je had geen tijd voor FOKquote:Op woensdag 22 december 2004 09:25 schreef SHERMAN het volgende:
en terug
een email in het engels typen
een weekje te laat slechts, daar ga je toch niet moeilijk over doenquote:Op woensdag 22 december 2004 07:21 schreef Troel het volgende:
Ik ben ook wakker...
Mijn vader kwam mijn kamer binnenstormen om te vertellen dat er in de gereedschapskist een mooi stanleymes zat waarmee we de vloerbedekking konden weghalen
Mjah, je wendt er aan. Gewoon direct in het Engels doen en niet eerst Nederlands en dan vertalen; je loopt dan kans dat je de meest kromme Engelse zinnen voortbrengt.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:25 schreef SHERMAN het volgende:
en terug
een email in het engels typen
De kikker Godlikequote:Op dinsdag 21 december 2004 23:39 schreef Godlike02 het volgende:
post op krik postje
I spiek inglies verie welquote:Op woensdag 22 december 2004 10:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah, je wendt er aan. Gewoon direct in het Engels doen en niet eerst Nederlands en dan vertalen; je loopt dan kans dat je de meest kromme Engelse zinnen voortbrengt.
I speak reasonable Englishquote:
Ik maak ze zelf ook dagelijkquote:Op woensdag 22 december 2004 10:35 schreef devzero het volgende:
[..]
I speak reasonable English
Maar er zijn zat voorbeelden te bekenken waar je hele rare constructies krijgt als je alles letterlijk gaat vertalen
en daar moet je je zeook niet letterlijk vertalen hequote:Op woensdag 22 december 2004 10:38 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf ook dagelijk
alleen dan van engels naar nederlands, daar krijg je hele rare zinnen van
Vond je de photoshop van jou als kikker niet leuk dan? Ik heb maar in het midden gelaten of de prinses je ook kust, want ik had geen inspriratie meerquote:
Waar is die?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Vond je de photoshop van jou als kikker niet leuk dan? Ik heb maar in het midden gelaten of de prinses je ook kust, want ik had geen inspriratie meer
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef mschol het volgende:
Morgen heb ik vrij van stage maar nu wil m'n school dat ik naar hun toe kom voor een activiteitendag
en vrijdag vrij
De kikker en de prinsesquote:Op woensdag 22 december 2004 11:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is die?
Niet gezien
Hebben!!!!!!!!!![]()
Ik vind hem geil!quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vind hem geil!
Maar je mag niet ongevraagd userpics posten![]()
* Godlike02 zoekt mailadres van Yvonne![]()
Ik was vergeten dat ik invoeren had gedrukt, editte het bericht en drukte nogmaals op invoeren. Kan ik het helpen dat fok zo traag isquote:Op woensdag 22 december 2004 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
Ja post anders twee keer
http://www.freefilebox.com/ims/pic.php?u=32DXnzS&i=893quote:Op woensdag 22 december 2004 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
Maar je mag niet ongevraagd userpics posten![]()
idd .... uitermate relaxedquote:Op woensdag 22 december 2004 11:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Wimmel! Ook eens je bed uitgeroldfijn he, vakantie
Ik heb nog iets van 200 vakantie-uren over (tsja wij rekenen met urenquote:Op woensdag 22 december 2004 12:05 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
idd .... uitermate relaxed
Toch wel lekker dat m'n baas besloot dat ik m'n overuren maar eens op moest maken, dadelijk in Januarie ook weer anderhalve week vrij
Ik heb ook geen mailtje gehad, maar kon me gewoon opnieuw inschrijven. Kan dat niet meer dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:10 schreef wimmel_1 het volgende:
Dammn ... devzero.....
Ik zie net dat freefilebox ook weer "alive" is, Ik dacht dat we wel een mailtje oid zouden krijgen als gebruikers van het eerste uur......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |