quote:Op woensdag 22 december 2004 18:21 schreef Zwansen het volgende:
Cohen! Kom anders hier ff praten, deze gaat toch niet dicht...
Vast welquote:Op woensdag 22 december 2004 18:21 schreef Zwansen het volgende:
Cohen! Kom anders hier ff praten, deze gaat toch niet dicht...
Kindquote:Op woensdag 22 december 2004 18:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Que?
ow die oranje vent van gister, die niet kon als z'n leven er van af zou hangen?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind
jarig
woont
bij Furby en Vleermuis
ergo
ook hun kind
Op zijn leeftijd krijg je er niks meer voorquote:Op woensdag 22 december 2004 18:30 schreef Furby het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat doet me ineens denken ... HIER MET DIE KINDERBIJSLAG !!!!![]()
Hoi meid!quote:Op woensdag 22 december 2004 18:29 schreef Tessje het volgende:
Is dat die kerel van de slijterij?
Ge-hadquote:
quote:Consequent zijn is 1 van mijn hoofdpunten
Slotje!
Ik begin je steeds meer te mogen. Zullen we de hele crew eruit flikkeren en samen dit forum gaan runnen?quote:
Ja doe eens.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer te mogen. Zullen we de hele crew eruit flikkeren en samen dit forum gaan runnen?
Ik mocht Knowall meteen al. Het is een lieve kritische user met een scherpe blik.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer te mogen.
Ideale mod dusquote:Op woensdag 22 december 2004 18:47 schreef Günther het volgende:
[..]
Ik mocht Knowall meteen al. Het is een lieve kritische user met een scherpe blik.
en het iq van een koe
Heeft knowall ook al users en moderators gepijpt op meetings om zich in te likken dan?quote:
meetingsquote:Op woensdag 22 december 2004 18:49 schreef Günther het volgende:
[..]
Heeft knowall ook al users en moderators gepijpt op meetings om zich in te likken dan?
Je kunt er je agressie goed op botvieren stoepjong, dat wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:56 schreef stoepjong het volgende:
Whahah kinderen, báh wat heb je daar nu aan whahahah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |