Geen mp3, maar wel een link naar het tokkie-spelquote:Op woensdag 22 december 2004 12:51 schreef cygnusx het volgende:
help, kan iemand ff snel het mp3tje van de tokkies op ftp zetten aleen dan met de extensie .dke ofzo, een ongeldige extensie, want ik moet m ff draaien op school, en mp3 is hier verboden
hij is te downloaden op www.tokkies.nl dus het is legaal
Dus dat was je laatste bericht vandaagquote:Op woensdag 22 december 2004 13:43 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben bezig met mijn post 5 berichten op 1 dag
ik tel mijn posts niet meerquote:Op woensdag 22 december 2004 13:43 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben bezig met mijn post 5 berichten op 1 dag
ja, maar jouw pad verwijst naar een logitech muis en die heb ik nietquote:Op woensdag 22 december 2004 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er niet aansteller
en reg key al nagekeken?
Wat heb je dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 13:49 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, maar jouw pad verwijst naar een logitech muis en die heb ik niet
is dat zoquote:Op woensdag 22 december 2004 13:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus dat was je laatste bericht vandaag
synaptics is idd baggerquote:Op woensdag 22 december 2004 13:52 schreef Jump het volgende:
microsoft optical notebook mouse, geen drivers voor nodig. en touchpas is van synaptics. en daar vind ik geen instellingen van terug over het scrollen
de mouse pads op laptops zijn kut. gebruik hem nooit maar ik doe altijd mijn trui erover laten glijden waardoor mijn muis ineend ergens anders doet staanquote:Op woensdag 22 december 2004 13:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat heb je dan?
En het pad zal vast niet veel verschillen
Minder aantrekkenquote:Op woensdag 22 december 2004 13:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
de mouse pads op laptops zijn kut. gebruik hem nooit maar ik doe altijd mijn trui erover laten glijden waardoor mijn muis ineend ergens anders doet staan
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:51 schreef cygnusx het volgende:
help, kan iemand ff snel het mp3tje van de tokkies op ftp zetten aleen dan met de extensie .dke ofzo, een ongeldige extensie, want ik moet m ff draaien op school, en mp3 is hier verboden
hij is te downloaden op www.tokkies.nl dus het is legaal
Fok is nu in een maand 49 keer down gegaanquote:Op woensdag 22 december 2004 14:32 schreef mschol het volgende:
waar slaat de TT op??
bijna 50 -> jubileum?
bijna kerst/nieuwjaar??
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen mp3, maar wel een link naar het tokkie-spel![]()
ow zooo dat ik daar niet op ben gekomenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok is nu in een maand 49 keer down gegaan
Bijna 50![]()
dude, ik ben gewoon aardig voor cygnus. Een mp3 heb ik niet, daarom geef ik hem iets anders "nuttigs"quote:
MP3 is zo 1995quote:Op woensdag 22 december 2004 14:41 schreef devzero het volgende:
[..]
dude, ik ben gewoon aardig voor cygnus. Een mp3 heb ik niet, daarom geef ik hem iets anders "nuttigs"
Hoi Saban. Heb je het nog steeds niet door dat het hoofdletter P isquote:Op woensdag 22 december 2004 14:46 schreef saban het volgende:
Heya mensen .. hoe is het ?
devzero leuk avatar :p
WMAquote:Op woensdag 22 december 2004 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]we weten allemaal dat je het niet kan verdragen dat wma niet de standaard is geworden
Haha sorry .. ben eigelijk te lui om mn shift in te houdenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi Saban. Heb je het nog steeds niet door dat het hoofdletter P is
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi Saban. Heb je het nog steeds niet door dat het hoofdletter P is
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
WMA![]()
* Godlike02 heeft stiekem MP3 player
Gebruik dan de 9quote:Op woensdag 22 december 2004 14:54 schreef saban het volgende:
[..]
Haha sorry .. ben eigelijk te lui om mn shift in te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |