Volgens mij krijgen mensen die het verschil tussen kritiek en doodsverwensingen niet weten een ban, een klein verschil.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:53 schreef t-t het volgende:
Ah, de mensen met kritiek krijgen vanaf nu een ban Bupatih. Pas maar op..
Ja. Al weet ik dat het link is om zomaar JA te zeggen, maar je weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef NiNi het volgende:
Dirkepirkje? Feedback mag toch ook over modjes gaan?
Dus als ik mijn (constructieve) feedback geef over tessje's non-modkwaliteiten blijven die posts neem ik aan staan?
voor deze stemrondes waren de kleuterkes nog niet zo flauw bezig met spelen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
Even voor de duidelijkheid, voor deze stemronde had onzin helemaal geen "opschonen" nodig.
Je moet niet zo uit de hoogte doen omdat je nu blauw bent. Je jaagt er mensen mee tegen je in het harnas/ kogelvrij vest.
Voor deze stemrondes was alles nog pais en vree in onzin.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor deze stemrondes waren de kleuterkes nog niet zo flauw bezig met spelen..
zonder jou in ONZ was het ook wel pais en vree geweest in ONZ op dit momentquote:Op woensdag 22 december 2004 22:26 schreef t-t het volgende:
[..]
Voor deze stemrondes was alles nog pais en vree in onzin.
Pff, ben ik er de schuld van dat Tessje mod is geworden.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zonder jou in ONZ was het ook wel pais en vree geweest in ONZ op dit moment.
nee, je hebt de grenspoorten van je kont opegelaten zodat de anderen er in konden kruipenquote:Op woensdag 22 december 2004 22:29 schreef t-t het volgende:
[..]
Pff, ben ik er de schuld van dat Tessje mod is geworden..
Alsjeblieft..quote:Op woensdag 22 december 2004 22:36 schreef NiNi het volgende:
yvonne, ben je daar?
Mogen doodverwensingen op IRC wel?
Of word je daar ook voor geband tegenwoordig?
Ja, ik denk, ik zeg het vast voor jezelf zo moet bannen, he.
Lekt jouw hamster ook?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:45 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb net tegen m'n hamster gezegd dat ik dit topic gepijpzeik vond, mag dat wel?
Valt niet tegen op te dweilen.quote:
Die jongen staat straks voor een verassingquote:Laatste bezoek: 2 dagen, 13 uur, 30 minuten geleden
of je kan gewoon niet lezen?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:21 schreef Maanvis het volgende:
Danny is gestopt met fok????
Of jij kunt mijn intenties niet begrijpen.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
of je kan gewoon niet lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |