abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23705762

1998. HALF-LIFE sends a shock through the game industry with its combination of pounding action and
continuous, immersive storytelling. Valve's debut title wins more than 50 game-of-the-year awards on its
way to being named “Best PC Game Ever” by PC Gamer, and launches a franchise with more than eight
million retail units sold worldwide.

NOW. By taking the suspense, challenge and visceral charge of the original, and adding startling new
realism and responsiveness, Half-Life 2 opens the door to a world where the player's presence affects
everything around him, from the physical environment to the behaviors even the emotions of both friends
and enemies

The player again picks up the crowbar of research scientist Gordon Freeman, who finds himself on
an alien-infested Earth being picked to the bone, its resources depleted, its populace dwindling. Freeman
is thrust into the unenviable role of rescuing the world from the wrong he unleashed back at Black Mesa.
And a lot of people he cares about are counting on him.

The intense, real-time gameplay of Half-Life 2 is made possible only by Source®, Valve's new proprietary
engine technology. Source provides major enhancements in:

Characters - Advanced facial animation system delivers the most sophisticated in-game characters ever
seen. With 40 distinct facial "muscles," human characters convey the full array of human emotion, and
respond to the player with fluidity and intelligence.

Physics - From pebbles to water to 2-ton trucks respond as expected, as they obey the laws of mass,
friction, gravity, and buoyancy.

Graphics - Source’s shader-based renderer, like the one used at Pixar to create movies such as
Toy Story® and Monster's, Inc.®, creates the most beautiful and realistic environments ever seen in a
video game.

AI - Neither friends nor enemies charge blindly into the fray. They can assess threats, navigate tricky
terrain, and fashion weapons from whatever is at hand.

Minimaal
  • 1.2 GHz Processor
  • 256MB RAM
  • DirectX 7 grafische kaart
  • Windows 2000/XP/ME/98
  • 4.6 GB vrije ruimte

Aanbevolen
  • 2.4 GHz Processor
  • 512MB RAM
  • DirectX 9 grafische kaart
  • Windows 2000/XP

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11

• http://www.half-life2.com/
  • http://www.steampowered.com/
  • http://www.half-life2.com/
  • http://halflife2.net/

Poll: Welke Half-Life 2 versie wil/heb je?
  • HL2 Retail Standard
  • HL2 Retail Collector's Edition
  • HL2 Steam - Bronse
  • HL2 Steam - Silver
  • HL2 Steam - Gold
  • Ik wil HL2 niet!

Klik hier om deze Openingspost te downloaden
  • pi_23705786
    Reactie van mij op static uit het vorige deel:
    quote:

Ow, dan ben je denk ik net een stukje verder dan mij. Ofja, stukje, geen idee eik, want toen ik in die buggy stapte zei Alyx via die zwart/wit tv: see you in nova nogwat, en ik scheur toch echt al een tijdje met die jeep rond.

Gaafste tot nu toe vond ik btw die hijskraan waarmee je je buggy moest verplaatsen.
    Heb daar lekker een half uurtje met die zeecontainers staan te spelen en gooien!
    Echt een van de gaafste dingen die ik gezien heb ooit in een spel. imo dan uiteraard.

Mooi man, beetje heen en weer zwiepen en *HOPS*, zo'n container de zee in flikkeren!

pi_23705799
    tvp
    pi_23705812
    quote:
    Op donderdag 2 december 2004 01:31 schreef Markster het volgende:
    tvp [afbeelding]

Je smiley is echt geweldig
    Zelf gemaakt?
    pi_23705825
    quote:
    Op donderdag 2 december 2004 01:33 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Je smiley is echt geweldig
    Zelf gemaakt? [afbeelding]

Een beetje van mezelf, en een beetje van maggie
    pi_23705827
    Half Life 1 + 2 Story Guide:

http://members.shaw.ca/storage_4/hl2story/
    We'll keep on whispering our mantras.
    pi_23707416
    Nou heb hem gister ook even gekocht, beetje laat misschien maar ik heb hem.
    Meteen ook gisteravond even 2 uurtjes kunnen spelen, en het bevalt goed.

Het enige wat iets minder is, is dat stutter-probleem, dat hij af en toe even hapert. Hier was al wat aan gedaan, althans geprobeerd en niet helemaal gelukt. Wordt dit nog opgelost?
      donderdag 2 december 2004 @ 08:43:19 #8
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_23707567
    Staat twee keer de link naar de officiële site in de OP.
    pi_23708665
    steam is weer eens druk bezig met updaten, iemand idee waarom?
    pi_23710743
    Gister er weer ff een uit de oude doos gespeeld (Opposing Force) maarum -damn- wat is dat lelijk zeg in vergelijking tot HL2. Alleen als je daarna weer aan de gang gaat met HL2

*tevens een verkapte tvp
    "Mijn" fotoalbum...
    --> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
    pi_23711271
    tvp
      donderdag 2 december 2004 @ 12:31:17 #12
    19479 Mr.J
    Train, eat, sleep. Repeat.
    pi_23711394
    HL2 DM is uber!

Damn, wat een pure fun om met stoelen, exploderende vaten, banken en weet-ik-veel-wat op elkaar te knallen!
    Godfather Bodybuilding topic reeks
    pi_23711682
    quote:
    Op donderdag 2 december 2004 12:31 schreef Mr.J het volgende:
    HL2 DM is uber!

Damn, wat een pure fun om met stoelen, exploderende vaten, banken en weet-ik-veel-wat op elkaar te knallen!
    ik wacht met spanning af wat de mod-community daar van gaat maken, wat dat heeft idd potentieel
    Scheren is voor schapen!
      donderdag 2 december 2004 @ 12:46:49 #14
    19479 Mr.J
    Train, eat, sleep. Repeat.
    pi_23711755
    Yep!

Het is iig al veel beter dan ik verwacht had. Heb hardop zitten lachen achter m'n pc'tje als je je bank op een tegenstander afvuurt, hij hem opvangt en evenhard weer terug knalt in je face!
    Godfather Bodybuilding topic reeks
    pi_23711775
    Hehe, het is ook leuk om bij HL2Dm iemand die heel slim denkt te zijn met zijn explosive barrel op een shotgumblast te trakteren.
    Niet alles is even stabiel als een wastafel.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
      donderdag 2 december 2004 @ 13:04:58 #16
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_23712051
    Waar kan ik een héle goedkope DVD speler vinden?
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_23712086
    quote:
    Op donderdag 2 december 2004 13:04 schreef HomerJ het volgende:
    Waar kan ik een héle goedkope DVD speler vinden?
    25/35 euro, willekeurige PC boer...
    Scheren is voor schapen!
    pi_23715208
    quote:
    Op donderdag 2 december 2004 12:43 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ik wacht met spanning af wat de mod-community daar van gaat maken, wat dat heeft idd potentieel
      donderdag 2 december 2004 @ 15:25:46 #19
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_23715243
    Hoe krijg ik de '~' om de console te openen? Hier werkt hij gewoon, maar tijdens het spel niet. En ja, ik heb de shift-key (rennen) aan een andere toets toegewezen.
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
      donderdag 2 december 2004 @ 15:27:57 #20
    28390 FritsFlits
    Ik heet geen Frits
    pi_23715306
    Alternate heeft ze goedkoop, volgens mij. (En anders naar de Tweakers pricewatch ).

Ik heb de Collector's Edition besteld voor Sinterklaas. Denk alleen dat hij er is zaterdag, aangezien die editie pas de 10de uitkomt. Ben benieuwd naar Half-Life Source.
    "The greatest distance in the universe is that between two minds"
    pi_23715561
    quote:
    Op donderdag 2 december 2004 15:25 schreef static het volgende:
    Hoe krijg ik de '~' om de console te openen? Hier werkt hij gewoon, maar tijdens het spel niet. En ja, ik heb de shift-key (rennen) aan een andere toets toegewezen.

Je moet bij keyboard controls naar advanced gaan, en dan developer key (~) aan zetten. Zoiets.
      donderdag 2 december 2004 @ 15:50:47 #22
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_23715844
    quote:
    Op donderdag 2 december 2004 15:39 schreef Markster het volgende:

[..]

Je moet bij keyboard controls naar advanced gaan, en dan developer key (~) aan zetten. Zoiets.

Ah, ff proberen.
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_23715856
    j maar dat is meestal niet genoeg voor de meeste mensen, ik heb hem nu op p staan maja het werkt. Wat je ook kan doen is -console achter je steam snelkoppeling, als je dan op esc drukt tijdens gamen staat je console ook nog gewoon open.
    pi_23715864
    Of ik zie iets gigantisch over het hoofd of ik heb last van een bug. Ik zit compleet vast in chapter 3 (route canal). Op een gegeven moment kom ik in een ruimte waar een mannetje staat en dan kan ik niks meer doen. De enige deur die ik zie is op slot en dat mannetje zegt niks tegen me. Omdat ik hier al een uur mee bezig was heb ik even op gamefaqs.com gekeken en volgens de walkthrough daar moet dat mannetje tegen je gaan praten, maar dat doet hij dus niet.

Ik heb even een screenshot gemaakt van het punt waar ik vast zit. Kan iemand me helpen?
    screenshot
      donderdag 2 december 2004 @ 15:57:52 #25
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_23716032
    is dit spel echt 110% me geld waard,want het isbijna Sinterklaas dus wil ik mijn zelf even tracteren op een nieuw spel tijdje geen nieuwe spel gekocht.
    Enne is Counterstrike Source 10x beter als de oude 1.6 waar ik al veel lol aan beleefde (eigenlijk koop ik dit spel alleen vanwege cs omdat halflife me niet zo kan boeien, iedergeval deel 1 niet.
    Is dit halflife2 kwa verhaal vele malen beter en zou ik het goed kunnen afspelen op mijn pc zonder alles op low te zetten want ik vind een spel op low grahpics echt **** minstens medium
    Specs zijn:
    P4 533 fbs
    2,66 ghz
    512 ddr ram
    Ati radeon 9600 pro

Niet dat ik met mijn systeem wil patsen hoor(oud ding) maar wil dit spel op minimaal minium graphics spelen anders v
    berderft het me lol.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')