Ik vond eik het moeilijkste stuk tot nu toe waar je die 3 turrets neer moet zetten en waar een hele shitload aan soldiers aan kwamen stormen, maargoed, ik heb hem nog niet uit.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik vind het maar een moeilijke game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeel erg leuk _aanrader_![]()
![]()
Hoe doe je dat?!? --> zo dus
En de console tover je zo tevoorschijn..."Mijn" fotoalbum...
-->creationisme_O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
Ik speel bijna nooit shooters.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:59 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan speelje zeker niet vaak shooters, dit is een van de minst moeilijke.
Hoeft niet. Bij de keyboard-instellingen is een optie 'advanced'; daar kun je hem aanvinken.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:12 schreef ElmarO het volgende:
Bij de snelkoppeling moet je er eerst -console achter zetten. En dan krijg je de console.
Leuk is dit he?!quote:Op donderdag 16 december 2004 17:38 schreef CybPraetorian het volgende:
AI doet het weer alleen nu heb die Alyx Vance ontmoet, filmpje van haar gezien en ze doet nu de deur open van een lift en volgens mij moet zij daar ook in gaan maar ze doet niks. ze blijft staan. Ik kan ook niet op de knoppen drukken of haar aan de kant duwen..
is dit normaal?
Alyx Vance is toch na die hoovercraft?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:38 schreef CybPraetorian het volgende:
AI doet het weer alleen nu heb die Alyx Vance ontmoet, filmpje van haar gezien en ze doet nu de deur open van een lift en volgens mij moet zij daar ook in gaan maar ze doet niks. ze blijft staan. Ik kan ook niet op de knoppen drukken of haar aan de kant duwen..
is dit normaal?
Waat vind ik die advanced dan ?quote:Op donderdag 16 december 2004 17:43 schreef static het volgende:
[..]
Hoeft niet. Bij de keyboard-instellingen is een optie 'advanced'; daar kun je hem aanvinken.
Bedankt, was me nog geeneens opgevallen.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:43 schreef static het volgende:
[..]
Hoeft niet. Bij de keyboard-instellingen is een optie 'advanced'; daar kun je hem aanvinken.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:48 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Waat vind ik die advanced dan ?
Vind je ??quote:Op woensdag 15 december 2004 20:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik vind het maar een moeilijke game
Dit is ergens anders, dat is NA dat stuk. Als je weer op de snelweg zit zeg maar.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:45 schreef Xante het volgende:
Moet je niet eerst die buggy over de basis heen tillen? Dat deed ik wel tenminste.
Hebben ze er met een steam update uit gehaaldquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:40 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat mij opvalt is dat ik geen cd van HL2 nodig heb om te gamen
Dankquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bedankt, was me nog geeneens opgevallen.
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 december 2004 04:54 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik kom ook even niet verder.
De chick weet me te vertellen dat ze de automatische turrets kan herprogrammeren zodat ze de vijand aanvallen en niet mij. Dus ik ze ze neer op een tweetal strategische punten, maar er gebeurt niks. Sterker nog, ze blijven mij aanvallen. Ik moet de controlkamer onder controle houden totdat zij bij me is maar ik wordt voor die tijd keer op keer neergemaaid door de heren van de Combine. Hoe lang moet ik dat volhouden? Ik weet niet meer waar ik schieten moet als de vijand van alle kanten komt en de munitie opraakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2004 13:31 schreef Scrisisssszzzz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |