De ban is er om 15.24 uur op gezet. Je bent dus te vroeg. En daarbij, dat hoef je hier niet te melden. Het heeft niks met Onzin te maken. Je kan vanmiddag mailen als de ban nog niet is opgeheven.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:44 schreef Robertje het volgende:
Kan iemand mijn ban op de klaagbaak unlocken?
Dank je welquote:Op donderdag 23 december 2004 09:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De ban is er om 15.24 uur op gezet. Je bent dus te vroeg. En daarbij, dat hoef je hier niet te melden. Het heeft niks met Onzin te maken. Je kan vanmiddag mailen als de ban nog niet is opgeheven.
En ik mag hopen dat de mailserver het begeeft!!
En die van mij dan ook graag even, als het niet teveel moeite isquote:Op donderdag 23 december 2004 09:44 schreef Robertje het volgende:
Kan iemand mijn ban op de klaagbaak unlocken?
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.
Je stelt twee vragen, wat ik er van vind en hoe hoog ik haar kansen inschat.
En tussendoor zeg je wat ik niet mag zeggen, dat negeer ik dan even. Want dat vind ik namelijk van wel.
Ik vind tessje niet een geweldige keuze, ik had wel een ander op die plaats willen zien. Dat is volgens mij duidelijk genoeg.
Hoe ik haar kansen in schat? Ik denk 30% op slagen. Ze zal er behorlijk voor moeten vechten. En ik denk niet dat iedereen dat kan. Moet dus nog blijken.
Je verwacht geen antwoord op je vraag hoop ik?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef t-t het volgende:
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen. Ook zit er een onverschillende regelmaat in haar aanwezigheid, als het te moeilijk is dan is ze opeens "eten". (! ). Wat is dit voor pathetisch schuw gedrag ?
Er kwam zo'n geweldige opmerking in me op toen ik bij het woord "eten" in je post aankwam, maar ik heb beloofd aan Yvon om me in te houdenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef t-t het volgende:
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen. Ook zit er een onverschillende regelmaat in haar aanwezigheid, als het te moeilijk is dan is ze opeens "eten". (! ). Wat is dit voor pathetisch schuw gedrag ?
Er is een verschil tussen meelopen en dezelfde mening delen hoor.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Knowall en HTT-Thalan, doe eens niet zo meelopen. Als je feedback hebt, dan meld je dat maar. Maar zo achterlijk quoten zonder iets toe te voegen is sneu meeloop gedrag.
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Knowall en HTT-Thalan, doe eens niet zo meelopen. Als je feedback hebt, dan meld je dat maar. Maar zo achterlijk quoten zonder iets toe te voegen is sneu meeloop gedrag.
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé, ik vind Onzin weer een beetje saai de laatste dagen. Als jullie er nu een modje uitgooien en weer verkiezingen uitschrijven...
Wat? De "nieuwe" krijgt de gemakkelijke klusjes. Dat is toch niet vreemd?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef t-t het volgende:
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |