Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Insoquote:Op donderdag 23 december 2004 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm.
geobsedeerd doen?
ik heb je nog nooit zo vaak dezelfde vrouwennaam zien posten als nu..
zal het toch aan dr tieten liggen ofzo?
afschuiven?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:06 schreef t-t het volgende:
HTT-Thalan & Knowall kunnen prima voor zichzelf opkomen en hebben duidelijk een eigen mening. Dus als jij nou eens oppleurt met je aars-geblaat, dan zou dat best op prijs gesteld worden, Jerruh. Maar ja, afschuiven is natuurlijk gemakkelijker dan er daadwerkelijk inhoudelijk op ingaan.
Goede post.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso
Godzijdank zijn deze "discussies" tijdloosquote:Op donderdag 23 december 2004 16:50 schreef Jerruh het volgende:
wat ben ik in zulke tijden dol op kastanova.
hmmmquote:Op donderdag 23 december 2004 17:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
afschuiven?
ik zie NERGENS ook maar enige gegronde opmerkingen over het mdoereren van tessje
Croupouque wordt toch niet gepest.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef Silmarwen het volgende:
Hoelang gaan jullie dit gemekker nou eigenlijk volhouden en gaan jullie nu elke nieuwe onzin mod wegpesten?
Dat maakt onzin er vast en zeker leuker op![]()
Croupouque zal ik niet wegpesten, dat lijkt me immers de juiste persoon op de juiste plek en hij heeft tenminste nog iets toe te voegen aan Fok.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef Silmarwen het volgende:
Hoelang gaan jullie dit gemekker nou eigenlijk volhouden en gaan jullie nu elke nieuwe onzin mod wegpesten?
Nee dat is nog erger. Die is er niet eens.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Croupouque wordt toch niet gepest.
Dan kun je er ook weinig last van hebbenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hmmm
zou het komen omdat ze nu al 2 dagen blauw is en nog niets heeft laten zien
Dat heeft ie van te voren aangegevenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dat is nog erger. Die is er niet eens.
ja idd, dit houdt onzin leuk!quote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef Silmarwen het volgende:
Dat maakt onzin er vast en zeker leuker op![]()
Volgens de reglementen moet de 4e keuze hem dan vervangen.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens de reglementen moet de 4e keuze hem dan vervangen.
Heb je zn sollicitatie überhaupt gelezen?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, haar tong en haar vingers gebruikt ze nu voor andere dingen.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:40 schreef t-t het volgende:
Heeft Tessje haar tong vingers verloren..
Maar goed dat de crew zich niet aan de regels houdt danquote:Op donderdag 23 december 2004 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens de reglementen moet de 4e keuze hem dan vervangen.
Een kutreeks idd.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:48 schreef ArmaniMania het volgende:
aaah kijk aan, een kneuze topic
Ja je zit inderdaad goed!quote:Op donderdag 23 december 2004 19:48 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik was bijna naar je zaak gekomen om een andere muis en toeterbord te halen! maar hij doet het al weer!quote:
Jij hebt Pridemeid geneukt hé ?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:48 schreef ArmaniMania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |