Ja. Al weet ik dat het link is om zomaar JA te zeggen, maar je weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef NiNi het volgende:
Dirkepirkje? Feedback mag toch ook over modjes gaan?
Dus als ik mijn (constructieve) feedback geef over tessje's non-modkwaliteiten blijven die posts neem ik aan staan?
voor deze stemrondes waren de kleuterkes nog niet zo flauw bezig met spelen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
Even voor de duidelijkheid, voor deze stemronde had onzin helemaal geen "opschonen" nodig.
Je moet niet zo uit de hoogte doen omdat je nu blauw bent. Je jaagt er mensen mee tegen je in het harnas/ kogelvrij vest.
Voor deze stemrondes was alles nog pais en vree in onzin.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor deze stemrondes waren de kleuterkes nog niet zo flauw bezig met spelen..
zonder jou in ONZ was het ook wel pais en vree geweest in ONZ op dit momentquote:Op woensdag 22 december 2004 22:26 schreef t-t het volgende:
[..]
Voor deze stemrondes was alles nog pais en vree in onzin.
Pff, ben ik er de schuld van dat Tessje mod is geworden.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zonder jou in ONZ was het ook wel pais en vree geweest in ONZ op dit moment.
nee, je hebt de grenspoorten van je kont opegelaten zodat de anderen er in konden kruipenquote:Op woensdag 22 december 2004 22:29 schreef t-t het volgende:
[..]
Pff, ben ik er de schuld van dat Tessje mod is geworden..
Alsjeblieft..quote:Op woensdag 22 december 2004 22:36 schreef NiNi het volgende:
yvonne, ben je daar?
Mogen doodverwensingen op IRC wel?
Of word je daar ook voor geband tegenwoordig?
Ja, ik denk, ik zeg het vast voor jezelf zo moet bannen, he.
Lekt jouw hamster ook?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:45 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb net tegen m'n hamster gezegd dat ik dit topic gepijpzeik vond, mag dat wel?
Valt niet tegen op te dweilen.quote:
Die jongen staat straks voor een verassingquote:Laatste bezoek: 2 dagen, 13 uur, 30 minuten geleden
of je kan gewoon niet lezen?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:21 schreef Maanvis het volgende:
Danny is gestopt met fok????
Of jij kunt mijn intenties niet begrijpen.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
of je kan gewoon niet lezen?
Jezus Maanvis, lul niet zo stom.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of jij kunt mijn intenties niet begrijpen.
Ik zie nog nergens een med-je, maar alles wijst er op dat danny gestopt is met zijn fok.
Ik wil wel, als je je vraag ff stelt.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:26 schreef mrkanarie het volgende:
ik zou graag willen dat er iets wordt gedaan aan het feit dat ikbendebeste, wat ook al de aanleiding was van het starten van een topic: omg wtf ikbendebeste
Dirkh, ik vind dit wel wat voor jou
Zie jij hem nog posten? Is dat niet bron genoeg?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
geef me eens 1 betrouwbare en duidelijke bron dan?
Croupouque zie ik ook 2 dagen niet meer posten!!!!!111!Q!!!!!!!111!!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 23:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie jij hem nog posten? Is dat niet bron genoeg?
Je weet niet waarover je praat, paardse aarshaas!quote:Op woensdag 22 december 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Croupouque zie ik ook 2 dagen niet meer posten!!!!!111!Q!!!!!!!111!!!!
zal die dan ook gestopt zijn met Fok!?!?!!!!1111221111!!!![]()
D!!!!11!!!
Oh maar daar gaat het helemaal niet over. Ik bagger en ontken het ook niet, mijn topics houden het dan ook meestal niet lang uit en ik ben er al vaak voor gebanned.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Tessje het volgende:
Knowall, zorg eerst maar eens dat jouw eigen ouvre meer diepgang krijgt dan Yvonne's topics en dan praten we weer verder.
nouja, nou, als je even op die link klikt in mijn vorige post dan wordt daar uitgelegd dat die ikbendebeste vanmiddag heeft lopen spammen op Fok! met zijn berichtjes van " ik hou van pizzaquote:Op woensdag 22 december 2004 23:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil wel, als je je vraag ff stelt.
Je wil dat er iets gedaan wordt aan het feit ikbendebeste. eh....okay.
Ten eerste kan ik niemand bannen, alleen een aanvraag doen.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nouja, nou, als je even op die link klikt in mijn vorige post dan wordt daar uitgelegd dat die ikbendebeste vanmiddag heeft lopen spammen op Fok! met zijn berichtjes van " ik hou van pizza", dus misschien kun je hem bannen, zijn postcount halveren, oid...
beter, voor hoelang?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ten eerste kan ik niemand bannen, alleen een aanvraag doen.
Ten tweede, toen jij het topic opende was hij al een kleine twee uur gebanned.
Ten derde, wie houdt er niet van Pizza?
Maar goed, hij was al weg.
*check*quote:Op woensdag 22 december 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
geef me eens 1 betrouwbare en duidelijke bron dan?
Dat maakt geen reet uit en is helemaal niet belangrijk.quote:
Hé Dirk, wat vind jij eigenlijk van Tessje?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:46 schreef Dirkh het volgende:
Dat maakt geen reet uit en is helemaal niet belangrijk.
Als je daar vragen over hebt mag je wat mij betreft gewoon een FA mailen. Maar daar zal je hetzelfde antwoord krijgen: Het gaat je geen reet aan.
* paarse_paashaas duikt ff z'n IRC logs in!quote:Op woensdag 22 december 2004 23:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Hé Dirk, wat vind jij eigenlijk van Tessje?
Het "Eerst wachten hoe ze het doet, misschien gaat er wel een topmod schuil in die meid" mag je overigens achterwege laten.
Gewoon, hoe hoog schat jij haar kansen in en welke mod-kwaliteiten denk jij dat ze bezit?
Er was aangifte tegen hem gedaan en in afwachting van de rechtzaak wordt hij op non-actief gesteld...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is HTT gebanned?
hij deed niet lief tegen Tessjequote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is HTT gebanned?
Guilty until proven innocence?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:53 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Er was aangifte tegen hem gedaan en in afwachting van de rechtzaak wordt hij op non-actief gesteld...
forum@fok.nlquote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is HTT gebanned?
Staat daar een ban op?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hij deed niet lief tegen Tessje
Als je nou voortaan even in MED kijkt..quote:Op woensdag 22 december 2004 23:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nouja, nou, als je even op die link klikt in mijn vorige post dan wordt daar uitgelegd dat die ikbendebeste vanmiddag heeft lopen spammen op Fok! met zijn berichtjes van " ik hou van pizza", dus misschien kun je hem bannen, zijn postcount halveren, oid...
bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 22 december 2004 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou voortaan even in MED kijkt..
Wat een kutvraag.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Hé Dirk, wat vind jij eigenlijk van Tessje?
Het "Eerst wachten hoe ze het doet, misschien gaat er wel een topmod schuil in die meid" mag je overigens achterwege laten.
Gewoon, hoe hoog schat jij haar kansen in en welke mod-kwaliteiten denk jij dat ze bezit?
Jij weet bij wie je moet zijn als je daar antwoord wil op wil hebben.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom is HTT gebanned?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |