abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2004 @ 15:56:23 #276
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_24083018
quote:
Op zondag 19 december 2004 10:25 schreef ralfie het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet goed gelezen?
Alyx zegt dat ze die turrets kan herprogrammeren maar ze blijven op mij schieten....
Ik poep op AZ Alkmaar.
  zondag 19 december 2004 @ 16:42:02 #277
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_24084019
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:56 schreef Nood-kloon het volgende:

[..]

Niet goed gelezen?
Alyx zegt dat ze die turrets kan herprogrammeren maar ze blijven op mij schieten....
zelf niet goed geschreven. je zei dat je werd neergemaaid door de heren van de combine. naar mijn weten zijn turrets geen heren
  zondag 19 december 2004 @ 21:39:04 #278
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_24089981
Vorige probleem opgelost. Beetje bij beetje verder gekomen. Maar nu dit.

Hier word ik ook scheitziek van. Steeds wordt Half-life onderbroken en krijg ik deze mededeling.
quote:
HALF-LIFE 2: hl2.exe - Toepassingsfout
---------------------------
De instructie op 0x241f7c37 verwijst naar geheugen op 0x00daf5c0. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.


Klik op OK om het programma te beëindigen.
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_24098783
quote:
Op zondag 19 december 2004 21:39 schreef Nood-kloon het volgende:
Vorige probleem opgelost. Beetje bij beetje verder gekomen. Maar nu dit.

Hier word ik ook scheitziek van. Steeds wordt Half-life onderbroken en krijg ik deze mededeling.
[..]

Geen idee of het werkt, maar je zou kunnen proberen je geheugenreepje in een ander bankje kunnen prikken. Heb je dit probleem ook buiten HL2 om?
www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
***Get famous - Describe the famous***
  maandag 20 december 2004 @ 14:09:06 #280
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_24101326
ik krijg dat ook wanneer ik een zelfgemaakte map probeer te draaien in hl2dm. de rest werkt wel gewoon
  maandag 20 december 2004 @ 14:24:35 #281
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_24101675
quote:
Announcement: "Wallshadows, formerly known as AXP, has initiated construction of a new Aliens vs. Predator game mod for Half-Life 2. The timely release of this game mod, will depend on whether we're able to recruit a larger and more effective development team than we currently have. This is going to be a bigger project than we've ever attempted and could certainly use additional staff members.

"The mod will be ALMOST a reconstruction of the AVP2 game with some major enhancements, needless-to-say. All the things the AVP2 community loved about AVP2 will be preserved. All the things the community hated will be non-existent. Without a doubt, the game/mod will utilize all the benefits and features of using the HL2 game engine. If you haven't seen or played Half-Life 2 yet, there�s no question you're missing out on the latest in game technologies!

"The current development name for this game mod is AVPHLE (Aliens vs. Predator: Half-Life Edition). The final release name has not been determined yet. We are leaving that up to the AVP2 community. So if you have a cool name for this we are open for suggestions.

"Even though this game mod will be running on the HL2 game platform, it is important to note that the focus of this mod will be to address the needs and desires of the AVP community, NOT so much the HL2 community. So when you need information and resources for this game mod, make sure you check AVP-centric sites like PlanetAVP.com FIRST... not necessarily Half-Life-centric sites!

"The multi-player version of this game mod will contain the classic maps found in AVP2 (i.e. Alley, Compound, Outpost, Alesserfate, etc). In addition, there will also be a whole new line of never-before-seen maps. The game types will be similar to that of AVP2 (DM, TDM, HUNT, EVAC, OVERRUN, etc.), but will have a few more types added (i.e. TRIPLE HUNT, CTF, BOMBING RUN, DOUBLE TEAM, REVOLVING SPECIES, etc.).

"The single-player version will contain a semi-linear quest for each race as it was in AVP2 but with some unique twists and superb HL2-style craftsmanship and artistic technique.

"As far as the copyrights issue that will inevitably entrench itself in this project, we�re working on getting written approval from the AVP series folks.

"Again, this game mod will be for Half-Life 2, not AVP2.

"The present development team could use additional assistance for the following positions on our team:

"TECHNICAL

Programmers/Script Writers
2-D Artists
3-D Modellers
Animators
Actors/Actrices (for voice-overs)
Mappers/Level Authors
Sound Engineers
Musicians
Hammer Editor Technicians
Web Developers (although we already have these bases covered for the most part)

"OTHER

"Consultants (knowledge of AVP2, Alien & Predator movies/books/culture is a must!)
General Purpose Assistants
Public Relations Staff / Community Polling Staff
Server Administrators (preferably those with available game servers)
Liaisons (to Valve, Fox, Sierra, Monolith, others)
Web-based Content Authors/Writers

"We haven't filled many of the senior management positions either. So if you're interested in any of these management or lead positions, please send us a E-mail with your intentions and a brief history of yourself, your skill-sets, and perhaps even your expectations from us being a team member.

"This project will be coordinated by experienced and mature project managers. As a result, the AVPHLE community can be assured that noob, 'low-budget', or kiddie cultures or characteristics will NOT be seen in the team working environment or the product. The working conditions will be semi-professional with a casual over-tone. There will be deadlines for projects and commitments, yet flexibility and open-mindedness are trademarks of our team�s history.

"Also, if anyone has any other resources to contribute (skins, maps, web space, sounds, etc) it would help us considerably. If resources are used, the donor will be credited in the game/mod.

"Even if applicants are not technically inclined, talented, or skilled in the arts of modding HL2, we ask that they still apply since there are many other things that need to be done to make this project successful.

"Currently, the team is mostly comprised of professional folks

"If you or anyone you know would be interested in joining this project as a member or a contributor at any level, please contact Quad-Damage (quad-damage@comcast.net).

"We're looking forward to hearing from you!"
Ik ben zeer benieuwd, al hoop ik dat ze wel voor een eigen look gaan
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 20 december 2004 @ 15:08:56 #282
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_24102588
Ik krijg af en toe roze ramen in HL2DM. Ergens heb ik nog iemand gezien met dat probleem, maar kan het niet meer vinden. Zoveel op GOT en Fok search niet als op Google.

Wie kent dit probleem?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_24110970
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:45 schreef Xante het volgende:
Moet je niet eerst die buggy over de basis heen tillen? Dat deed ik wel tenminste.
ik tikte (door met de kraan te zwaaien) de brug om, en zette daarna mijn auto op het stukje pier bij de kraan en reed toen zo naar binnen.
leuk dat je het op zo veel manieren kan doen
Daft Punk is playing at my house!
pi_24113348
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:08 schreef FritsFlits het volgende:
Ik krijg af en toe roze ramen in HL2DM. Ergens heb ik nog iemand gezien met dat probleem, maar kan het niet meer vinden. Zoveel op GOT en Fok search niet als op Google.

Wie kent dit probleem?
Heet die Map 'OpDeWallen' ?
www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
***Get famous - Describe the famous***
pi_24120268
Wat een problemen heeft iedereen toch. Ik heb dus nog geen enkel probleem gehad, het spel loopt bij mij gewoon zoals het hoort. Geen probs met AI of roze ramen of crashes of whatever.

Mijn versie is gewoon de goedkoopste DVD versie die ik in de winkel kon vinden. Mijn systeem:

* AMD Athlon XP 2600+ processor (Barton core, weet niet of dat uitmaakt, maar heeft meer cache)
* Asus A7N8X-E Deluxe nForce 2 moederbord
* 2x256Mb noname DDR PC3200 (2x256Mb vanwege dual-channel, maar ik merk daar weinig van)
* Point Of View GeForce 4 Ti.4200 64Mb videokaart

Ik maak gebruik van de on-board sound van het moederbord (Soundstorm). En ik heb niks getweaked bij de video settings, ik heb toch geen DX9 videokaart.

Mijn systeem is dus echt niet het beste van het beste of het snelste of de hoogste kwaliteit ofzo (integendeel ). Maar ik heb wel een goede voeding (A-Open 350W) en natuurlijk een legale versie van Half-Life 2...
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:01:18 #286
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_24120768
Ik heb nog maar 1 crash gehad. Was alles. Voorderest werkt bij perfect. Heb alleen dat probleem met roze ramen in HL2DM.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_24123086
Af en toe roze ramen en vloeren, das alleen wanneer de shaders missen oid. Even opnieuw starten en tis weg.
pi_24151613
Heb halflife 2 net een paar uurtjes uit en ben de teleurstelling nog aan het verwerken, ik had er zoveel meer van verwacht. Een paar puntjes:

Er is nauwelijks een verhaal (in ongeveer 1 a4'tje kan je het samenvatten)

het spel is extreem simpel (als ik op hard me eens in de 20 minuten zorgen moet maken om mijn health stelt het niet veel voor)

Ben all-in ruim binnen de 10 uur door het spel heengeraced.

Ik vind de graphics niet geweldig, de omgevingen en objecten zijn nog steeds zo hoekig als in half-life 1. Als je een wijds gebied ziet is het echter wel weer schitterend, maar de textures zijn om te huilen.

Na de verschrikkelijk slecht geacteerde eindconfrontaties, schiet ik de eindbaas in 2 pogingen dood?!! WTF

Natuurlijk had half-life 2 ook zijn momenten:

De gravity gun is geweldig! (Alleen jammer dat de puzzels zo extreem simpel zijn en totaal geen snelheid/coordinatie vereisen)

In de eerste levels wordt je goed opgejaagd en zit de spanning/adrenaline er goed in. Het level met de Hoovercraft (of wat het ook mag zijn) is het leukste en beste level in het spel.

Helaas moet ik toch concluderen dat half-life 2 bij lange na niet kan tippen aan DOOM 3 wat op alle fronten (behalve de gravity gun/hoovercraft) de grond aanveegd met deze game. De Graphics zijn 2 generaties verder, de tegenstanders interessanter/sterker en zelfs het verhaal (nooit gedacht dat ik dit zou zeggen) is stukken beter.

Gelukkig hebben we de multi-player nog.....
  donderdag 23 december 2004 @ 01:34:03 #289
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24151711
quote:
Op donderdag 23 december 2004 01:25 schreef BitetheBullet het volgende:
Na de verschrikkelijk slecht geacteerde eindconfrontaties, schiet ik de eindbaas in 2 pogingen dood?!! WTF
Maar het viel je niet op dat dat door de computer gegenereerde kereltjes zijn?
pi_24151769
quote:
Op donderdag 23 december 2004 01:34 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Maar het viel je niet op dat dat door de computer gegenereerde kereltjes zijn?
Ik heb ze gelukkig al vele malen beter gegenereerd zien worden
  donderdag 23 december 2004 @ 07:50:45 #291
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_24152872
BitetheBullet, daarom heb ik op de hardste modus gespeeld. Dan is het echt wel spannend en moeilijk, hoor.

City 17, hovercraft, auto, Ravenholm, Nova Prospekt. Volgens mij zijn dat hele afwisselende levels, iets wat Doom 3 niet had. Doom 3 had een zootje gangen en kamers. Enige afwisseling was de Hell.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_24153903
quote:
Op donderdag 23 december 2004 01:25 schreef BitetheBullet het volgende:
Heb halflife 2 net een paar uurtjes uit en ben de teleurstelling nog aan het verwerken, ik had er zoveel meer van verwacht. Een paar puntjes:

Er is nauwelijks een verhaal (in ongeveer 1 a4'tje kan je het samenvatten)

het spel is extreem simpel (als ik op hard me eens in de 20 minuten zorgen moet maken om mijn health stelt het niet veel voor)

Ben all-in ruim binnen de 10 uur door het spel heengeraced.

Ik vind de graphics niet geweldig, de omgevingen en objecten zijn nog steeds zo hoekig als in half-life 1. Als je een wijds gebied ziet is het echter wel weer schitterend, maar de textures zijn om te huilen.

Na de verschrikkelijk slecht geacteerde eindconfrontaties, schiet ik de eindbaas in 2 pogingen dood?!! WTF

Natuurlijk had half-life 2 ook zijn momenten:

De gravity gun is geweldig! (Alleen jammer dat de puzzels zo extreem simpel zijn en totaal geen snelheid/coordinatie vereisen)

In de eerste levels wordt je goed opgejaagd en zit de spanning/adrenaline er goed in. Het level met de Hoovercraft (of wat het ook mag zijn) is het leukste en beste level in het spel.

Helaas moet ik toch concluderen dat half-life 2 bij lange na niet kan tippen aan DOOM 3 wat op alle fronten (behalve de gravity gun/hoovercraft) de grond aanveegd met deze game. De Graphics zijn 2 generaties verder, de tegenstanders interessanter/sterker en zelfs het verhaal (nooit gedacht dat ik dit zou zeggen) is stukken beter.

Gelukkig hebben we de multi-player nog.....
Of je bent gewoon een verwend nest... een zeikerd
De afwisseling in HL2 en de AI lijkt mij toch stukken beter dan Doom3.

Ook merk ik dat je het spel op zoveel verschillende manieren kan uitspelen... Ik zie bij vrienden dat ze voor bepaalde situaties hele andere oplossingen hadden verzonnen. Het is juist denk ik het mooie van het spel dat er niet maar 1 manier is. Zelf kan je bepalen welke weg je neemt.
www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
***Get famous - Describe the famous***
pi_24153956
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:42 schreef Denagam het volgende:

[..]

Of je bent gewoon een verwend nest... een zeikerd
De afwisseling in HL2 en de AI lijkt mij toch stukken beter dan Doom3.

Ook merk ik dat je het spel op zoveel verschillende manieren kan uitspelen... Ik zie bij vrienden dat ze voor bepaalde situaties hele andere oplossingen hadden verzonnen. Het is juist denk ik het mooie van het spel dat er niet maar 1 manier is. Zelf kan je bepalen welke weg je neemt.
Voorbeelden? Voor zover ik het in de gaten heb is er vaak maar een mogelijke manier, eigenlijk.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 23 december 2004 @ 10:14:57 #294
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_24154309
Ik vind het tot nu toe ook een beetje tegenvallen. Ben eergisteren begonnen, op hard en zit nu bij die eerste moerasboot. Poort dicht, paar gangetjes door en een balk naar beneden schieten om cverder te kunnen. Ben daarna naar bed gegaan, het kan me eigenlijk niet echt boeien het is meer dat ik het wil uitspelen want ik heb het niet voor niets gekocht (CE) maar tot nu toe vind ik het niet erg veel soeps.

En waarom kan ik met CSS niet connecten bij een server
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_24154330
@ FritsFlits

IK heb hem gewoon op hard gespeeld, volgens mij waren er geen hogere moeilijkheidsgraden.

De afwisseling van de levels is zeker groter dan in Doom 3, maar dat levert nog geen goede gameplay. Neem het level met de auto, het is gewoon een kwestie van stukje rijden, uitstappen, paar vijanden afknallen, verder rijden etc. De situaties zijn wel elke keer anders maar je kan dit in zo'n flow doen dat je je spelstijl er niet eens voor hoeft aan te passen. Datzelfde geldt voor vrijwel de hele game. Geen een keer heb ik tactisch een aanval hoeven te plannen, met running & gunning was alles simpel te halen. Datzelfde probleem had je ook met Far Cry, alleen lagen daar de Health-packs wat verder uit elkaar.

Over de AI: ik heb ook het idee dat de tegenstanders iets slimmer/realistischer te werk gaan, maar als ze zo snel het loodje leggen/ helemaal geen bedreiging vormen, heb je daar weinig aan. Daarbij komt dat je overal in Half-life 2 nog ergens naartoe kon vluchten, terwijl je bv. in Doom 3 letterlijk met je rug tegen de muur aan het verdedigen was.

@ Denegam

Ik vind dat ik ook wel verwend mag worden voor die prijs, waarom is het anders de duurste PC game tot nu toe? Half-life 1 staat nog steeds in mijn top-3 games van all-time en dan is het jammer dat half-life 2 niet in de top 25 voorkomt.

En verschillende manieren, bedoel je daarmee dat je af en toe langs wat tegenstanders kan springen om ze te negeren? Want veel alternatieve routes (behalve de sluiproute langs de achterliggende kamer) ben ik niet tegengekomen.
pi_24155216
quote:
@ Denegam

Ik vind dat ik ook wel verwend mag worden voor die prijs, waarom is het anders de duurste PC game tot nu toe? Half-life 1 staat nog steeds in mijn top-3 games van all-time en dan is het jammer dat half-life 2 niet in de top 25 voorkomt.

En verschillende manieren, bedoel je daarmee dat je af en toe langs wat tegenstanders kan springen om ze te negeren? Want veel alternatieve routes (behalve de sluiproute langs de achterliggende kamer) ben ik niet tegengekomen.
Klein filmpje

In dit filmpje zie je een paar alternatieve manieren om uit een bepaalde situatie te komen. Wat ik bedoelde was niet dat als je een blokje omloopt dat je ineens 5 andere levels tegenkomt ofzo, maar dat je zoveel leuke dingen kan doen... zoals gewoon met een gun een tegenstander van een steiger afschieten of met je boot de hele steiger onderuit varen.

Enfin, wat vinden jullie van dit filmpje?
www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
***Get famous - Describe the famous***
pi_24155903
Even tussendoor: wat heeft Gorden eigenlijk aan in het stuk voordat hij zijn HEV Suit krijgt??


HEV Suit


Een blauw pak?? Tevens zegt dit persoon dat hij dacht dat je een van hun was... dus draag je wellicht zoiets als Barney....



Ik had gehoopt er achter te komen door mijzelf van kant te maken middels de cheat impuls 101 en vervolgens een granaat te gooien; echter kun je jezelf niet doden in het begin stuk... Je kunt wel dood als je jezelf van de dakgoot gooit maar dan treed je niet _uit_ je lichaam Zodoende weet ik het nog steeds niet...

Is er iemand die het wel weet??
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
pi_24156059
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:17 schreef Denagam het volgende:

[..]

Klein filmpje

In dit filmpje zie je een paar alternatieve manieren om uit een bepaalde situatie te komen. Wat ik bedoelde was niet dat als je een blokje omloopt dat je ineens 5 andere levels tegenkomt ofzo, maar dat je zoveel leuke dingen kan doen... zoals gewoon met een gun een tegenstander van een steiger afschieten of met je boot de hele steiger onderuit varen.

Enfin, wat vinden jullie van dit filmpje?
Bij mij doet het filmpje het niet echt goed. Rond de 35 seconden stopt ie er opeens mee . Hij heeft bij mij 7,31 MB gedownload. Is dat wel de goede bestandsgrootte?
pi_24156078
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:31 schreef Scrisisssszzzz het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling in het laatste level? Dr. Breen zit hier in een of ander apparaat en dat moet je vernietigen...maar hoe?

Ik ben zover dat ik bovenin kom en de cores uit die stralen kan halen en daar heb ik de gunships mee neergeschoten. Maar ik snap niet waar ik verder die cores op moet schieten om dat appraat stuk te krijgen! Advies iemand??
Ik kom niet eens zover dat die gunships komen. Ik heb werkelijk geen idee waar ik op moet schieten.
Heb zo'n beetje alles al geprobeerd

Wil wel graag het einde zien enzo, dus als iemand me een beetje kan helpen zou wel tof zijn enzo
pi_24156215
omg. lekker boeiend wat die dude aan heeft !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')