Ah tof, je bent 1 van de weinige crewleden die liever een beetje gezeik krijgt over zijn uitspraken, dan dat je je geloofwaardigheid te grabbel gooit, ik verwachtte niet andersquote:Op woensdag 22 december 2004 23:59 schreef Dirkh het volgende:
Wat een kutvraag.
Je stelt twee vragen, wat ik er van vind en hoe hoog ik haar kansen inschat.
En tussendoor zeg je wat ik niet mag zeggen, dat negeer ik dan even. Want dat vind ik namelijk van wel.
Ik vind tessje niet een geweldige keuze, ik had wel een ander op die plaats willen zien. Dat is volgens mij duidelijk genoeg.
Hoe ik haar kansen in schat? Ik denk 30% op slagen. Ze zal er behorlijk voor moeten vechten. En ik denk niet dat iedereen dat kan. Moet dus nog blijken.
Nee, dit is gewoon een eerlijk verhaal Maanvis. Mijn mening is niets meer of minder waard.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef Maanvis het volgende:
Dit wordt geniaal.
Notabene jij moet toch weten hoe zoiets in zijn werk gaatquote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is HTT gebanned?
Als je tessje nou ook eens zo'n eerlijke kans geeftquote:Op donderdag 23 december 2004 00:03 schreef HansKazaNova het volgende:
De eerlijkheid gebiedt me dan ook te zeggen dat, ondanks mijn kritiek bij je aanstelling, je toch 100% meevalt als mod.
Wheeeeeee!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:05 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Notabene jij moet toch weten hoe zoiets in zijn werk gaat.
Gekwetst worden, huilen achter de schermen => ban ...in willekeurige volgorde...
Ik had een gevatte zure reactie van kasta verwacht. Hij postte daarentegen met een vleugje room, en daarmee wordt een geniale rel afgewend, maar stijgt hij in mijn achtingquote:Op donderdag 23 december 2004 00:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een eerlijk verhaal Maanvis. Mijn mening is niets meer of minder waard.
daar doen we het allemaal uiteindelijk om...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar stijgt hij in mijn achting
Oh, begrijp me niet verkeerd, het was niet dat ik Dirk niet vaardig genoeg achtte, ik was het simpelweg niet eens met de manier waarop hij mod werd.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef Maanvis het volgende:
Als je tessje nou ook eens zo'n eerlijke kans geeft
Dus haar afrekenen op haar acties als mod, geen principiële discussies hier gaan voeren.
Hij heeft er waarschijnlijk jarenlang iedere dag een kaarsje voor gebrand in de kerk. Jouw achting is voor iedereen enorm belangrijk namelijk.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:08 schreef Maanvis het volgende: maar stijgt hij in mijn achting
Het is zoals ik zeg, alleen lief verwoordquote:Op donderdag 23 december 2004 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
En doe eens niet zo walgelijk schijnheilig, Maanvis.!
Er zit niets anders op Dirk, we moeten rellen voordat wequote:Op donderdag 23 december 2004 00:12 schreef Dirkh het volgende:
Hij heeft er waarschijnlijk jarenlang iedere dag een kaarsje voor gebrand in de kerk. Jouw achting is voor iedereen enorm belangrijk namelijk.
Ik hoop uit de grond van mijn hart, dat ik ook zal stijgen in jouw achting. Dat is echt van levensbelang.
Kaarsje opsteekt.
Het regent mên! Dan rijden ze niet!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Maanvis, kun je ons niet allemaal een plezier doen ofzo?
www.9292ov.nl
is dat zo?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het regent mên! Dan rijden ze niet!
Ok, maar ik weet niet wat ik moet invullen. Waar woonde je nog maar?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Maanvis, kun je ons niet allemaal een plezier doen ofzo?
www.9292ov.nl
hoezo, wil je langskomen?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ok, maar ik weet niet wat ik moet invullen. Waar woonde je nog maar?
Dat was toch de bedoeling, Mên!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoezo, wil je langskomen?
e-mail maar even, Paarse_paashaas@fok.nl
Ik weiger om voor Maanvis een toneelstukje op te voeren.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:14 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Er zit niets anders op Dirk, we moeten rellen voordat weespect gaan krijgen van het plebs
.
Incompetente schaamzak.
Kom op, hoer en doe eens niet zo serieus!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weiger om voor Maanvis een toneelstukje op te voeren.
Het niveau van een 12 jarige die een afscheids-toneelstukje mag doen omdat ie naar de brugklas gaat, kan ik niet meer halen.
Dat Maanvis daar in is blijven hangen, is zijn goed recht en ik laat hem giechelend achter.
Huppel je ook?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weiger om voor Maanvis een toneelstukje op te voeren.
Het niveau van een 12 jarige die een afscheids-toneelstukje mag doen omdat ie naar de brugklas gaat, kan ik niet meer halen.
Dat Maanvis daar in is blijven hangen, is zijn goed recht en ik laat hem giechelend achter.
Nee, ik vlieg met mijn elfenvleugeltjes.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom op, hoer en doe eens niet zo serieus!
DIRKH HET IS TE LAAT VOOR DEZE INTRIGANTE MINDGAMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij jouw post niet serieus bedoelde, had je mijn reactie ook niet serieus opgevat.
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als jij jouw post niet serieus bedoelde, had je mijn reactie ook niet serieus opgevat.
Val in dat geval maar dood met je hekje.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
Als je normaal ook niet in #Onz zit, blijf dan nou ook weg
Ik vond die 'kuthomo' anders best een sympathieke knul.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
owja.. sorry Dirkh, ik weet dat t hier eig niet hoort maar;
[MEDEDELING]
Als je normaal ook niet in #Onz zit, blijf dan nou ook weg
[/MEDEDELING]
Dude, zelfs jij moet toch wel snappen dat dit misschien wel de minst logische plek is om zoiets te vragen.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:44 schreef Robertje het volgende:
Kan iemand mijn ban op de klaagbaak unlocken?
De ban is er om 15.24 uur op gezet. Je bent dus te vroeg. En daarbij, dat hoef je hier niet te melden. Het heeft niks met Onzin te maken. Je kan vanmiddag mailen als de ban nog niet is opgeheven.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:44 schreef Robertje het volgende:
Dank je welquote:Op donderdag 23 december 2004 09:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De ban is er om 15.24 uur op gezet. Je bent dus te vroeg. En daarbij, dat hoef je hier niet te melden. Het heeft niks met Onzin te maken. Je kan vanmiddag mailen als de ban nog niet is opgeheven.
En ik mag hopen dat de mailserver het begeeft!!
En die van mij dan ook graag even, als het niet teveel moeite isquote:Op donderdag 23 december 2004 09:44 schreef Robertje het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.
Je stelt twee vragen, wat ik er van vind en hoe hoog ik haar kansen inschat.
En tussendoor zeg je wat ik niet mag zeggen, dat negeer ik dan even. Want dat vind ik namelijk van wel.
Ik vind tessje niet een geweldige keuze, ik had wel een ander op die plaats willen zien. Dat is volgens mij duidelijk genoeg.
Hoe ik haar kansen in schat? Ik denk 30% op slagen. Ze zal er behorlijk voor moeten vechten. En ik denk niet dat iedereen dat kan. Moet dus nog blijken.
Je verwacht geen antwoord op je vraag hoop ik?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef t-t het volgende:
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen. Ook zit er een onverschillende regelmaat in haar aanwezigheid, als het te moeilijk is dan is ze opeens "eten". (! ). Wat is dit voor pathetisch schuw gedrag ?
Er kwam zo'n geweldige opmerking in me op toen ik bij het woord "eten" in je post aankwam, maar ik heb beloofd aan Yvon om me in te houdenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef t-t het volgende:
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen. Ook zit er een onverschillende regelmaat in haar aanwezigheid, als het te moeilijk is dan is ze opeens "eten". (! ). Wat is dit voor pathetisch schuw gedrag ?
Er is een verschil tussen meelopen en dezelfde mening delen hoor.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Knowall en HTT-Thalan, doe eens niet zo meelopen. Als je feedback hebt, dan meld je dat maar. Maar zo achterlijk quoten zonder iets toe te voegen is sneu meeloop gedrag.
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Knowall en HTT-Thalan, doe eens niet zo meelopen. Als je feedback hebt, dan meld je dat maar. Maar zo achterlijk quoten zonder iets toe te voegen is sneu meeloop gedrag.
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé, ik vind Onzin weer een beetje saai de laatste dagen. Als jullie er nu een modje uitgooien en weer verkiezingen uitschrijven...
Wat? De "nieuwe" krijgt de gemakkelijke klusjes. Dat is toch niet vreemd?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef t-t het volgende:
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen.
Nee! Da's zonde, Boe verzorgt meestal ongeveer een derde van het anti-mod gezeik. Dat geef je toch niet zomaar op!? Althans, ik zou het zonde vinden als dat deel van de crewtirades in Crew komen te staan. Vooral nu ik daar niet meer kan komen.quote:
Dan stemt jouw definitie van meelopen niet overeen met de gangbare definitie van meelopen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:50 schreef Dirkh het volgende:
Ah, ze zijn wakker. Jullie hebben vast een eigen mening, geloof ik meteen. Dat je die uit, moet je ook zelf weten. Maar als je zo zinloos gaat posten in feedback is dat gewoon meelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |