quote:Op woensdag 22 december 2004 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Waarom gooide Silmarwen een slotje op het vorige FB-topic?
quote:<Knut> Because she can!
Diepgang? DIEPGANG?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Tessje het volgende:
Knowall, zorg eerst maar eens dat jouw eigen ouvre meer diepgang krijgt dan Yvonne's topics en dan praten we weer verder.
Kom op tessje, op IRC zei je dat je hem wel wou sluiten maar het niet deed omdat het je eerste dag wasquote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Tessje het volgende:
Knowall, zorg eerst maar eens dat jouw eigen ouvre meer diepgang krijgt dan Yvonne's topics en dan praten we weer verder.
Nou, dan vraag ik het welquote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Tessje het volgende:
Tessje schiet later ook gewoon elke "crimineel" neerquote:Op woensdag 22 december 2004 20:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Door alle argumenten en tegenwerpingen die jullie niet bevallen te verwijderen?
Ik verwijder de posts die niets te maken hebben met feedback. Er werd in die posts geen enkel argument of tegenwerping gegeven, die zijn namelijk gewoon blijven staan.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Dirkh, is dit de manier waarop jullie tess gaan opleiden tot mod? Door alle argumenten en tegenwerpingen die jullie niet bevallen te verwijderen?
Dit is '44 niet
Ik zie het al voor me: Tess opent een FB topic wat vervolgens voor altijd leeg blijft
Waarom moet je nou gelijk weer tekeer gaan tegen Dirk ?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Faq enzo...
Je hebt gelijk. Vooral de eerste 3 posts in dit topic zijn constructiefquote:Op woensdag 22 december 2004 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik verwijder de posts die niets te maken hebben met feedback. Er werd in die posts geen enkel argument of tegenwerping gegeven, die zijn namelijk gewoon blijven staan.
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Nou, dan vraag ik het wel![]()
Dus hup, antwoorden jij!!
quote:
Nee, ik heb het ook niet over construtieve reacties gehad. Ik heb het over reacties die niet in feedback thuis horen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vooral de eerste 3 posts in dit topic zijn constructief
Whehe, dan loop je zo door het rode licht, en dan hoor je achter je:quote:Op woensdag 22 december 2004 21:00 schreef t-t het volgende:
[..]
Tessje schiet later ook gewoon elke "crimineel" neer.
Hoor ik bij die boebiedoekliek?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]nee.....sinds wanneer heeft het boebiekliekje ook aantrekkingskracht op mensen die ik sympathiek vind
Bupatih, wat doe je me aan!
![]()
Whehe, dan post je zo op fok en lees je zo:quote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Whehe, dan loop je zo door het rode licht, en dan hoor je achter je:
Sta stil! Politie! Je bent in Overtreding!
"Ja? En?"
" Draai je om! "
*draait om*
"Pak aan crimineel!"
K'BENG
*valt bloedend neer*
"Dat zal je leren!"
Dat is wel een mooie manier om onzin even flink op te schonenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Whehe, dan loop je zo door het rode licht, en dan hoor je achter je:
Sta stil! Politie! Je bent in Overtreding!
"Ja? En?"
" Draai je om! "
*draait om*
"Pak aan crimineel!"
K'BENG
*valt bloedend neer*
"Dat zal je leren!"
Ik weet een veel mooiere manier, maar die heeft te maken met een dienstpistool en jouw keelgat, en zal ik derhalve niet uiteenzetten, want dat is banwaardig.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie manier om onzin even flink op te schonen
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:12 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik weet een veel mooiere manier, maar die heeft te maken met een dienstpistool en jouw keelgat, en zal ik derhalve niet uiteenzetten, want dat is banwaardig.
Het ziet er toch eerder uit als het principe van een stier met een rood lapje. De stier ziet een rood lapje, en gaat briesen - Zonder te kijken wie achter het lapje staat.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
Even voor de duidelijkheid, voor deze stemronde had onzin helemaal geen "opschonen" nodig.
Je moet niet zo uit de hoogte doen omdat je nu blauw bent. Je jaagt er mensen mee tegen je in het harnas/ kogelvrij vest.
Was jij trouwens niet zelf een kandidaat voor wat Tessje nu doet?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
Even voor de duidelijkheid, voor deze stemronde had onzin helemaal geen "opschonen" nodig.
Je moet niet zo uit de hoogte doen omdat je nu blauw bent. Je jaagt er mensen mee tegen je in het harnas/ kogelvrij vest.
Raar. Aangezien kroepoek bijna geen gezeik heeft gehad.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ziet er toch eerder uit als het principe van een stier met een rood lapje. De stier ziet een rood lapje, en gaat briesen - Zonder te kijken wie achter het lapje staat.
Stier, paard, tis allemaal vee, eenderhoe.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ziet er toch eerder uit als het principe van een stier met een rood lapje. De stier ziet een rood lapje, en gaat briesen - Zonder te kijken wie achter het lapje staat.
Sommigen hebben het bijna tot dagtaak verheven om Tessje dwars te zitten, lekker met z'n allen. Zo kinderachtig. Maar je reactie geeft me weer hoop dat je op zich niet tot die groep behoortquote:
Lapje? Lapje? Een circustent zul je bedoelen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Croupouque heb ik ook nog geen posts zien maken sinds hij verkleurd is.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Raar. Aangezien kroepoek bijna geen gezeik heeft gehad.
Nou ja. Ik heb al 3 dagen gespijbeld van school om zo Tessje te kunnen dwarszitten. Ook heb ik een reactie-generator gemaakt die om de 20 minuten at random negatief reageert op Tessje en heb ik om haar te jennen zitten poepen voor het politiebureau.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommigen hebben het bijna tot dagtaak verheven om Tessje dwars te zitten, lekker met z'n allen. Zo kinderachtig. Maar je reactie geeft me weer hoop dat je op zich niet tot die groep behoortgelukkig maar
![]()
(late reactie door vreselijk leuke reclames op tv bij de gouden loekie)
Misschien zou je jezelf eens kunnen inlezen. En Croupouque heeft altijd al veel respect van users gehad, en ik verwacht niet dat hij veel tegengas zal krijgen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Croupouque heb ik ook nog geen posts zien maken sinds hij verkleurd is.
Hey, give me a break, dit hoort allemaal nog bij de ontgroening. En die eindigt precies dáár waar ze op een mod-waardige manier mij omver weet te lullenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet zelf een kandidaat voor wat Tessje nu doet?
Opmerkelijk toch.
Wat een nobel streven van je HTTquote:Op woensdag 22 december 2004 21:20 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey, give me a break, dit hoort allemaal nog bij de ontgroening. En die eindigt precies dáár waar ze op een mod-waardige manier mij omver weet te lullen
Het zou natuurlijk wel een lollige actie zijn.quote:en dan doel ik niet op een ban, voor de lolbroeken onder ons![]()
Ja, gelukkig welquote:Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja. Ik heb al 3 dagen gespijbeld van school om zo Tessje te kunnen dwarszitten. Ook heb ik een reactie-generator gemaakt die om de 20 minuten at random negatief reageert op Tessje en heb ik om haar te jennen zitten poepen voor het politiebureau.
Maar voor de rest valt het gelukkig wel mee ja..
DIe is er alleen maar int weekendquote:Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Croupouque heb ik ook nog geen posts zien maken sinds hij verkleurd is.
Dan is de post 3 dagen te vroeg gepost.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:26 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
DIe is er alleen maar int weekend
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan is de post 3 dagen te vroeg gepost.
Waarom? Dat voegt toch helemaal niets toe aan het FB-Topic?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:38 schreef Bosbeetle het volgende:
mag ik vanaf hier croup en tessje ook succes wensen ?
oh nou dan wens ik jou succesquote:Op woensdag 22 december 2004 21:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Waarom? Dat voegt toch helemaal niets toe aan het FB-Topic?
Nou moe.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:53 schreef t-t het volgende:
Ah, de mensen met kritiek krijgen vanaf nu een ban Bupatih. Pas maar op..
Volgens mij krijgen mensen die het verschil tussen kritiek en doodsverwensingen niet weten een ban, een klein verschil.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:53 schreef t-t het volgende:
Ah, de mensen met kritiek krijgen vanaf nu een ban Bupatih. Pas maar op..
Ja. Al weet ik dat het link is om zomaar JA te zeggen, maar je weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef NiNi het volgende:
Dirkepirkje? Feedback mag toch ook over modjes gaan?
Dus als ik mijn (constructieve) feedback geef over tessje's non-modkwaliteiten blijven die posts neem ik aan staan?
voor deze stemrondes waren de kleuterkes nog niet zo flauw bezig met spelen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
Voor deze stemrondes was alles nog pais en vree in onzin.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor deze stemrondes waren de kleuterkes nog niet zo flauw bezig met spelen..
zonder jou in ONZ was het ook wel pais en vree geweest in ONZ op dit momentquote:Op woensdag 22 december 2004 22:26 schreef t-t het volgende:
[..]
Voor deze stemrondes was alles nog pais en vree in onzin.
Pff, ben ik er de schuld van dat Tessje mod is geworden.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zonder jou in ONZ was het ook wel pais en vree geweest in ONZ op dit moment.
nee, je hebt de grenspoorten van je kont opegelaten zodat de anderen er in konden kruipenquote:Op woensdag 22 december 2004 22:29 schreef t-t het volgende:
[..]
Pff, ben ik er de schuld van dat Tessje mod is geworden..
Alsjeblieft..quote:Op woensdag 22 december 2004 22:36 schreef NiNi het volgende:
yvonne, ben je daar?
Mogen doodverwensingen op IRC wel?
Of word je daar ook voor geband tegenwoordig?
Ja, ik denk, ik zeg het vast voor jezelf zo moet bannen, he.
Lekt jouw hamster ook?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:45 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb net tegen m'n hamster gezegd dat ik dit topic gepijpzeik vond, mag dat wel?
Valt niet tegen op te dweilen.quote:
Die jongen staat straks voor een verassingquote:Laatste bezoek: 2 dagen, 13 uur, 30 minuten geleden
of je kan gewoon niet lezen?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:21 schreef Maanvis het volgende:
Danny is gestopt met fok????
Of jij kunt mijn intenties niet begrijpen.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
of je kan gewoon niet lezen?
Jezus Maanvis, lul niet zo stom.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of jij kunt mijn intenties niet begrijpen.
Ik zie nog nergens een med-je, maar alles wijst er op dat danny gestopt is met zijn fok.
Ik wil wel, als je je vraag ff stelt.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:26 schreef mrkanarie het volgende:
ik zou graag willen dat er iets wordt gedaan aan het feit dat ikbendebeste, wat ook al de aanleiding was van het starten van een topic: omg wtf ikbendebeste
Dirkh, ik vind dit wel wat voor jou
Zie jij hem nog posten? Is dat niet bron genoeg?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
geef me eens 1 betrouwbare en duidelijke bron dan?
Croupouque zie ik ook 2 dagen niet meer posten!!!!!111!Q!!!!!!!111!!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 23:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie jij hem nog posten? Is dat niet bron genoeg?
Je weet niet waarover je praat, paardse aarshaas!quote:Op woensdag 22 december 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Croupouque zie ik ook 2 dagen niet meer posten!!!!!111!Q!!!!!!!111!!!!
zal die dan ook gestopt zijn met Fok!?!?!!!!1111221111!!!![]()
D!!!!11!!!
Oh maar daar gaat het helemaal niet over. Ik bagger en ontken het ook niet, mijn topics houden het dan ook meestal niet lang uit en ik ben er al vaak voor gebanned.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Tessje het volgende:
nouja, nou, als je even op die link klikt in mijn vorige post dan wordt daar uitgelegd dat die ikbendebeste vanmiddag heeft lopen spammen op Fok! met zijn berichtjes van " ik hou van pizzaquote:Op woensdag 22 december 2004 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil wel, als je je vraag ff stelt.
Je wil dat er iets gedaan wordt aan het feit ikbendebeste. eh....okay.
Ten eerste kan ik niemand bannen, alleen een aanvraag doen.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nouja, nou, als je even op die link klikt in mijn vorige post dan wordt daar uitgelegd dat die ikbendebeste vanmiddag heeft lopen spammen op Fok! met zijn berichtjes van " ik hou van pizza", dus misschien kun je hem bannen, zijn postcount halveren, oid...
beter, voor hoelang?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ten eerste kan ik niemand bannen, alleen een aanvraag doen.
Ten tweede, toen jij het topic opende was hij al een kleine twee uur gebanned.
Ten derde, wie houdt er niet van Pizza?
Maar goed, hij was al weg.
*check*quote:Op woensdag 22 december 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
geef me eens 1 betrouwbare en duidelijke bron dan?
Dat maakt geen reet uit en is helemaal niet belangrijk.quote:
Hé Dirk, wat vind jij eigenlijk van Tessje?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:46 schreef Dirkh het volgende:
Dat maakt geen reet uit en is helemaal niet belangrijk.
Als je daar vragen over hebt mag je wat mij betreft gewoon een FA mailen. Maar daar zal je hetzelfde antwoord krijgen: Het gaat je geen reet aan.
* paarse_paashaas duikt ff z'n IRC logs in!quote:Op woensdag 22 december 2004 23:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Hé Dirk, wat vind jij eigenlijk van Tessje?
Het "Eerst wachten hoe ze het doet, misschien gaat er wel een topmod schuil in die meid" mag je overigens achterwege laten.
Gewoon, hoe hoog schat jij haar kansen in en welke mod-kwaliteiten denk jij dat ze bezit?
Er was aangifte tegen hem gedaan en in afwachting van de rechtzaak wordt hij op non-actief gesteld...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is HTT gebanned?
hij deed niet lief tegen Tessjequote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is HTT gebanned?
Guilty until proven innocence?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:53 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Er was aangifte tegen hem gedaan en in afwachting van de rechtzaak wordt hij op non-actief gesteld...
forum@fok.nlquote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is HTT gebanned?
Staat daar een ban op?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hij deed niet lief tegen Tessje
Als je nou voortaan even in MED kijkt..quote:Op woensdag 22 december 2004 23:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nouja, nou, als je even op die link klikt in mijn vorige post dan wordt daar uitgelegd dat die ikbendebeste vanmiddag heeft lopen spammen op Fok! met zijn berichtjes van " ik hou van pizza", dus misschien kun je hem bannen, zijn postcount halveren, oid...
bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 22 december 2004 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou voortaan even in MED kijkt..
Wat een kutvraag.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Hé Dirk, wat vind jij eigenlijk van Tessje?
Het "Eerst wachten hoe ze het doet, misschien gaat er wel een topmod schuil in die meid" mag je overigens achterwege laten.
Gewoon, hoe hoog schat jij haar kansen in en welke mod-kwaliteiten denk jij dat ze bezit?
Jij weet bij wie je moet zijn als je daar antwoord wil op wil hebben.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is HTT gebanned?
Ah tof, je bent 1 van de weinige crewleden die liever een beetje gezeik krijgt over zijn uitspraken, dan dat je je geloofwaardigheid te grabbel gooit, ik verwachtte niet andersquote:Op woensdag 22 december 2004 23:59 schreef Dirkh het volgende:
Wat een kutvraag.
Je stelt twee vragen, wat ik er van vind en hoe hoog ik haar kansen inschat.
En tussendoor zeg je wat ik niet mag zeggen, dat negeer ik dan even. Want dat vind ik namelijk van wel.
Ik vind tessje niet een geweldige keuze, ik had wel een ander op die plaats willen zien. Dat is volgens mij duidelijk genoeg.
Hoe ik haar kansen in schat? Ik denk 30% op slagen. Ze zal er behorlijk voor moeten vechten. En ik denk niet dat iedereen dat kan. Moet dus nog blijken.
Nee, dit is gewoon een eerlijk verhaal Maanvis. Mijn mening is niets meer of minder waard.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef Maanvis het volgende:
Dit wordt geniaal.
Notabene jij moet toch weten hoe zoiets in zijn werk gaatquote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is HTT gebanned?
Als je tessje nou ook eens zo'n eerlijke kans geeftquote:Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef HansKazaNova het volgende:
De eerlijkheid gebiedt me dan ook te zeggen dat, ondanks mijn kritiek bij je aanstelling, je toch 100% meevalt als mod.
Wheeeeeee!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:05 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Notabene jij moet toch weten hoe zoiets in zijn werk gaat.
Gekwetst worden, huilen achter de schermen => ban ...in willekeurige volgorde...
Ik had een gevatte zure reactie van kasta verwacht. Hij postte daarentegen met een vleugje room, en daarmee wordt een geniale rel afgewend, maar stijgt hij in mijn achtingquote:Op donderdag 23 december 2004 00:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een eerlijk verhaal Maanvis. Mijn mening is niets meer of minder waard.
daar doen we het allemaal uiteindelijk om...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar stijgt hij in mijn achting
Oh, begrijp me niet verkeerd, het was niet dat ik Dirk niet vaardig genoeg achtte, ik was het simpelweg niet eens met de manier waarop hij mod werd.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef Maanvis het volgende:
Als je tessje nou ook eens zo'n eerlijke kans geeft
Dus haar afrekenen op haar acties als mod, geen principiële discussies hier gaan voeren.
Hij heeft er waarschijnlijk jarenlang iedere dag een kaarsje voor gebrand in de kerk. Jouw achting is voor iedereen enorm belangrijk namelijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:08 schreef Maanvis het volgende: maar stijgt hij in mijn achting
Het is zoals ik zeg, alleen lief verwoordquote:Op donderdag 23 december 2004 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
En doe eens niet zo walgelijk schijnheilig, Maanvis.!
Er zit niets anders op Dirk, we moeten rellen voordat wequote:Op donderdag 23 december 2004 00:12 schreef Dirkh het volgende:
Hij heeft er waarschijnlijk jarenlang iedere dag een kaarsje voor gebrand in de kerk. Jouw achting is voor iedereen enorm belangrijk namelijk.
Ik hoop uit de grond van mijn hart, dat ik ook zal stijgen in jouw achting. Dat is echt van levensbelang.
Kaarsje opsteekt.
Het regent mên! Dan rijden ze niet!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Maanvis, kun je ons niet allemaal een plezier doen ofzo?
www.9292ov.nl
is dat zo?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het regent mên! Dan rijden ze niet!
Ok, maar ik weet niet wat ik moet invullen. Waar woonde je nog maar?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Maanvis, kun je ons niet allemaal een plezier doen ofzo?
www.9292ov.nl
hoezo, wil je langskomen?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ok, maar ik weet niet wat ik moet invullen. Waar woonde je nog maar?
Dat was toch de bedoeling, Mên!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoezo, wil je langskomen?
e-mail maar even, Paarse_paashaas@fok.nl
Ik weiger om voor Maanvis een toneelstukje op te voeren.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:14 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Er zit niets anders op Dirk, we moeten rellen voordat weespect gaan krijgen van het plebs
.
Incompetente schaamzak.
Kom op, hoer en doe eens niet zo serieus!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weiger om voor Maanvis een toneelstukje op te voeren.
Het niveau van een 12 jarige die een afscheids-toneelstukje mag doen omdat ie naar de brugklas gaat, kan ik niet meer halen.
Dat Maanvis daar in is blijven hangen, is zijn goed recht en ik laat hem giechelend achter.
Huppel je ook?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weiger om voor Maanvis een toneelstukje op te voeren.
Het niveau van een 12 jarige die een afscheids-toneelstukje mag doen omdat ie naar de brugklas gaat, kan ik niet meer halen.
Dat Maanvis daar in is blijven hangen, is zijn goed recht en ik laat hem giechelend achter.
Nee, ik vlieg met mijn elfenvleugeltjes.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom op, hoer en doe eens niet zo serieus!
DIRKH HET IS TE LAAT VOOR DEZE INTRIGANTE MINDGAMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij jouw post niet serieus bedoelde, had je mijn reactie ook niet serieus opgevat.
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij jouw post niet serieus bedoelde, had je mijn reactie ook niet serieus opgevat.
Val in dat geval maar dood met je hekje.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
Als je normaal ook niet in #Onz zit, blijf dan nou ook weg
Ik vond die 'kuthomo' anders best een sympathieke knul.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
owja.. sorry Dirkh, ik weet dat t hier eig niet hoort maar;
[MEDEDELING]
Als je normaal ook niet in #Onz zit, blijf dan nou ook weg
[/MEDEDELING]
Dude, zelfs jij moet toch wel snappen dat dit misschien wel de minst logische plek is om zoiets te vragen.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:44 schreef Robertje het volgende:
Kan iemand mijn ban op de klaagbaak unlocken?
De ban is er om 15.24 uur op gezet. Je bent dus te vroeg. En daarbij, dat hoef je hier niet te melden. Het heeft niks met Onzin te maken. Je kan vanmiddag mailen als de ban nog niet is opgeheven.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:44 schreef Robertje het volgende:
Dank je welquote:Op donderdag 23 december 2004 09:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De ban is er om 15.24 uur op gezet. Je bent dus te vroeg. En daarbij, dat hoef je hier niet te melden. Het heeft niks met Onzin te maken. Je kan vanmiddag mailen als de ban nog niet is opgeheven.
En ik mag hopen dat de mailserver het begeeft!!
En die van mij dan ook graag even, als het niet teveel moeite isquote:Op donderdag 23 december 2004 09:44 schreef Robertje het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.
Je stelt twee vragen, wat ik er van vind en hoe hoog ik haar kansen inschat.
En tussendoor zeg je wat ik niet mag zeggen, dat negeer ik dan even. Want dat vind ik namelijk van wel.
Ik vind tessje niet een geweldige keuze, ik had wel een ander op die plaats willen zien. Dat is volgens mij duidelijk genoeg.
Hoe ik haar kansen in schat? Ik denk 30% op slagen. Ze zal er behorlijk voor moeten vechten. En ik denk niet dat iedereen dat kan. Moet dus nog blijken.
Je verwacht geen antwoord op je vraag hoop ik?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef t-t het volgende:
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen. Ook zit er een onverschillende regelmaat in haar aanwezigheid, als het te moeilijk is dan is ze opeens "eten". (! ). Wat is dit voor pathetisch schuw gedrag ?
Er kwam zo'n geweldige opmerking in me op toen ik bij het woord "eten" in je post aankwam, maar ik heb beloofd aan Yvon om me in te houdenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef t-t het volgende:
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen. Ook zit er een onverschillende regelmaat in haar aanwezigheid, als het te moeilijk is dan is ze opeens "eten". (! ). Wat is dit voor pathetisch schuw gedrag ?
Er is een verschil tussen meelopen en dezelfde mening delen hoor.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Knowall en HTT-Thalan, doe eens niet zo meelopen. Als je feedback hebt, dan meld je dat maar. Maar zo achterlijk quoten zonder iets toe te voegen is sneu meeloop gedrag.
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Knowall en HTT-Thalan, doe eens niet zo meelopen. Als je feedback hebt, dan meld je dat maar. Maar zo achterlijk quoten zonder iets toe te voegen is sneu meeloop gedrag.
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé, ik vind Onzin weer een beetje saai de laatste dagen. Als jullie er nu een modje uitgooien en weer verkiezingen uitschrijven...
Wat? De "nieuwe" krijgt de gemakkelijke klusjes. Dat is toch niet vreemd?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef t-t het volgende:
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen.
Nee! Da's zonde, Boe verzorgt meestal ongeveer een derde van het anti-mod gezeik. Dat geef je toch niet zomaar op!? Althans, ik zou het zonde vinden als dat deel van de crewtirades in Crew komen te staan. Vooral nu ik daar niet meer kan komen.quote:
Dan stemt jouw definitie van meelopen niet overeen met de gangbare definitie van meelopen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:50 schreef Dirkh het volgende:
Ah, ze zijn wakker. Jullie hebben vast een eigen mening, geloof ik meteen. Dat je die uit, moet je ook zelf weten. Maar als je zo zinloos gaat posten in feedback is dat gewoon meelopen.
Je leest selectief. Ik zei dat je zinloos quote, en dat zie ik als meeloop gedrag. En als jij over dat ene woordje wil vallen, dan ga je je gang maar.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:52 schreef knowall het volgende:
[..]
Dan stemt jouw definitie van meelopen niet overeen met de gangbare definitie van meelopen.
Maar ga ik nog een antwoord krijgen? Het liefst van Tessje natuurlijk, maar dat verwacht ik eigenlijk al niet meer. Misschien kan jij haar uiterst vreemde modgedrag verklaren ?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Ah, eindelijk weer een goed idee van de crew.quote:
Positieve kritiek Karboenkel, positieve kritiek.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee! Da's zonde, Boe verzorgt meestal ongeveer een derde van het anti-mod gezeik.
Mijn wedervraag is dan, als ik het zou beantwoorden, zou je er dan ook mee klaar zijn?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:01 schreef t-t het volgende:
[..]
Maar ga ik nog een antwoord krijgen? Het liefst van Tessje natuurlijk, maar dat verwacht ik eigenlijk al niet meer. Misschien kan jij haar uiterst vreemde modgedrag verklaren ?
Misschien moet je er dan even bijzetten welke vraag JIJ gesteld hebt.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:16 schreef knowall het volgende:
Maar mag ik dan wel vragen waarom zij een simpele vraag niet wil beantwoorden, of ben ik dan alweer offtopic/meeloperig?
Hoe quote je uit een gesloten Feedback-topic?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan even bijzetten welke vraag JIJ gesteld hebt.
Oh, dat was de vraag aan tessje?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoe quote je uit een gesloten Feedback-topic?
Gevonden:quote:Op donderdag 23 december 2004 15:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoe quote je uit een gesloten Feedback-topic?
quote:Tessje wat ga je met dit soort topics doen?
Moeilijkere topics? Als ze geen onderscheid kan of durft te maken, waarom is ze dan blauw.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat het modgedrag van Tessje wel meevalt. Ik kan best begrijpen dat ze niet meteen de moelijkere topics sluit.
Moeilijkere topics of moeilikere users moet je even als gelijk zien.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:32 schreef t-t het volgende:
[..]
Moeilijkere topics? Als ze geen onderscheid kan of durft te maken, waarom is ze dan blauw..
Puik plan knowall. Puik plan.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:41 schreef knowall het volgende:
Anders wachten we wel even tot Tessje weer klaar is met eten
stel dat boe hypothetisch voorlopig niet zou kunnen fok!en, welke aars zoek je dan uit?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:53 schreef knowall het volgende:
[..]
Tot over een paar uurtjes dan maar
Als ik de kans mocht krijgen alsnog, hypothetisch natuurlijk, om mijn blauwe kunnen te bewijzen, jaag jij je account dan door de passmailer? Dat gepijpzeik van jou heeft geen zin, daar ik geen mod ben geworden, en het ons allemaal duidelijk is dat ik me allerminst van allemaal inlik.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
stel dat boe hypothetisch voorlopig niet zou kunnen fok!en, welke aars zoek je dan uit?
zelfde geldt voor htt, waarbij ik nog wil zeggen dat hij volgens mij niet doorheeft dat hij als mod zinloos zou zijn geweest, aangezien er geen aarsen blauw zijn om in te kruipen.
wat ben ik in zulke tijden dol op kastanova.
blijkbaar ben je nog steeds niet over het feit heen dat je geen mod bent geworden. anders had je niet van die fijne, gezellige openhaardgrapjes gemaakt die gewoonweg nergens op slaan. ga gewoon weer posten ofzo en bereid je voor op de volgende stemronde ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als ik de kans mocht krijgen alsnog, hypothetisch natuurlijk, om mijn blauwe kunnen te bewijzen, jaag jij je account dan door de passmailer? Dat gepijpzeik van jou heeft geen zin, daar ik geen mod ben geworden, en het ons allemaal duidelijk is dat ik me allerminst van allemaal inlik.
Sorry dirkh, kon het niet over mijn kant laten gaan![]()
Wat denk je dat we aan het doen zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en bereid je voor op de volgende stemronde ofzo.
ehm.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:04 schreef t-t het volgende:
[..]
Wat denk je dat we aan het doen zijn..
She wish. Als de gedachte ooit al in mijn opkomt dat haar tieten op wat voor wijze dan ook aantrekkelijk zijn loop ik direct naar de psychiater.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zal het toch aan dr tieten liggen ofzo?
Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Insoquote:Op donderdag 23 december 2004 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm.
geobsedeerd doen?
ik heb je nog nooit zo vaak dezelfde vrouwennaam zien posten als nu..
zal het toch aan dr tieten liggen ofzo?
afschuiven?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:06 schreef t-t het volgende:
HTT-Thalan & Knowall kunnen prima voor zichzelf opkomen en hebben duidelijk een eigen mening. Dus als jij nou eens oppleurt met je aars-geblaat, dan zou dat best op prijs gesteld worden, Jerruh. Maar ja, afschuiven is natuurlijk gemakkelijker dan er daadwerkelijk inhoudelijk op ingaan.
Goede post.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso
Godzijdank zijn deze "discussies" tijdloosquote:Op donderdag 23 december 2004 16:50 schreef Jerruh het volgende:
wat ben ik in zulke tijden dol op kastanova.
hmmmquote:Op donderdag 23 december 2004 17:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
afschuiven?
ik zie NERGENS ook maar enige gegronde opmerkingen over het mdoereren van tessje
Croupouque wordt toch niet gepest.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef Silmarwen het volgende:
Hoelang gaan jullie dit gemekker nou eigenlijk volhouden en gaan jullie nu elke nieuwe onzin mod wegpesten?
Dat maakt onzin er vast en zeker leuker op![]()
Croupouque zal ik niet wegpesten, dat lijkt me immers de juiste persoon op de juiste plek en hij heeft tenminste nog iets toe te voegen aan Fok.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef Silmarwen het volgende:
Hoelang gaan jullie dit gemekker nou eigenlijk volhouden en gaan jullie nu elke nieuwe onzin mod wegpesten?
Nee dat is nog erger. Die is er niet eens.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Croupouque wordt toch niet gepest.
Dan kun je er ook weinig last van hebbenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hmmm
zou het komen omdat ze nu al 2 dagen blauw is en nog niets heeft laten zien
Dat heeft ie van te voren aangegevenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dat is nog erger. Die is er niet eens.
ja idd, dit houdt onzin leuk!quote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef Silmarwen het volgende:
Dat maakt onzin er vast en zeker leuker op![]()
Volgens de reglementen moet de 4e keuze hem dan vervangen.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens de reglementen moet de 4e keuze hem dan vervangen.
Heb je zn sollicitatie überhaupt gelezen?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, haar tong en haar vingers gebruikt ze nu voor andere dingen.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:40 schreef t-t het volgende:
Heeft Tessje haar tong vingers verloren..
Maar goed dat de crew zich niet aan de regels houdt danquote:Op donderdag 23 december 2004 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens de reglementen moet de 4e keuze hem dan vervangen.
Een kutreeks idd.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:48 schreef ArmaniMania het volgende:
aaah kijk aan, een kneuze topic
Ja je zit inderdaad goed!quote:Op donderdag 23 december 2004 19:48 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik was bijna naar je zaak gekomen om een andere muis en toeterbord te halen! maar hij doet het al weer!quote:
Jij hebt Pridemeid geneukt hé ?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:48 schreef ArmaniMania het volgende:
I love it when you get all strict and stuff.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef jogy het volgende:
Oy, ga GDP eens gebruiken voor de slowchat, mensen.
Jij bent geen mod meer.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef jogy het volgende:
Geen woorden maar daden, hierkomen en kop dicht!quote:Op donderdag 23 december 2004 19:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
I love it when you get all strict and stuff.
Neuken?
Wat een kneuze post niet kan losmaken bij de kneusjesquote:Op donderdag 23 december 2004 19:51 schreef t-t het volgende:
[..]
Jij hebt Pridemeid geneukt hé ?
Ja, je zit hier goed knul..
En jij, klein onderkruipsel, moet mijn vriendin niet zo laten schrikkenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:58 schreef jogy het volgende:
[..]
En jij, klein onderkruipsel, moet mijn vriendin niet zo laten schrikken.
Juist. In mijn sollicatiemail stond duidelijk dat ik in het weekend aanwezig zou zijn, en wat is het nu?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je zn sollicitatie überhaupt gelezen?
Er wordt niet meer naar je geluisterd nu je bekend gemaakt hebt dat je stopt zo te zienquote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef jogy het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Juist. In mijn sollicatiemail stond duidelijk dat ik in het weekend aanwezig zou zijn, en wat is het nu?
Nou?
Dónderdag.
En dan ben ik er dus niet.
Alsof we dat daarvoor wel deden.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:03 schreef knowall het volgende:
[..]
Er wordt niet meer naar je geluisterd nu je bekend gemaakt hebt dat je stopt zo te zien
Ik kan natuurlijk ook wel ouderwets gaan doen en hier een slotje op zetten terwijl ik het opschoon en daarna weer open gooien.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:03 schreef knowall het volgende:
[..]
Er wordt niet meer naar je geluisterd nu je bekend gemaakt hebt dat je stopt zo te zien
Ach, hij is nog een beetje nieuw hier, laat hem tochquote:Op donderdag 23 december 2004 20:05 schreef t-t het volgende:
[..]
Alsof we dat daarvoor wel deden.,
,
!
Gelukkig geef je zelf het goede voorbeeld;quote:Op donderdag 23 december 2004 20:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook wel ouderwets gaan doen en hier een slotje op zetten terwijl ik het opschoon en daarna weer open gooien.
Maarja, ik ben toch al bijna exit dus doe ik lekker mee.
quote:
POEKIEEEE ! Je bent erquote:Op donderdag 23 december 2004 20:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Juist. In mijn sollicatiemail stond duidelijk dat ik in het weekend aanwezig zou zijn, en wat is het nu?
Nou?
Dónderdag.
Dat was feedback, aan mijn collega moderator, ofnie?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:07 schreef knowall het volgende:
[..]
Gelukkig geef je zelf het goede voorbeeld;
[..]![]()
![]()
Precies! Mensen moeten eens leren lezen!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou?
Dónderdag.
Ja he?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het past echt zó mooi bij mijn ogen.
En mijn gordijnen, niet te vergeten.
JE BOODSCHAP IS DUIDELIJK HOOR!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja he?
En stromen de aanbiddingsmailtjes al binnen trouwens? Dat vind ik nog het lastigst, al die stalkende vrouwen.
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja he?
En stromen de aanbiddingsmailtjes al binnen trouwens? Dat vind ik nog het lastigst, al die stalkende vrouwen.
Dat was Anos!!! ik postte dat niet! Ik was gewoon vergeten uit te loggen op haar pc!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JE BOODSCHAP IS DUIDELIJK HOOR!rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Moet je ook je spamfilter uit zetten joh!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mailbox voor de zekerheid checked.
![]()
Nou ja, ik probeer er gewoon geen aandacht aan te besteden. Als user had ik er al veel last van, maar nu ben ik op het ergste voorbereid.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja he?
Waarom, mijn waarde Maanvis? Waarom toch?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:10 schreef Maanvis het volgende:
Croup, je bent eng.
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je ook je spamfilter uit zetten joh!
Ik krijg dagelijks mailtjes van Karin@hotteenybitches.com, Lucy@filtyebonysluts.com en vele vele andere!
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef jogy het volgende:
Gelukkig heb je je prioriteiten goed op een rijtje, C. Die vrouwen willen enkel en alleen maar hete, uren durende knalsex met je, ze gaan niet voor een duurzame relatie waar je ook nog aandacht moet geven en verjaardagen moet onthouden ofzo, alleen maar nachten vol spetterende orgasmes en uitgeput naast je liggen voor een uurtje voordat ze weer weg gaan en jij je bed voor je alleen kan hebben..quote:Op donderdag 23 december 2004 20:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeer er gewoon geen aandacht aan te besteden. Als user had ik er al veel last van, maar nu ben ik op het ergste voorbereid.
Ik bedoel; ik heb wel iets anders aan mijn hoofd dan al die vrouwen een plezierige tijd te bezorgen.
Het ONZ-forum modereren bijvoorbeeld. Dat gaat natuurlijk voor.
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook wel ouderwets gaan doen en hier een slotje op zetten terwijl ik het opschoon en daarna weer open gooien.
Maarja, ik ben toch al bijna exit dus doe ik lekker mee.
quote:
Maanvis, je bent nog een grotere frust dan dat men mij vindt. Je zou me heel gelukkig maken als je zou ophouden jezelf als een grote lamlul te schetsen, ik acht je toch wél boven een knowall, maar het daalt gestaag.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:22 schreef Maanvis het volgende:
[..], 1 smiley teveel, je moet het nog leren!
1 smiley teveel volgens welke maatstaven dan Maanvisje?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:22 schreef Maanvis het volgende:
[..], 1 smiley teveel, je moet het nog leren!
Oke nu ga ik echt naar www.ns.nl dit kom ik nooit meer teboven!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
ik acht je toch wél boven een knowall
pleonasmes zijn okay!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:27 schreef ArmaniMania het volgende:
Nog meer kneuzen, maar dan in het blauw, gezellig..
Ik ben ZO trots op jequote:Op donderdag 23 december 2004 20:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Maanvis, je bent nog een grotere frust dan dat men mij vindt. Je zou me heel gelukkig maken als je zou ophouden jezelf als een grote lamlul te schetsen, ik acht je toch wél boven een knowall, maar het daalt gestaag.
zo, en dat zónder schelden
Het zal de éérste machinist die géén trauma overhoudt een versnipperd lijk op zijn voorruit. Bel je even welke je neemt? Dan bel ik dat je eraan komt, dan zetten ze de sneeuwschuiver er ook nog even op.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:27 schreef knowall het volgende:
[..]
Oke nu ga ik echt naar www.ns.nl dit kom ik nooit meer teboven!
Lees de titel van dit forum eens, en dan praten we verderquote:Op donderdag 23 december 2004 20:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Maanvis, je bent nog een grotere frust dan dat men mij vindt. Je zou me heel gelukkig maken als je zou ophouden jezelf als een grote lamlul te schetsen, ik acht je toch wél boven een knowall, maar het daalt gestaag.
zo, en dat zónder schelden
Ah, ons manische gedrocht is ook weer onder een rots vandaan gekropen hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 20:27 schreef ArmaniMania het volgende:
Nog meer kneuzen, maar dan in het blauw, gezellig..
Oh maar ik ga naar www.ns.nl om te kijken wanneer de eerste trein naar jouw huis rijdt hoor!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal de éérste machinist die géén trauma overhoudt een versnipperd lijk op zijn voorruit. Bel je even welke je neemt? Dan bel ik dat je eraan komt, dan zetten ze de sneeuwschuiver er ook nog even op.
Zoals vermeld in hoofdstuk 7 (kopje Smileys), in het boek "De filosofie der wiskunde"quote:Op donderdag 23 december 2004 20:27 schreef jogy het volgende:
[..]
1 smiley teveel volgens welke maatstaven dan Maanvisje?
[afbeelding],[afbeelding], [afbeelding],[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding] !
Je bent gewoon een sukkel Maanvis, maakt niet uit in welk subforum je post.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees de titel van dit forum eens, en dan praten we verder
Heb je daar het ISBN nummer van?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoals vermeld in hoofdstuk 7 (kopje Smileys), in het boek "De filosofie der wiskunde"
Zeur dan nietquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sukkel Maanvis, maakt niet uit in welk subforum je post.
leer spellen, dislectquote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef jogy het volgende:
quote:
Het is toch een kutreeks, dus zeik niet. Verzuurde-nog-niet-eens-ex-crew huillie!quote:
Dag lieverdquote:Op donderdag 23 december 2004 20:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, ons manische gedrocht is ook weer onder een rots vandaan gekropen hoor.
Wannabe-Jankzakquote:Op donderdag 23 december 2004 20:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is toch een kutreeks, dus zeik niet. Verzuurde-nog-niet-eens-ex-crew huillie!
Ik liet het open, in de hoop dat het nog een leuk spelletje zou worden.quote:
Er zijn al tig topics over, verspreid over héél Fok!.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik liet het open, in de hoop dat het nog een leuk spelletje zou worden.
Het viel me een beetje van je tegen dat je meteen offtopic begon te posten, Bupatih.
Ik wil graag een beetje soepel zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn al tig topics over, verspreid over héél Fok!.
Lijkt me een beetje onzinnig om dan alsnog zo'n topic open te laten.
3 jaar? Er lopen nu nog stééds topics over in Fok!.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wil graag een beetje soepel zijn.
Als mensen een leuk spelletje willen spelen dan boeit het me niet of er drie jaar geleden al eens een topic over is geopend. ONZ is er om een leuke tijd te hebben, en ik ben er niet om mensen daarvan te weerhouden. Ik ga niet met slotjes smijten wanneer dat niet direct nodig is.
De FOK!Bijbel zal er niks bij zijn, vriend.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
Croupouque, ben je al begonnen aan je geniale afscheidstopic?
En dat was ook maanden werk. Mooi.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De FOK!Bijbel zal er niks bij zijn, vriend.
De FOK!Bijbel was ook niks, waarde Croupouque!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De FOK!Bijbel zal er niks bij zijn, vriend.
dus jij vindt t niet erg dat ie de komende paar maanden al z'n energie in z'n afscheidstopic steekt, ipv z'n modwerk?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat was ook maanden werk. Mooi.
Het zit wel diep bij jou he?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dus jij vindt t niet erg dat ie de komende paar maanden al z'n energie in z'n afscheidstopic steekt, ipv z'n modwerk?
Vind jij.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De FOK!Bijbel was ook niks, waarde Croupouque!
Joh! Zeik dan ook nietquote:Op donderdag 23 december 2004 22:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb op hem gestemd mên
Goh, je leeft nog?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:51 schreef NiNi het volgende:
Is knut weer delurkmod
aan het uithangen?
Lijkt me niet helemaal eerlijk dat Dirkh hier alle vragen en kritiek zit te verwerken.
Dat kan ik straks niet meer...quote:Op donderdag 23 december 2004 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
JOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGY
dtdtdtdt, dyslect!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
ow nee wacht, Tessje mod wel voor 2!.
.
.
Waarom komt werk nou altijd weer alles verpesten, vrijwillige slavernij voor een paar duiten..quote:Op donderdag 23 december 2004 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daarom moest ik het ook hier posten.
Ja, hoewel het me bijna teveel werd.quote:
Ik hoef toch niet alles uit te leggen, Inso?quote:
Mjah, Knut is er ook alleen op de momenten dat het hem uitkomt.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:51 schreef NiNi het volgende:
Is knut weer delurkmod
aan het uithangen?
Lijkt me niet helemaal eerlijk dat Dirkh hier alle vragen en kritiek zit te verwerken.
Dat draag je de poen aan mij af om het wat eerlijker te maken.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom komt werk nou altijd weer alles verpesten, vrijwillige slavernij voor een paar duiten..
Het is niet eeheerluk!
Dan heb ik nog minder, dat is helemaal niet eerlijk, boenkel.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat draag je de poen aan mij af om het wat eerlijker te maken.
Dan heb ik meer. Het is heel simpel, ik heb geen werk en geen geld, jij beide. Dat is niet eerlijk. Als je nu het geld aan mjj geeft dan worden jouw dagen gevuld met productiviteit en ik heb toch tijd zat dus ik kan het geld gaan uitgeven.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heb ik nog minder, dat is helemaal niet eerlijk, boenkel.
Mental imagequote:Op donderdag 23 december 2004 23:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Do-it.
Je mist niks aan knut. DirkH is sowiezo beter hier in het topic. Terwijl knut de sociale vaardigheden van een baksteen heeft, staat DirkH de users op een normale manier te woord, en lijkt ie te begrijpen wat de users bezighoudt. Ook gaat ie op een positieve manier in op suggesties die door users worden gedaan, en is ie niet bang om zijn eigen mening ergens over te geven. Allemaal pluspunten dus voor DirkH, terwijl ik hem die up front nooit had gegeven!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:51 schreef NiNi het volgende:
Is knut weer delurkmod
aan het uithangen?
Okay, je hebt gelijk, mail je me even je bankrekening.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik meer. Het is heel simpel, ik heb geen werk en geen geld, jij beide. Dat is niet eerlijk. Als je nu het geld aan mjj geeft dan worden jouw dagen gevuld met productiviteit en ik heb toch tijd zat dus ik kan het geld gaan uitgeven.
Simpele economie. Geef mij je geld, Jogy.
Ja?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Do-it.
Je zal er geen spijt van krijgen. Ik bedoel, anders zit je toch alleen maar vermoeid thuis te Fok!-en na het werk en groeit en groeit je bankrekening maar...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, je hebt gelijk, mail je me even je bankrekening.
Uhm, oh niets... Ik bedoelde het alleen maar als stimulans voor Jogy. Maar als je er zin in heb mag je wel even gaan trampolinespringen hoor.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
engroeit en groeit je bankrekening maar...
Oprotten knowall, je begint me te irriteren, en ik heb nieteens PMS, kun je nagaan.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:57 schreef knowall het volgende:
Jaaa ik dacht het dus even niet he!
Tessje ga eerst maar even spelfouten uit posts van de SlowChatTopics editten en als je dat met succes afgerond hebt dan pas mag jij slotjes zetten!
Ik eis dan ook dat het slotje van mijn topic eraf wordt gehaald en vervolgens door Knut, Dirkh of (bij voorkeur, waarvoor mijn topic immers ook bedoeld was) Croupouque opnieuw wordt gezet!![]()
Hoi woordvoerdster van Tessje!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oprotten knowall, je begint me te irriteren, en ik heb nieteens PMS, kun je nagaan.
Ach, als ik toch eens ging opnoemen wat me allemaal irriteert.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oprotten knowall, je begint me te irriteren, en ik heb nieteens PMS, kun je nagaan.
Hoi irritant kutusertje.quote:
hoiquote:
Open er een topic over.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:59 schreef t-t het volgende:
[..]
Ach, als ik toch eens ging opnoemen wat me allemaal irriteert..
Ja hallo.. Dankzij mijn enigszins nog normale leven (die nu natuurlijk helemaal verneukt is) ben ik nog niet zo snel als iemand zoals Jogy, Dirkh of Knut...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:39 schreef knowall het volgende:
[totaalirrelevante feedback]
Tessje zet wel erg vaak een slotje op een topic waar al een slotje op zit
[/totaalirrelevante feedback]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |