quote:
Ow, dan ben je denk ik net een stukje verder dan mij. Ofja, stukje, geen idee eik, want toen ik in die buggy stapte zei Alyx via die zwart/wit tv: see you in nova nogwat, en ik scheur toch echt al een tijdje met die jeep rond.
Gaafste tot nu toe vond ik btw die hijskraan waarmee je je buggy moest verplaatsen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb daar lekker een half uurtje met die zeecontainers staan te spelen en gooien!
Echt een van de gaafste dingen die ik gezien heb ooit in een spel. imo dan uiteraard.
Mooi man, beetje heen en weer zwiepen en *HOPS*, zo'n container de zee in flikkeren!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:33 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Je smiley is echt geweldigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelf gemaakt? [afbeelding]
ik wacht met spanning af wat de mod-community daar van gaat maken, wat dat heeft idd potentieelquote:Op donderdag 2 december 2004 12:31 schreef Mr.J het volgende:
HL2 DM is uber!
Damn, wat een pure fun om met stoelen, exploderende vaten, banken en weet-ik-veel-wat op elkaar te knallen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
25/35 euro, willekeurige PC boer...quote:Op donderdag 2 december 2004 13:04 schreef HomerJ het volgende:
Waar kan ik een héle goedkope DVD speler vinden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik wacht met spanning af wat de mod-community daar van gaat maken, wat dat heeft idd potentieel
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:25 schreef static het volgende:
Hoe krijg ik de '~' om de console te openen? Hier werkt hij gewoon, maar tijdens het spel niet. En ja, ik heb de shift-key (rennen) aan een andere toets toegewezen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef Markster het volgende:
[..]
Je moet bij keyboard controls naar advanced gaan, en dan developer key (~) aan zetten. Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop