Wel het zou een idee kunnen geven van waar je vandaan komt... duidelijk heb je je vorige suite uit HL1 niet meer aan.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:15 schreef Markster het volgende:
omg. lekker boeiend wat die dude aan heeft !![]()
Teringquote:Klein filmpje
In dit filmpje zie je een paar alternatieve manieren om uit een bepaalde situatie te komen. Wat ik bedoelde was niet dat als je een blokje omloopt dat je ineens 5 andere levels tegenkomt ofzo, maar dat je zoveel leuke dingen kan doen... zoals gewoon met een gun een tegenstander van een steiger afschieten of met je boot de hele steiger onderuit varen.
Enfin, wat vinden jullie van dit filmpje?
Bij mij doet het filmpje het niet goed. Na zo'n 35 seconden stopt hij er mee en hij heeft maar 7,31 MB gedownload. Wat volgens mij te weinig is. Ik heb hem al opnieuw proberen te downloaden, maar dan is hij opeens maar zo'n 6 MBquote:Klein filmpje
In dit filmpje zie je een paar alternatieve manieren om uit een bepaalde situatie te komen. Wat ik bedoelde was niet dat als je een blokje omloopt dat je ineens 5 andere levels tegenkomt ofzo, maar dat je zoveel leuke dingen kan doen... zoals gewoon met een gun een tegenstander van een steiger afschieten of met je boot de hele steiger onderuit varen.
Volgens mij werd ie net opnieuw geupload. Ik miste ook nog een stuk, maar nu werd het bestand steeds groterquote:Op donderdag 23 december 2004 12:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij mij doet het filmpje het niet goed. Na zo'n 35 seconden stopt hij er mee en hij heeft maar 7,31 MB gedownload. Wat volgens mij te weinig is. Ik heb hem al opnieuw proberen te downloaden, maar dan is hij opeens maar zo'n 6 MB.
Het waterlevel was dan ook by far het beste level en daar heb ik ook van genoten. Ook de gevechten tegen de striders zijn gaaf maar veel te kort. Vooral bij het level met de buggy en de twee eindlevels had ik een gevoel van "been there done that" en zat ik steeds te wachten op grote eindbazen.quote:Klein filmpje
Tja, het is vooral wachten op de nieuwe officiele maps en goede custom maps.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:07 schreef Djaser het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat er maar drie mappen gebruikt worden in de deathmatches.
Dat gaat gelukkig snel veranderen, de deathmatch staat namelijk nog in de kinderschoenen. Als ik het me goed herinner is er momenteel zelf een map-contest voor de deathmatch, dus daar moet zeker wat moois uitkomen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:07 schreef Djaser het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat er maar drie mappen gebruikt worden in de deathmatches.
http://halflife2.filefront.com/quote:Op donderdag 23 december 2004 13:07 schreef Djaser het volgende:
alstuquote:This is the fourth HL2Files.com mappack with another 50 Half-Life 2 custom maps! This mappack was compiled to save you from downloading each and ...
Half-Life 2 Mappack Volume #4
by HL2 Mappers
Heb je al geprobeerd je laatste savegame opnieuw te laden. Bij mij hielp dat toen ik een keer iets soortgelijks had.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef Tranqualizer het volgende:
ik zit in een stukje dat na dat varen met dat bootje, dat je wordt gescand en een vrouwelijke dokter je naar een lift begeleid, alleen eenmaal aangekomen bij die lift blijft ze beetje stom uit haar ogen staan staren maar verder doet ze niks??? in die lift gaan staan heeft ook geen nut want dat help ook niet, en dat ai_disable heb ik ook geprobeerd maar helpt niets
als je ze wil spelen dan moet je de mappen ook hebben...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef Djaser het volgende:
Mooi, ik ga die mappen niet downloaden want ik start zelf nooit servers op. Ik wacht wel tot anderen dat doen.
Ja, vaag..quote:Op donderdag 23 december 2004 12:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij mij doet het filmpje het niet goed. Na zo'n 35 seconden stopt hij er mee en hij heeft maar 7,31 MB gedownload. Wat volgens mij te weinig is. Ik heb hem al opnieuw proberen te downloaden, maar dan is hij opeens maar zo'n 6 MB.
Ga naar de console en typ in: thirdpersonquote:Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
tvp
& tevens de vraag voortzettend van vorige topic:
Half Life 2, Deel 13
Half Life 2, Deel 13
[..]
Wel het zou een idee kunnen geven van waar je vandaan komt... duidelijk heb je je vorige suite uit HL1 niet meer aan.![]()
en ach, wellicht was er iemand die middels een andere cheat er wel achter was gekomen.
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:03 schreef babba het volgende:
[..]
Ga naar de console en typ in: thirdperson
Dan zul je zien dat ie helemaal nix aan heeft
Hey, hoe kom jij daar al aan een kruisboog?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:52 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
![]()
idd thanks
[afbeelding]
Je ziet "niets" ;daarom was ik zo vrij om "impuls 101" te gebruiken om ff gauw aan wapens te komen zodat je tenminste "iets" ziet...quote:Op donderdag 23 december 2004 15:58 schreef Denagam het volgende:
[..]
Hey, hoe kom jij daar al aan een kruisboog?
Enne.. ik heb niet het idee dat dit 3rd person view is.. of wel?![]()
Kan je ook vertellen waarom dit spel zoveel beter is?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:42 schreef pimpin het volgende:
Ik vond dit spel al relax maar ik heb nu een spel gevonden wat 10 x beter is.
Chronicles Of Riddick: Escape from Butcher Bay DC
Op het eind van het spel staat er tussen de credits een lijstje met mensen die hun gezicht hebben "uitgeleend", misschien dat je daar eens kan kijkenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:32 schreef Denagam het volgende:
Ook nog uit de vorige topic of iemand die chick uit hl2 irl kent? Ik heb er al lekker om heen staan springen in het spel... mja, daar kom je ook niet verder mee. 100% fictief persoon of heeft er toch echt iemand model gestaan?
Toevallig gisteren uitgespeeld. Had niet gezien dat dit daarbij stond... maar goeie tip iddquote:Op vrijdag 24 december 2004 07:40 schreef babba het volgende:
[..]
Op het eind van het spel staat er tussen de credits een lijstje met mensen die hun gezicht hebben "uitgeleend", misschien dat je daar eens kan kijken
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:25 schreef alsem het volgende:
[img=http://img145.exs.cx/img145/6845/d1trainstation0200150hb.th.jpg]
whehe die super gravitygun is echt lache aan het begin!
dan heb je waarschijnlijk zo'n versie gehad waarbij de gcf-files zijn uitgepakt, en dat bevordert de snelheid gigantischquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Best raar
Gedownloade versie liep bij mij beter dan de originele
Euh, dat is toch ongeveer in het begin? Je moet dan als het goed is al lang een breed een hoovercraft hebben, dus ik zou maar even een paar eerdere savegames ladenquote:Op zondag 26 december 2004 13:00 schreef ScHuMiCaMpIoNe het volgende:
mensen ff een vraagje, ik kom er ff niet uit.
Ik heb nu zeg maar twee helicopters afgeschoten en dan moetje door het water naar een buis met die giftige stoffen erin.
Als je daaruit komt hangt er weer een helicopter op je te wachten maar dan moet je zo focking eind lopen dat hij je op ten duur dood schiet.
Hoe zijn jullie hier doorheen gekomen??
alvast bedankt
dat klopt maar met dat ding konje niet verder omdat je niet verder door het water kon door die vrachtwagen die lag te fikken in het water. of toch wel dan?quote:Op zondag 26 december 2004 13:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euh, dat is toch ongeveer in het begin? Je moet dan als het goed is al lang een breed een hoovercraft hebben, dus ik zou maar even een paar eerdere savegames laden.
Nu begin ik ook te twijfelen. Maak eens een screenshotquote:Op zondag 26 december 2004 13:12 schreef ScHuMiCaMpIoNe het volgende:
[..]
dat klopt maar met dat ding konje niet verder omdat je niet verder door het water kon door die vrachtwagen die lag te fikken in het water. of toch wel dan?
Ik heb even snel een screenshot voor je gemaakt.quote:Op zondag 26 december 2004 16:29 schreef -Xerxes- het volgende:
Dat vond ik ook het moeilijkste stuk van het hele spel (op het einde na dan, want ik heb geen idee waar ik op moet schieten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ik dacht dat ik dat al geprobeerd hadquote:Op zondag 26 december 2004 19:36 schreef Djaser het volgende:
Die tonnen moet je ook onder de brug gooien(onder water dus) en niet erop!
Er liggen ook ergens bovenin tonnen, je hebt ze allemaal nodig om het te laten werken.quote:Op zondag 26 december 2004 19:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik dat al geprobeerd had
Dalijk maar 's doen
Snel zijnquote:Op zondag 26 december 2004 16:10 schreef Xante het volgende:
Weet ik, maar het is onbegonnen werk om dat ding recht op te zetten aangezien je in de tussentijd helemaal kapotgeschoten wordt.
quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Bij welk stuk krijg je de gravity gun eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2004 23:12 schreef Nood-kloon het volgende:
Zit vast ergens aan het einde.
Ik moet drie generatoren uitschakelen met de gravity gun. Twee van de drie zijn makkelijk. Veel schieten en goed mikken met handgranaten is genoeg maar bij de tweede generator kom ik niet verder. Die is bewaakt met infrarood sensoren en die zijn nogal strak afgesteld. Stukschieten lukt ook al niet. Ik probeerde binnendoor te gaan door over een muur te springen en dan een knop in te drukken maar steeds ben ik te laat.
Hoe kom ik daar voorbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
quote:Op maandag 27 december 2004 10:45 schreef ScHuMiCaMpIoNe het volgende:
hey mensen ik zit op dat strand met al die mega sprinkhanen, maar je moet van dat strand af met dat wagentje dat je hebt gekregen.
Er is een stuk afgebroken weg maar die sprong haal je niet en verder is er alleen te voet een uitgang.
Waar moet je eruit met je wagen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
jaquote:Op maandag 27 december 2004 12:46 schreef Jump het volgende:
stomme vraag, maar is het de moeite om het spel te kopen ?
Ik vind van wel. Ik heb me er in ieder geval mee vermaakt.quote:Op maandag 27 december 2004 12:46 schreef Jump het volgende:
Is het trouwens nog gelukt met het einde?quote:
Hier in Nederland kost hij bij de Free Record Shop ¤59,99, maar bij Bol kost hij ¤49,99. Dus dat wisselt ook. Ik weet verder niet hoe de prijzen in België liggen.quote:Op maandag 27 december 2004 13:08 schreef Jump het volgende:
en wat is de rochtprijs van de normale versie ?
want vind hier prijzen die nogal veel uit elkaar liggen en wil er ook niet teveel voor geven
Bij Dixons heb ik hem tot nu toe het goedkoopst gezien voor 47,95 of zoquote:Op maandag 27 december 2004 13:08 schreef Jump het volgende:
en wat is de rochtprijs van de normale versie ?
want vind hier prijzen die nogal veel uit elkaar liggen en wil er ook niet teveel voor geven
Dat kan ook gewoon met G.quote:Op zondag 26 december 2004 19:57 schreef sneez het volgende:
[..]
Snel zijnIk heb me gravity gun gebind op me muis (Mx 510 muis) een druk op de knop en ik heb de grav gun. nog een keer drukken en hij switched weer terug naar de shotgun
Je kan trouwens het beste de turrets opstellen in het noordelijke kamertje. Niet waar die health en suit chargers zitten. Volgens mij zijn er ook nog een paar dozen die je kan opstapelen..
Is zeker genieten. Ik heb zelf ook een X800Pro en ik kan hem ook op 1600×1200 draaien. Jammer dat je TFT dat niet aan kan.quote:Op maandag 27 december 2004 15:08 schreef CybPraetorian het volgende:
Blijft u even hangen??![]()
haha
[[url=http://img66.exs.cx/img66/4716/d1canals1300038fa.th.jpg]afbeelding][/URL]
ik schoot hem neer van een grote afstand en zag later dat ik hem had gespist, echt geweldig die gun
deze is eigenlijk nog knapper omdat die scheermes dingen als een gek rond vliegen
[[url=http://img66.exs.cx/img66/2640/d1canals0800014bl.th.jpg]afbeelding][/URL]
voor de rest, wat een geweldige lucht hebben ze er van gemaakt, geeft echt sfeer
[[url=http://img66.exs.cx/img66/2062/d1canals1300022wj.th.jpg]afbeelding][/URL]
en vooral met mn X800Pro is dat genieten, ook van het water wat echt net levensecht lijken
![]()
nee, waardeloosquote:Op maandag 27 december 2004 12:46 schreef Jump het volgende:
Is inderdaad erg prijzig, ja. Ik heb zelf een 19" CRT die 1600×1200 op 85 Hz aankan. Anders had ik het ook niet gedaan.quote:Op maandag 27 december 2004 15:19 schreef CybPraetorian het volgende:
klopt ElmarO, maar daar heb ik voor gekozen, een goede TFT met een goed reactie tijd, en helaas kon ik toen geen 19inch TFT krijgen met een goede reactie tijd en een resolutie groter dan 1280*1024 (¤¤ en niet te krijgen), maar dit is ook voldoende![]()
edit: voor ongeveer 1000 euro kun je dan een 20inch TFT kopen met een reactietijd van 16ms en een resolutie van 1600*1200.. dat word me echt iets te veel :S
Is de de F5 toets. En de screenshots worden in deze map geplaatst: X:\Valve\Steam\SteamApps\username\half-life 2\hl2\screenshotsquote:Op maandag 27 december 2004 17:26 schreef Jump het volgende:
domme vraag, maar ik vind die toets voor screenshot te nemen niet.
en ne, ik ga niet printscreen toets gebruike en dan 1 per 1 plakken ern saven ergens
vul in de console : sv_cheats 1 , daarna typ je "map d3_citadel_04" , dan "changelevel d1_trainstation_01" , en dan als laatste "give weapon_physcannon" .quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoe krijg je die in eerdere levels. Ik weet wel dat er een trucje voor was, alleen weet ik hem niet meer.
Dankequote:Op maandag 27 december 2004 20:02 schreef alsem het volgende:
[..]
vul in de console : sv_cheats 1 , daarna typ je "map d3_citadel_04" , dan "changelevel d1_trainstation_01" , en dan als laatste "give weapon_physcannon" .
Nu kun je met de blauwe gun , het spel opnieuw spelen.
Bij de Opties naar Keyboard en dan Advanced.quote:Op maandag 27 december 2004 23:30 schreef L3IPO het volgende:
Stomme vraag maybe, maar hoe krijg ik console?
Ok, thxquote:Op maandag 27 december 2004 23:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij de Opties naar Keyboard en dan Advanced.
op " ~ " drukkenquote:Op maandag 27 december 2004 23:30 schreef L3IPO het volgende:
Stomme vraag maybe, maar hoe krijg ik console?
Geen tijd meer gehad om te spelen helaasquote:Op maandag 27 december 2004 13:08 schreef ElmarO het volgende:
Is het trouwens nog gelukt met het einde?
spam?quote:Op dinsdag 28 december 2004 05:43 schreef Nood-kloon het volgende:
Mocht je binnenkort nog een TFT scherm kopen in de nabije toekomst raadt ik je aan even de Computer Totaal! uit de winkel mee te nemen. Er staat een test in van een aantal schermen. De beste had een reactietijd van 8Ms. (Ik dacht BenQ uit m'n hoofd.)
Is inderdaad een beetje langdradig. Maar je bent nu dicht bij Ravenholm. Dat vond ik één van de leukste.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:35 schreef Jump het volgende:
bah, dat level met bootje is saaiste wat ik tot nu toe tegengekomen ben
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef CybPraetorian het volgende:
ben ondertussen bij highway 17, kan nu in zo'n buggy. maar ze laten je vallen op de kop, het is me wel gelukt om hem weer de goede kant op de krijgen, maar dat heb ik gedaan met veel granaten, ik neem aan dat dat niet de goede manier is, hoe moet dit wel...
[ Bericht 6% gewijzigd door static op 28-12-2004 18:26:08 (Oeps. :@) ]Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
3 doordeweekse dagen whehe, maar dan moet je wel zo verslaaft zijn als ikquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Mad-Matt het volgende:
hoelang zijn jullie gemiddeld bezig geweest met het spel? (Heb hem vanmiddag gekocht)
Ligt er een beetje aan hoe je het speelt..quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Mad-Matt het volgende:
hoelang zijn jullie gemiddeld bezig geweest met het spel? (Heb hem vanmiddag gekocht)
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:30 schreef --Popj-- het volgende:
Aaargh, ik ben vandaag begonnen met halflife 2, maar ik kom niet verder.
Ik zit nu in een ruimte waar je eerst bestormd wordt door die vliegende robots. Je kunt naar twee ruimtes met water, waar verder geen doorgang is. Je kunt wel tonnen gebruiken. Daarnaast kun je via een trap naar boven, waar je op een buis kunt springen, dat naar een gat in de muur leidt. Maar hier kom je niet in door alleen te springen...
weet iemand hoe ik hier wel wegkom?? please help!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
k thxquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:55 schreef Tain het volgende:
Je kan via steam een backup maken op dvd, als je een dvd brander hebt. En waarschijnlijk download je nieuwe steam installatie weer HL2 als je aangeeft dat je het wilt gaan spelen en steam vindt geen HL2 dir
Ik ook zoiets. Dus je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:29 schreef alsem het volgende:
[..]
3 doordeweekse dagen whehe, maar dan moet je wel zo verslaaft zijn als ik![]()
die eerste heb ik ook gezienquote:Op woensdag 29 december 2004 01:04 schreef ElmarO het volgende:
Heeft iemand al eens op deze plek de G-Man gezien?
[[url=http://img78.exs.cx/img78/7651/d1canals130001t6qe.jpg]afbeelding][/url]![]()
[[url=http://img78.exs.cx/img78/299/d1trainstation020004t1ur.jpg]afbeelding][/url]
Deze duif dacht weg te kunnen vliegen.
[[url=http://img78.exs.cx/img78/6168/d1trainstation040005t6km.jpg]afbeelding][/url]
Heb ik ook een keer gezien, ja. Je komt hem vrij vaak tegen. Hij is zelfs een keer op tvquote:Op woensdag 29 december 2004 12:38 schreef Jump het volgende:
[..]
die eerste heb ik ook gezien
zal straks eens zoeken, heb een lijst waar je overal de GMan tegenkomt
Ik heb hem niet vaak gezien, maar daar wel. Ze hadden hem wel iets meer in de 2e helft van het spel neer mogen zetten.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:04 schreef ElmarO het volgende:
[url=http://img78.exs.cx/img78/6729/d1canals1300015gd.jpg
ja ik heb wel iemand zien lopen en ben er dan ook vol bewapend en stealth op af gegaan maar toen ik er was, was er niemand. Dat was hij dus...quote:Op woensdag 29 december 2004 01:04 schreef ElmarO het volgende:
[[url=http://img78.exs.cx/img78/7651/d1canals130001t6qe.jpg]afbeelding][/url]![]()
[[url=http://img78.exs.cx/img78/299/d1trainstation020004t1ur.jpg]afbeelding][/url]
Deze duif dacht weg te kunnen vliegen.
[[url=http://img78.exs.cx/img78/6168/d1trainstation040005t6km.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:19 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja ik heb wel iemand zien lopen en ben er dan ook vol bewapend en stealth op af gegaan maar toen ik er was, was er niemand. Dat was hij dus...![]()
later zie je hem nog een keerIk dacht eerst ook dat het een Combinesoldaat was. De eerst keer dat ik het spel speelde was hij me geen eens opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij de advanced opties bij opties ergens, staat wel op een eerder pagina...quote:Op woensdag 29 december 2004 18:06 schreef Jump het volgende:
hmm, ik krijg de console niet open door ~in te drukken. Ook nie door de toets die links van de 1 staat. (stomme azerty)
iemand idee hoe ik console kan openen ? en nee, het is niet voor die verdomde cheats
ja, dat vinkje staat aan, maar nog steeds weigert de console zich te openen. Het lukt enkel als ek instel dat ie moet starten met -console. dan opent die bij het starten, maar is ook alles.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:46 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
bij de advanced opties bij opties ergens, staat wel op een eerder pagina...
Dat zou gewoon aan moeten staan. Het is voor zover ik weet geen optie.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:35 schreef CybPraetorian het volgende:
hoe kan je trouwens de ammo van je alternative fire zien? op sommige screenshots zie ik naast de ammo van de clips nog klein staan wat de ammo is van de alternative fire, maar ik krijg ze maar niet te zien en kan zo ook niet vinden waar ik dat moet aan zetten
De adviesprijs is 60 euro, dus dan vind ik 50 euro niet zo 'achterlijk' eigenlijkquote:Op woensdag 29 december 2004 22:36 schreef Denni5 het volgende:
Is er ergens een winkel die dit spel niet voor de achterlijke prijs van 50 euro in de schappen legt?
Want deze wil ik zowaar wel kopen ipv loaden denk ik.
Stel je niet aan, spellen hebben altijd zoveel gekost. En zeker met games als HL2 is die 50 euro echt niet teveel gezien alle uren entertainment die je eraan hebt.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:04 schreef Denni5 het volgende:
Ik vind 60 asociaal, en 50 achterlijk duur.
Ik download(de) altijd veel spellen, maar wil nu ook originele hebben, maar met deze prijzen...![]()
Ik vind 40 wel een nette prijs voor een nieuw spel als het echt een topspel is.
dat doet hij dus niet, zie ook eerdere screens van mij...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zou gewoon aan moeten staan. Het is voor zover ik weet geen optie.
Stel me niet aan?quote:Op donderdag 30 december 2004 09:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Stel je niet aan, spellen hebben altijd zoveel gekost. En zeker met games als HL2 is die 50 euro echt niet teveel gezien alle uren entertainment die je eraan hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
quote:Op donderdag 30 december 2004 16:13 schreef Xante het volgende:
Ben dat stuk met die 3 turrets nu voorbij, en ben nu in:me 2,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
entertainment ? uren ? hoogstens 4 uur.. en niet meer en hard mode.. dat lijkt ook nergens op :squote:Op donderdag 30 december 2004 09:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Stel je niet aan, spellen hebben altijd zoveel gekost. En zeker met games als HL2 is die 50 euro echt niet teveel gezien alle uren entertainment die je eraan hebt.
Ja tuurlijk, misschien die gozert in Amerika maar de gemiddelde huis- tuin- en keukengamer doet er wel wat langer over hoor. Uurtje of 15 denk ik (ik wel tenminstequote:Op vrijdag 31 december 2004 14:59 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
entertainment ? uren ? hoogstens 4 uur.. en niet meer en hard mode.. dat lijkt ook nergens op :s
Hier ook zoquote:Op donderdag 30 december 2004 00:04 schreef Denni5 het volgende:
Ik vind 60 asociaal, en 50 achterlijk duur.
Ik download(de) altijd veel spellen, maar wil nu ook originele hebben, maar met deze prijzen...![]()
Ik vind 40 wel een nette prijs voor een nieuw spel als het echt een topspel is.
Binnenkort andere isp... dan is het wel mogelijk... chello is nu savonds hier zo brak dat ik blij mag zijn met 10kb/s en een enorm trage pingquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:45 schreef Jump het volgende:
of je ook de multiplayer functie tof vind
ook een reden om het te kopen
m`n magnum is leegquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:05 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
m`n magnum is leeg![]()
En die shotgun gaat ook lekker hard.
Btw, waarom is mijn gravitygun oranje en die hierboven blauw???
hij komt bijna in iedere chapter voor behalve de 2de en 3de geloof ik..aleen later in het spel moet je beter zoeken naar emquote:Op woensdag 29 december 2004 13:17 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb hem niet vaak gezien, maar daar wel. Ze hadden hem wel iets meer in de 2e helft van het spel neer mogen zetten.
Heeft niks met verslaaft te maken. Het spel is zo simpel, dat je 'm makkelijk in drie dagen uitspeelt en dan zit je dan met een spel waar je 50 euries voor het uitgegeven dat eigenlijk niet eens leuk meer is om een tweede keer te spelen . . .quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:29 schreef alsem het volgende:
3 doordeweekse dagen whehe, maar dan moet je wel zo verslaaft zijn als ik![]()
Nou ik heb er dagelijks toch ook best wat tijd ingestopt en toch deed ik er een paar weken over.quote:Op zondag 2 januari 2005 04:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heeft niks met verslaaft te maken. Het spel is zo simpel, dat je 'm makkelijk in drie dagen uitspeelt en dan zit je dan met een spel waar je 50 euries voor het uitgegeven dat eigenlijk niet eens leuk meer is om een tweede keer te spelen . . .
wacht maar tot alle mods de kop op gaan spelen. half-life 1 was het meest gemodde spel aller tijde en ik geloof dat hl2 dat ook makkelijk gaat worden. en zo krijg je dus een honderdtal spellen voor 50 euro. lijkt mij geen geld, zelfs al is de helft daarvan zware baggerquote:Op zondag 2 januari 2005 04:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heeft niks met verslaaft te maken. Het spel is zo simpel, dat je 'm makkelijk in drie dagen uitspeelt en dan zit je dan met een spel waar je 50 euries voor het uitgegeven dat eigenlijk niet eens leuk meer is om een tweede keer te spelen . . .
http://games.moddb.com/61/quote:Op zondag 2 januari 2005 10:53 schreef ralfie het volgende:
[..]
wacht maar tot alle mods de kop op gaan spelen. half-life 1 was het meest gemodde spel aller tijde en ik geloof dat hl2 dat ook makkelijk gaat worden. en zo krijg je dus een honderdtal spellen voor 50 euro. lijkt mij geen geld, zelfs al is de helft daarvan zware bagger
Bij een hoer heb je minder rendamentquote:Op zondag 2 januari 2005 04:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
lijkt me dat je ff een iets oudere savegame moet laden en ff opnieuw proberen, misschien klein foutjequote:Op zondag 2 januari 2005 14:24 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zit een klein beetje vast!
ik ben in het level Follow Freeman, en heb net Barney ontmoet, ik heb de snipers die heb vast houden gekilled met een paar granaten en hij zegt nu steeds van "follow me", maar wanneer ik dan naar hem toe kom, dan gebeurt er niks... wanneer ik dan weer bij hem wegloop, dan roept hij steeds van "over here". Ik ben ook al naar beneden gegaan en krijg dan 2 van die landmijnen voor me die ik dan met de gravity gun onschadelijk maak, maar verder kan ik niks...
hier ben ik dus:
[[url=http://img60.exs.cx/img60/7418/d3c170900002hl.th.jpg]afbeelding][/URL]
nope lukt niet. Komt waarschijnlijk omdat mijn eigen save en autosave van vlakdaarvoor zijn...quote:Op zondag 2 januari 2005 16:21 schreef The_S het volgende:
[..]
lijkt me dat je ff een iets oudere savegame moet laden en ff opnieuw proberen, misschien klein foutje
Cs source maakt gewoon gebruik van de source van HL2quote:Op zondag 2 januari 2005 18:31 schreef Mad-Matt het volgende:
wat is cs source???
Het originele spel kopenquote:Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef Blik het volgende:
ik had gesaved bij HL2, en toen ik net weer wilde opstarten kreeg ik het bericht dat de AL is disabled
hoe krijg ik de AL weer aan want het is niet echt boeiend als niks meer gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:35 schreef DeRCT14 het volgende:
hey dudes, kweet ff niet wat ik moet doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:04 schreef DeRCT14 het volgende:
kzit weer vast, maar nu weet ik niet waar ik heen moet.
screentje:
[[url=http://img143.exs.cx/img143/6508/d1canals0300017or.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:04 schreef DeRCT14 het volgende:
kzit weer vast, maar nu weet ik niet waar ik heen moet.
screentje:
[[url=http://img143.exs.cx/img143/6508/d1canals0300017or.th.jpg]afbeelding][/URL]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:08 schreef DeRCT14 het volgende:
damn, dat is pas leveldesign,
en bedankt nog, ook voor de vorige keer ^^
console -> "ai_disable" intoetsen en dan even wachten en dan gaat de wereld weer verder..quote:Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef Blik het volgende:
ik had gesaved bij HL2, en toen ik net weer wilde opstarten kreeg ik het bericht dat de AL is disabled
hoe krijg ik de AL weer aan want het is niet echt boeiend als niks meer gebeurt
dankje werkt inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2005 13:44 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
console -> "ai_disable" intoetsen en dan even wachten en dan gaat de wereld weer verder..![]()
alweer gelukt. Ben ff het level overnieuw begonnen en nu loopt hij wel netjes voor me uit...quote:Op zondag 2 januari 2005 14:24 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zit een klein beetje vast!
ik ben in het level Follow Freeman, en heb net Barney ontmoet, ik heb de snipers die heb vast houden gekilled met een paar granaten en hij zegt nu steeds van "follow me", maar wanneer ik dan naar hem toe kom, dan gebeurt er niks... wanneer ik dan weer bij hem wegloop, dan roept hij steeds van "over here". Ik ben ook al naar beneden gegaan en krijg dan 2 van die landmijnen voor me die ik dan met de gravity gun onschadelijk maak, maar verder kan ik niks...
hier ben ik dus:
[[url=http://img60.exs.cx/img60/7418/d3c170900002hl.th.jpg]afbeelding][/URL]
Toeval, ik hier ook net 5 minuten geledenquote:
Ik had liever een grote baby uit de lucht geknaltquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:01 schreef Pharell het volgende:
ik vond t einde echt ruk
zo onwijs simpel en geen eens een echte eindbaas oid
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:16 schreef buysman het volgende:
ik zit ook ff vast, ik word bestookt met een of ander super laser kanon van boven, freeman die zegt dat we hem uit moeten zetten van binnenuit, maar ik weet niet waar ik heen moet?
zit al een tijdje te kutten daar...
[[url=http://img60.exs.cx/img60/6158/hl24ec.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]bedoel je dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://img146.exs.cx/img146/9362/hl33gu.jpg
maar hoe kom ik daar dan?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:23 schreef buysman het volgende:
[..]
bedoel je dit?
http://img146.exs.cx/img146/9362/hl33gu.jpg
maar hoe kom ik daar dan?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:58 schreef ElmarO het volgende:*slaat zichzelf voor z'n kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muhahaha ja, dat plaatje circuleerd best snel zo op het internet wel vaker gezienquote:
Het is gewoon een foto hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 04:53 schreef Sacrifice666 het volgende:
[..]
Muhahaha ja, dat plaatje circuleerd best snel zo op het internet wel vaker gezien![]()
Zou HL3 er zo uit komen te zien? Whahaha beter wel zoiets![]()
Freeman zegt anders niet zo gek veel in het spelquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:16 schreef buysman het volgende:
ik zit ook ff vast, ik word bestookt met een of ander super laser kanon van boven, freeman die zegt dat we hem uit moeten zetten van binnenuit, maar ik weet niet waar ik heen moet?
zit al een tijdje te kutten daar...
[[url=http://img60.exs.cx/img60/6158/hl24ec.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat gebeurt als je een illegale versie hebt. En daar gaan we niet voor troubleshooten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:19 schreef Frank79 het volgende:
Hey hallo,
Zit met een raar irritant probleem. Het spel heeft het perfect gedaan, maar nu als ik het speel, ook als ik opnieuw begin, dan blijft zowel vriend als vijand staan waar die staat. Niemand beweegt, behalve ik dan. Wat moet ik doen?? Is dit een bug?
Hahahaha, ik ook alquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:14 schreef VoreG het volgende:
Ik heb ook een hele tijd staan zoeken, keek er telkens overheen
als je het topic goed doorgelezen had, zag je dit staanquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:19 schreef Frank79 het volgende:
Hey hallo,
Zit met een raar irritant probleem. Het spel heeft het perfect gedaan, maar nu als ik het speel, ook als ik opnieuw begin, dan blijft zowel vriend als vijand staan waar die staat. Niemand beweegt, behalve ik dan. Wat moet ik doen?? Is dit een bug?
Dank je zeer!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:21 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
als je het topic goed doorgelezen had, zag je dit staan
--we gaan geen bezitters van een illegale versie helpen--
En hetzelfde geldt voor jou: je hebt een illegale versie en die worden niet getroubleshoot hier.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Blik het volgende:
zit weer vast, nu blijft iedereen weer stilstaan en kan ik echt niks meer doen...
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Blik het volgende:
zit weer vast, nu blijft iedereen weer stilstaan en kan ik echt niks meer doen...
Kleine toevoeging:quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:32 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
En hetzelfde geldt voor jou: je hebt een illegale versie en die worden niet getroubleshoot hier.
Waarom plaats je het dan hier? Een algemene opmerking waar niemand wat aan heeft...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:04 schreef Blik het volgende:
volgens mij vroeg ik ook niet op een oplossing, was meer algemene opmerking
Ik ben zelf nog wel zo realistisch om te realiseren dat als je een spel niet koopt je ook niet moet zeiken als die het niet meer doet
quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:37 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Kleine toevoeging:
Je kon het spel zelf downloaden, dus zoek ook zelf een oplossing
http://gathering.tweakers(...)ge/22515255#22515255quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:23 schreef Visionist_069 het volgende:
Halflife 2 demo aan het uninstallen, check ik mn games directory....HELEMAAL WEG. Alle spellen zijn meegenomen. Wat is dit voor een bullshit.
ik zat toevallig beide topics te checken tegelijkertijd en zag toen 2x zelfde bericht op verschillende foraquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:41 schreef Geqxon het volgende:
The_S, wat probeer je hiermee te zeggen?
zonder dat soort dingen zou dit forum niet eens bestaan, meer dan 90% van de opmerkingen op fokforum zijn opmerkingen waar niemand wat aan heeft...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom plaats je het dan hier? Een algemene opmerking waar niemand wat aan heeft...
Met de hovercraft gaan. Dan kan je gewoon verder. Dus je hebt dat stuk voor lul gelopen.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:20 schreef AMD64 het volgende:
Hier de screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn hovercraft ligt 4 km terugquote:Op zondag 9 januari 2005 11:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met de hovercraft gaan. Dan kan je gewoon verder. Dus je hebt dat stuk voor lul gelopen.
Je kan gewoon verder met dat ding.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn hovercraft ligt 4 km terug
Ik kon toen niet verder
Is al gelukt was dus helemaal rechts een schans, waar dat vuur in het water lag.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:14 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
2 van de 3 accus heb ik al. Maar ik kan de laatste maar niet vinden
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:14 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
2 van de 3 accus heb ik al. Maar ik kan de laatste maar niet vinden
Als je met linkermuis gooit komen die Sand Lions naar dat plekje toe, en met rechtermuis volgen ze je. Het zijn hulpjes van je gewordenquote:Op maandag 10 januari 2005 22:04 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
Wat deze wapen inhoud begrijp ik mar niet
quote:Op maandag 10 januari 2005 22:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je met linkermuis gooit komen die Sand Lions naar dat plekje toe, en met rechtermuis volgen ze je. Het zijn hulpjes van je geworden.
Misschien moet je even luisteren als er in het spel iets gezegd of uitgelegd wordt.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:04 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
Yeah yeah. Ik was bij z'n lulverhaal wezen plassenquote:Op maandag 10 januari 2005 23:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien moet je even luisteren als er in het spel iets gezegd of uitgelegd wordt.
't Is maar een idee...
misschien is een walkthrough wat makkelijker voor je?quote:Op maandag 10 januari 2005 22:04 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hetzelfde gedaan, maar via de zijkant kon je wel degelijk over dat houten ding...quote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn hovercraft ligt 4 km terug
Ik kon toen niet verder
wtf is steam?quote:Op woensdag 12 januari 2005 07:25 schreef kipknots het volgende:
Garry's mod is erg leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Je moet eerst helemaal naar beneden, in de gang met een "Exit" bordje. Of is dat de kamer die je bedoeldequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:49 schreef Frank79 het volgende:
Zit ook effe vast. Ben nu in dat gebouw waar je met je gravity gun 3 dingen moet uitschakelen zodat die poorten open gaan. Dat heb ik gedaan. Barney is er bij en die zegt dat we nu naar the roof moeten. Alleen, waar is die, hij roept steeds dat ie ergens is, maar de aanwezige deuren gaan daar niet open.
Heb nog een kamer ontdekt waar 3 gasten achter een scherm staan, maar die maakt Barney niet open. Blijven dus gevangen zitten.
Wat moet ik doen?
dat zegt weer genoeg over jou versie van Half Life 2 ...quote:
verkeerde topicquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:58 schreef AMD64 het volgende:
Steam is een programma die checkt je HL2 versie of het legaal is, en hij checkt de laatste updates.
tis ook een kunst om met 1 zaagblad zoveel mogelijk zombies in een keer doormidden te krijgen :-)quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:56 schreef Jump het volgende:
ja, maar ook schrikwekkend level als er opeens zo'n headcrab tevoorschijn komt en je niet direct een zaagblad in de buurt hebt
Ben ik dan zo scheel?quote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef VoreG het volgende:
Naar boven, bekijk die bruine buis/paal maar es.
Er is maar 1 deur waar ik in kan. Daar kom je zo'n beest tegen en veel medic's stuff.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef VoreG het volgende:
Naar boven, bekijk die bruine buis/paal maar es.
Bedankt,quote:Op zondag 16 januari 2005 20:17 schreef ralfie het volgende:
je kunt met je gravgun die deur openen door het raam vanuit die ruimte
Anders komt hij niet aan zijn 300+ posts per dag en dat moet je minimaal hebben wil je stoer zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:02 schreef The_S het volgende:
sorry hoor, maar AMD64 kan je ook zelf een beetje puzzelen, bij het minste of geringste zit je hier al weer het forum vol te spammen
quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:43 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
dat zegt weer genoeg over jou versie van Half Life 2 ...
![]()
No shit, Sherlock!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:40 schreef alsem het volgende:
whehe hmkay... dus kan ik daarom ook csource niet spelen?
Ik ben echt heel benieuwd wat je denkt dat wij met bovenstaande opmerking moeten. Dat je games illegaal downloadt moet je zelf weten maar verveel mij er alsjeblieft niet mee. Hetzelfde geldt voor die trieste paupers die hem downloaden en die hem niet aan de gang krijgen, om vervolgens hier om hulp te vragen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:24 schreef DeRCT14 het volgende:
moet HL2 ook maar eens legaal krijgen, maar ik wil ook San An ook voor PC.. maargoed, ik heb niet ffkes 110 euro :/
grinnik, bij mij doet die illegale versie het perfect hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 11:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat je denkt dat wij met bovenstaande opmerking moeten. Dat je games illegaal downloadt moet je zelf weten maar verveel mij er alsjeblieft niet mee. Hetzelfde geldt voor die trieste paupers die hem downloaden en die hem niet aan de gang krijgen, om vervolgens hier om hulp te vragen.
gefeliciteerdquote:Op zondag 23 januari 2005 12:58 schreef bonke het volgende:
[..]
grinnik, bij mij doet die illegale versie het perfect hoor
maar als je er echt van wakker ligt doen we gewoon net alsof iedereen hier de legale versie heeft
ps: ik heb een walktrough voor als ik er ff niet uit kom
wat is het nu tdaarvan als er grote kans is dat je het dan niet meer speelt? koop het vaneerste keerquote:Op zondag 23 januari 2005 13:07 schreef bonke het volgende:
[..]
tnx
ps: als ik em uitgespeeld heb koop ik em wel hoor ( denk ik )
Het is lachwekkend om te zien hoe slecht je leest. Los van dat het tegen de policy is interesseert het me gewoon geen zak om er iets over te lezen. Dat jij daarvan wilt maken dat ik wil geloven dat iedereen legaal speelt vind ik best maar toont voor de tweede keer aan met wat voor grote denker ik hier te maken heb. 'Hoezo tweede keer?' hoor ik je al vragen. Eén woord: voorbeeldfunctie.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:58 schreef bonke het volgende:
[..]
grinnik, bij mij doet die illegale versie het perfect hoor
maar als je er echt van wakker ligt doen we gewoon net alsof iedereen hier de legale versie heeft
ps: ik heb een walktrough voor als ik er ff niet uit kom
Probleempje van valve, eerst een klinker typen, dan backspace en je kan gewoon je zooi typen.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Even een oude vraag herhalen: waarom springt mijn console telkens dicht?
niemand heeft die erbij gehadquote:Op maandag 24 januari 2005 14:02 schreef AMD64 het volgende:
Wat ik heeeel vreemd vind, is dat ik geen Manual boek heb van het spel![]()
was meer een mental note naar mezelf dat ik moet gaan sparenquote:Op zondag 23 januari 2005 11:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat je denkt dat wij met bovenstaande opmerking moeten. Dat je games illegaal downloadt moet je zelf weten maar verveel mij er alsjeblieft niet mee. Hetzelfde geldt voor die trieste paupers die hem downloaden en die hem niet aan de gang krijgen, om vervolgens hier om hulp te vragen.
Nee, je bent in de war met de ai_disable bug bij de illegale versie denk ik, dit is een andere bug. Bijvoorbeeld dat je met iemand meeloopt en dat ze dan op het knopje in de lift moet drukken maar dat niet doet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:26 schreef FritsFlits het volgende:
Dat is geen bug, maar een feature die ze bij de illegale hebben gestopt
Moet je dacht ik in je Steamlijst kijken en daar staat dan Half Life 2 Deathmatch. Als je daarop klikt wordt ie als het goed is gedownload.quote:
Niks!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:26 schreef FritsFlits het volgende:
Dat is geen bug, maar een feature die ze bij de illegale hebben gestopt
Nou, ik nog nooit en heb hem meerdere malen uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb zelf een legale versie en meerdere keren dit soort problemen gehad, echt slordig!
Gevonden. Thanks!quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet je dacht ik in je Steamlijst kijken en daar staat dan Half Life 2 Deathmatch. Als je daarop klikt wordt ie als het goed is gedownload.
Het het blijft een feit dat het een bestaande bug is!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef static het volgende:
[..]
Nou, ik nog nooit en heb hem meerdere malen uitgespeeld.
Ohw, geef eens een link waar dat staat? Van de officiele site dan he.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het het blijft een feit dat het een bestaande bug is!
Ik heb er maar 1 keer last van gehad. Dus het zou goed kunnen dat je er geen last van hebt gehad. Sommige hebben er zo te lezen meer last van.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef static het volgende:
[..]
Nou, ik nog nooit en heb hem meerdere malen uitgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |