3 doordeweekse dagen whehe, maar dan moet je wel zo verslaaft zijn als ikquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Mad-Matt het volgende:
hoelang zijn jullie gemiddeld bezig geweest met het spel? (Heb hem vanmiddag gekocht)
Ligt er een beetje aan hoe je het speelt..quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Mad-Matt het volgende:
hoelang zijn jullie gemiddeld bezig geweest met het spel? (Heb hem vanmiddag gekocht)
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:30 schreef --Popj-- het volgende:
Aaargh, ik ben vandaag begonnen met halflife 2, maar ik kom niet verder.
Ik zit nu in een ruimte waar je eerst bestormd wordt door die vliegende robots. Je kunt naar twee ruimtes met water, waar verder geen doorgang is. Je kunt wel tonnen gebruiken. Daarnaast kun je via een trap naar boven, waar je op een buis kunt springen, dat naar een gat in de muur leidt. Maar hier kom je niet in door alleen te springen...
weet iemand hoe ik hier wel wegkom?? please help!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
k thxquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:55 schreef Tain het volgende:
Je kan via steam een backup maken op dvd, als je een dvd brander hebt. En waarschijnlijk download je nieuwe steam installatie weer HL2 als je aangeeft dat je het wilt gaan spelen en steam vindt geen HL2 dir
Ik ook zoiets. Dus je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:29 schreef alsem het volgende:
[..]
3 doordeweekse dagen whehe, maar dan moet je wel zo verslaaft zijn als ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die eerste heb ik ook gezienquote:Op woensdag 29 december 2004 01:04 schreef ElmarO het volgende:
Heeft iemand al eens op deze plek de G-Man gezien?
[[url=http://img78.exs.cx/img78/7651/d1canals130001t6qe.jpg]afbeelding][/url]![]()
[[url=http://img78.exs.cx/img78/299/d1trainstation020004t1ur.jpg]afbeelding][/url]
Deze duif dacht weg te kunnen vliegen.
[[url=http://img78.exs.cx/img78/6168/d1trainstation040005t6km.jpg]afbeelding][/url]
Heb ik ook een keer gezien, ja. Je komt hem vrij vaak tegen. Hij is zelfs een keer op tvquote:Op woensdag 29 december 2004 12:38 schreef Jump het volgende:
[..]
die eerste heb ik ook gezien
zal straks eens zoeken, heb een lijst waar je overal de GMan tegenkomt
Ik heb hem niet vaak gezien, maar daar wel. Ze hadden hem wel iets meer in de 2e helft van het spel neer mogen zetten.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:04 schreef ElmarO het volgende:
[url=http://img78.exs.cx/img78/6729/d1canals1300015gd.jpg
ja ik heb wel iemand zien lopen en ben er dan ook vol bewapend en stealth op af gegaan maar toen ik er was, was er niemand. Dat was hij dus...quote:Op woensdag 29 december 2004 01:04 schreef ElmarO het volgende:
[[url=http://img78.exs.cx/img78/7651/d1canals130001t6qe.jpg]afbeelding][/url]![]()
[[url=http://img78.exs.cx/img78/299/d1trainstation020004t1ur.jpg]afbeelding][/url]
Deze duif dacht weg te kunnen vliegen.
[[url=http://img78.exs.cx/img78/6168/d1trainstation040005t6km.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:19 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja ik heb wel iemand zien lopen en ben er dan ook vol bewapend en stealth op af gegaan maar toen ik er was, was er niemand. Dat was hij dus...![]()
later zie je hem nog een keerIk dacht eerst ook dat het een Combinesoldaat was. De eerst keer dat ik het spel speelde was hij me geen eens opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij de advanced opties bij opties ergens, staat wel op een eerder pagina...quote:Op woensdag 29 december 2004 18:06 schreef Jump het volgende:
hmm, ik krijg de console niet open door ~in te drukken. Ook nie door de toets die links van de 1 staat. (stomme azerty)
iemand idee hoe ik console kan openen ? en nee, het is niet voor die verdomde cheats
ja, dat vinkje staat aan, maar nog steeds weigert de console zich te openen. Het lukt enkel als ek instel dat ie moet starten met -console. dan opent die bij het starten, maar is ook alles.quote:Op woensdag 29 december 2004 18:46 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
bij de advanced opties bij opties ergens, staat wel op een eerder pagina...
Dat zou gewoon aan moeten staan. Het is voor zover ik weet geen optie.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:35 schreef CybPraetorian het volgende:
hoe kan je trouwens de ammo van je alternative fire zien? op sommige screenshots zie ik naast de ammo van de clips nog klein staan wat de ammo is van de alternative fire, maar ik krijg ze maar niet te zien en kan zo ook niet vinden waar ik dat moet aan zetten
De adviesprijs is 60 euro, dus dan vind ik 50 euro niet zo 'achterlijk' eigenlijkquote:Op woensdag 29 december 2004 22:36 schreef Denni5 het volgende:
Is er ergens een winkel die dit spel niet voor de achterlijke prijs van 50 euro in de schappen legt?
Want deze wil ik zowaar wel kopen ipv loaden denk ik.
Stel je niet aan, spellen hebben altijd zoveel gekost. En zeker met games als HL2 is die 50 euro echt niet teveel gezien alle uren entertainment die je eraan hebt.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:04 schreef Denni5 het volgende:
Ik vind 60 asociaal, en 50 achterlijk duur.
Ik download(de) altijd veel spellen, maar wil nu ook originele hebben, maar met deze prijzen...![]()
Ik vind 40 wel een nette prijs voor een nieuw spel als het echt een topspel is.
dat doet hij dus niet, zie ook eerdere screens van mij...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zou gewoon aan moeten staan. Het is voor zover ik weet geen optie.
Stel me niet aan?quote:Op donderdag 30 december 2004 09:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Stel je niet aan, spellen hebben altijd zoveel gekost. En zeker met games als HL2 is die 50 euro echt niet teveel gezien alle uren entertainment die je eraan hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
quote:Op donderdag 30 december 2004 16:13 schreef Xante het volgende:
Ben dat stuk met die 3 turrets nu voorbij, en ben nu in:me 2,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
entertainment ? uren ? hoogstens 4 uur.. en niet meer en hard mode.. dat lijkt ook nergens op :squote:Op donderdag 30 december 2004 09:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Stel je niet aan, spellen hebben altijd zoveel gekost. En zeker met games als HL2 is die 50 euro echt niet teveel gezien alle uren entertainment die je eraan hebt.
Ja tuurlijk, misschien die gozert in Amerika maar de gemiddelde huis- tuin- en keukengamer doet er wel wat langer over hoor. Uurtje of 15 denk ik (ik wel tenminstequote:Op vrijdag 31 december 2004 14:59 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
entertainment ? uren ? hoogstens 4 uur.. en niet meer en hard mode.. dat lijkt ook nergens op :s
Hier ook zoquote:Op donderdag 30 december 2004 00:04 schreef Denni5 het volgende:
Ik vind 60 asociaal, en 50 achterlijk duur.
Ik download(de) altijd veel spellen, maar wil nu ook originele hebben, maar met deze prijzen...![]()
Ik vind 40 wel een nette prijs voor een nieuw spel als het echt een topspel is.
Binnenkort andere isp... dan is het wel mogelijk... chello is nu savonds hier zo brak dat ik blij mag zijn met 10kb/s en een enorm trage pingquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:45 schreef Jump het volgende:
of je ook de multiplayer functie tof vind
ook een reden om het te kopen
m`n magnum is leegquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:05 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
m`n magnum is leeg![]()
En die shotgun gaat ook lekker hard.
Btw, waarom is mijn gravitygun oranje en die hierboven blauw???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij komt bijna in iedere chapter voor behalve de 2de en 3de geloof ik..aleen later in het spel moet je beter zoeken naar emquote:Op woensdag 29 december 2004 13:17 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb hem niet vaak gezien, maar daar wel. Ze hadden hem wel iets meer in de 2e helft van het spel neer mogen zetten.
Heeft niks met verslaaft te maken. Het spel is zo simpel, dat je 'm makkelijk in drie dagen uitspeelt en dan zit je dan met een spel waar je 50 euries voor het uitgegeven dat eigenlijk niet eens leuk meer is om een tweede keer te spelen . . .quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:29 schreef alsem het volgende:
3 doordeweekse dagen whehe, maar dan moet je wel zo verslaaft zijn als ik![]()
Nou ik heb er dagelijks toch ook best wat tijd ingestopt en toch deed ik er een paar weken over.quote:Op zondag 2 januari 2005 04:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heeft niks met verslaaft te maken. Het spel is zo simpel, dat je 'm makkelijk in drie dagen uitspeelt en dan zit je dan met een spel waar je 50 euries voor het uitgegeven dat eigenlijk niet eens leuk meer is om een tweede keer te spelen . . .
wacht maar tot alle mods de kop op gaan spelen. half-life 1 was het meest gemodde spel aller tijde en ik geloof dat hl2 dat ook makkelijk gaat worden. en zo krijg je dus een honderdtal spellen voor 50 euro. lijkt mij geen geld, zelfs al is de helft daarvan zware baggerquote:Op zondag 2 januari 2005 04:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heeft niks met verslaaft te maken. Het spel is zo simpel, dat je 'm makkelijk in drie dagen uitspeelt en dan zit je dan met een spel waar je 50 euries voor het uitgegeven dat eigenlijk niet eens leuk meer is om een tweede keer te spelen . . .
http://games.moddb.com/61/quote:Op zondag 2 januari 2005 10:53 schreef ralfie het volgende:
[..]
wacht maar tot alle mods de kop op gaan spelen. half-life 1 was het meest gemodde spel aller tijde en ik geloof dat hl2 dat ook makkelijk gaat worden. en zo krijg je dus een honderdtal spellen voor 50 euro. lijkt mij geen geld, zelfs al is de helft daarvan zware bagger
Bij een hoer heb je minder rendamentquote:Op zondag 2 januari 2005 04:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
lijkt me dat je ff een iets oudere savegame moet laden en ff opnieuw proberen, misschien klein foutjequote:Op zondag 2 januari 2005 14:24 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zit een klein beetje vast!
ik ben in het level Follow Freeman, en heb net Barney ontmoet, ik heb de snipers die heb vast houden gekilled met een paar granaten en hij zegt nu steeds van "follow me", maar wanneer ik dan naar hem toe kom, dan gebeurt er niks... wanneer ik dan weer bij hem wegloop, dan roept hij steeds van "over here". Ik ben ook al naar beneden gegaan en krijg dan 2 van die landmijnen voor me die ik dan met de gravity gun onschadelijk maak, maar verder kan ik niks...
hier ben ik dus:
[[url=http://img60.exs.cx/img60/7418/d3c170900002hl.th.jpg]afbeelding][/URL]
nope lukt niet. Komt waarschijnlijk omdat mijn eigen save en autosave van vlakdaarvoor zijn...quote:Op zondag 2 januari 2005 16:21 schreef The_S het volgende:
[..]
lijkt me dat je ff een iets oudere savegame moet laden en ff opnieuw proberen, misschien klein foutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
Cs source maakt gewoon gebruik van de source van HL2quote:Op zondag 2 januari 2005 18:31 schreef Mad-Matt het volgende:
wat is cs source???
Het originele spel kopenquote:Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef Blik het volgende:
ik had gesaved bij HL2, en toen ik net weer wilde opstarten kreeg ik het bericht dat de AL is disabled
hoe krijg ik de AL weer aan want het is niet echt boeiend als niks meer gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:35 schreef DeRCT14 het volgende:
hey dudes, kweet ff niet wat ik moet doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:04 schreef DeRCT14 het volgende:
kzit weer vast, maar nu weet ik niet waar ik heen moet.
screentje:
[[url=http://img143.exs.cx/img143/6508/d1canals0300017or.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:04 schreef DeRCT14 het volgende:
kzit weer vast, maar nu weet ik niet waar ik heen moet.
screentje:
[[url=http://img143.exs.cx/img143/6508/d1canals0300017or.th.jpg]afbeelding][/URL]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:08 schreef DeRCT14 het volgende:
damn, dat is pas leveldesign,
en bedankt nog, ook voor de vorige keer ^^
console -> "ai_disable" intoetsen en dan even wachten en dan gaat de wereld weer verder..quote:Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef Blik het volgende:
ik had gesaved bij HL2, en toen ik net weer wilde opstarten kreeg ik het bericht dat de AL is disabled
hoe krijg ik de AL weer aan want het is niet echt boeiend als niks meer gebeurt
dankje werkt inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2005 13:44 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
console -> "ai_disable" intoetsen en dan even wachten en dan gaat de wereld weer verder..![]()
alweer gelukt. Ben ff het level overnieuw begonnen en nu loopt hij wel netjes voor me uit...quote:Op zondag 2 januari 2005 14:24 schreef CybPraetorian het volgende:
ik zit een klein beetje vast!
ik ben in het level Follow Freeman, en heb net Barney ontmoet, ik heb de snipers die heb vast houden gekilled met een paar granaten en hij zegt nu steeds van "follow me", maar wanneer ik dan naar hem toe kom, dan gebeurt er niks... wanneer ik dan weer bij hem wegloop, dan roept hij steeds van "over here". Ik ben ook al naar beneden gegaan en krijg dan 2 van die landmijnen voor me die ik dan met de gravity gun onschadelijk maak, maar verder kan ik niks...
hier ben ik dus:
[[url=http://img60.exs.cx/img60/7418/d3c170900002hl.th.jpg]afbeelding][/URL]
Toeval, ik hier ook net 5 minuten geledenquote:
Ik had liever een grote baby uit de lucht geknaltquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:01 schreef Pharell het volgende:
ik vond t einde echt ruk
zo onwijs simpel en geen eens een echte eindbaas oid
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:16 schreef buysman het volgende:
ik zit ook ff vast, ik word bestookt met een of ander super laser kanon van boven, freeman die zegt dat we hem uit moeten zetten van binnenuit, maar ik weet niet waar ik heen moet?
zit al een tijdje te kutten daar...
[[url=http://img60.exs.cx/img60/6158/hl24ec.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]bedoel je dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://img146.exs.cx/img146/9362/hl33gu.jpg
maar hoe kom ik daar dan?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:23 schreef buysman het volgende:
[..]
bedoel je dit?
http://img146.exs.cx/img146/9362/hl33gu.jpg
maar hoe kom ik daar dan?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:58 schreef ElmarO het volgende:*slaat zichzelf voor z'n kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |