Je leest selectief. Ik zei dat je zinloos quote, en dat zie ik als meeloop gedrag. En als jij over dat ene woordje wil vallen, dan ga je je gang maar.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:52 schreef knowall het volgende:
[..]
Dan stemt jouw definitie van meelopen niet overeen met de gangbare definitie van meelopen.
Maar ga ik nog een antwoord krijgen? Het liefst van Tessje natuurlijk, maar dat verwacht ik eigenlijk al niet meer. Misschien kan jij haar uiterst vreemde modgedrag verklaren ?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Knowall en HTT-Thalan, doe eens niet zo meelopen. Als je feedback hebt, dan meld je dat maar. Maar zo achterlijk quoten zonder iets toe te voegen is sneu meeloop gedrag.
Ah, eindelijk weer een goed idee van de crew.quote:
Positieve kritiek Karboenkel, positieve kritiek.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee! Da's zonde, Boe verzorgt meestal ongeveer een derde van het anti-mod gezeik.
Mijn wedervraag is dan, als ik het zou beantwoorden, zou je er dan ook mee klaar zijn?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:01 schreef t-t het volgende:
[..]
Maar ga ik nog een antwoord krijgen? Het liefst van Tessje natuurlijk, maar dat verwacht ik eigenlijk al niet meer. Misschien kan jij haar uiterst vreemde modgedrag verklaren ?
Misschien moet je er dan even bijzetten welke vraag JIJ gesteld hebt.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:16 schreef knowall het volgende:
Maar mag ik dan wel vragen waarom zij een simpele vraag niet wil beantwoorden, of ben ik dan alweer offtopic/meeloperig?
Hoe quote je uit een gesloten Feedback-topic?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan even bijzetten welke vraag JIJ gesteld hebt.
Oh, dat was de vraag aan tessje?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoe quote je uit een gesloten Feedback-topic?
Gevonden:quote:Op donderdag 23 december 2004 15:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoe quote je uit een gesloten Feedback-topic?
quote:Tessje wat ga je met dit soort topics doen?
Moeilijkere topics? Als ze geen onderscheid kan of durft te maken, waarom is ze dan blauw.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat het modgedrag van Tessje wel meevalt. Ik kan best begrijpen dat ze niet meteen de moelijkere topics sluit.
Moeilijkere topics of moeilikere users moet je even als gelijk zien.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:32 schreef t-t het volgende:
[..]
Moeilijkere topics? Als ze geen onderscheid kan of durft te maken, waarom is ze dan blauw..
Puik plan knowall. Puik plan.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:41 schreef knowall het volgende:
Anders wachten we wel even tot Tessje weer klaar is met eten
stel dat boe hypothetisch voorlopig niet zou kunnen fok!en, welke aars zoek je dan uit?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:53 schreef knowall het volgende:
[..]
Tot over een paar uurtjes dan maar
Als ik de kans mocht krijgen alsnog, hypothetisch natuurlijk, om mijn blauwe kunnen te bewijzen, jaag jij je account dan door de passmailer? Dat gepijpzeik van jou heeft geen zin, daar ik geen mod ben geworden, en het ons allemaal duidelijk is dat ik me allerminst van allemaal inlik.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
stel dat boe hypothetisch voorlopig niet zou kunnen fok!en, welke aars zoek je dan uit?
zelfde geldt voor htt, waarbij ik nog wil zeggen dat hij volgens mij niet doorheeft dat hij als mod zinloos zou zijn geweest, aangezien er geen aarsen blauw zijn om in te kruipen.
wat ben ik in zulke tijden dol op kastanova.
blijkbaar ben je nog steeds niet over het feit heen dat je geen mod bent geworden. anders had je niet van die fijne, gezellige openhaardgrapjes gemaakt die gewoonweg nergens op slaan. ga gewoon weer posten ofzo en bereid je voor op de volgende stemronde ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als ik de kans mocht krijgen alsnog, hypothetisch natuurlijk, om mijn blauwe kunnen te bewijzen, jaag jij je account dan door de passmailer? Dat gepijpzeik van jou heeft geen zin, daar ik geen mod ben geworden, en het ons allemaal duidelijk is dat ik me allerminst van allemaal inlik.
Sorry dirkh, kon het niet over mijn kant laten gaan![]()
Wat denk je dat we aan het doen zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en bereid je voor op de volgende stemronde ofzo.
ehm.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:04 schreef t-t het volgende:
[..]
Wat denk je dat we aan het doen zijn..
She wish. Als de gedachte ooit al in mijn opkomt dat haar tieten op wat voor wijze dan ook aantrekkelijk zijn loop ik direct naar de psychiater.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zal het toch aan dr tieten liggen ofzo?
Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Insoquote:Op donderdag 23 december 2004 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm.
geobsedeerd doen?
ik heb je nog nooit zo vaak dezelfde vrouwennaam zien posten als nu..
zal het toch aan dr tieten liggen ofzo?
afschuiven?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:06 schreef t-t het volgende:
HTT-Thalan & Knowall kunnen prima voor zichzelf opkomen en hebben duidelijk een eigen mening. Dus als jij nou eens oppleurt met je aars-geblaat, dan zou dat best op prijs gesteld worden, Jerruh. Maar ja, afschuiven is natuurlijk gemakkelijker dan er daadwerkelijk inhoudelijk op ingaan.
Goede post.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso Inso
Godzijdank zijn deze "discussies" tijdloosquote:Op donderdag 23 december 2004 16:50 schreef Jerruh het volgende:
wat ben ik in zulke tijden dol op kastanova.
hmmmquote:Op donderdag 23 december 2004 17:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
afschuiven?
ik zie NERGENS ook maar enige gegronde opmerkingen over het mdoereren van tessje
Croupouque wordt toch niet gepest.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef Silmarwen het volgende:
Hoelang gaan jullie dit gemekker nou eigenlijk volhouden en gaan jullie nu elke nieuwe onzin mod wegpesten?
Dat maakt onzin er vast en zeker leuker op![]()
Croupouque zal ik niet wegpesten, dat lijkt me immers de juiste persoon op de juiste plek en hij heeft tenminste nog iets toe te voegen aan Fok.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef Silmarwen het volgende:
Hoelang gaan jullie dit gemekker nou eigenlijk volhouden en gaan jullie nu elke nieuwe onzin mod wegpesten?
Nee dat is nog erger. Die is er niet eens.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Croupouque wordt toch niet gepest.
Dan kun je er ook weinig last van hebbenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hmmm
zou het komen omdat ze nu al 2 dagen blauw is en nog niets heeft laten zien
Dat heeft ie van te voren aangegevenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dat is nog erger. Die is er niet eens.
ja idd, dit houdt onzin leuk!quote:Op donderdag 23 december 2004 18:47 schreef Silmarwen het volgende:
Dat maakt onzin er vast en zeker leuker op![]()
Volgens de reglementen moet de 4e keuze hem dan vervangen.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens de reglementen moet de 4e keuze hem dan vervangen.
Heb je zn sollicitatie überhaupt gelezen?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, haar tong en haar vingers gebruikt ze nu voor andere dingen.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:40 schreef t-t het volgende:
Heeft Tessje haar tong vingers verloren..
Maar goed dat de crew zich niet aan de regels houdt danquote:Op donderdag 23 december 2004 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens de reglementen moet de 4e keuze hem dan vervangen.
Een kutreeks idd.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:48 schreef ArmaniMania het volgende:
aaah kijk aan, een kneuze topic
Ja je zit inderdaad goed!quote:Op donderdag 23 december 2004 19:48 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik was bijna naar je zaak gekomen om een andere muis en toeterbord te halen! maar hij doet het al weer!quote:
Jij hebt Pridemeid geneukt hé ?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:48 schreef ArmaniMania het volgende:
I love it when you get all strict and stuff.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef jogy het volgende:
Oy, ga GDP eens gebruiken voor de slowchat, mensen.
Jij bent geen mod meer.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef jogy het volgende:
Oy, ga GDP eens gebruiken voor de slowchat, mensen.
Geen woorden maar daden, hierkomen en kop dicht!quote:Op donderdag 23 december 2004 19:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
I love it when you get all strict and stuff.
Neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |