http://www.freefilebox.com/ims/pic.php?u=32DXnzS&i=893quote:Op woensdag 22 december 2004 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
Maar je mag niet ongevraagd userpics posten![]()
idd .... uitermate relaxedquote:Op woensdag 22 december 2004 11:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Wimmel! Ook eens je bed uitgeroldfijn he, vakantie
Ik heb nog iets van 200 vakantie-uren over (tsja wij rekenen met urenquote:Op woensdag 22 december 2004 12:05 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
idd .... uitermate relaxed
Toch wel lekker dat m'n baas besloot dat ik m'n overuren maar eens op moest maken, dadelijk in Januarie ook weer anderhalve week vrij
Ik heb ook geen mailtje gehad, maar kon me gewoon opnieuw inschrijven. Kan dat niet meer dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:10 schreef wimmel_1 het volgende:
Dammn ... devzero.....
Ik zie net dat freefilebox ook weer "alive" is, Ik dacht dat we wel een mailtje oid zouden krijgen als gebruikers van het eerste uur......
ziekjes?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:32 schreef BlueCurl het volgende:hallo! ga denk zo naar huis en me nest in
Das gezeikquote:Op woensdag 22 december 2004 12:36 schreef Jump het volgende:
damn, telkens windows boot stelt die in bij de muis eigenschappen dat ie maar 1 regel maar verschuiven bij het scrollen. zit ik me telkens dood te scrollen om topic te doorlezen
"quote:Op woensdag 22 december 2004 12:36 schreef Jump het volgende:
damn, telkens windows boot stelt die in bij de muis eigenschappen dat ie maar 1 regel maar verschuiven bij het scrollen. zit ik me telkens dood te scrollen om topic te doorlezen
ja, dan neemt die instelling juist, maar na reboot weer wegquote:Op woensdag 22 december 2004 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Das gezeik
Pakt het wel op als je de properties anders in steld?
telkens veranderen is ook niet tofquote:Op woensdag 22 december 2004 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
"
moet je het weer ff veranderen!
Even de regkeys controleren.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:43 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, dan neemt die instelling juist, maar na reboot weer weg
[..]
telkens veranderen is ook niet tof![]()
Sorry ik heb een hele goeie PCquote:Op woensdag 22 december 2004 12:51 schreef cygnusx het volgende:
help, kan iemand ff snel het mp3tje van de tokkies op ftp zetten aleen dan met de extensie .dke ofzo, een ongeldige extensie, want ik moet m ff draaien op school, en mp3 is hier verboden
hij is te downloaden op www.tokkies.nl dus het is legaal
slotjequote:Op woensdag 22 december 2004 12:46 schreef Godlike02 het volgende:
Reactie op hoge plek van Fok voor leskrant
Rofl!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |