quote:Op woensdag 22 december 2004 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Waarom gooide Silmarwen een slotje op het vorige FB-topic?
quote:<Knut> Because she can!
Diepgang? DIEPGANG?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Tessje het volgende:
Knowall, zorg eerst maar eens dat jouw eigen ouvre meer diepgang krijgt dan Yvonne's topics en dan praten we weer verder.
Kom op tessje, op IRC zei je dat je hem wel wou sluiten maar het niet deed omdat het je eerste dag wasquote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Tessje het volgende:
Knowall, zorg eerst maar eens dat jouw eigen ouvre meer diepgang krijgt dan Yvonne's topics en dan praten we weer verder.
Nou, dan vraag ik het welquote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Tessje het volgende:
Tessje schiet later ook gewoon elke "crimineel" neerquote:Op woensdag 22 december 2004 20:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Door alle argumenten en tegenwerpingen die jullie niet bevallen te verwijderen?
Ik verwijder de posts die niets te maken hebben met feedback. Er werd in die posts geen enkel argument of tegenwerping gegeven, die zijn namelijk gewoon blijven staan.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Dirkh, is dit de manier waarop jullie tess gaan opleiden tot mod? Door alle argumenten en tegenwerpingen die jullie niet bevallen te verwijderen?
Dit is '44 niet
Ik zie het al voor me: Tess opent een FB topic wat vervolgens voor altijd leeg blijft
Waarom moet je nou gelijk weer tekeer gaan tegen Dirk ?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Faq enzo...
Je hebt gelijk. Vooral de eerste 3 posts in dit topic zijn constructiefquote:Op woensdag 22 december 2004 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik verwijder de posts die niets te maken hebben met feedback. Er werd in die posts geen enkel argument of tegenwerping gegeven, die zijn namelijk gewoon blijven staan.
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Nou, dan vraag ik het wel![]()
Dus hup, antwoorden jij!!
quote:
Nee, ik heb het ook niet over construtieve reacties gehad. Ik heb het over reacties die niet in feedback thuis horen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vooral de eerste 3 posts in dit topic zijn constructief
Whehe, dan loop je zo door het rode licht, en dan hoor je achter je:quote:Op woensdag 22 december 2004 21:00 schreef t-t het volgende:
[..]
Tessje schiet later ook gewoon elke "crimineel" neer.
Hoor ik bij die boebiedoekliek?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]nee.....sinds wanneer heeft het boebiekliekje ook aantrekkingskracht op mensen die ik sympathiek vind
Bupatih, wat doe je me aan!
![]()
Whehe, dan post je zo op fok en lees je zo:quote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Whehe, dan loop je zo door het rode licht, en dan hoor je achter je:
Sta stil! Politie! Je bent in Overtreding!
"Ja? En?"
" Draai je om! "
*draait om*
"Pak aan crimineel!"
K'BENG
*valt bloedend neer*
"Dat zal je leren!"
Dat is wel een mooie manier om onzin even flink op te schonenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Whehe, dan loop je zo door het rode licht, en dan hoor je achter je:
Sta stil! Politie! Je bent in Overtreding!
"Ja? En?"
" Draai je om! "
*draait om*
"Pak aan crimineel!"
K'BENG
*valt bloedend neer*
"Dat zal je leren!"
Ik weet een veel mooiere manier, maar die heeft te maken met een dienstpistool en jouw keelgat, en zal ik derhalve niet uiteenzetten, want dat is banwaardig.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie manier om onzin even flink op te schonen
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:12 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik weet een veel mooiere manier, maar die heeft te maken met een dienstpistool en jouw keelgat, en zal ik derhalve niet uiteenzetten, want dat is banwaardig.
Het ziet er toch eerder uit als het principe van een stier met een rood lapje. De stier ziet een rood lapje, en gaat briesen - Zonder te kijken wie achter het lapje staat.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
Even voor de duidelijkheid, voor deze stemronde had onzin helemaal geen "opschonen" nodig.
Je moet niet zo uit de hoogte doen omdat je nu blauw bent. Je jaagt er mensen mee tegen je in het harnas/ kogelvrij vest.
Was jij trouwens niet zelf een kandidaat voor wat Tessje nu doet?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
Even voor de duidelijkheid, voor deze stemronde had onzin helemaal geen "opschonen" nodig.
Je moet niet zo uit de hoogte doen omdat je nu blauw bent. Je jaagt er mensen mee tegen je in het harnas/ kogelvrij vest.
Raar. Aangezien kroepoek bijna geen gezeik heeft gehad.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ziet er toch eerder uit als het principe van een stier met een rood lapje. De stier ziet een rood lapje, en gaat briesen - Zonder te kijken wie achter het lapje staat.
Stier, paard, tis allemaal vee, eenderhoe.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ziet er toch eerder uit als het principe van een stier met een rood lapje. De stier ziet een rood lapje, en gaat briesen - Zonder te kijken wie achter het lapje staat.
Sommigen hebben het bijna tot dagtaak verheven om Tessje dwars te zitten, lekker met z'n allen. Zo kinderachtig. Maar je reactie geeft me weer hoop dat je op zich niet tot die groep behoortquote:
Lapje? Lapje? Een circustent zul je bedoelen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Croupouque heb ik ook nog geen posts zien maken sinds hij verkleurd is.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Raar. Aangezien kroepoek bijna geen gezeik heeft gehad.
Nou ja. Ik heb al 3 dagen gespijbeld van school om zo Tessje te kunnen dwarszitten. Ook heb ik een reactie-generator gemaakt die om de 20 minuten at random negatief reageert op Tessje en heb ik om haar te jennen zitten poepen voor het politiebureau.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommigen hebben het bijna tot dagtaak verheven om Tessje dwars te zitten, lekker met z'n allen. Zo kinderachtig. Maar je reactie geeft me weer hoop dat je op zich niet tot die groep behoortgelukkig maar
![]()
(late reactie door vreselijk leuke reclames op tv bij de gouden loekie)
Misschien zou je jezelf eens kunnen inlezen. En Croupouque heeft altijd al veel respect van users gehad, en ik verwacht niet dat hij veel tegengas zal krijgen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Croupouque heb ik ook nog geen posts zien maken sinds hij verkleurd is.
Hey, give me a break, dit hoort allemaal nog bij de ontgroening. En die eindigt precies dáár waar ze op een mod-waardige manier mij omver weet te lullenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet zelf een kandidaat voor wat Tessje nu doet?
Opmerkelijk toch.
Wat een nobel streven van je HTTquote:Op woensdag 22 december 2004 21:20 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey, give me a break, dit hoort allemaal nog bij de ontgroening. En die eindigt precies dáár waar ze op een mod-waardige manier mij omver weet te lullen
Het zou natuurlijk wel een lollige actie zijn.quote:en dan doel ik niet op een ban, voor de lolbroeken onder ons![]()
Ja, gelukkig welquote:Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja. Ik heb al 3 dagen gespijbeld van school om zo Tessje te kunnen dwarszitten. Ook heb ik een reactie-generator gemaakt die om de 20 minuten at random negatief reageert op Tessje en heb ik om haar te jennen zitten poepen voor het politiebureau.
Maar voor de rest valt het gelukkig wel mee ja..
DIe is er alleen maar int weekendquote:Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Croupouque heb ik ook nog geen posts zien maken sinds hij verkleurd is.
Dan is de post 3 dagen te vroeg gepost.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:26 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
DIe is er alleen maar int weekend
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan is de post 3 dagen te vroeg gepost.
Waarom? Dat voegt toch helemaal niets toe aan het FB-Topic?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:38 schreef Bosbeetle het volgende:
mag ik vanaf hier croup en tessje ook succes wensen ?
oh nou dan wens ik jou succesquote:Op woensdag 22 december 2004 21:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Waarom? Dat voegt toch helemaal niets toe aan het FB-Topic?
Nou moe.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:53 schreef t-t het volgende:
Ah, de mensen met kritiek krijgen vanaf nu een ban Bupatih. Pas maar op..
Volgens mij krijgen mensen die het verschil tussen kritiek en doodsverwensingen niet weten een ban, een klein verschil.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:53 schreef t-t het volgende:
Ah, de mensen met kritiek krijgen vanaf nu een ban Bupatih. Pas maar op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |