Dat was toch de bedoeling, Mên!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoezo, wil je langskomen?
e-mail maar even, Paarse_paashaas@fok.nl
Ik weiger om voor Maanvis een toneelstukje op te voeren.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:14 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Er zit niets anders op Dirk, we moeten rellen voordat weespect gaan krijgen van het plebs
.
Incompetente schaamzak.
Kom op, hoer en doe eens niet zo serieus!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weiger om voor Maanvis een toneelstukje op te voeren.
Het niveau van een 12 jarige die een afscheids-toneelstukje mag doen omdat ie naar de brugklas gaat, kan ik niet meer halen.
Dat Maanvis daar in is blijven hangen, is zijn goed recht en ik laat hem giechelend achter.
Huppel je ook?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weiger om voor Maanvis een toneelstukje op te voeren.
Het niveau van een 12 jarige die een afscheids-toneelstukje mag doen omdat ie naar de brugklas gaat, kan ik niet meer halen.
Dat Maanvis daar in is blijven hangen, is zijn goed recht en ik laat hem giechelend achter.
Nee, ik vlieg met mijn elfenvleugeltjes.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom op, hoer en doe eens niet zo serieus!
DIRKH HET IS TE LAAT VOOR DEZE INTRIGANTE MINDGAMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij jouw post niet serieus bedoelde, had je mijn reactie ook niet serieus opgevat.
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij jouw post niet serieus bedoelde, had je mijn reactie ook niet serieus opgevat.
Val in dat geval maar dood met je hekje.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
Als je normaal ook niet in #Onz zit, blijf dan nou ook weg
Ik vond die 'kuthomo' anders best een sympathieke knul.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
owja.. sorry Dirkh, ik weet dat t hier eig niet hoort maar;
[MEDEDELING]
Als je normaal ook niet in #Onz zit, blijf dan nou ook weg
[/MEDEDELING]
Dude, zelfs jij moet toch wel snappen dat dit misschien wel de minst logische plek is om zoiets te vragen.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:44 schreef Robertje het volgende:
Kan iemand mijn ban op de klaagbaak unlocken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |