abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24153973
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:44 schreef Robertje het volgende:
Kan iemand mijn ban op de klaagbaak unlocken?
De ban is er om 15.24 uur op gezet. Je bent dus te vroeg. En daarbij, dat hoef je hier niet te melden. Het heeft niks met Onzin te maken. Je kan vanmiddag mailen als de ban nog niet is opgeheven.
En ik mag hopen dat de mailserver het begeeft!!
  donderdag 23 december 2004 @ 09:55:42 #137
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24154061
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:48 schreef Dirkh het volgende:

[..]

De ban is er om 15.24 uur op gezet. Je bent dus te vroeg. En daarbij, dat hoef je hier niet te melden. Het heeft niks met Onzin te maken. Je kan vanmiddag mailen als de ban nog niet is opgeheven.
En ik mag hopen dat de mailserver het begeeft!!
Dank je wel
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_24154384
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:44 schreef Robertje het volgende:
Kan iemand mijn ban op de klaagbaak unlocken?
En die van mij dan ook graag even, als het niet teveel moeite is
bla bla bla......
  donderdag 23 december 2004 @ 10:31:33 #139
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_24154528
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_24154626
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:59 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wat een kutvraag.
Je stelt twee vragen, wat ik er van vind en hoe hoog ik haar kansen inschat.
En tussendoor zeg je wat ik niet mag zeggen, dat negeer ik dan even. Want dat vind ik namelijk van wel.

Ik vind tessje niet een geweldige keuze, ik had wel een ander op die plaats willen zien. Dat is volgens mij duidelijk genoeg.

Hoe ik haar kansen in schat? Ik denk 30% op slagen. Ze zal er behorlijk voor moeten vechten. En ik denk niet dat iedereen dat kan. Moet dus nog blijken.
. de waarheid is okay. .

Groetjes,

Günther.
oh, you touch my tralala,
mm my ding ding dong.
pi_24158165
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen. Ook zit er een onverschillende regelmaat in haar aanwezigheid, als het te moeilijk is dan is ze opeens "eten". ( ! ). Wat is dit voor pathetisch schuw gedrag ?
pi_24158706
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef t-t het volgende:
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen. Ook zit er een onverschillende regelmaat in haar aanwezigheid, als het te moeilijk is dan is ze opeens "eten". ( ! ). Wat is dit voor pathetisch schuw gedrag ?
Je verwacht geen antwoord op je vraag hoop ik?
pi_24159050
quote:
Er kwam zo'n geweldige opmerking in me op toen ik bij het woord "eten" in je post aankwam, maar ik heb beloofd aan Yvon om me in te houden
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_24159104
Knowall en HTT-Thalan, doe eens niet zo meelopen. Als je feedback hebt, dan meld je dat maar. Maar zo achterlijk quoten zonder iets toe te voegen is sneu meeloop gedrag.
pi_24159241
Hé, ik vind Onzin weer een beetje saai de laatste dagen. Als jullie er nu een modje uitgooien en weer verkiezingen uitschrijven...
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24159255
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Knowall en HTT-Thalan, doe eens niet zo meelopen. Als je feedback hebt, dan meld je dat maar. Maar zo achterlijk quoten zonder iets toe te voegen is sneu meeloop gedrag.
Er is een verschil tussen meelopen en dezelfde mening delen hoor.
pi_24159256
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:38 schreef Dirkh het volgende:
Meelopen
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  Admin donderdag 23 december 2004 @ 14:48:28 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24159298
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé, ik vind Onzin weer een beetje saai de laatste dagen. Als jullie er nu een modje uitgooien en weer verkiezingen uitschrijven...

ja, en dan kiezen we boebiedoe
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24159303
quote:
Tessje is nogal selectief aan het modden volgens mij, topics van de verbaal begaafden ontwijkt ze en laat ze aan Dirkh over, terwijl de kwetsbare newbie's gelijk een slotje krijgen.
Wat? De "nieuwe" krijgt de gemakkelijke klusjes. Dat is toch niet vreemd?

Over de rest van het verhaal heb ik geen mening.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24159349
Ah, ze zijn wakker. Jullie hebben vast een eigen mening, geloof ik meteen. Dat je die uit, moet je ook zelf weten. Maar als je zo zinloos gaat posten in feedback is dat gewoon meelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')