Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-caf?Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 46] bijna bijna...
[Slowchat deeltje 45] BC is cute
[Slowchat deeltje 44] 12+
[Slowchat deeltje 43]
[Slowchat deeltje 42] Vuurwerk vuurwerk!
[Slowchat deeltje 41] De grote verhuizing!
[Slowchat deeltje 40] Lekker eten!
[Slowchat deeltje 39] Lunch! Eetsmakelijk iedereen!
[Slowchat deeltje 38] Broodje Bal!
[Slowchat deeltje 37] Onderweg naar kerst
[Slowchat deeltje 36] Kom ook naar de meet
[Slowchat deeltje 35] Da's andere koffie!
[Slowchat deeltje 34] komt dat zien, komt dat zien :D
[Slowchat deeltje 33] BlueCurl, devzero, godlike02, marty26
[Slowchat deeltje 32] Troel! Renesite! Jump! Sherman! QG!
[Slowchat deeltje 31]
[Slowchat deeltje 30] powered by nerds
[Slowchat deeltje 29] Renesite is liev O+
[Slowchat deeltje 28] Koekie d'r bij?
[Slowchat deeltje 27] Bom en aanslagvrije zone
[Slowchat deeltje 26]
[Slowchat deeltje 25]
[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 22]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
Mjah, word een stuk minder vaak gekookt daar.quote:
Lekkere foute discoquote:btw, toffe avatar
dag bluecurlquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:59 schreef BlueCurl het volgende:ben ik weer
![]()
mijn naamtopic is volmag ik er nog 1
?
Als jij nou een aantal badpak fotoos maakt, dan zorg ik voor een naam topic in Babes & Hunks: FOK! de celebsquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:59 schreef BlueCurl het volgende:
mijn naamtopic is volmag ik er nog 1
?
banzaiquote:wij deden shaolin soccer vandaag
Alles voor een naamtopicquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:11 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb nog wel een foto van mij in badpak
DIe is wel leuk, misschien verbouw ik er ooit nog eens wat aanquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:19 schreef Jump het volgende:
hier nog ene paar dev, telkens in msn en fok formaat
das erg makkelijk altijd tenzij je er ff geen zin in hebquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:24 schreef SHERMAN het volgende:
bc is een vrouw dus zij krijgt zowiezo aandacht
die nerds hier zijn gewoon geen vrouwelijke schoonheid gewentquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
das erg makkelijk altijd tenzij je er ff geen zin in hebach het went ook wel
ta lang met alleen jongens in de klas gezeten
uhm nou hebbie ff een treinkaartje van 300+ pleuro. dan gaan we wel ff naar die achtertuinquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
De volgende meet wordt in jullie tuin gehouden![]()
geen enkele nerd is dat vertrouw mij maar... tenzij ze al een tijdje hebben gehangen met mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
die nerds hier zijn gewoon geen vrouwelijke schoonheid gewent![]()
Dan nemen we toch de autoquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm nou hebbie ff een treinkaartje van 300+ pleuro. dan gaan we wel ff naar die achtertuin
(is in Zwitserland)
Truste BCquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen enkele nerd is dat vertrouw mij maar... tenzij ze al een tijdje hebben gehangen met mij
maaruh ik gaat douchen en slaapjes doennog beetje plakkerig van shaolin socceren! oftewel het voetballenw at we met de training hebben gedaan vandaag als afsluiting
en kung foeiers kunnen best een balletje trappen
sweet dreams!
quote:
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)
whehehequote:Op dinsdag 21 december 2004 22:11 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb nog wel een foto van mij in badpak
je had geen tijd voor FOKquote:Op woensdag 22 december 2004 09:25 schreef SHERMAN het volgende:
en terug
een email in het engels typen
een weekje te laat slechts, daar ga je toch niet moeilijk over doenquote:Op woensdag 22 december 2004 07:21 schreef Troel het volgende:
Ik ben ook wakker...
Mijn vader kwam mijn kamer binnenstormen om te vertellen dat er in de gereedschapskist een mooi stanleymes zat waarmee we de vloerbedekking konden weghalen
Mjah, je wendt er aan. Gewoon direct in het Engels doen en niet eerst Nederlands en dan vertalen; je loopt dan kans dat je de meest kromme Engelse zinnen voortbrengt.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:25 schreef SHERMAN het volgende:
en terug
een email in het engels typen
De kikker Godlikequote:Op dinsdag 21 december 2004 23:39 schreef Godlike02 het volgende:
post op krik postje
I spiek inglies verie welquote:Op woensdag 22 december 2004 10:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah, je wendt er aan. Gewoon direct in het Engels doen en niet eerst Nederlands en dan vertalen; je loopt dan kans dat je de meest kromme Engelse zinnen voortbrengt.
I speak reasonable Englishquote:
Ik maak ze zelf ook dagelijkquote:Op woensdag 22 december 2004 10:35 schreef devzero het volgende:
[..]
I speak reasonable English
Maar er zijn zat voorbeelden te bekenken waar je hele rare constructies krijgt als je alles letterlijk gaat vertalen
en daar moet je je zeook niet letterlijk vertalen hequote:Op woensdag 22 december 2004 10:38 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf ook dagelijk
alleen dan van engels naar nederlands, daar krijg je hele rare zinnen van
Vond je de photoshop van jou als kikker niet leuk dan? Ik heb maar in het midden gelaten of de prinses je ook kust, want ik had geen inspriratie meerquote:
Waar is die?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Vond je de photoshop van jou als kikker niet leuk dan? Ik heb maar in het midden gelaten of de prinses je ook kust, want ik had geen inspriratie meer
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef mschol het volgende:
Morgen heb ik vrij van stage maar nu wil m'n school dat ik naar hun toe kom voor een activiteitendag
en vrijdag vrij
De kikker en de prinsesquote:Op woensdag 22 december 2004 11:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is die?
Niet gezien
Hebben!!!!!!!!!![]()
Ik vind hem geil!quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vind hem geil!
Maar je mag niet ongevraagd userpics posten![]()
* Godlike02 zoekt mailadres van Yvonne![]()
Ik was vergeten dat ik invoeren had gedrukt, editte het bericht en drukte nogmaals op invoeren. Kan ik het helpen dat fok zo traag isquote:Op woensdag 22 december 2004 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
Ja post anders twee keer
http://www.freefilebox.com/ims/pic.php?u=32DXnzS&i=893quote:Op woensdag 22 december 2004 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
Maar je mag niet ongevraagd userpics posten![]()
idd .... uitermate relaxedquote:Op woensdag 22 december 2004 11:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Wimmel! Ook eens je bed uitgeroldfijn he, vakantie
Ik heb nog iets van 200 vakantie-uren over (tsja wij rekenen met urenquote:Op woensdag 22 december 2004 12:05 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
idd .... uitermate relaxed
Toch wel lekker dat m'n baas besloot dat ik m'n overuren maar eens op moest maken, dadelijk in Januarie ook weer anderhalve week vrij
Ik heb ook geen mailtje gehad, maar kon me gewoon opnieuw inschrijven. Kan dat niet meer dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:10 schreef wimmel_1 het volgende:
Dammn ... devzero.....
Ik zie net dat freefilebox ook weer "alive" is, Ik dacht dat we wel een mailtje oid zouden krijgen als gebruikers van het eerste uur......
ziekjes?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:32 schreef BlueCurl het volgende:hallo! ga denk zo naar huis en me nest in
Das gezeikquote:Op woensdag 22 december 2004 12:36 schreef Jump het volgende:
damn, telkens windows boot stelt die in bij de muis eigenschappen dat ie maar 1 regel maar verschuiven bij het scrollen. zit ik me telkens dood te scrollen om topic te doorlezen
"quote:Op woensdag 22 december 2004 12:36 schreef Jump het volgende:
damn, telkens windows boot stelt die in bij de muis eigenschappen dat ie maar 1 regel maar verschuiven bij het scrollen. zit ik me telkens dood te scrollen om topic te doorlezen
ja, dan neemt die instelling juist, maar na reboot weer wegquote:Op woensdag 22 december 2004 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Das gezeik
Pakt het wel op als je de properties anders in steld?
telkens veranderen is ook niet tofquote:Op woensdag 22 december 2004 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
"
moet je het weer ff veranderen!
Even de regkeys controleren.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:43 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, dan neemt die instelling juist, maar na reboot weer weg
[..]
telkens veranderen is ook niet tof![]()
Sorry ik heb een hele goeie PCquote:Op woensdag 22 december 2004 12:51 schreef cygnusx het volgende:
help, kan iemand ff snel het mp3tje van de tokkies op ftp zetten aleen dan met de extensie .dke ofzo, een ongeldige extensie, want ik moet m ff draaien op school, en mp3 is hier verboden
hij is te downloaden op www.tokkies.nl dus het is legaal
slotjequote:Op woensdag 22 december 2004 12:46 schreef Godlike02 het volgende:
Reactie op hoge plek van Fok voor leskrant
Rofl!!
Geen mp3, maar wel een link naar het tokkie-spelquote:Op woensdag 22 december 2004 12:51 schreef cygnusx het volgende:
help, kan iemand ff snel het mp3tje van de tokkies op ftp zetten aleen dan met de extensie .dke ofzo, een ongeldige extensie, want ik moet m ff draaien op school, en mp3 is hier verboden
Dus dat was je laatste bericht vandaagquote:Op woensdag 22 december 2004 13:43 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben bezig met mijn post 5 berichten op 1 dag
ik tel mijn posts niet meerquote:Op woensdag 22 december 2004 13:43 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben bezig met mijn post 5 berichten op 1 dag
ja, maar jouw pad verwijst naar een logitech muis en die heb ik nietquote:Op woensdag 22 december 2004 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er niet aansteller
en reg key al nagekeken?
Wat heb je dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 13:49 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, maar jouw pad verwijst naar een logitech muis en die heb ik niet
is dat zoquote:Op woensdag 22 december 2004 13:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus dat was je laatste bericht vandaag
synaptics is idd baggerquote:Op woensdag 22 december 2004 13:52 schreef Jump het volgende:
microsoft optical notebook mouse, geen drivers voor nodig. en touchpas is van synaptics. en daar vind ik geen instellingen van terug over het scrollen
de mouse pads op laptops zijn kut. gebruik hem nooit maar ik doe altijd mijn trui erover laten glijden waardoor mijn muis ineend ergens anders doet staanquote:Op woensdag 22 december 2004 13:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
En het pad zal vast niet veel verschillen
Minder aantrekkenquote:Op woensdag 22 december 2004 13:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
de mouse pads op laptops zijn kut. gebruik hem nooit maar ik doe altijd mijn trui erover laten glijden waardoor mijn muis ineend ergens anders doet staan
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:51 schreef cygnusx het volgende:
Fok is nu in een maand 49 keer down gegaanquote:Op woensdag 22 december 2004 14:32 schreef mschol het volgende:
waar slaat de TT op??
bijna 50 -> jubileum?
bijna kerst/nieuwjaar??
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen mp3, maar wel een link naar het tokkie-spel![]()
ow zooo dat ik daar niet op ben gekomenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok is nu in een maand 49 keer down gegaan
Bijna 50![]()
dude, ik ben gewoon aardig voor cygnus. Een mp3 heb ik niet, daarom geef ik hem iets anders "nuttigs"quote:
MP3 is zo 1995quote:Op woensdag 22 december 2004 14:41 schreef devzero het volgende:
[..]
dude, ik ben gewoon aardig voor cygnus. Een mp3 heb ik niet, daarom geef ik hem iets anders "nuttigs"
Hoi Saban. Heb je het nog steeds niet door dat het hoofdletter P isquote:Op woensdag 22 december 2004 14:46 schreef saban het volgende:
Heya mensen .. hoe is het ?
devzero leuk avatar :p
WMAquote:Op woensdag 22 december 2004 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]we weten allemaal dat je het niet kan verdragen dat wma niet de standaard is geworden
Haha sorry .. ben eigelijk te lui om mn shift in te houdenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi Saban. Heb je het nog steeds niet door dat het hoofdletter P is
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi Saban. Heb je het nog steeds niet door dat het hoofdletter P is
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
WMA![]()
* Godlike02 heeft stiekem MP3 player
Gebruik dan de 9quote:Op woensdag 22 december 2004 14:54 schreef saban het volgende:
[..]
Haha sorry .. ben eigelijk te lui om mn shift in te houden
Ik heb kerstborrelquote:Op woensdag 22 december 2004 16:14 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben ook niet de vrolijkste vandaag hoormaar heb al de hele dag koppijn en ben beetje draaierig als ik aant lopen ben. zolang ik op me kont zit is het prima...
maar gaan mensen vanaaf nog wat leuks doen? ik niet ga denk niet naar kung fuzal niet echt goed gaan denk ik!
lucky bitch....quote:Op woensdag 22 december 2004 15:44 schreef BlueCurl het volgende:
w00t stagevergoeding strookje gister gehad dus over paar dagen ben ik weer wat rijker
Wat een afzetters, ik verdiende 500p/mquote:Op woensdag 22 december 2004 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
lucky bitch....
mijn stage plek moet ~1400 euro dokken voor mij aan mon3aan maar ik krijg geen ene cent te zien
500 is niet slecht. Op mijn "stage" kreeg ik 5000 franse franc p/mquote:Op woensdag 22 december 2004 16:39 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Wat een afzetters, ik verdiende 500p/m![]()
Dus je bent niet hierquote:Op woensdag 22 december 2004 17:09 schreef SHERMAN het volgende:
Hoi
Ik ben ervanavond musical op school
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:38 schreef cygnusx het volgende:
Steek renesite een hart onder de riem (hoe je dat ook schrijft)
hierbij:![]()
Och..quote:Op woensdag 22 december 2004 17:39 schreef cygnusx het volgende:
mijn school zit er voor dit jaar b.t.w. al weer op
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval kom ik vanavond ook niet hier
Okquote:Op woensdag 22 december 2004 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omgekeerde omrekening...
110 euro ofzo..
nope ben er inderdaad nietquote:
Dickens???quote:Op woensdag 22 december 2004 17:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
nope ben er inderdaad niet
"Aangenaam, Charles Dickens is de naam."
wie weet hem?
Ik heb ooit (de engelse versie van) hard times van hem proberen te lezen; ik kwam er niet doorquote:Op woensdag 22 december 2004 17:55 schreef SHERMAN het volgende:
"Aangenaam, Charles Dickens is de naam."
wie weet hem?
Voldoende geld om te kartenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:44 schreef BlueCurl het volgende:
w00t stagevergoeding strookje gister gehad dus over paar dagen ben ik weer wat rijker
Paardeslager he!!quote:Op woensdag 22 december 2004 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, die slager in Haarlem vlak bij het station!
quote:Op woensdag 22 december 2004 18:14 schreef SHERMAN het volgende:
wish me luck, ik ga naar school
jullie horen vanavond van mij
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
OkIs dat wat je gaat verdienen bij je supermarkt baantje?
Dus je kunt niet onder X inloggen als root? Heel verstandigquote:Op woensdag 22 december 2004 20:26 schreef Qwea het volgende:
Oke, linux debian is bij deze kut. Iemand enig idee hoe ik daar onder root inlog? Niet met het gewone inlog scherm, want dan zegt ie dat root daar niet mag inloggen.Maar waar wel.En een switch naar de root terminal gaat ook niet zoals het moet gaan
Troel had februari of maart voorgesteld. Maar wimmel en ik hebben volgende week vrij en ik was wat aan het peilen; hoewel ik er eigenlijk niets van verwacht.quote:
uhm tjah na mijns tage heb ik geen inkomen meer behalve dat gare scheitbeetje van een studifinancieringquote:
Nee kijk. Ik heb linux debian op VMware ge-installed. Nu wil ik iets onder root doen. Dus ik start debian, en dan geeft ie het gewone log in scherm. Niet een soort van dos scherm, maar een echt login scherm. Waar je dus NIET met root kan inloggen.Want hij geeft aan dat dat niet kan in dat scherm. Als ik inlog met Qwea, en ik ga naar de root terminal, geef mn root password op, dan zou ik onder root moeten zitten, maar dat zit ik dus niet.Dus op de één of andere vage manier logt ie niet in met root.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus je kunt niet onder X inloggen als root? Heel verstandigKun je switchen naar de "console" (met alt-shift-f1) en daar inloggen als root?
Of ben je het root password kwijt? Starten met een (emergency) linux bootflop, je root partitie mounten en met vi in /etc/passwd (of als ie bestaat /etc/shadow, ik ken debian niet) het versleutelde root passwd weg halen.
Ik kan nietquote:Op woensdag 22 december 2004 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Troel had februari of maart voorgesteld. Maar wimmel en ik hebben volgende week vrij en ik was wat aan het peilen; hoewel ik er eigenlijk niets van verwacht.
Beetje dankbaar he!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm tjah na mijns tage heb ik geen inkomen meer behalve dat gare scheitbeetje van een studifinanciering
32 december is idd heel belangrijkquote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef BlueCurl het volgende:
ik kan wel de week voor en na oud en niuew d8 ik behalve 31 en 32 december en kerst dan... uhuh
waarom kan jij niet?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan niet
dus dat is geen excuus!
neh zo arm ben ik nou ook weer niet ben student ik schraa het wel bij elkaar al 4 jaar ervaring daarmeequote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beetje dankbaar he!
Wij betalen dat wel!
Tussen kerst en oud en nieuw?quote:
ben je geen echte nerd. die hebben het nooit drukquote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tussen kerst en oud en nieuw?
Druk zat
Biet echt geschikte periode
dat was ook al mis met de vorige datum
Eerste avond sinds vorige week dat ik rstig thuis zitquote:Op woensdag 22 december 2004 21:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben je geen echte nerd. die hebben het nooit druk
tot begin februari kan ik niet. Nu 2 weken "vakantie" en daarna 3 weken examensquote:Op woensdag 22 december 2004 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bijna
De plek weten we al
Den helder word het!
Binnen een week schiet niet op!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik denk het
meeste mensen kunnen dus niet tijdens de feestdage
Tijdens examens heb je toch juist minder lesquote:Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef Jump het volgende:
[..]
tot begin februari kan ik niet. Nu 2 weken "vakantie" en daarna 3 weken examens
de meeste mensen leren tijdens en voor hun examensquote:Op woensdag 22 december 2004 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tijdens examens heb je toch juist minder les![]()
oh!!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
de meeste mensen leren tijdens en voor hun examens
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb het ook lange tijd niet gekent maar nu welquote:Op woensdag 22 december 2004 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
oh!!
Leg is uit??
Dat ken ik niet![]()
Laat ons maar weer in de steekquote:Op woensdag 22 december 2004 21:26 schreef Jump het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ja, ik behoor tot die "meeste mensen"
Geen fouten van su ? Als je na su het commando id geeft dan staat daar geen euid=0(root) oid?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:07 schreef Qwea het volgende:
Als ik inlog met Qwea, en ik ga naar de root terminal, geef mn root password op, dan zou ik onder root moeten zitten, maar dat zit ik dus niet.
Maar jij kan nooitquote:Op woensdag 22 december 2004 21:08 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan niet
dus dat is geen excuus!
Ja die week bedoelde ikquote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef BlueCurl het volgende:
ik kan wel de week voor en na oud en niuew d8 ik behalve 31 en 32 december en kerst dan... uhuh
den helder? kan het niet nog verder weg ofzo? doe dan op 1 van de waddeneilanden ofzoquote:Op woensdag 22 december 2004 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bijna
De plek weten we al
Den helder word het!
Heb je wel gelijk in, maar er is nooit 1 rustige periode voor iedereen of er komt iets tussen. De 1ste meet in Hengelo was ook maaaanden van te voren aangekondigd, er waren iets van 6 mensen die zeker zouden komen en toch ging die niet door.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
Binnen een week schiet niet op!
Kan je beter ff mee wachten tot het wat rustiger is
Den Helder is echt niets te beleven, tenzij je van zeemannen houdt. Eilanden zijn een stuk leuker romantischerquote:Op woensdag 22 december 2004 21:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
den helder? kan het niet nog verder weg ofzo? doe dan op 1 van de waddeneilanden ofzo![]()
ow ja???quote:Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Je moet ook niet omhoog kijken tijdens het pijpenquote:Op woensdag 22 december 2004 21:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb nooit genoeg drank op om langer dan tien minuten tegenm je hoofd aan te kijken![]()
pff jongens...quote:Op woensdag 22 december 2004 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet ook niet omhoog kijken tijdens het pijpen![]()
ja, best wel aso hoorquote:Op woensdag 22 december 2004 22:00 schreef Jump het volgende:
we durven nogal hé
edit: op reactie van sherman
Ach ja, ik zal zorgen dat ik de komende dagen meer ga posten...quote:Op woensdag 22 december 2004 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach het topic is al meer dan een dag oud en nog niet vol
ik ben morgne thuis, dus zal wel vol zitten danquote:Op woensdag 22 december 2004 22:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal zorgen dat ik de komende dagen meer ga posten...
* SHERMAN denkt even na....morgen KAN ik echt vrijwel niet posten
daar moeten we dan maar gelijk wat aan doen..quote:Op woensdag 22 december 2004 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach het topic is al meer dan een dag oud en nog niet vol
yeah right net als vandaag??quote:Op woensdag 22 december 2004 22:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal zorgen dat ik de komende dagen meer ga posten...
* SHERMAN denkt even na....morgen KAN ik echt vrijwel niet posten
morgen ook thuis, maar huis moet versierd wordenquote:Op woensdag 22 december 2004 22:35 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ben morgne thuis, dus zal wel vol zitten dan
ik spring zo in de auto richting lille, en ik kan dus gewoon niet achter de pcquote:
Have funquote:Op donderdag 23 december 2004 07:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik spring zo in de auto richting lille, en ik kan dus gewoon niet achter de pc
a ha, suc6quote:Op donderdag 23 december 2004 07:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik spring zo in de auto richting lille, en ik kan dus gewoon niet achter de pc
Heb je mijn mail nog ontvangen (gmail doet moeilijk bij mij). Maar als het goed is heb je vandaag postquote:Op donderdag 23 december 2004 08:03 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!
Hoe kan gmail het moeilijk doen?quote:Op donderdag 23 december 2004 08:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je mijn mail nog ontvangen (gmail doet moeilijk bij mij). Maar als het goed is heb je vandaag post![]()
Een aantal mailtjes die ik gister had verstuurd met gmail waren niet aangekomen (sommige een aantal uur later) en ook een paar (test) mailtjes naar mijn gmail account zijn niet aangekomen.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe kan gmail het moeilijk doen?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:35 schreef dolle_hond het volgende:Dagcijfers van Maandag 20 December 2004 (00:00 - 23:59)
14. devzero 81
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:30 schreef dolle_hond het volgende:Dagcijfers van Dinsdag 21 December 2004 (00:00 - 23:59)
16. devzero 65
quote:Op donderdag 23 december 2004 08:22 schreef dolle_hond het volgende:Dagcijfers van Woensdag 22 December 2004 (00:00 - 23:59)
35. devzero 64
je gaat hard achteruit!quote:Op donderdag 23 december 2004 10:22 schreef devzero het volgende:
Het lijkt net of ik niets gedaan heb deze week, terwijl ik maandag toch redelijk druk bezig was
[..]
[..]
[..]
Ik was druk bezig met werkquote:Op donderdag 23 december 2004 11:27 schreef mschol het volgende:
jah je was druk bezig op fok... ik denk dat je je eens meer op je werk/school moet richten
whehehequote:Op donderdag 23 december 2004 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was druk bezig met werk
Denk dat ik me meer op Fok moet richten
Leer eerst maar eens richten zodat je niet de heletijd op je schoenen loopt te spetteren.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
Denk dat ik me meer op Fok moet richten
Vergeleken met hoeveel ik een jaar geleden poste nietquote:
Nopequote:Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen fouten van su ? Als je na su het commando id geeft dan staat daar geen euid=0(root) oid?
Mn schoenen zijn waterdicht hoor!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens richten zodat je niet de heletijd op je schoenen loopt te spetteren.
Followup-To: Het Grote Unix-Guru's helpen Unix-Newbies [deel 4]quote:
Ik ga morgenavond pas cadeaus kopen. Geen zin om me te haastenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:06 schreef mschol het volgende:
middag iedereen ga nu echt kerstspullen pakken..
thnxquote:Op donderdag 23 december 2004 13:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Followup-To: Het Grote Unix-Guru's helpen Unix-Newbies [deel 4]
Misschien dat daar meer debian kennis rond loopt
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:29 schreef devzero het volgende:
ivm kerst hebben ze vandaag (en morgen) de kantine alvast maar dicht gedaan. Zit ik hier een beetje triest met mijn boterhammetjes en thermosmok met melk te lunchen achter mijn computer
Dat werkt niet bij mijquote:Op donderdag 23 december 2004 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Ik druk elke keer op INvoeren
Dik gezeik
quote:Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
Voor vandaag gaat je homepage voor mij opquote:Op donderdag 23 december 2004 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Dik gezeik
ik doelde meer op spullen om het huiis te versieren, kadootjes moet ik ook nog doen, maar ik wacht op me stufie.. met 8 euro kom je niet ver... voor 5 ouderen en 2 kinderenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond pas cadeaus kopen. Geen zin om me te haasten
snap niet wat er nou zo moeilijk aan is...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:35 schreef Jump het volgende:
heb ook al veel op het verkeerde knopje gedrukt hoor
Gewoonte. Reageer=meest rechtste, Edit=1na rechtse knopje. Sinds gisteren heb ik mijn fotoboek als homepage gezet en dus is het 1na rechtste knopje reageer geworden.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
snap niet wat er nou zo moeilijk aan is...
heb er echt nog nooit problemen mee gehad...
ik had er ook al eentje klaarstaanquote:
een paar keer op reageer ipv edit drukken zal wel helpenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:06 schreef mschol het volgende:
gauw zorgen dattie vol is
Oh, ik dacht dat je je daar niet mee bezig hieldquote:Op donderdag 23 december 2004 14:06 schreef Jump het volgende:
[..]
ik had er ook al eentje klaarstaan
i knowquote:Op donderdag 23 december 2004 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
een paar keer op reageer ipv edit drukken zal wel helpen
dat kan wel helpen jaquote:Op donderdag 23 december 2004 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
een paar keer op reageer ipv edit drukken zal wel helpen
she doesnt deserve a name topic...quote:Op donderdag 23 december 2004 14:10 schreef Jump het volgende:
[Slowchat deeltje 47] BC is nog steeds cute
heb ik staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |