Uitgerekend JIJ kent ''Who's down with O.P.P.'' niet?quote:Op maandag 13 december 2004 17:47 schreef RichardQuest het volgende:
Waar slaat TT op?
Nu wordt het te moeilijk.quote:Op maandag 13 december 2004 17:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dude, dit is ziek. Heb jij je topic al klaarstaan bij pagina 5 (25 / page) ?
Het topic was zelfs al open voordat de vorige vol was.quote:Op maandag 13 december 2004 17:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heb jij je topic al klaarstaan bij pagina 5 (25 / page) ?
Zegt me niks. Welk vooroordeel heb jij nou weer over mijquote:Op maandag 13 december 2004 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uitgerekend JIJ kent ''Who's down with O.P.P.'' niet?
ooit was Sidekick ook zo, hij lijkt genezen te zijn.quote:
Ik zal 's kijken of ik eMule aan de praat krijg.quote:Op maandag 13 december 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
RQ, ed2k://Muntz-Sieg_Haider.wmv
Lachen.
Dat je zwart bent.quote:Op maandag 13 december 2004 17:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zegt me niks. Welk vooroordeel heb jij nou weer over mij
quote:Op maandag 13 december 2004 17:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het topic was zelfs al open voordat de vorige vol was.
Ticketoffice heeft ze niet meer, dus ik ben nu vrije ondernemer.quote:Op maandag 13 december 2004 17:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben weer te netjes, dit is fraude!![]()
Het is van Naughty by Nature, en werd toevallig door ''Yahoo!Launch!Video!'' achter Metallica geplakt. (Ik kende het daarvoor al,quote:Op maandag 13 december 2004 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En dan....moet ik weten wat ''Who's down with O.P.P.' is
Ooooh Peee Pee. Yeah, you know me!quote:Op maandag 13 december 2004 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is van Naughty by Nature, en werd toevallig door ''Yahoo!Launch!Video!'' achter Metallica geplakt. (Ik kende het daarvoor al,.)
And nothing else matters.quote:Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ooooh Peee Pee. Yeah, you know me!
En wat heeft dat met mijn vel te maken?quote:Op maandag 13 december 2004 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is van Naughty by Nature, en werd toevallig door ''Yahoo!Launch!Video!'' achter Metallica geplakt. (Ik kende het daarvoor al,.)
Zal wel op coke lijken en goedkoper zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Verontreinigde cocaïne in omloop
Is er nog een reden om dat spul met atropine te versnijden?
Ik had er eergisteren ook over met een vriend, waarom mensen de moeite nemen om dat erin te gooien...Maar goed, als je het legaliseert heb je dit probleem niet meer.quote:Op maandag 13 december 2004 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Verontreinigde cocaïne in omloop
Is er nog een reden om dat spul met atropine te versnijden?
Jij bent zwart, dus je kunt niet anti-Hip-Hop zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 18:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En wat heeft dat met mijn vel te maken?
Lijkt me sterk....als je dingen goed maalt lijkt alles wat wit is er op.quote:Op maandag 13 december 2004 18:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal wel op coke lijken en goedkoper zijn.
Dat ben ik ook niet. Verder was mijn vergelijking dat, als je anti-hiphop bent maakt je geen hiphopliedjes.quote:Op maandag 13 december 2004 18:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent zwart, dus je kunt niet anti-Hip-Hop zijn.
Ja, maar bij een deal moet dat niet gelijk blijken...quote:Op maandag 13 december 2004 18:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lijkt me sterk....als je dingen goed maalt lijkt alles wat wit is er op.
Hoe heet dat spel?quote:
Heb je wel goede versie?quote:Op maandag 13 december 2004 18:15 schreef RichardQuest het volgende:
eMule doet gek, jammer, aaah...
Bolsjewist.quote:Op maandag 13 december 2004 18:14 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een bolletje nodig.
quote:Een stuk Sachertorte, en snel.
Anders vergas ik iedereen.
Moet ik nog downloaden kopen.quote:Op maandag 13 december 2004 18:18 schreef RichardQuest het volgende:
Half-Life 2 heb ik ook, best leuk.
Staat op suprnova. Moet je meteen de bug-fixes downloaden, die bugs zijn kankergezwellenquote:Op maandag 13 december 2004 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet ik nog downloaden kopen.
Duurt altijd lang aan het begin en je moet natuurlijk wel connecten met server.quote:Op maandag 13 december 2004 18:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
0.44d, maar hij begint nooit met downloaden.
quote:Op maandag 13 december 2004 18:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Staat op suprnova. Moet je meteen de bug-fixes downloaden, die bugs zijn kankergezwellen
Is verbondenquote:Op maandag 13 december 2004 18:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Duurt altijd lang aan het begin en je moet natuurlijk wel connecten met server.
Wellicht, ik gebruik altijd DC++....quote:Op maandag 13 december 2004 18:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Misschien heb je een zuigende provider die het blokkeert?![]()
Ik razorback 2quote:Op maandag 13 december 2004 18:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is verbonden.
[..]
Wellicht, ik gebruik altijd DC++....
En Saddam in hongerstaking. Dadelijk gaat die dood!!!!quote:Op maandag 13 december 2004 18:53 schreef RichardQuest het volgende:
Het is nu een jaar geleden dat Saddam gepakt is.. Nu genieten de Irakezen van vrijheid
![]()
.
Ik heb liever dat 'ie gewoon z'n straf uit gaat zitten...quote:Op maandag 13 december 2004 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En Saddam in hongerstaking. Dadelijk gaat die dood!!!!![]()
![]()
Verkiezingen in januari a.s. Wat is daar slecht aan?quote:Op maandag 13 december 2004 18:55 schreef Monidique het volgende:
En er is licht, mooi.
Ja, ik denk dat de Irakezen verschrikkelijk blij zijn met de nieuw verworven vrijheden.
Wat mij betreft mag hij zich verkiesbaar als presidentskandidaat stellenquote:Op maandag 13 december 2004 18:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb liever dat 'ie gewoon z'n straf uit gaat zitten...
Dat er sowieso een pro-amerikaan komt te zitten, denk je nou echt dat de Amerikanen toe gaan kijken als er een of andere religieus persoon komt te zitten. Als je echte vrije verkiezingen krijgt, dan komt er een religeuze leider, sji'iet, soenniet of koerdisch. Daardoor zal de andere groep zich verongelijkt voelen en is geest weer uit de fles. Democratie a la Amerika is daar ongewenst.quote:Op maandag 13 december 2004 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verkiezingen in januari a.s. Wat is daar slecht aan?
Zou benieuwd zijn hoeveel stemmen hij dan zou gaat krijgenquote:Op maandag 13 december 2004 18:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij zich verkiesbaar als presidentskandidaat stellen
Kortom... geen vrije verkiezingen....quote:Op maandag 13 december 2004 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
Dat er sowieso een pro-amerikaan komt te zitten, denk je nou echt dat de Amerikanen toe gaan kijken als er een of andere religieus persoon komt te zitten. Als je echte vrije verkiezingen krijgt, dan komt er een religeuze leider, sji'iet, soenniet of koerdisch. Daardoor zal de andere groep zich verongelijkt voelen en is geest weer uit de fles. Democratie a la Amerika is daar ongewenst.
Dat is nu juist het probleem, er zijn daar zo'n 3 groeperingen die elkaar het licht niet gunnen. Saddam hield dat met zijn regime nog "bij elkaar". Irak kan het beste ontbonden worden. Democratie a la de VS zou een te hoge standaard zijn voor Irak, dat bedoel je?quote:Op maandag 13 december 2004 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat er sowieso een pro-amerikaan komt te zitten, denk je nou echt dat de Amerikanen toe gaan kijken als er een of andere religieus persoon komt te zitten. Als je echte vrije verkiezingen krijgt, dan komt er een religeuze leider, sji'iet, soenniet of koerdisch. Daardoor zal de andere groep zich verongelijkt voelen en is geest weer uit de fles. Democratie a la Amerika is daar ongewenst.
Déze verkiezingen, of verkiezingen an sich? Fantastisch, hoor, verkiezingen, maar als minder dan dan 1% van het volk is geregistreerd, er hoogstens een paar uur elekriciteit per dag is, je een halve dag in de rij moet staan om wat gas te verkrijgen en terroristen, rebellen en bezetters je op elk willekeurig moment kunnen doden, is het ophemelen van de verkiezingen, die met een zekere waarschijnlijkheid niet goed gaan verlopen, tamelijk onzinnig en een belediging van de realiteit.quote:Op maandag 13 december 2004 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verkiezingen in januari a.s. Wat is daar slecht aan?
quote:Op maandag 13 december 2004 19:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kortom... geen vrije verkiezingen....
Wat Irak voor de Amerikanen is , is de Oekraine voor de Russen.
Het spel wordt door vrijmetselaars gespeeld
Dus? Wat stel je voor?quote:Op maandag 13 december 2004 19:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Déze verkiezingen, of verkiezingen an sich? Fantastisch, hoor, verkiezingen, maar als minder dan dan 1% van het volk is geregistreerd, er hoogstens een paar uur elekriciteit per dag is, je een halve dag in de rij moet staan om wat gas te verkrijgen en terroristen, rebellen en bezetters je op elk willekeurig moment kunnen doden, is het ophemelen van de verkiezingen, die met een zekere waarschijnlijkheid niet goed gaan verlopen, tamelijk onzinnig en een belediging van de realiteit.
Als Bush, nadat hij over zijn ego is gestruikeld, nadenkt over hoe Sadam in zijn eigen voordeel weggezet kan worden in Irak, dan zou 'm dat een hoop geld besparen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zou benieuwd zijn hoeveel stemmen hij dan zou gaat krijgen.
Was je aan het "losen"?quote:Op maandag 13 december 2004 19:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..].
Ik ben eergisteren 2x door de poltie weggejaagd, bij Van Abbe. "Doe dat maar in de Bakkerij of zo". WTF
.
Ik stel niets voor of niet niets, ik stel alleen dat verkiezingen nog geen Paradijs zullen maken.quote:
Ik stel voor dat Irak niet was binnengevallen. Nu zou ik zeggen dat het land opgedeeld wordt en dat ze zelf maar zien per gebied wat ze willen.quote:
Hohr Ich dah Bilderberg?quote:Op maandag 13 december 2004 19:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kortom... geen vrije verkiezingen....
Wat Irak voor de Amerikanen is , is de Oekraine voor de Russen.
Het spel wordt door vrijmetselaars gespeeld
Kortom, als je maar wat te mekkeren hebt op Bush? Dacht je dat het gepikt werd als er geen verkiezingen kwamen?quote:Op maandag 13 december 2004 19:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik stel niets voor of niet niets, ik stel alleen dat verkiezingen nog geen Paradijs zullen maken.
Ik was helemaal niemand kwaad aan het doen. Op stratumseind zie je constant mensen knokken, dat ze zich daar mee bezig houden of zo.quote:
Maar wat deed je dan?quote:Op maandag 13 december 2004 19:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik was helemaal niemand kwaad aan het doen. Op stratumseind zie je constant mensen knokken, dat ze zich daar mee bezig houden of zo..
Irak valt vanuit zichzelf al uit elkaar..... Als de Amerikanen vertrekken dat heeft Iran een leuke pion erbij in het pokerspel.... Daarop zit ik nog steeds te wachten... . - It's inevitable -quote:Op maandag 13 december 2004 19:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat is nu juist het probleem, er zijn daar zo'n 3 groeperingen die elkaar het licht niet gunnen. Saddam hield dat met zijn regime nog "bij elkaar". Irak kan het beste ontbonden worden. Democratie a la de VS zou een te hoge standaard zijn voor Irak, dat bedoel je?
De oorlog had helemaal niet gevoerd moeten worden, dus eigenlijk is alles wat Bush nu doet fout, ook het opdelen van het land zou in principe fout zijn. Er zijn alleen maar slechte en minder slechtere keuzes.quote:Op maandag 13 december 2004 19:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kortom, als je maar wat te mekkeren hebt op Bush? Dacht je dat het gepikt werd als er geen verkiezingen kwamen?
Zeg even dimmen, he halve Pakistaanse surilappie.quote:Op maandag 13 december 2004 17:43 schreef RichardQuest het volgende:
De enige die in dit topic over kanker praten zijn Johan en aaahikwordgek, Duitser.
Om die reden vrees ik dat de VS nog lang om hun diensten zal worden gevraagd. Trekken ze zich toch terug, dan kost het een hoop geld en wapentransporten om Irak stabiel te houden/maken. Iets dat o.a. Iran niet zal zinnen. Een machtsvacuum zal er weer ontstaan en dan slaat vast een keer de vlam in de pan. Tja...quote:Op maandag 13 december 2004 19:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Irak valt vanuit zichzelf al uit elkaar..... Als de Amerikanen vertrekken dat heeft Iran een leuke pion erbij in het pokerspel.... Daarop zit ik nog steeds te wachten... . - It's inevitable -
Dat wordt het grootste verlies van de Amerikanen gedurende het gehele conflict. Hebben ze door het weghalen van S.Hoessein het probleem in het Midden Oosten opgelost. ?!?
Antwoord : Nee. Steker nog.. ze hebben er alleen een nog grotere puinhoop van gemaakt.
quote:Op maandag 13 december 2004 19:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kortom, als je maar wat te mekkeren hebt op Bush?
Nee, dan krijg je een sji'ietische volksopstand. Gaan ze wel door, dan zijn de soennieten ondervertegenwoordigd en hebben we een parlement gedomineerd door religieuze, shi'ietische partijen. Tenzij een bepaald percentage van de zetels wordt gereserveerd voor soennietische personen of partijen. Toch zullen zoveel mensen niet kunnen stemmen in de soennietische gebieden, dat er nauwelijks sprake is van een moreel legitieme verkiezing. Maar ja, uitstellen is ook niet goed. De Amerikanen hebben de oorlog zo verpest dat er geen keuze meer is tussen goed of slecht, maar dus slecht of slechter.quote:Dacht je dat het gepikt werd als er geen verkiezingen kwamen?
Van Abbe ..... que ? museum ?quote:Op maandag 13 december 2004 19:04 schreef RichardQuest het volgende:.
Ik ben eergisteren 2x door de poltie weggejaagd, bij Van Abbe. "Doe dat maar in de Bakkerij of zo". WTF
.
Waar bemoeit die seniele minister van economische zaken zich mee. Heeft ie niets te doen ofzo?quote:Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef schatje het volgende:
Brinkhorst: Submission was onverstandig![]()
.
Ik ken het Eindhovense beleid niet.quote:Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Shag roken, en daar zaten dan toevallig wat kruiden in. So what?
Wat een eikeltje.quote:Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef schatje het volgende:
.
Linkse regering.quote:Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef schatje het volgende:
.
Ja? Wat komt er voor pinksteren?quote:Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Shag roken, en daar zaten dan toevallig wat kruiden in. So what?
quote:Op maandag 13 december 2004 19:12 schreef Monidique het volgende:
[..].
[..]
Nee, dan krijg je een sji'ietische volksopstand. Gaan ze wel door, dan zijn de soennieten ondervertegenwoordigd en hebben we een parlement gedomineerd door religieuze, shi'ietische partijen. Tenzij een bepaald percentage van de zetels wordt gereserveerd voor soennietische personen of partijen. Toch zullen zoveel mensen niet kunnen stemmen in de soennietische gebieden, dat er nauwelijks sprake is van een moreel legitieme verkiezing. Maar ja, uitstellen is ook niet goed. De Amerikanen hebben de oorlog zo verpest dat er geen keuze meer is tussen goed of slecht, maar dus slecht of slechter.
Over een kwartiertje het huwelijk van Bonnie Sint Clair live op tv.quote:Op maandag 13 december 2004 19:13 schreef pberends het volgende:
traaaaag
Nee joh, Van Abbe Museum is bij het gemeentehuis.quote:Op maandag 13 december 2004 19:16 schreef Drugshond het volgende:
daar achter zit PSV ?!.... toch...?....Zit daar soms ook een kroeg ?... ben de discussie allang kwijt.. laat maar.
De Amerikanen hebben het verkeerd aangepakt, ja. Hoe het afgelopen zou zijn zonder Amerikanen, ja, dat is nogal speculeren, maar wel zou Amerika het beter gedaan kunnen hebben.quote:Op maandag 13 december 2004 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En dat was zonder Amerikanen niet gebeurd?
Ja, dan druk je het nog netjes uit.quote:Op maandag 13 december 2004 19:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben het verkeerd aangepakt, ja.
Hij heeft gewoon gelijk. Als mensen zich beledigd voelen, dan gaan er gekke dingen gebeuren, en dat wisten Van Gogh en Hirsi Ali. Ze wisten ook dat door de film mensen zich beledigd gaan voelen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Als ik voor het huis van mijn buurvrouw de hele dag 'rothoer' roep, wordt ze boos. Daar moet ik dan niet verbaasd over zijn.
Die film gaat nou juist over vrouwen die dat overkwam, oetlul!
Opeens het braafste jongetje van de klas uithangen.
quote:Op maandag 13 december 2004 19:17 schreef RichardQuest het volgende:
Nee joh, Van Abbe Museum is bij het gemeentehuis.
Huh? De trend is juist van uitzetten die moslims en zo. Dit maakt hem niet bepaald populair hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En de kiezertjes...
Net langs dat bruggetje.quote:Op maandag 13 december 2004 19:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
, woon al 9 jaar in Eindhoven en dit is mijn cultuurgeschiedenis ......
Ik weet het al.....De Wal (linkerkant) richting Leenderweg.... of brug stratum naar rechts
Jij snapt er heel veel van.quote:Op maandag 13 december 2004 19:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben het verkeerd aangepakt, ja. Hoe het afgelopen zou zijn zonder Amerikanen, ja, dat is nogal speculeren, maar wel zou Amerika het beter gedaan kunnen hebben.
Liever Saddam dan dit broeinest voor extremisten.quote:Op maandag 13 december 2004 19:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij snapt er heel veel van.![]()
Je speculeert er feitelijk ook op los. Dacht je dat de Fransen het lekker gedaan hadden? Geen westers leger verwacht zo'n religieus fanatisme en fatalisme. Niet ingrijpen was ook geen optie, want daarmee geeft de wereldse gemeenschap in feite goedkeuring aan het beleid van Saddam. De amerikanen snappen nu wel dat het soms beter is om maar je ogen te sluiten.
Daar heb ik het voor gedaan destijds in februari op de damquote:Op maandag 13 december 2004 19:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Liever Saddam dan dit broeinest voor extremisten.
En wat was volgens jou de betere aanpak? Geloof jij werkelijk dat de Amerikanen er dan minder kleerscheuren aan over hielden? Welk militair inzicht heb jij dat ik niet heb?quote:Op maandag 13 december 2004 19:25 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat jij hele andere dingen leest dan ik schrijf, Aaah. Je komt met Fransen en verwachtingen over religieus fanatisme, terwijl ik er slechts op wijs dat Amerika de oorlog beter had kunnen aanpakken. Dat is achteraf sowieso te zien, maar toendertijd ook duidelijk, en wanneer dat niet duidelijk was voor de beleidsmakers, dan waren ze duidelijk te incompetent voor hun taak.
Ongeacht wat Fransen mogelijk gedaan zouden hebben.
Jij houdt gewoon van protesteren.quote:Op maandag 13 december 2004 19:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Daar heb ik het voor gedaan destijds in februari op de dam
Er staat nog een vraag open op de vorige bladzijdequote:Op maandag 13 december 2004 19:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon van protesteren.
Ik denk niet dat ik een beter militair inzicht dan jou heb, niet voor zover ik weet althans, maar het zijn de algemeen bekende fouten als te weinig troepen sturen, naïef geloven van Iraakse ballingen en het ontbinden van de gehele Ba'ath-structuur, incluisief het leger.quote:Op maandag 13 december 2004 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Welk militair inzicht heb jij dat ik niet heb?
Ah, jij spreekt namens de gemartelden en hun familie?quote:Op maandag 13 december 2004 19:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Liever Saddam dan dit broeinest voor extremisten.
Van binnen uit. Maar ja, dan hoorde je weer dat deuntje van Saddam's dubbelgangers enzo.quote:Op maandag 13 december 2004 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En wat was volgens jou de betere aanpak? Geloof jij werkelijk dat de Amerikanen er dan minder kleerscheuren aan over hielden? Welk militair inzicht heb jij dat ik niet heb?
Nee, ik zie wat er gaande is, en dat is radicalisering. En dat levert internationaal gevaar op, iets wat bij Saddam niet zo was.quote:Op maandag 13 december 2004 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah, jij spreekt namens de gemartelden en hun familie?![]()
Meer troepen sturen leidt weer tot binnenlands amerikaans verzet en zou ook niet gepikt worden door omliggende arabische staten. De amerikanen zijn een volk van aanpakken, maar vergaderen leidt weer tot teveel anarchie in de tussentijd. Ik geef het je te doen met zo'n land.quote:Op maandag 13 december 2004 19:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een beter militair inzicht dan jou heb, niet voor zover ik weet althans, maar het zijn de algemeen bekende fouten als te weinig troepen sturen, naïef geloven van Iraakse ballingen en het ontbinden van de gehele Ba'ath-structuur, incluisief het leger.
Pasen. dacht ikquote:Op maandag 13 december 2004 19:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja? Wat komt er voor pinksteren?
Ach, martelen doen ze overal. De CIA maakt dan ook graag gebruik van de faciliteiten van Saudi Arabië en Jordanië.quote:Op maandag 13 december 2004 19:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah, jij spreekt namens de gemartelden en hun familie?![]()
Ja, dat is zo. Maar welke premier of president durft het aan om te zeggen dat we er ons niet mee moeten bemoeien?quote:Op maandag 13 december 2004 19:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, ik zie wat er gaande is, en dat is radicalisering. En dat levert internationaal gevaar op, iets wat bij Saddam niet zo was.
Daarom, let go let go.quote:Op maandag 13 december 2004 19:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, martelen doen ze overal. De CIA maakt dan ook graag gebruik van de faciliteiten van Saudi Arabië en Jordanië.
De regeringsleiders die tegen die oorlog waren, al hadden die natuurlijk ook hun eigen belangen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar welke premier of president durft het aan om te zeggen dat we er ons niet mee moeten bemoeien?![]()
Ja, Al Qaeda heeft er een extra speelruimte bijgekregen. Via Turkije zijn ze zo in Europa. Hoeraquote:Op maandag 13 december 2004 19:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, ik zie wat er gaande is, en dat is radicalisering. En dat levert internationaal gevaar op, iets wat bij Saddam niet zo was.
Turkije kunnen we behoeden voor radicalisering door ze de EU in te laten.quote:Op maandag 13 december 2004 19:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, Al Qaeda heeft er een extra speelruimte bijgekregen. Via Turkije zijn ze zo in Europa. Hoera.
.
Rumsfeld is inderdaad gevaarlijk, mogelijk gevaarlijker dan Bush.quote:Op maandag 13 december 2004 19:34 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk zouden ze meer binnenlandse problemen krijgen, toch is het een grote fout geweest van Amerika, of in ieder geval Rumsfeld en Bush. Het was niet de binnenlandse onrust die Rumsfeld op het idee bracht van deze grootte, het is zijn elitefetisj, zijn obsessie met high-tech oorlogsvoering.
quote:Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Turkije kunnen we behoeden voor radicalisering door ze de EU in te laten.
Okee danquote:
martelen is een deel van ons cultureel erfgoed.quote:Op maandag 13 december 2004 19:33 schreef schatje het volgende:
Ach, martelen doen ze overal. De CIA maakt dan ook graag gebruik van de faciliteiten van Saudi Arabië en Jordanië.
Hij heeft een goed punt. Wat begrijp je er niet aan??quote:Op maandag 13 december 2004 19:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Dude, het is geen ganzenborden.
Misschien moet je de OP wat aanpassen en een suggestie doen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:38 schreef George-Butters het volgende:.
Mijn topic loopt niet storm. Ik vrees dat het niet een aansprekend onderwerp is.
Helaas.... Ondanks mijn verwijzing naar Muslims... :p
Oorzaak-gevolg bestaat wel degelijk in de politiek.quote:Op maandag 13 december 2004 19:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Dude, het is geen ganzenborden.
Vriendinnetje van je zus?quote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef Monidique het volgende:
Vanochtend weer freaky shit.
Daarmee "koop" je hoop. Of je betaalt een soort beschermgeld. Blijft chantage en zal op lange termijn niet werken. Zeker als blijkt dat de aanslagen niet afnemen. Overigens komen al-qaida leden niet snel via Turkije, waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt. Wat begrijp je er niet aan??
Nog niet nee. Maar wanneer Irak verder radicaliseert is die kans wel degelijk reëel.quote:Op maandag 13 december 2004 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daarmee "koop" je hoop. Of je betaalt een soort beschermgeld. Blijft chantage en zal op lange termijn niet werken. Zeker als blijkt dat de aanslagen niet afnemen. Overigens komen al-qaida leden niet snel via Turkije, waar haal je dat vandaan?
In Europa? Je hebt van 1815-1914 geen oorlogen voor het hele continent gehad, en van 1945 tot aan het einde van de Koude Oorlog vrijwel geen oorlog.quote:Op maandag 13 december 2004 19:45 schreef Drugshond het volgende:
Ik kijk naar oorlog als een golfbeweging...... wat is eigenlijk de langst aaneen gesloten periode geweest dat er geen oorlog was...
Ik heb in m'n OP aangegeven wat mij voorstaat. Denk je dat ik m moet uitbreiden?quote:Op maandag 13 december 2004 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien moet je de OP wat aanpassen en een suggestie doen.
Dan zal het eerder een oplaaiend "koerdisch probleem" zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Nog niet nee. Maar wanneer Irak verder radicaliseert is die kans wel degelijk reëel.
we proberen hier de wereld te redden en dan ga jij naar die achterlijke doos kijken?quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef schatje het volgende:
Ik ga naar het huwelijk van Bonnie St. Claire en haar bijna twintig jaar jongere vriend kijken.
Jose Hoebee is er ook.
![]()
.
Je kunt er een persoonlijke prikkelende visie aan toevoegen. Gezien je bronnen lijkt het nu meer op een politieke lobby.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb in m'n OP aangegeven wat mij voorstaat. Denk je dat ik m moet uitbreiden?
Ik vrees dat het onderwerp voor een hoop mensen te abstact is, of niet aanspreekt.
Er waren afscheidingsoorlogen op de Balkan.quote:Op maandag 13 december 2004 19:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Je hebt van 1815-1914 geen oorlogen voor het hele continent gehad,
Ja, maar evenals de Frans-Pruisische Oorlog was niet het hele continent daarbij betrokken, oelewapper.quote:Op maandag 13 december 2004 19:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er waren afscheidingsoorlogen op de Balkan.
Dat heeft niets met Drugshonds stelling te maken.quote:Op maandag 13 december 2004 19:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, maar evenals de Frans-Pruisische Oorlog was niet het hele continent daarbij betrokken, oelewapper.
Ik zie geen stelling hoor, Gristen.quote:Op maandag 13 december 2004 20:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Drugshonds stelling te maken.
En een Grieks-Turkse oorlog, de Krimoorlog, de Russisch-Japanse Oorlog, de Chinees-Japanse Oorlog, Turks-Russische Oorlogen, de Deens-Pruisisch/Oostenrijks-Hongaarse oorlog, de Oostenrijks-Pruisische oorlog, de unificatie van Italie...quote:Op maandag 13 december 2004 20:01 schreef Drugshond het volgende:
1815 - 1914... Owke... een Amerikaanse burgeroolog zat er tussen.......
Waratje; de Tiendaagse Veldtocht en de Atjeh-oorlog!quote:Op maandag 13 december 2004 20:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En een Grieks-Turkse oorlog, de Krimoorlog, de Russisch-Japanse Oorlog, de Chinees-Japanse Oorlog, Turks-Russische Oorlogen, de Deens-Pruisisch/Oostenrijks-Hongaarse oorlog, de Oostenrijks-Pruisische oorlog, de unificatie van Italie...
quote:Op maandag 13 december 2004 20:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zie geen stelling hoor, Gristen.
Hier, zotteke.quote:Ik kijk naar oorlog als een golfbeweging
Nee, ik lag vanochtend op bed en plotseling sloegen mijn ogen dicht, mijn hoofd kwam onder zware druk te staan en een gigantisch zoemen klonk in mijn oren. Mijn lichaam trilde en het voelde alsof duizenden kleine naaldjes prikten in mijn lichaam, van de achterkant van mijn voeten via mijn rug tot de achterkant van mijn hoofd. Ondertussen zag ik een soort discovoorstelling, waarbij het portret van een man snel afgewisseld werd door een of andere kleur waarna het portret weer verscheen. Er waren twee korte periodes van hevigheid, daartussen eventjes wat rust. Toen deed ik mijn ogen maar open, want het voelde niet goed.quote:
Ik kan sowieso Duitsland en Nederland, Groot-Brittanië en Nederland, Frankrijk en Nederland en België en Nederland noemen.quote:Op maandag 13 december 2004 20:08 schreef Drugshond het volgende:
Zit eigenlijk wel een stelling achter. : na 60-120 jaar van (geforceerde) vrede ontstaat er een nieuwe generatie die denk dat een oorlog een probleem kan oplossen.
Probeer maar eens te zoeken naar een conflict tussen twee landen wat 120 jr in vrede naast elkaar woont. .... Dat zijn er niet zoveel......
Duitsland en Nederland? Kom op, je was weliswaar nog niet geboren.quote:Op maandag 13 december 2004 20:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ken sowieso Duitsland en Nederland, Groot-Brittanië en Nederland, Frankrijk en Nederland en België en Nederland noemen.
120 jaar lang voor 1940 was er geen oorlog tussen beide landen.quote:Op maandag 13 december 2004 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Duitsland en Nederland? Kom op, je was weliswaar nog niet geboren.
Het is geen liefdadigheidsclub hoor waar je kan kiezen tussen OF geknuffeld worden OF fundamentalist worden. We kunnen Irak ook behoeden voor fundamentalisme door bij de EU toe te laten. Of Syrie. Of Jemenquote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt. Wat begrijp je er niet aan??
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op maandag 13 december 2004 19:45 schreef Drugshond het volgende:
Ik kijk naar oorlog als een golfbeweging......
wel tussen 60 en 120 jaar geleden gerekend vanaf nu.quote:Op maandag 13 december 2004 20:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
120 jaar lang voor 1940 was er geen oorlog tussen beide landen.
He, je hebt een visioen gehad van een aartsengel. Start je religie.quote:Op maandag 13 december 2004 20:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik lag vanochtend op bed en plotseling sloegen mijn ogen dicht, mijn hoofd kwam onder zware druk te staan en een gigantisch zoemen klonk in mijn oren. Mijn lichaam trilde en het voelde alsof duizenden kleine naaldjes prikten in mijn lichaam, van de achterkant van mijn voeten via mijn rug tot de achterkant van mijn hoofd. Ondertussen zag ik een soort discovoorstelling, waarbij het portret van een man snel afgewisseld werd door een of andere kleur waarna het portret weer verscheen. Er waren twee korte periodes van hevigheid, daartussen eventjes wat rust. Toen deed ik mijn ogen maar open, want het voelde niet goed.
Duitsland bestaat pas sinds 1871. Bovendien waren ze feitelijk in 1914 in staat van oorlog.quote:Op maandag 13 december 2004 20:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
120 jaar lang voor 1940 was er geen oorlog tussen beide landen.
Sinds Satanisme als religie wordt erkent kan iedere malloot met een stapel boeken zijn uitspraken verdedigen met een hoop onzin in de vorm van zelfgeschreven boeken.quote:Op maandag 13 december 2004 20:39 schreef Snik het volgende:
[..]
He, je hebt een visioen gehad van een aartsengel. Start je religie.
Nee, ik had het niet over mijn eigen postgeschiedenis en ook niet over het christendom. Het leuke is dat alles wat na het christendom kwam bestaat uit leugens van valse profeten.quote:
quote:22 Want er zullen valse christussen, en valse profeten opstaan, en zullen tekenen en wonderen doen, om te verleiden, indien het mogelijk ware, ook de uitverkorenen.
Volgens mij bedoelden ze Wilders.quote:Op maandag 13 december 2004 20:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Drs. Mallebrootje en het jonge ding uit de achterban
Hoe is het met je moeder?quote:Op maandag 13 december 2004 21:02 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, ik lees dat ik dan in de "the "hypnogogic" state" geraak. Ook best.
Mooi, maar dat was toch een gevolg van een plotselinge fall-out?quote:Op maandag 13 december 2004 21:16 schreef Monidique het volgende:
Goed. Kaak doet het weer.
Daarom gaat fok zo onderuit, omdat het zo monkey-unproof is.quote:
Mooi dan. Maar wat heb jij dan? Ook wijntjes gezopen gisteren?quote:Op maandag 13 december 2004 21:22 schreef Monidique het volgende:
Ze viel flauw, ja. Maar dat kan gebeuren, vooral vroeg op de ochtend als je niet echt gegeten hebt en de avond daarvoor flink wat wijntjes hebt gedronken. Ze hebben haar onderzocht, maar ze konden niets ergs vinden.
Daarom is een maximum stellen aan het aantal geopende topics per dag ook zo'n goed idee. Muilkorf je ook mensen als BHFH.quote:
Iets wat vaker voorkomt: Verlamd zijn in je bed..quote:Op maandag 13 december 2004 21:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mooi dan. Maar wat heb jij dan? Ook wijntjes gezopen gisteren?
Heftig!quote:Op maandag 13 december 2004 21:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iets wat vaker voorkomt: Verlamd zijn in je bed..
http://www.expressindia.com/fullstory.php?newsid=39523quote:An Unidentified Flying Object, or UFO, passed across the large north-western Chinese city of Lanzhou and apparently exploded in the suburbs, state media said on Monday.
Advertisement
Make My Trip
The unusual sighting of two bright trails of light, reported by several witnesses, took place Saturday shortly before midnight, the China Times reported.
Police, working on the theory that it was a meteorite, went to investigate the matter, but as of today they had found no evidence of what caused the nightly phenomenon, an officer told AFP by telephone.
A taxi driver told the paper he was in his car when everything suddenly became "as bright as day."
When he pulled over, he saw a fireball with a tail of about three meters darting across the sky, he said.
China has been hit by several waves of UFO sighting in recent years, and the country has a research association devoted to the study of possible extraterrestrial visits.
Zijn het allemaal vrijmetselaars? Dan wel....quote:Op maandag 13 december 2004 21:46 schreef Monidique het volgende:
DrW., zijn we al dichter bij de Derde Wereldoorlog?
quote:Zelfdoding Kelly betwist
Uitgegeven: 13 december 2004 20:18
LONDEN - Twee hulpverleners betwisten de officiële versie over de dood van de Britse wapenexpert David Kelly. De regeringsadviseur was vorig jaar juli met een doorgesneden pols aangetroffen in een bos.
Hij pleegde zelfdoding, concludeerde een onderzoekscommissie. Kelly had tegen de Britse omroep BBC gezegd dat de regering-Blair aantijgingen over Iraakse massavernietigingswapens had opgeklopt.
Volgens de twee hulpverleners, die tot de eersten behoorden die het lijk zagen, kan Kelly onmogelijk zijn doodgebloed. Bij een dergelijke manier van zelfdoding komt er altijd veel bloed vrij, citeren Britse media maandag het ambulancepersoneel. Een van de hulpverleners zei dat ze destijds bij het lijk nauwelijks bloed had gezien.
Ik vind dat we in Nederland moeten stemmen tussen:quote:Op maandag 13 december 2004 22:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Niet inburgeren betekent minder kansen op de arbeidsmarkt. Verder dan ook niet meer zeiken.
Op punt 2 zit geen controle en ligt de verantwoordelijkheid echt bij de immigrant zelf. Doe je niks aan inburgering, dan ben je de lul. Deel 1 is er al, alleen wordt er een hoop vertaald en geconsulteerd, laten we beginnen om dat eerst maar eens op kosten van de immigrant zelf te doen.quote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vind dat we in Nederland moeten stemmen tussen:
1) Een sociaal stelsel met een hoop verplichtingen
of
2) Het gehele sociale stelsel afschaffen en iedereen het maar laten uitzoeken
In beide gevallen krijg je dat mensen (immigranten) dan wel door regels dan wel door pure noodzaak Nederlands leren en leren omgaan met iedereen in deze samenleving.
(c) Oprahquote:Op maandag 13 december 2004 22:15 schreef George-Butters het volgende:
En ik ben NIET links!
Ook niet rechts overigens...
Ik ben MEZELF!
Mooie aanvulling hoorquote:Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Deel 1 is er al, alleen wordt er een hoop vertaald en geconsulteerd, laten we beginnen om dat eerst maar eens op kosten van de immigrant zelf te doen.![]()
Ik weet niet of jij al eens een formulier voor het ene of het andere hebt moeten invullen, maar de vertalingen zijn zo te krijgen. Aan de verplichtingen is dus gemakkelijk te voldoen en dat moet juist omgedraaid. Mensen moeten meer moeite doen om gebruik te kunnen maken van zo'n systeem en dus leer je maar Nederlands, we zijn geen verlengde van een niet europees land.quote:Op maandag 13 december 2004 22:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mooie aanvulling hoor
Met het vertalen en consulteren blijf je hangen in het gebrek aan verplichtingen en dwang.
We hebben in Nederland net niks.
Ik mis de LPF in de regering. Dan waren er tenminste echte ruzies.quote:Op maandag 13 december 2004 22:31 schreef RichardQuest het volgende:
Zalm noemt Brinkhost naïef...daar gaan we weer.
Ik heb het over verplichtingen in het algemeen, waaronder de taal kennen 1 is.quote:Op maandag 13 december 2004 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij al eens een formulier voor het ene of het andere hebt moeten invullen, maar de vertalingen zijn zo te krijgen. Aan de verplichtingen is dus gemakkelijk te voldoen en dat moet juist omgedraaid. Mensen moeten meer moeite doen om gebruik te kunnen maken van zo'n systeem en dus leer je maar Nederlands, we zijn geen verlengde van een niet europees land.
Dan zijn we het eens.quote:Op maandag 13 december 2004 22:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb het over verplichtingen in het algemeen, waaronder de taal kennen 1 is.
Kerel, zit je aan de drank of zo?quote:Op maandag 13 december 2004 22:48 schreef George-Butters het volgende:
Jij met je vertaalde formulieren fetisj
Jij stelt dat we daar tussen zouden moeten kiezen, niet ik. Succes met je tweestrijd.quote:Op maandag 13 december 2004 22:50 schreef George-Butters het volgende:
Dan weet ik nog niet wat ik zou willen optie 1 of optie 2...
Beide opties hebben zo hun voor- en nadelen
Mooi gemaakt.quote:
Het valt niet mee om te regeren.quote:Op maandag 13 december 2004 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij stelt dat we daar tussen zouden moeten kiezen, niet ik. Succes met je tweestrijd.![]()
We behouden de sociale wortelen, maar gaan wel strenger de regels naleven en controle uitoefenen op gebruik van het sociale systeem, zodat het goedkoper kan worden. Dit geeft ook een rechtvaardiger gevoel, zodat mensen er ook aan zullen bijdragen en niet neigen naar ontbinding. Ik zie het puur als een verzekering, waarvan de premie goed blijft, zolang er niet misbruik van wordt gemaakt.quote:Op maandag 13 december 2004 22:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het valt niet mee om te regeren.
Hoe zie jij de toekomst voor Nederland? Gaan we richting een meer kapitalistische inrichting? Of behouden we onze sociale wortelen?
Juist! De band tussen betalen en genieten moet versterkt worden. En geen last van verzekeringen die miljarden winst maken.quote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
We behouden de sociale wortelen, maar gaan wel strenger de regels naleven en controle uitoefenen op gebruik van het sociale systeem, zodat het goedkoper kan worden. Dit geeft ook een rechtvaardiger gevoel, zodat mensen er ook aan zullen bijdragen en niet neigen naar ontbinding. Ik zie het puur als een verzekering, waarvan de premie goed blijft, zolang er niet misbruik van wordt gemaakt.
Bij controle bedoel ik eenvoudige sofi-nr. koppelingen. Als mensen het gevoel hebben dat het systeem gemakkelijk misbruikt kan worden, dan haakt men af. Ik ga dadelijk ook eens naar meurenstein.quote:Op maandag 13 december 2004 23:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Juist! De band tussen betalen en genieten moet versterkt worden. En geen last van verzekeringen die miljarden winst maken.
Wat heel erg moeilijk is en kostbaar is is de controle op misbruik. Bij een strenge controle krijgen mensen ook sneller een soort Big Brother gevoel.
Maar goed dat is een probleem voor een andere keer.
Nu eerst tukkenstein
Lees jij nooit de CaMu?quote:Op maandag 13 december 2004 21:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelden ze Wilders.
Duh, dat zag je toch meteen, wie gaat er nou een paar kilometer lopen, zonder zijn vrouw iets te zeggen en dan dood gevonden worden.quote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef Drugshond het volgende:
Is dan echt helemaal niet meer echt ?!?!?
[..]
Wat ben jij revolutionairquote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vind dat we in Nederland moeten stemmen tussen:
1) Een sociaal stelsel met een hoop verplichtingen
of
2) Het gehele sociale stelsel afschaffen en iedereen het maar laten uitzoeken
In beide gevallen krijg je dat mensen (immigranten) dan wel door regels dan wel door pure noodzaak Nederlands leren en leren omgaan met iedereen in deze samenleving.
koekje d'r bij?quote:
21quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Lees jij nooit de CaMu?
Drs. Mallebrootje, het bekende kamerlid uit Elst, tevens uitvinder van zonnebrillen voor blindegeleidehonden. Hij drinkt altijd streekbrandewijntjes, vaak in gezelschap van het jonge ding uit de achterban.
--
Hoeveel fouten had je?
netjes, ik had het hele stuk gehoord en het was best een moeilijke volgens mij. Vonhoff was meesterlijk als ceremoniemeester he?quote:
Geweldig, zag je Mulder lachen toen hij de regels heel statig voorlas?quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
netjes, ik had het hele stuk gehoord en het was best een moeilijke volgens mij. Vonhoff was meesterlijk als ceremoniemeester he?
Nee, toen was ik al weg. Ik hoorde hem wel de voorwaarden oplezen. On-dui-..de-lijk schrij-ven, is per de-fi-nitie...foutquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geweldig, zag je Mulder lachen toen hij de regels heel statig voorlas?![]()
![]()
.
Plaatsnamen zijn toch altijd met een hoofdletterquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:18 schreef RichardQuest het volgende:.
Trouwens, ik lees hem nu na op deze site, en hier staat pampus zonder hoofdletter. Ik weet 100% zeker dat het op tv met hoofdletter was..
tenzij het voor pampus liggen is, dan is het een gezegdequote:Op dinsdag 14 december 2004 01:23 schreef RichardQuest het volgende:
Mja, ik dacht bij het maken van het dictee niet aan dat Pampus ook een plaats is. Ik ben er zelfs nog geweest.
bron: http://log.marcvangestel.nl/quote:Bandje afgeplakt
Een aantal ziekenhuizen in Amerika plakt bij patiënten de LiveStrong-armbandjes van de Lance Armstrong Foundation af (als ze die dragen natuurlijk). Waarom? Het ziekenhuis doet namelijk zelf gele armbandjes om bij patiënten, wanneer die hebben aangegeven niet te willen worden gereanimeerd bij een hartstilstand. De bandjes van LiveStrong zijn ook geel en een vergissing is snel gemaakt.
Het ziekenhuis gebruikt meer gekleurde bandjes: paars is voor patiënten die nogal makkelijk vallen en rood is voor patiënten met allergieën. Er is geen uniforme kleurcodering in Amerikaanse ziekenhuizen. Dus als u naar de VS gaat, doe dan die oranje respect-polsbandjes maar af. U kunt in het ziekenhuis terecht komen en wellicht betekenen oranje bandjes dat u in bent voor een geslachtsoperatie.
bron: http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jspquote:Onthulling
Mijn leven lang ben ik geconfronteerd geweest met het bestaan van prins Bernhard.
Op geen enkel moment heb ik de behoefte gevoeld me te verdiepen in zijn handel en wandel.
Ook nu niet. Het onderwerp interesseert me eenvoudigweg niet.
Dit is een ernstige omissie in mijn leven, ik weet het, maar ik ben blij dat ik het één keer, nog voor mijn dood, heb kunnen zeggen.
Moie damesquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:41 schreef George-Butters het volgende:
What are u looking at?!?!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:50 schreef George-Butters het volgende:
Voor de liefhebbers: Bestelling van Meki Shop
nice nice...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:33 schreef Mutant01 het volgende:![]()
Kheb een nieuwe pc woeho!
Amd 64 Bit 3200+
Geforce 6600 GT (AGP versie) 128 MB DDR3
1GB DDR 400 mhz kingston geheugen
DVD speler en brander ofcuz
200 GB hardeschijf! w00y
De andere pc staat nu beneden:quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
nice nice...
Wat had je hiervoor als pc?
Duhhh.... is het Dictee weer door een allochtoon gewonnen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:23 schreef RichardQuest het volgende:
Mja, ik dacht bij het maken van het dictee niet aan dat Pampus ook een plaats is. Ik ben er zelfs nog geweest. Valt niks te beleven.
Wees maar blij dat je in Nederland woont dan, anders zat je nu zonder of met een P60mhz pcquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De andere pc staat nu beneden:
Intel P4 2.0 Ghz
512 DDR 333
Geforce MX440 (:P) 64 DDR
DVD speler
CD-brander.
40 GB HD
Foei, ze zijn geen moslim.quote:
Uiteraard wij weten wel hoe om te gaan met omwelgevallige elementenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:54 schreef Lithion het volgende:
Het is vast geen toeval dat kamp Westerbork in Drenthe lag.
Ik zit zelf te twijfelen of een upgrade zin heeft. Mijn systeem is vergelijkbaar alleen heb ik een GF4 en 160 gig hd...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De andere pc staat nu beneden:
Intel P4 2.0 Ghz
512 DDR 333
Geforce MX440 (:P) 64 DDR
DVD speler
CD-brander.
40 GB HD
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je in Nederland woont dan, anders zat je nu zonder of met een P60mhz pcLeve Nederland
quote:Over 30 jaar niet meer dan 17 miljoen inwoners
Uitgegeven: 14 december 2004 12:48
VOORBURG - Nederland telt over dertig jaar ten hoogste 17 miljoen inwoners. Daarna daalt het aantal inwoners. Nu wonen in Nederland 16,3 miljoen mensen.
Dit blijkt uit dinsdag verschenen gegevens van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De bevolkingsgroei blijft de komende jaren laag door het dalend aantal immigranten en het stijgend aantal emigranten. Over enige tientallen jaren zal volgens het CBS door de vergrijzing sprake zijn van een bevolkingsafname. Klik hier !
In 2050 bedraagt het aantal niet-westerse allochtonen 17 procent, dat is nu 10 procent. Een kwart van de bevolking (24 procent) bestaat dan uit 65-plussers. Nu is dat 14 procent.
Ja..maar dat is natuurlijk niet zo gek, ik heb nu het dubbele werkgeheugen als dat ik eerst had, die ook nog een hogere clocksnelheid heeft...om over mijn videokaart nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zit zelf te twijfelen of een upgrade zin heeft. Mijn systeem is vergelijkbaar alleen heb ik een GF4 en 160 gig hd...
Is het verschil in snelheid groot? Merk je het tijdens normale bezigheden?
Naja zeg, zelfs in Marokko zijn er P4 2.0 Ghz jes. Daar zijn ze alleen wat goedkoper, allemaal spul uit amerika.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je in Nederland woont dan, anders zat je nu zonder of met een P60mhz pcLeve Nederland
Ja...het is nu eenmaal Afrika hequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:53 schreef du_ke het volgende:
In Berends ogen bestaat Marokko enkel uit lemen hutjes.
We weten dat heulen met de vijand in jullie bloed zit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard wij weten wel hoe om te gaan met omwelgevallige elementen.
Waar Den Haag zich mocht verheugen op een grote waardering voor Mussert.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:08 schreef Snik het volgende:
[..]
We weten dat heulen met de vijand in jullie bloed zit.
Faciliteerden de Drenthen met alle liefde de doorvoerkampen en hielden netjes hun mondjes dicht.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar Den Haag zich mocht verheugen op een grote waardering voor Mussert.
Die overigens van rijkswege, dus uit Den Haag, waren verordend voor de "opvang" van Joodse vluchtelingen uit Duitsland.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:19 schreef Snik het volgende:
[..]
Faciliteerden de Drenthen met alle liefde de doorvoerkampen en hielden netjes hun mondjes dicht.
Hehehe, Axl Rose heeft een mooi contract afgesloten destijds. De platenmaatschappij betaalt hem namelijk voor creatieve inspanning, niet voor resultaat. Hij zit al jaren op rosesquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:23 schreef George-Butters het volgende:
Guns N' Roses op nummer 1 in Top 1000 Allertijden
De oorverdovende saaiheid die uit gaat van die lijst
'Omdat die nummers al zo lang bovenaan staan in de lijsten, weet niemand ergens anders meer op te stemmen.'
Eigenlijk vond ik het maar een stelletje rare gasten, die zanger is echt zo'n krielkip, de gitarist heeft geen gezicht, alleen maar haar en de rest ... ach ja..quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom zijn Paradsie City en Knockin' on heaven's door niet veel populairder? Oneindig veel beter dan dat schmierderige November Rain.
Dat vond ik echt een briljante Muppet-eigenschap.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
de gitarist heeft geen gezicht, alleen maar haar
Gaat het over Turkije?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:00 schreef Meki het volgende:
ik sta weer in Spits
UEFA. Jij ook?quote:UEFA bespreekt beperking buitenlanders in voetbalteams
NYON - Het dagelijks bestuur van de Europese voetbalbond UEFA bespreekt donderdag de mogelijkheid het aantal 'buitenlanders' in de voetbalcompetities te beperken. De UEFA stelt voor dat een club tenminste acht spelers moet opstellen die door de club zelf of een nationaal instituut in het land waar de club huist, zijn opgeleid.
Het plan is een poging de gevolgen van het Bosman-arrest uit 1995 in te dammen. Die uitspraak zorgde er destijds voor dat clubs ongelimiteerd buitenlandse spelers, afkomstig uit EU-landen, konden opstellen hetgeen volgens vele kenners gaat ten koste van de kansen voor spelers uit het eigen land. Bondscoach Marco van Basten sprak zich maandag nog uit voor een dergelijke maatregel.
Met de gewenste regelgeving kan de UEFA de clubs niet verplichten alleen spelers uit eigen land op te leiden. Dat zou in strijd zijn met de Europese regelgeving. Wel denkt de Europese voetbalunie dat de maatregel het aantal buitenlanders in nationale competitites terugdringt. Het bestuur van de bond hoopt bij het congres in april het voorstel in stemming te kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:06 schreef Meki het volgende:
nee dit keer iets goed
http://spitsnet.nl/cci.php?id=34561
Je staat regelrecht naast een C1000-reclame, dat is toch je aardsvijand?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:06 schreef Meki het volgende:
nee dit keer iets goed
http://spitsnet.nl/cci.php?id=34561
Weet je nu al welke van de 2 foto's bij afrika horen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:51 schreef pberends het volgende:
(Spits) Meki wenst alle Marokkanen, Nederlanders, joden...
Valt tegen he, het aantal mensen dat Meki uitlacht... ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:51 schreef pberends het volgende:
(Spits) Meki wenst alle Marokkanen, Nederlanders, joden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |