat die poorten open gaan. Dat heb ik gedaan. Barney is er bij en die zegt dat we nu naar the roof moeten. Alleen, waar is die, hij roept steeds dat ie ergens is, maar de aanwezige deuren gaan daar niet open.

Heb nog een kamer ontdekt waar 3 gasten achter een scherm staan, maar die maakt Barney niet open. Blijven dus gevangen zitten.

Wat moet ik doen?
    Je moet eerst helemaal naar beneden, in de gang met een "Exit" bordje. Of is dat de kamer die je bedoelde
      woensdag 12 januari 2005 @ 19:43:44 #252
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24536099
    quote:
    Op woensdag 12 januari 2005 17:11 schreef alsem het volgende:

[..]

wtf is steam?
    dat zegt weer genoeg over jou versie van Half Life 2 ...

donderdag 13 januari 2005 @ 01:58:39 #253
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24540400
    Steam is een programma die checkt je HL2 versie of het legaal is, en hij checkt de laatste updates.
    pi_24543138
    quote:
    Op donderdag 13 januari 2005 01:58 schreef AMD64 het volgende:
    Steam is een programma die checkt je HL2 versie of het legaal is, en hij checkt de laatste updates.
    verkeerde topic

[ Bericht 14% gewijzigd door ElmarO op 13-01-2005 10:33:33 (verkeerde topic) ]
      zondag 16 januari 2005 @ 17:20:22 #255
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24599026
    Zit weer vast. Waar moet ik heen

pi_24599130
    Naar boven, bekijk die bruine buis/paal maar es .
      zondag 16 januari 2005 @ 18:01:49 #257
    64781 bonke
    pipo koeie
    pi_24599734
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 19:56 schreef Jump het volgende:
    ja, maar ook schrikwekkend level als er opeens zo'n headcrab tevoorschijn komt en je niet direct een zaagblad in de buurt hebt
    tis ook een kunst om met 1 zaagblad zoveel mogelijk zombies in een keer doormidden te krijgen :-)
    ik had er vier :-)
    ps: ik heb op de achtergrond ook een walktrough meelopen, want zo af en toe blijf je maar rondjes lopen en als ik dan ff alt tab doe en de walkrough lees dan zit ik zo weer een endje verder :-)
    pies on joe toe
      zondag 16 januari 2005 @ 18:40:30 #258
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24600305
    quote:
    Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef VoreG het volgende:
    Ben ik dan zo scheel?
      zondag 16 januari 2005 @ 18:49:31 #259
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24600453
    quote:
    Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef VoreG het volgende:
    Er is maar 1 deur waar ik in kan. Daar kom je zo'n beest tegen en veel medic's stuff.

En die trap had ik al. Maar kom niet verder omhoog.
      zondag 16 januari 2005 @ 20:17:04 #260
    85514 ralfie
    !Yvan eht nioj
    pi_24601589
    je kunt met je gravgun die deur openen door het raam vanuit die ruimte
      zondag 16 januari 2005 @ 22:49:10 #261
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24603930
    quote:
    Op zondag 16 januari 2005 20:17 schreef ralfie het volgende:
    je kunt met je gravgun die deur openen door het raam vanuit die ruimte
    Bedankt,

nu ben ik bij de Sniper level
    pi_24677548
    sorry hoor, maar AMD64 kan je ook zelf een beetje puzzelen, bij het minste of geringste zit je hier al weer het forum vol te spammen
    pi_24680173
    Eerlijk gezegt heb ik nooit vastgezeten bij dit spel, of ik kan het me gewoon niet herinneren

Zo moeilijk is het toch niet, meestal maar 1 weg (altijd?!) en hop je zit alweer in de volgende level!
    pi_24686395
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 22:02 schreef The_S het volgende:
    sorry hoor, maar AMD64 kan je ook zelf een beetje puzzelen, bij het minste of geringste zit je hier al weer het forum vol te spammen
    Anders komt hij niet aan zijn 300+ posts per dag en dat moet je minimaal hebben wil je stoer zijn.
      zaterdag 22 januari 2005 @ 12:41:27 #265
    69621 DeRCT14
    pi_24686460
    Btw, heeft iemand wel eens aan de mogelijkheid dat Ravenholm een verwijzing is naar Chernobyl?
    Genoeg overeenkomsten.. verlaten, oost-europese setting, arbeidersdorpje. Dat er IRL zombies rondlopen nou nee, maar misschien heeft Chernobyl wel als voorbeeld gediend.
    pi_24686874
    zou idd best eens kunnen, zo`n verlaten, puin stad
      zaterdag 22 januari 2005 @ 13:14:00 #267
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_24686913
    Jah en die zombies zijn gewoon mensen ge-muteerd door de straling........
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_24687004
    quote:
    Op woensdag 12 januari 2005 19:43 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

dat zegt weer genoeg over jou versie van Half Life 2 ...

Comfortably numb
    pi_24688254
    whehe hmkay... dus kan ik daarom ook csource niet spelen?
      zondag 23 januari 2005 @ 08:35:38 #270
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_24702052
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 14:40 schreef alsem het volgende:
    whehe hmkay... dus kan ik daarom ook csource niet spelen?
    No shit, Sherlock!

Ik heb hem legaal en ik kan source spelen.
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
      zondag 23 januari 2005 @ 10:24:19 #271
    69621 DeRCT14
    pi_24702485
    moet HL2 ook maar eens legaal krijgen, maar ik wil ook San An ook voor PC.. maargoed, ik heb niet ffkes 110 euro :/
      zondag 23 januari 2005 @ 10:49:02 #272
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_24702693
    Heeft iemand de deathmatch al gespeeld? Te hilarisch. Mensen met kachels enzo voor de kop gooien
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
    pi_24703370
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 10:24 schreef DeRCT14 het volgende:
    moet HL2 ook maar eens legaal krijgen, maar ik wil ook San An ook voor PC.. maargoed, ik heb niet ffkes 110 euro :/
    Ik ben echt heel benieuwd wat je denkt dat wij met bovenstaande opmerking moeten. Dat je games illegaal downloadt moet je zelf weten maar verveel mij er alsjeblieft niet mee. Hetzelfde geldt voor die trieste paupers die hem downloaden en die hem niet aan de gang krijgen, om vervolgens hier om hulp te vragen.
      zondag 23 januari 2005 @ 12:58:19 #274
    64781 bonke
    pipo koeie
    pi_24704695
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 11:47 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ik ben echt heel benieuwd wat je denkt dat wij met bovenstaande opmerking moeten. Dat je games illegaal downloadt moet je zelf weten maar verveel mij er alsjeblieft niet mee. Hetzelfde geldt voor die trieste paupers die hem downloaden en die hem niet aan de gang krijgen, om vervolgens hier om hulp te vragen.
    grinnik, bij mij doet die illegale versie het perfect hoor
    maar als je er echt van wakker ligt doen we gewoon net alsof iedereen hier de legale versie heeft
    ps: ik heb een walktrough voor als ik er ff niet uit kom
    pies on joe toe
    pi_24704778
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 12:58 schreef bonke het volgende:

[..]

maar als je er echt van wakker ligt doen we gewoon net alsof iedereen hier de legale versie heeft
    gefeliciteerd
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 23 januari 2005 @ 13:07:52 #276
    64781 bonke
    pipo koeie
    pi_24704930
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 13:01 schreef Tain het volgende:

[..]

gefeliciteerd
    tnx
    ps: als ik em uitgespeeld heb koop ik em wel hoor ( denk ik )
    pies on joe toe
      Lieve Belg zondag 23 januari 2005 @ 13:14:31 #277
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_24705071
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 13:07 schreef bonke het volgende:

[..]

tnx
    ps: als ik em uitgespeeld heb koop ik em wel hoor ( denk ik )
    wat is het nu tdaarvan als er grote kans is dat je het dan niet meer speelt? koop het vaneerste keer
    pi_24705163
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 12:58 schreef bonke het volgende:

[..]

Het is lachwekkend om te zien hoe slecht je leest. Los van dat het tegen de policy is interesseert het me gewoon geen zak om er iets over te lezen. Dat jij daarvan wilt maken dat ik wil geloven dat iedereen legaal speelt vind ik best maar toont voor de tweede keer aan met wat voor grote denker ik hier te maken heb. 'Hoezo tweede keer?' hoor ik je al vragen. Eén woord: voorbeeldfunctie.
    pi_24722210
    Even een oude vraag herhalen: waarom springt mijn console telkens dicht?
      maandag 24 januari 2005 @ 13:36:07 #280
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24722949
    Hoe heetten die beesten die je naar boven trekken?
    pi_24723181
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 12:50 schreef Geqxon het volgende:
    Even een oude vraag herhalen: waarom springt mijn console telkens dicht?
    Probleempje van valve, eerst een klinker typen, dan backspace en je kan gewoon je zooi typen.

Verder heten die dingen barnacles geloof ik.
    ~Leonard Cohen
      maandag 24 januari 2005 @ 14:02:25 #282
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24723488
    Wat ik heeeel vreemd vind, is dat ik geen Manual boek heb van het spel
      maandag 24 januari 2005 @ 15:24:25 #283
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_24724735
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 14:02 schreef AMD64 het volgende:
    Wat ik heeeel vreemd vind, is dat ik geen Manual boek heb van het spel
    niemand heeft die erbij gehad
      maandag 24 januari 2005 @ 17:13:06 #284
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24725993
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 15:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

niemand heeft die erbij gehad
    Why not? is dat niet vreemd?
      maandag 24 januari 2005 @ 21:58:26 #285
    25090 SqueaK
    "Pis nooit tegen de wind
    pi_24730986
    ik heb een fout in mijn spel denk ik...

ik zit ni in chapter Black Mesa East.... net na dat waterlevel.... dan kom ik 2 profs. tegen waarvan eentje me naar Eli brengt...

ik loop achter haar aan en dan komt er een lift naar boven... ik stap in, maar zij blijft daar maar staan... er gebeurt helemaal niks meer.... heb al diverse malen gerestart....

is dat een bug ?
      maandag 24 januari 2005 @ 22:04:36 #286
    53267 TC03
    pi_24731101
    Legale versie kopen .
      maandag 24 januari 2005 @ 22:10:36 #287
    32974 Xante
    Levend en wel
    pi_24731228
    Ja, is een bekende bug... Eerdere savegame loaden en alleen maar achter haar blijven lopen.
      dinsdag 25 januari 2005 @ 01:26:04 #288
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_24735113
    Dat is geen bug, maar een feature die ze bij de illegale hebben gestopt

Deathmatch ruleert inderdaad. Vind het alleen af en toe vaag dat ik door phyhics gekilled. Dat is meestal normaal ( ), maar niet als ik met een bureau tegen een muur loop of een kachl door de smalle tunnel breng.
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
      donderdag 27 januari 2005 @ 18:09:26 #289
    69621 DeRCT14
    pi_24781978
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 11:47 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

was meer een mental note naar mezelf dat ik moet gaan sparen
      donderdag 27 januari 2005 @ 19:37:59 #290
    32974 Xante
    Levend en wel
    pi_24783465
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 01:26 schreef FritsFlits het volgende:
    Nee, je bent in de war met de ai_disable bug bij de illegale versie denk ik, dit is een andere bug. Bijvoorbeeld dat je met iemand meeloopt en dat ze dan op het knopje in de lift moet drukken maar dat niet doet.
      donderdag 27 januari 2005 @ 19:53:10 #291
    15080 static
    pi_24783705
    Waar zit die deathmatch?
    pi_24783745
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 19:53 schreef static het volgende:
    Waar zit die deathmatch?
    Moet je dacht ik in je Steamlijst kijken en daar staat dan Half Life 2 Deathmatch. Als je daarop klikt wordt ie als het goed is gedownload.
    pi_24787096
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 01:26 schreef FritsFlits het volgende:
    Niks!

Het is een bekende bug!
    Heb zelf een legale versie en meerdere keren dit soort problemen gehad, echt slordig!
      donderdag 27 januari 2005 @ 22:48:36 #294
    15080 static
    pi_24787681
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 22:29 schreef McGilles het volgende:

[..]

Heb zelf een legale versie en meerdere keren dit soort problemen gehad, echt slordig!
    Nou, ik nog nooit en heb hem meerdere malen uitgespeeld.
      donderdag 27 januari 2005 @ 22:49:21 #295
    15080 static
    pi_24787711
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 19:55 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Moet je dacht ik in je Steamlijst kijken en daar staat dan Half Life 2 Deathmatch. Als je daarop klikt wordt ie als het goed is gedownload.
    Gevonden. Thanks!
    pi_24787998
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef static het volgende:

[..]

Het het blijft een feit dat het een bestaande bug is!
    Dat jij er geen problemen mee hebt betekend niet dat het niet kan
      donderdag 27 januari 2005 @ 23:01:24 #297
    15080 static
    pi_24788045
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 22:59 schreef McGilles het volgende:

[..]

Het het blijft een feit dat het een bestaande bug is!
    Ohw, geef eens een link waar dat staat? Van de officiele site dan he.
    pi_24788067
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef static het volgende:

[..]

Ik heb er maar 1 keer last van gehad. Dus het zou goed kunnen dat je er geen last van hebt gehad. Sommige hebben er zo te lezen meer last van.
      donderdag 27 januari 2005 @ 23:05:53 #299
    110810 AMD64
    With Canon you can!
    pi_24788157
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 22:04 schreef TC03 het volgende:
    Legale versie kopen .
    Hij is legaal
      vrijdag 28 januari 2005 @ 07:54:05 #300
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_24792189