Muhahaha ja, dat plaatje circuleerd best snel zo op het internet wel vaker gezienquote:

Het is gewoon een foto hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 04:53 schreef Sacrifice666 het volgende:
[..]
Muhahaha ja, dat plaatje circuleerd best snel zo op het internet wel vaker gezien![]()
Zou HL3 er zo uit komen te zien? Whahaha beter wel zoiets![]()

Freeman zegt anders niet zo gek veel in het spelquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:16 schreef buysman het volgende:
ik zit ook ff vast, ik word bestookt met een of ander super laser kanon van boven, freeman die zegt dat we hem uit moeten zetten van binnenuit, maar ik weet niet waar ik heen moet?
zit al een tijdje te kutten daar...
[[url=http://img60.exs.cx/img60/6158/hl24ec.th.jpg]afbeelding][/URL]

Dat gebeurt als je een illegale versie hebt. En daar gaan we niet voor troubleshooten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:19 schreef Frank79 het volgende:
Hey hallo,
Zit met een raar irritant probleem. Het spel heeft het perfect gedaan, maar nu als ik het speel, ook als ik opnieuw begin, dan blijft zowel vriend als vijand staan waar die staat. Niemand beweegt, behalve ik dan. Wat moet ik doen?? Is dit een bug?

Hahahaha, ik ook alquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:14 schreef VoreG het volgende:
Ik heb ook een hele tijd staan zoeken, keek er telkens overheen

als je het topic goed doorgelezen had, zag je dit staanquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:19 schreef Frank79 het volgende:
Hey hallo,
Zit met een raar irritant probleem. Het spel heeft het perfect gedaan, maar nu als ik het speel, ook als ik opnieuw begin, dan blijft zowel vriend als vijand staan waar die staat. Niemand beweegt, behalve ik dan. Wat moet ik doen?? Is dit een bug?

Dank je zeer!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:21 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
als je het topic goed doorgelezen had, zag je dit staan
--we gaan geen bezitters van een illegale versie helpen--

En hetzelfde geldt voor jou: je hebt een illegale versie en die worden niet getroubleshoot hier.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Blik het volgende:
zit weer vast, nu blijft iedereen weer stilstaan en kan ik echt niks meer doen...

quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Blik het volgende:
zit weer vast, nu blijft iedereen weer stilstaan en kan ik echt niks meer doen...
Kleine toevoeging:quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:32 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
En hetzelfde geldt voor jou: je hebt een illegale versie en die worden niet getroubleshoot hier.

Waarom plaats je het dan hier? Een algemene opmerking waar niemand wat aan heeft...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:04 schreef Blik het volgende:
volgens mij vroeg ik ook niet op een oplossing, was meer algemene opmerking
Ik ben zelf nog wel zo realistisch om te realiseren dat als je een spel niet koopt je ook niet moet zeiken als die het niet meer doet

quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:37 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Kleine toevoeging:
Je kon het spel zelf downloaden, dus zoek ook zelf een oplossing

http://gathering.tweakers(...)ge/22515255#22515255quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:23 schreef Visionist_069 het volgende:
Halflife 2 demo aan het uninstallen, check ik mn games directory....HELEMAAL WEG. Alle spellen zijn meegenomen. Wat is dit voor een bullshit.

ik zat toevallig beide topics te checken tegelijkertijd en zag toen 2x zelfde bericht op verschillende foraquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:41 schreef Geqxon het volgende:
The_S, wat probeer je hiermee te zeggen?

zonder dat soort dingen zou dit forum niet eens bestaan, meer dan 90% van de opmerkingen op fokforum zijn opmerkingen waar niemand wat aan heeft...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom plaats je het dan hier? Een algemene opmerking waar niemand wat aan heeft...

Met de hovercraft gaan. Dan kan je gewoon verder. Dus je hebt dat stuk voor lul gelopen.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:20 schreef AMD64 het volgende:
Hier de screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn hovercraft ligt 4 km terugquote:Op zondag 9 januari 2005 11:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met de hovercraft gaan. Dan kan je gewoon verder. Dus je hebt dat stuk voor lul gelopen.

Je kan gewoon verder met dat ding.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn hovercraft ligt 4 km terug
Ik kon toen niet verder

Is al gelukt was dus helemaal rechts een schans, waar dat vuur in het water lag.quote:

quote:Op maandag 10 januari 2005 21:14 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
2 van de 3 accus heb ik al. Maar ik kan de laatste maar niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 10 januari 2005 21:14 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
2 van de 3 accus heb ik al. Maar ik kan de laatste maar niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Als je met linkermuis gooit komen die Sand Lions naar dat plekje toe, en met rechtermuis volgen ze je. Het zijn hulpjes van je gewordenquote:Op maandag 10 januari 2005 22:04 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
Wat deze wapen inhoud begrijp ik mar niet

quote:Op maandag 10 januari 2005 22:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je met linkermuis gooit komen die Sand Lions naar dat plekje toe, en met rechtermuis volgen ze je. Het zijn hulpjes van je geworden.

Misschien moet je even luisteren als er in het spel iets gezegd of uitgelegd wordt.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:04 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]

Yeah yeah. Ik was bij z'n lulverhaal wezen plassenquote:Op maandag 10 januari 2005 23:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien moet je even luisteren als er in het spel iets gezegd of uitgelegd wordt.
't Is maar een idee...

misschien is een walkthrough wat makkelijker voor je?quote:Op maandag 10 januari 2005 22:04 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]

Ik heb hetzelfde gedaan, maar via de zijkant kon je wel degelijk over dat houten ding...quote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn hovercraft ligt 4 km terug
Ik kon toen niet verder

wtf is steam?quote:Op woensdag 12 januari 2005 07:25 schreef kipknots het volgende:
Garry's mod is erg leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()

Je moet eerst helemaal naar beneden, in de gang met een "Exit" bordje. Of is dat de kamer die je bedoeldequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:49 schreef Frank79 het volgende:
Zit ook effe vast. Ben nu in dat gebouw waar je met je gravity gun 3 dingen moet uitschakelen zodat die poorten open gaan. Dat heb ik gedaan. Barney is er bij en die zegt dat we nu naar the roof moeten. Alleen, waar is die, hij roept steeds dat ie ergens is, maar de aanwezige deuren gaan daar niet open.
Heb nog een kamer ontdekt waar 3 gasten achter een scherm staan, maar die maakt Barney niet open. Blijven dus gevangen zitten.
Wat moet ik doen?

dat zegt weer genoeg over jou versie van Half Life 2 ...quote:

verkeerde topicquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:58 schreef AMD64 het volgende:
Steam is een programma die checkt je HL2 versie of het legaal is, en hij checkt de laatste updates.

tis ook een kunst om met 1 zaagblad zoveel mogelijk zombies in een keer doormidden te krijgen :-)quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:56 schreef Jump het volgende:
ja, maar ook schrikwekkend level als er opeens zo'n headcrab tevoorschijn komt en je niet direct een zaagblad in de buurt hebt

Ben ik dan zo scheel?quote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef VoreG het volgende:
Naar boven, bekijk die bruine buis/paal maar es.

Er is maar 1 deur waar ik in kan. Daar kom je zo'n beest tegen en veel medic's stuff.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef VoreG het volgende:
Naar boven, bekijk die bruine buis/paal maar es.

Bedankt,quote:Op zondag 16 januari 2005 20:17 schreef ralfie het volgende:
je kunt met je gravgun die deur openen door het raam vanuit die ruimte

Anders komt hij niet aan zijn 300+ posts per dag en dat moet je minimaal hebben wil je stoer zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:02 schreef The_S het volgende:
sorry hoor, maar AMD64 kan je ook zelf een beetje puzzelen, bij het minste of geringste zit je hier al weer het forum vol te spammen

quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:43 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
dat zegt weer genoeg over jou versie van Half Life 2 ...
![]()

No shit, Sherlock!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:40 schreef alsem het volgende:
whehe hmkay... dus kan ik daarom ook csource niet spelen?

Ik ben echt heel benieuwd wat je denkt dat wij met bovenstaande opmerking moeten. Dat je games illegaal downloadt moet je zelf weten maar verveel mij er alsjeblieft niet mee. Hetzelfde geldt voor die trieste paupers die hem downloaden en die hem niet aan de gang krijgen, om vervolgens hier om hulp te vragen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:24 schreef DeRCT14 het volgende:
moet HL2 ook maar eens legaal krijgen, maar ik wil ook San An ook voor PC.. maargoed, ik heb niet ffkes 110 euro :/

grinnik, bij mij doet die illegale versie het perfect hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 11:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat je denkt dat wij met bovenstaande opmerking moeten. Dat je games illegaal downloadt moet je zelf weten maar verveel mij er alsjeblieft niet mee. Hetzelfde geldt voor die trieste paupers die hem downloaden en die hem niet aan de gang krijgen, om vervolgens hier om hulp te vragen.

gefeliciteerdquote:Op zondag 23 januari 2005 12:58 schreef bonke het volgende:
[..]
grinnik, bij mij doet die illegale versie het perfect hoor
maar als je er echt van wakker ligt doen we gewoon net alsof iedereen hier de legale versie heeft
ps: ik heb een walktrough voor als ik er ff niet uit kom

wat is het nu tdaarvan als er grote kans is dat je het dan niet meer speelt? koop het vaneerste keerquote:Op zondag 23 januari 2005 13:07 schreef bonke het volgende:
[..]
tnx
ps: als ik em uitgespeeld heb koop ik em wel hoor ( denk ik )

Het is lachwekkend om te zien hoe slecht je leest. Los van dat het tegen de policy is interesseert het me gewoon geen zak om er iets over te lezen. Dat jij daarvan wilt maken dat ik wil geloven dat iedereen legaal speelt vind ik best maar toont voor de tweede keer aan met wat voor grote denker ik hier te maken heb. 'Hoezo tweede keer?' hoor ik je al vragen. Eén woord: voorbeeldfunctie.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:58 schreef bonke het volgende:
[..]
grinnik, bij mij doet die illegale versie het perfect hoor
maar als je er echt van wakker ligt doen we gewoon net alsof iedereen hier de legale versie heeft
ps: ik heb een walktrough voor als ik er ff niet uit kom

Probleempje van valve, eerst een klinker typen, dan backspace en je kan gewoon je zooi typen.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Even een oude vraag herhalen: waarom springt mijn console telkens dicht?

niemand heeft die erbij gehadquote:Op maandag 24 januari 2005 14:02 schreef AMD64 het volgende:
Wat ik heeeel vreemd vind, is dat ik geen Manual boek heb van het spel![]()

was meer een mental note naar mezelf dat ik moet gaan sparenquote:Op zondag 23 januari 2005 11:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat je denkt dat wij met bovenstaande opmerking moeten. Dat je games illegaal downloadt moet je zelf weten maar verveel mij er alsjeblieft niet mee. Hetzelfde geldt voor die trieste paupers die hem downloaden en die hem niet aan de gang krijgen, om vervolgens hier om hulp te vragen.

Nee, je bent in de war met de ai_disable bug bij de illegale versie denk ik, dit is een andere bug. Bijvoorbeeld dat je met iemand meeloopt en dat ze dan op het knopje in de lift moet drukken maar dat niet doet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:26 schreef FritsFlits het volgende:
Dat is geen bug, maar een feature die ze bij de illegale hebben gestopt

Moet je dacht ik in je Steamlijst kijken en daar staat dan Half Life 2 Deathmatch. Als je daarop klikt wordt ie als het goed is gedownload.quote:

Niks!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:26 schreef FritsFlits het volgende:
Dat is geen bug, maar een feature die ze bij de illegale hebben gestopt

Nou, ik nog nooit en heb hem meerdere malen uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb zelf een legale versie en meerdere keren dit soort problemen gehad, echt slordig!

Gevonden. Thanks!quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet je dacht ik in je Steamlijst kijken en daar staat dan Half Life 2 Deathmatch. Als je daarop klikt wordt ie als het goed is gedownload.

Het het blijft een feit dat het een bestaande bug is!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef static het volgende:
[..]
Nou, ik nog nooit en heb hem meerdere malen uitgespeeld.

Ohw, geef eens een link waar dat staat? Van de officiele site dan he.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het het blijft een feit dat het een bestaande bug is!

Ik heb er maar 1 keer last van gehad. Dus het zou goed kunnen dat je er geen last van hebt gehad. Sommige hebben er zo te lezen meer last van.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef static het volgende:
[..]
Nou, ik nog nooit en heb hem meerdere malen uitgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |