Wat een kneuze post niet kan losmaken bij de kneusjesquote:Op donderdag 23 december 2004 19:51 schreef t-t het volgende:
[..]
Jij hebt Pridemeid geneukt hé ?
Ja, je zit hier goed knul..
En jij, klein onderkruipsel, moet mijn vriendin niet zo laten schrikkenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:58 schreef jogy het volgende:
[..]
En jij, klein onderkruipsel, moet mijn vriendin niet zo laten schrikken.
Juist. In mijn sollicatiemail stond duidelijk dat ik in het weekend aanwezig zou zijn, en wat is het nu?quote:Op donderdag 23 december 2004 19:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je zn sollicitatie überhaupt gelezen?
Er wordt niet meer naar je geluisterd nu je bekend gemaakt hebt dat je stopt zo te zienquote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef jogy het volgende:
Oy, ga GDP eens gebruiken voor de slowchat, mensen.
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Juist. In mijn sollicatiemail stond duidelijk dat ik in het weekend aanwezig zou zijn, en wat is het nu?
Nou?
Dónderdag.
En dan ben ik er dus niet.
Alsof we dat daarvoor wel deden.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:03 schreef knowall het volgende:
[..]
Er wordt niet meer naar je geluisterd nu je bekend gemaakt hebt dat je stopt zo te zien
Ik kan natuurlijk ook wel ouderwets gaan doen en hier een slotje op zetten terwijl ik het opschoon en daarna weer open gooien.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:03 schreef knowall het volgende:
[..]
Er wordt niet meer naar je geluisterd nu je bekend gemaakt hebt dat je stopt zo te zien
Ach, hij is nog een beetje nieuw hier, laat hem tochquote:Op donderdag 23 december 2004 20:05 schreef t-t het volgende:
[..]
Alsof we dat daarvoor wel deden.,
,
!
Gelukkig geef je zelf het goede voorbeeld;quote:Op donderdag 23 december 2004 20:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook wel ouderwets gaan doen en hier een slotje op zetten terwijl ik het opschoon en daarna weer open gooien.
Maarja, ik ben toch al bijna exit dus doe ik lekker mee.
quote:
POEKIEEEE ! Je bent erquote:Op donderdag 23 december 2004 20:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Juist. In mijn sollicatiemail stond duidelijk dat ik in het weekend aanwezig zou zijn, en wat is het nu?
Nou?
Dónderdag.
Dat was feedback, aan mijn collega moderator, ofnie?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:07 schreef knowall het volgende:
[..]
Gelukkig geef je zelf het goede voorbeeld;
[..]![]()
![]()
Precies! Mensen moeten eens leren lezen!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou?
Dónderdag.
Ja he?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het past echt zó mooi bij mijn ogen.
En mijn gordijnen, niet te vergeten.
JE BOODSCHAP IS DUIDELIJK HOOR!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja he?
En stromen de aanbiddingsmailtjes al binnen trouwens? Dat vind ik nog het lastigst, al die stalkende vrouwen.
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja he?
En stromen de aanbiddingsmailtjes al binnen trouwens? Dat vind ik nog het lastigst, al die stalkende vrouwen.
Dat was Anos!!! ik postte dat niet! Ik was gewoon vergeten uit te loggen op haar pc!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JE BOODSCHAP IS DUIDELIJK HOOR!rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Moet je ook je spamfilter uit zetten joh!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mailbox voor de zekerheid checked.
![]()
Nou ja, ik probeer er gewoon geen aandacht aan te besteden. Als user had ik er al veel last van, maar nu ben ik op het ergste voorbereid.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja he?
Waarom, mijn waarde Maanvis? Waarom toch?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:10 schreef Maanvis het volgende:
Croup, je bent eng.
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je ook je spamfilter uit zetten joh!
Ik krijg dagelijks mailtjes van Karin@hotteenybitches.com, Lucy@filtyebonysluts.com en vele vele andere!
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef jogy het volgende:
Gelukkig heb je je prioriteiten goed op een rijtje, C. Die vrouwen willen enkel en alleen maar hete, uren durende knalsex met je, ze gaan niet voor een duurzame relatie waar je ook nog aandacht moet geven en verjaardagen moet onthouden ofzo, alleen maar nachten vol spetterende orgasmes en uitgeput naast je liggen voor een uurtje voordat ze weer weg gaan en jij je bed voor je alleen kan hebben..quote:Op donderdag 23 december 2004 20:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeer er gewoon geen aandacht aan te besteden. Als user had ik er al veel last van, maar nu ben ik op het ergste voorbereid.
Ik bedoel; ik heb wel iets anders aan mijn hoofd dan al die vrouwen een plezierige tijd te bezorgen.
Het ONZ-forum modereren bijvoorbeeld. Dat gaat natuurlijk voor.
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook wel ouderwets gaan doen en hier een slotje op zetten terwijl ik het opschoon en daarna weer open gooien.
Maarja, ik ben toch al bijna exit dus doe ik lekker mee.
quote:
Maanvis, je bent nog een grotere frust dan dat men mij vindt. Je zou me heel gelukkig maken als je zou ophouden jezelf als een grote lamlul te schetsen, ik acht je toch wél boven een knowall, maar het daalt gestaag.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:22 schreef Maanvis het volgende:
[..], 1 smiley teveel, je moet het nog leren!
1 smiley teveel volgens welke maatstaven dan Maanvisje?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:22 schreef Maanvis het volgende:
[..], 1 smiley teveel, je moet het nog leren!
,
,
,
,
,
!
Oke nu ga ik echt naar www.ns.nl dit kom ik nooit meer teboven!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
ik acht je toch wél boven een knowall
pleonasmes zijn okay!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:27 schreef ArmaniMania het volgende:
Nog meer kneuzen, maar dan in het blauw, gezellig..
Ik ben ZO trots op jequote:Op donderdag 23 december 2004 20:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Maanvis, je bent nog een grotere frust dan dat men mij vindt. Je zou me heel gelukkig maken als je zou ophouden jezelf als een grote lamlul te schetsen, ik acht je toch wél boven een knowall, maar het daalt gestaag.
zo, en dat zónder schelden
Het zal de éérste machinist die géén trauma overhoudt een versnipperd lijk op zijn voorruit. Bel je even welke je neemt? Dan bel ik dat je eraan komt, dan zetten ze de sneeuwschuiver er ook nog even op.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:27 schreef knowall het volgende:
[..]
Oke nu ga ik echt naar www.ns.nl dit kom ik nooit meer teboven!
Lees de titel van dit forum eens, en dan praten we verderquote:Op donderdag 23 december 2004 20:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Maanvis, je bent nog een grotere frust dan dat men mij vindt. Je zou me heel gelukkig maken als je zou ophouden jezelf als een grote lamlul te schetsen, ik acht je toch wél boven een knowall, maar het daalt gestaag.
zo, en dat zónder schelden
Ah, ons manische gedrocht is ook weer onder een rots vandaan gekropen hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 20:27 schreef ArmaniMania het volgende:
Nog meer kneuzen, maar dan in het blauw, gezellig..
Oh maar ik ga naar www.ns.nl om te kijken wanneer de eerste trein naar jouw huis rijdt hoor!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal de éérste machinist die géén trauma overhoudt een versnipperd lijk op zijn voorruit. Bel je even welke je neemt? Dan bel ik dat je eraan komt, dan zetten ze de sneeuwschuiver er ook nog even op.
Zoals vermeld in hoofdstuk 7 (kopje Smileys), in het boek "De filosofie der wiskunde"quote:Op donderdag 23 december 2004 20:27 schreef jogy het volgende:
[..]
1 smiley teveel volgens welke maatstaven dan Maanvisje?
[afbeelding],[afbeelding], [afbeelding],[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding] !
Je bent gewoon een sukkel Maanvis, maakt niet uit in welk subforum je post.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees de titel van dit forum eens, en dan praten we verder
Heb je daar het ISBN nummer van?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoals vermeld in hoofdstuk 7 (kopje Smileys), in het boek "De filosofie der wiskunde"
Zeur dan nietquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sukkel Maanvis, maakt niet uit in welk subforum je post.
leer spellen, dislectquote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef jogy het volgende:
quote:
Het is toch een kutreeks, dus zeik niet. Verzuurde-nog-niet-eens-ex-crew huillie!quote:
Dag lieverdquote:Op donderdag 23 december 2004 20:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, ons manische gedrocht is ook weer onder een rots vandaan gekropen hoor.
Wannabe-Jankzakquote:Op donderdag 23 december 2004 20:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is toch een kutreeks, dus zeik niet. Verzuurde-nog-niet-eens-ex-crew huillie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |