quote:Op donderdag 23 december 2004 13:29 schreef devzero het volgende:
ivm kerst hebben ze vandaag (en morgen) de kantine alvast maar dicht gedaan. Zit ik hier een beetje triest met mijn boterhammetjes en thermosmok met melk te lunchen achter mijn computer
Dat werkt niet bij mijquote:Op donderdag 23 december 2004 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Ik druk elke keer op INvoeren
Dik gezeik
quote:Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
Voor vandaag gaat je homepage voor mij opquote:Op donderdag 23 december 2004 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Dik gezeik
ik doelde meer op spullen om het huiis te versieren, kadootjes moet ik ook nog doen, maar ik wacht op me stufie.. met 8 euro kom je niet ver... voor 5 ouderen en 2 kinderenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond pas cadeaus kopen. Geen zin om me te haasten
snap niet wat er nou zo moeilijk aan is...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:35 schreef Jump het volgende:
heb ook al veel op het verkeerde knopje gedrukt hoor
Gewoonte. Reageer=meest rechtste, Edit=1na rechtse knopje. Sinds gisteren heb ik mijn fotoboek als homepage gezet en dus is het 1na rechtste knopje reageer geworden.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
snap niet wat er nou zo moeilijk aan is...
heb er echt nog nooit problemen mee gehad...
ik had er ook al eentje klaarstaanquote:
een paar keer op reageer ipv edit drukken zal wel helpenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:06 schreef mschol het volgende:
gauw zorgen dattie vol is
Oh, ik dacht dat je je daar niet mee bezig hieldquote:Op donderdag 23 december 2004 14:06 schreef Jump het volgende:
[..]
ik had er ook al eentje klaarstaan
i knowquote:Op donderdag 23 december 2004 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
een paar keer op reageer ipv edit drukken zal wel helpen
dat kan wel helpen jaquote:Op donderdag 23 december 2004 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
een paar keer op reageer ipv edit drukken zal wel helpen
she doesnt deserve a name topic...quote:Op donderdag 23 december 2004 14:10 schreef Jump het volgende:
[Slowchat deeltje 47] BC is nog steeds cute
heb ik staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |