wat is het nu tdaarvan als er grote kans is dat je het dan niet meer speelt? koop het vaneerste keerquote:Op zondag 23 januari 2005 13:07 schreef bonke het volgende:
[..]
tnx
ps: als ik em uitgespeeld heb koop ik em wel hoor ( denk ik )
Het is lachwekkend om te zien hoe slecht je leest. Los van dat het tegen de policy is interesseert het me gewoon geen zak om er iets over te lezen. Dat jij daarvan wilt maken dat ik wil geloven dat iedereen legaal speelt vind ik best maar toont voor de tweede keer aan met wat voor grote denker ik hier te maken heb. 'Hoezo tweede keer?' hoor ik je al vragen. Eén woord: voorbeeldfunctie.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:58 schreef bonke het volgende:
[..]
grinnik, bij mij doet die illegale versie het perfect hoor
maar als je er echt van wakker ligt doen we gewoon net alsof iedereen hier de legale versie heeft
ps: ik heb een walktrough voor als ik er ff niet uit kom
Probleempje van valve, eerst een klinker typen, dan backspace en je kan gewoon je zooi typen.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Even een oude vraag herhalen: waarom springt mijn console telkens dicht?
niemand heeft die erbij gehadquote:Op maandag 24 januari 2005 14:02 schreef AMD64 het volgende:
Wat ik heeeel vreemd vind, is dat ik geen Manual boek heb van het spel![]()
was meer een mental note naar mezelf dat ik moet gaan sparenquote:Op zondag 23 januari 2005 11:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat je denkt dat wij met bovenstaande opmerking moeten. Dat je games illegaal downloadt moet je zelf weten maar verveel mij er alsjeblieft niet mee. Hetzelfde geldt voor die trieste paupers die hem downloaden en die hem niet aan de gang krijgen, om vervolgens hier om hulp te vragen.
Nee, je bent in de war met de ai_disable bug bij de illegale versie denk ik, dit is een andere bug. Bijvoorbeeld dat je met iemand meeloopt en dat ze dan op het knopje in de lift moet drukken maar dat niet doet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:26 schreef FritsFlits het volgende:
Dat is geen bug, maar een feature die ze bij de illegale hebben gestopt
Moet je dacht ik in je Steamlijst kijken en daar staat dan Half Life 2 Deathmatch. Als je daarop klikt wordt ie als het goed is gedownload.quote:
Niks!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:26 schreef FritsFlits het volgende:
Dat is geen bug, maar een feature die ze bij de illegale hebben gestopt
Nou, ik nog nooit en heb hem meerdere malen uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb zelf een legale versie en meerdere keren dit soort problemen gehad, echt slordig!
Gevonden. Thanks!quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet je dacht ik in je Steamlijst kijken en daar staat dan Half Life 2 Deathmatch. Als je daarop klikt wordt ie als het goed is gedownload.
Het het blijft een feit dat het een bestaande bug is!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef static het volgende:
[..]
Nou, ik nog nooit en heb hem meerdere malen uitgespeeld.
Ohw, geef eens een link waar dat staat? Van de officiele site dan he.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het het blijft een feit dat het een bestaande bug is!
Ik heb er maar 1 keer last van gehad. Dus het zou goed kunnen dat je er geen last van hebt gehad. Sommige hebben er zo te lezen meer last van.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef static het volgende:
[..]
Nou, ik nog nooit en heb hem meerdere malen uitgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |