Heeft niks met verslaaft te maken. Het spel is zo simpel, dat je 'm makkelijk in drie dagen uitspeelt en dan zit je dan met een spel waar je 50 euries voor het uitgegeven dat eigenlijk niet eens leuk meer is om een tweede keer te spelen . . .quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:29 schreef alsem het volgende:
3 doordeweekse dagen whehe, maar dan moet je wel zo verslaaft zijn als ik![]()
Nou ik heb er dagelijks toch ook best wat tijd ingestopt en toch deed ik er een paar weken over.quote:Op zondag 2 januari 2005 04:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heeft niks met verslaaft te maken. Het spel is zo simpel, dat je 'm makkelijk in drie dagen uitspeelt en dan zit je dan met een spel waar je 50 euries voor het uitgegeven dat eigenlijk niet eens leuk meer is om een tweede keer te spelen . . .
wacht maar tot alle mods de kop op gaan spelen. half-life 1 was het meest gemodde spel aller tijde en ik geloof dat hl2 dat ook makkelijk gaat worden. en zo krijg je dus een honderdtal spellen voor 50 euro. lijkt mij geen geld, zelfs al is de helft daarvan zware baggerquote:Op zondag 2 januari 2005 04:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heeft niks met verslaaft te maken. Het spel is zo simpel, dat je 'm makkelijk in drie dagen uitspeelt en dan zit je dan met een spel waar je 50 euries voor het uitgegeven dat eigenlijk niet eens leuk meer is om een tweede keer te spelen . . .
http://games.moddb.com/61/quote:Op zondag 2 januari 2005 10:53 schreef ralfie het volgende:
[..]
wacht maar tot alle mods de kop op gaan spelen. half-life 1 was het meest gemodde spel aller tijde en ik geloof dat hl2 dat ook makkelijk gaat worden. en zo krijg je dus een honderdtal spellen voor 50 euro. lijkt mij geen geld, zelfs al is de helft daarvan zware bagger
Bij een hoer heb je minder rendamentquote:Op zondag 2 januari 2005 04:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
lijkt me dat je ff een iets oudere savegame moet laden en ff opnieuw proberen, misschien klein foutjequote:Op zondag 2 januari 2005 14:24 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zit een klein beetje vast!
ik ben in het level Follow Freeman, en heb net Barney ontmoet, ik heb de snipers die heb vast houden gekilled met een paar granaten en hij zegt nu steeds van "follow me", maar wanneer ik dan naar hem toe kom, dan gebeurt er niks... wanneer ik dan weer bij hem wegloop, dan roept hij steeds van "over here". Ik ben ook al naar beneden gegaan en krijg dan 2 van die landmijnen voor me die ik dan met de gravity gun onschadelijk maak, maar verder kan ik niks...
hier ben ik dus:
[[url=http://img60.exs.cx/img60/7418/d3c170900002hl.th.jpg]afbeelding][/URL]
nope lukt niet. Komt waarschijnlijk omdat mijn eigen save en autosave van vlakdaarvoor zijn...quote:Op zondag 2 januari 2005 16:21 schreef The_S het volgende:
[..]
lijkt me dat je ff een iets oudere savegame moet laden en ff opnieuw proberen, misschien klein foutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
Cs source maakt gewoon gebruik van de source van HL2quote:Op zondag 2 januari 2005 18:31 schreef Mad-Matt het volgende:
wat is cs source???
Het originele spel kopenquote:Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef Blik het volgende:
ik had gesaved bij HL2, en toen ik net weer wilde opstarten kreeg ik het bericht dat de AL is disabled
hoe krijg ik de AL weer aan want het is niet echt boeiend als niks meer gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:35 schreef DeRCT14 het volgende:
hey dudes, kweet ff niet wat ik moet doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:04 schreef DeRCT14 het volgende:
kzit weer vast, maar nu weet ik niet waar ik heen moet.
screentje:
[[url=http://img143.exs.cx/img143/6508/d1canals0300017or.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |