dtdtdtdt, dyslect!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
ow nee wacht, Tessje mod wel voor 2!.
.
.
Waarom komt werk nou altijd weer alles verpesten, vrijwillige slavernij voor een paar duiten..quote:Op donderdag 23 december 2004 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daarom moest ik het ook hier posten.
Ja, hoewel het me bijna teveel werd.quote:
Ik hoef toch niet alles uit te leggen, Inso?quote:
Mjah, Knut is er ook alleen op de momenten dat het hem uitkomt.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:51 schreef NiNi het volgende:
Is knut weer delurkmod
aan het uithangen?
Lijkt me niet helemaal eerlijk dat Dirkh hier alle vragen en kritiek zit te verwerken.
Dat draag je de poen aan mij af om het wat eerlijker te maken.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom komt werk nou altijd weer alles verpesten, vrijwillige slavernij voor een paar duiten..
Het is niet eeheerluk!
Dan heb ik nog minder, dat is helemaal niet eerlijk, boenkel.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat draag je de poen aan mij af om het wat eerlijker te maken.
Dan heb ik meer. Het is heel simpel, ik heb geen werk en geen geld, jij beide. Dat is niet eerlijk. Als je nu het geld aan mjj geeft dan worden jouw dagen gevuld met productiviteit en ik heb toch tijd zat dus ik kan het geld gaan uitgeven.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heb ik nog minder, dat is helemaal niet eerlijk, boenkel.
Mental imagequote:Op donderdag 23 december 2004 23:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Do-it.
Je mist niks aan knut. DirkH is sowiezo beter hier in het topic. Terwijl knut de sociale vaardigheden van een baksteen heeft, staat DirkH de users op een normale manier te woord, en lijkt ie te begrijpen wat de users bezighoudt. Ook gaat ie op een positieve manier in op suggesties die door users worden gedaan, en is ie niet bang om zijn eigen mening ergens over te geven. Allemaal pluspunten dus voor DirkH, terwijl ik hem die up front nooit had gegeven!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:51 schreef NiNi het volgende:
Is knut weer delurkmod
aan het uithangen?
Lijkt me niet helemaal eerlijk dat Dirkh hier alle vragen en kritiek zit te verwerken.
Okay, je hebt gelijk, mail je me even je bankrekening.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik meer. Het is heel simpel, ik heb geen werk en geen geld, jij beide. Dat is niet eerlijk. Als je nu het geld aan mjj geeft dan worden jouw dagen gevuld met productiviteit en ik heb toch tijd zat dus ik kan het geld gaan uitgeven.
Simpele economie. Geef mij je geld, Jogy.
Ja?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
Do-it.
Je zal er geen spijt van krijgen. Ik bedoel, anders zit je toch alleen maar vermoeid thuis te Fok!-en na het werk en groeit en groeit je bankrekening maar...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, je hebt gelijk, mail je me even je bankrekening.
Uhm, oh niets... Ik bedoelde het alleen maar als stimulans voor Jogy. Maar als je er zin in heb mag je wel even gaan trampolinespringen hoor.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
engroeit en groeit je bankrekening maar...
Oprotten knowall, je begint me te irriteren, en ik heb nieteens PMS, kun je nagaan.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:57 schreef knowall het volgende:
Jaaa ik dacht het dus even niet he!
Tessje ga eerst maar even spelfouten uit posts van de SlowChatTopics editten en als je dat met succes afgerond hebt dan pas mag jij slotjes zetten!
Ik eis dan ook dat het slotje van mijn topic eraf wordt gehaald en vervolgens door Knut, Dirkh of (bij voorkeur, waarvoor mijn topic immers ook bedoeld was) Croupouque opnieuw wordt gezet!![]()
Hoi woordvoerdster van Tessje!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oprotten knowall, je begint me te irriteren, en ik heb nieteens PMS, kun je nagaan.
Ach, als ik toch eens ging opnoemen wat me allemaal irriteert.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oprotten knowall, je begint me te irriteren, en ik heb nieteens PMS, kun je nagaan.
Hoi irritant kutusertje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |