Ik vond eik het moeilijkste stuk tot nu toe waar je die 3 turrets neer moet zetten en waar een hele shitload aan soldiers aan kwamen stormen, maargoed, ik heb hem nog niet uit.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik vind het maar een moeilijke game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeel erg leuk _aanrader_![]()
![]()
Hoe doe je dat?!? --> zo dus
En de console tover je zo tevoorschijn..."Mijn" fotoalbum...
-->creationisme_O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
Ik speel bijna nooit shooters.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan speelje zeker niet vaak shooters, dit is een van de minst moeilijke.
Hoeft niet. Bij de keyboard-instellingen is een optie 'advanced'; daar kun je hem aanvinken.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:12 schreef ElmarO het volgende:
Bij de snelkoppeling moet je er eerst -console achter zetten. En dan krijg je de console.
Leuk is dit he?!quote:Op donderdag 16 december 2004 17:38 schreef CybPraetorian het volgende:
AI doet het weer alleen nu heb die Alyx Vance ontmoet, filmpje van haar gezien en ze doet nu de deur open van een lift en volgens mij moet zij daar ook in gaan maar ze doet niks. ze blijft staan. Ik kan ook niet op de knoppen drukken of haar aan de kant duwen..
is dit normaal?
Alyx Vance is toch na die hoovercraft?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:38 schreef CybPraetorian het volgende:
AI doet het weer alleen nu heb die Alyx Vance ontmoet, filmpje van haar gezien en ze doet nu de deur open van een lift en volgens mij moet zij daar ook in gaan maar ze doet niks. ze blijft staan. Ik kan ook niet op de knoppen drukken of haar aan de kant duwen..
is dit normaal?
Waat vind ik die advanced dan ?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:43 schreef static het volgende:
[..]
Hoeft niet. Bij de keyboard-instellingen is een optie 'advanced'; daar kun je hem aanvinken.
Bedankt, was me nog geeneens opgevallen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:43 schreef static het volgende:
[..]
Hoeft niet. Bij de keyboard-instellingen is een optie 'advanced'; daar kun je hem aanvinken.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Waat vind ik die advanced dan ?
Vind je ??quote:Op woensdag 15 december 2004 20:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik vind het maar een moeilijke game
Dit is ergens anders, dat is NA dat stuk. Als je weer op de snelweg zit zeg maar.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:45 schreef Xante het volgende:
Moet je niet eerst die buggy over de basis heen tillen? Dat deed ik wel tenminste.
Hebben ze er met een steam update uit gehaaldquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:40 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat mij opvalt is dat ik geen cd van HL2 nodig heb om te gamen
Dankquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bedankt, was me nog geeneens opgevallen.
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 december 2004 04:54 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik kom ook even niet verder.
De chick weet me te vertellen dat ze de automatische turrets kan herprogrammeren zodat ze de vijand aanvallen en niet mij. Dus ik ze ze neer op een tweetal strategische punten, maar er gebeurt niks. Sterker nog, ze blijven mij aanvallen. Ik moet de controlkamer onder controle houden totdat zij bij me is maar ik wordt voor die tijd keer op keer neergemaaid door de heren van de Combine. Hoe lang moet ik dat volhouden? Ik weet niet meer waar ik schieten moet als de vijand van alle kanten komt en de munitie opraakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2004 13:31 schreef Scrisisssszzzz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zondag 19 december 2004 10:25 schreef ralfie het volgende:
[..]Niet goed gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alyx zegt dat ze die turrets kan herprogrammeren maar ze blijven op mij schieten....Ik poep op AZ Alkmaar.
zelf niet goed geschreven. je zei dat je werd neergemaaid door de heren van de combine. naar mijn weten zijn turrets geen herenquote:Op zondag 19 december 2004 15:56 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Niet goed gelezen?
Alyx zegt dat ze die turrets kan herprogrammeren maar ze blijven op mij schieten....
quote:HALF-LIFE 2: hl2.exe - Toepassingsfout
---------------------------
De instructie op 0x241f7c37 verwijst naar geheugen op 0x00daf5c0. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.
Geen idee of het werkt, maar je zou kunnen proberen je geheugenreepje in een ander bankje kunnen prikken. Heb je dit probleem ook buiten HL2 om?quote:Op zondag 19 december 2004 21:39 schreef Nood-kloon het volgende:
Vorige probleem opgelost. Beetje bij beetje verder gekomen. Maar nu dit.
Hier word ik ook scheitziek van. Steeds wordt Half-life onderbroken en krijg ik deze mededeling.
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Announcement: "Wallshadows, formerly known as AXP, has initiated construction of a new Aliens vs. Predator game mod for Half-Life 2. The timely release of this game mod, will depend on whether we're able to recruit a larger and more effective development team than we currently have. This is going to be a bigger project than we've ever attempted and could certainly use additional staff members.
"The mod will be ALMOST a reconstruction of the AVP2 game with some major enhancements, needless-to-say. All the things the AVP2 community loved about AVP2 will be preserved. All the things the community hated will be non-existent. Without a doubt, the game/mod will utilize all the benefits and features of using the HL2 game engine. If you haven't seen or played Half-Life 2 yet, there�s no question you're missing out on the latest in game technologies!
"The current development name for this game mod is AVPHLE (Aliens vs. Predator: Half-Life Edition). The final release name has not been determined yet. We are leaving that up to the AVP2 community. So if you have a cool name for this we are open for suggestions.
"Even though this game mod will be running on the HL2 game platform, it is important to note that the focus of this mod will be to address the needs and desires of the AVP community, NOT so much the HL2 community. So when you need information and resources for this game mod, make sure you check AVP-centric sites like PlanetAVP.com FIRST... not necessarily Half-Life-centric sites!
"The multi-player version of this game mod will contain the classic maps found in AVP2 (i.e. Alley, Compound, Outpost, Alesserfate, etc). In addition, there will also be a whole new line of never-before-seen maps. The game types will be similar to that of AVP2 (DM, TDM, HUNT, EVAC, OVERRUN, etc.), but will have a few more types added (i.e. TRIPLE HUNT, CTF, BOMBING RUN, DOUBLE TEAM, REVOLVING SPECIES, etc.).
"The single-player version will contain a semi-linear quest for each race as it was in AVP2 but with some unique twists and superb HL2-style craftsmanship and artistic technique.
"As far as the copyrights issue that will inevitably entrench itself in this project, we�re working on getting written approval from the AVP series folks.
"Again, this game mod will be for Half-Life 2, not AVP2.
"The present development team could use additional assistance for the following positions on our team:
"TECHNICAL
Programmers/Script Writers
2-D Artists
3-D Modellers
Animators
Actors/Actrices (for voice-overs)
Mappers/Level Authors
Sound Engineers
Musicians
Hammer Editor Technicians
Web Developers (although we already have these bases covered for the most part)
"OTHER
"Consultants (knowledge of AVP2, Alien & Predator movies/books/culture is a must!)
General Purpose Assistants
Public Relations Staff / Community Polling Staff
Server Administrators (preferably those with available game servers)
Liaisons (to Valve, Fox, Sierra, Monolith, others)
Web-based Content Authors/Writers
"We haven't filled many of the senior management positions either. So if you're interested in any of these management or lead positions, please send us a E-mail with your intentions and a brief history of yourself, your skill-sets, and perhaps even your expectations from us being a team member.
"This project will be coordinated by experienced and mature project managers. As a result, the AVPHLE community can be assured that noob, 'low-budget', or kiddie cultures or characteristics will NOT be seen in the team working environment or the product. The working conditions will be semi-professional with a casual over-tone. There will be deadlines for projects and commitments, yet flexibility and open-mindedness are trademarks of our team�s history.
"Also, if anyone has any other resources to contribute (skins, maps, web space, sounds, etc) it would help us considerably. If resources are used, the donor will be credited in the game/mod.
"Even if applicants are not technically inclined, talented, or skilled in the arts of modding HL2, we ask that they still apply since there are many other things that need to be done to make this project successful.
"Currently, the team is mostly comprised of professional folks
"If you or anyone you know would be interested in joining this project as a member or a contributor at any level, please contact Quad-Damage (quad-damage@comcast.net).
"We're looking forward to hearing from you!"
ik tikte (door met de kraan te zwaaien) de brug om, en zette daarna mijn auto op het stukje pier bij de kraan en reed toen zo naar binnen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:45 schreef Xante het volgende:
Moet je niet eerst die buggy over de basis heen tillen? Dat deed ik wel tenminste.
Heet die Map 'OpDeWallen' ?quote:Op maandag 20 december 2004 15:08 schreef FritsFlits het volgende:
Ik krijg af en toe roze ramen in HL2DM. Ergens heb ik nog iemand gezien met dat probleem, maar kan het niet meer vinden. Zoveel op GOT en Fok search niet als op Google.
Wie kent dit probleem?
Maar het viel je niet op dat dat door de computer gegenereerde kereltjes zijn?quote:Op donderdag 23 december 2004 01:25 schreef BitetheBullet het volgende:
Na de verschrikkelijk slecht geacteerde eindconfrontaties, schiet ik de eindbaas in 2 pogingen dood?!! WTF
Ik heb ze gelukkig al vele malen beter gegenereerd zien wordenquote:Op donderdag 23 december 2004 01:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maar het viel je niet op dat dat door de computer gegenereerde kereltjes zijn?
Of je bent gewoon een verwend nest... een zeikerdquote:Op donderdag 23 december 2004 01:25 schreef BitetheBullet het volgende:
Heb halflife 2 net een paar uurtjes uit en ben de teleurstelling nog aan het verwerken, ik had er zoveel meer van verwacht. Een paar puntjes:
Er is nauwelijks een verhaal (in ongeveer 1 a4'tje kan je het samenvatten)
het spel is extreem simpel (als ik op hard me eens in de 20 minuten zorgen moet maken om mijn health stelt het niet veel voor)
Ben all-in ruim binnen de 10 uur door het spel heengeraced.
Ik vind de graphics niet geweldig, de omgevingen en objecten zijn nog steeds zo hoekig als in half-life 1. Als je een wijds gebied ziet is het echter wel weer schitterend, maar de textures zijn om te huilen.
Na de verschrikkelijk slecht geacteerde eindconfrontaties, schiet ik de eindbaas in 2 pogingen dood?!! WTF
Natuurlijk had half-life 2 ook zijn momenten:
De gravity gun is geweldig! (Alleen jammer dat de puzzels zo extreem simpel zijn en totaal geen snelheid/coordinatie vereisen)
In de eerste levels wordt je goed opgejaagd en zit de spanning/adrenaline er goed in. Het level met de Hoovercraft (of wat het ook mag zijn) is het leukste en beste level in het spel.
Helaas moet ik toch concluderen dat half-life 2 bij lange na niet kan tippen aan DOOM 3 wat op alle fronten (behalve de gravity gun/hoovercraft) de grond aanveegd met deze game. De Graphics zijn 2 generaties verder, de tegenstanders interessanter/sterker en zelfs het verhaal (nooit gedacht dat ik dit zou zeggen) is stukken beter.
Gelukkig hebben we de multi-player nog.....
Voorbeelden? Voor zover ik het in de gaten heb is er vaak maar een mogelijke manier, eigenlijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:42 schreef Denagam het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een verwend nest... een zeikerd
De afwisseling in HL2 en de AI lijkt mij toch stukken beter dan Doom3.
Ook merk ik dat je het spel op zoveel verschillende manieren kan uitspelen... Ik zie bij vrienden dat ze voor bepaalde situaties hele andere oplossingen hadden verzonnen. Het is juist denk ik het mooie van het spel dat er niet maar 1 manier is. Zelf kan je bepalen welke weg je neemt.
Klein filmpjequote:@ Denegam
Ik vind dat ik ook wel verwend mag worden voor die prijs, waarom is het anders de duurste PC game tot nu toe? Half-life 1 staat nog steeds in mijn top-3 games van all-time en dan is het jammer dat half-life 2 niet in de top 25 voorkomt.
En verschillende manieren, bedoel je daarmee dat je af en toe langs wat tegenstanders kan springen om ze te negeren? Want veel alternatieve routes (behalve de sluiproute langs de achterliggende kamer) ben ik niet tegengekomen.
Bij mij doet het filmpje het niet echt goed. Rond de 35 seconden stopt ie er opeens meequote:Op donderdag 23 december 2004 11:17 schreef Denagam het volgende:
[..]
Klein filmpje
In dit filmpje zie je een paar alternatieve manieren om uit een bepaalde situatie te komen. Wat ik bedoelde was niet dat als je een blokje omloopt dat je ineens 5 andere levels tegenkomt ofzo, maar dat je zoveel leuke dingen kan doen... zoals gewoon met een gun een tegenstander van een steiger afschieten of met je boot de hele steiger onderuit varen.
Enfin, wat vinden jullie van dit filmpje?
Ik kom niet eens zover dat die gunships komen. Ik heb werkelijk geen idee waar ik op moet schieten.quote:Op zondag 19 december 2004 13:31 schreef Scrisisssszzzz het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling in het laatste level? Dr. Breen zit hier in een of ander apparaat en dat moet je vernietigen...maar hoe?
Ik ben zover dat ik bovenin kom en de cores uit die stralen kan halen en daar heb ik de gunships mee neergeschoten. Maar ik snap niet waar ik verder die cores op moet schieten om dat appraat stuk te krijgen! Advies iemand??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |