Met de hovercraft gaan. Dan kan je gewoon verder. Dus je hebt dat stuk voor lul gelopen.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:20 schreef AMD64 het volgende:
Hier de screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn hovercraft ligt 4 km terugquote:Op zondag 9 januari 2005 11:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met de hovercraft gaan. Dan kan je gewoon verder. Dus je hebt dat stuk voor lul gelopen.
Je kan gewoon verder met dat ding.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn hovercraft ligt 4 km terug
Ik kon toen niet verder
Is al gelukt was dus helemaal rechts een schans, waar dat vuur in het water lag.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:14 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
2 van de 3 accus heb ik al. Maar ik kan de laatste maar niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:14 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
2 van de 3 accus heb ik al. Maar ik kan de laatste maar niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je met linkermuis gooit komen die Sand Lions naar dat plekje toe, en met rechtermuis volgen ze je. Het zijn hulpjes van je gewordenquote:Op maandag 10 januari 2005 22:04 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
Wat deze wapen inhoud begrijp ik mar niet
quote:Op maandag 10 januari 2005 22:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je met linkermuis gooit komen die Sand Lions naar dat plekje toe, en met rechtermuis volgen ze je. Het zijn hulpjes van je geworden.
Misschien moet je even luisteren als er in het spel iets gezegd of uitgelegd wordt.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:04 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
Yeah yeah. Ik was bij z'n lulverhaal wezen plassenquote:Op maandag 10 januari 2005 23:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien moet je even luisteren als er in het spel iets gezegd of uitgelegd wordt.
't Is maar een idee...
misschien is een walkthrough wat makkelijker voor je?quote:Op maandag 10 januari 2005 22:04 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hetzelfde gedaan, maar via de zijkant kon je wel degelijk over dat houten ding...quote:Op zondag 9 januari 2005 11:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn hovercraft ligt 4 km terug
Ik kon toen niet verder
wtf is steam?quote:Op woensdag 12 januari 2005 07:25 schreef kipknots het volgende:
Garry's mod is erg leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |