nice nice...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:33 schreef Mutant01 het volgende:![]()
Kheb een nieuwe pc woeho!
Amd 64 Bit 3200+
Geforce 6600 GT (AGP versie) 128 MB DDR3
1GB DDR 400 mhz kingston geheugen
DVD speler en brander ofcuz
200 GB hardeschijf! w00y
De andere pc staat nu beneden:quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
nice nice...
Wat had je hiervoor als pc?
Duhhh.... is het Dictee weer door een allochtoon gewonnen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:23 schreef RichardQuest het volgende:
Mja, ik dacht bij het maken van het dictee niet aan dat Pampus ook een plaats is. Ik ben er zelfs nog geweest. Valt niks te beleven.
Wees maar blij dat je in Nederland woont dan, anders zat je nu zonder of met een P60mhz pcquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De andere pc staat nu beneden:
Intel P4 2.0 Ghz
512 DDR 333
Geforce MX440 (:P) 64 DDR
DVD speler
CD-brander.
40 GB HD
Foei, ze zijn geen moslim.quote:
Uiteraard wij weten wel hoe om te gaan met omwelgevallige elementenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:54 schreef Lithion het volgende:
Het is vast geen toeval dat kamp Westerbork in Drenthe lag.
Ik zit zelf te twijfelen of een upgrade zin heeft. Mijn systeem is vergelijkbaar alleen heb ik een GF4 en 160 gig hd...quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De andere pc staat nu beneden:
Intel P4 2.0 Ghz
512 DDR 333
Geforce MX440 (:P) 64 DDR
DVD speler
CD-brander.
40 GB HD
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je in Nederland woont dan, anders zat je nu zonder of met een P60mhz pcLeve Nederland
quote:Over 30 jaar niet meer dan 17 miljoen inwoners
Uitgegeven: 14 december 2004 12:48
VOORBURG - Nederland telt over dertig jaar ten hoogste 17 miljoen inwoners. Daarna daalt het aantal inwoners. Nu wonen in Nederland 16,3 miljoen mensen.
Dit blijkt uit dinsdag verschenen gegevens van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De bevolkingsgroei blijft de komende jaren laag door het dalend aantal immigranten en het stijgend aantal emigranten. Over enige tientallen jaren zal volgens het CBS door de vergrijzing sprake zijn van een bevolkingsafname. Klik hier !
In 2050 bedraagt het aantal niet-westerse allochtonen 17 procent, dat is nu 10 procent. Een kwart van de bevolking (24 procent) bestaat dan uit 65-plussers. Nu is dat 14 procent.
Ja..maar dat is natuurlijk niet zo gek, ik heb nu het dubbele werkgeheugen als dat ik eerst had, die ook nog een hogere clocksnelheid heeft...om over mijn videokaart nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zit zelf te twijfelen of een upgrade zin heeft. Mijn systeem is vergelijkbaar alleen heb ik een GF4 en 160 gig hd...
Is het verschil in snelheid groot? Merk je het tijdens normale bezigheden?
Naja zeg, zelfs in Marokko zijn er P4 2.0 Ghz jes. Daar zijn ze alleen wat goedkoper, allemaal spul uit amerika.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je in Nederland woont dan, anders zat je nu zonder of met een P60mhz pcLeve Nederland
Ja...het is nu eenmaal Afrika hequote:Op dinsdag 14 december 2004 13:53 schreef du_ke het volgende:
In Berends ogen bestaat Marokko enkel uit lemen hutjes.
We weten dat heulen met de vijand in jullie bloed zit.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard wij weten wel hoe om te gaan met omwelgevallige elementen.
Waar Den Haag zich mocht verheugen op een grote waardering voor Mussert.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:08 schreef Snik het volgende:
[..]
We weten dat heulen met de vijand in jullie bloed zit.
Faciliteerden de Drenthen met alle liefde de doorvoerkampen en hielden netjes hun mondjes dicht.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar Den Haag zich mocht verheugen op een grote waardering voor Mussert.
Die overigens van rijkswege, dus uit Den Haag, waren verordend voor de "opvang" van Joodse vluchtelingen uit Duitsland.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:19 schreef Snik het volgende:
[..]
Faciliteerden de Drenthen met alle liefde de doorvoerkampen en hielden netjes hun mondjes dicht.
Hehehe, Axl Rose heeft een mooi contract afgesloten destijds. De platenmaatschappij betaalt hem namelijk voor creatieve inspanning, niet voor resultaat. Hij zit al jaren op rosesquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:23 schreef George-Butters het volgende:
Guns N' Roses op nummer 1 in Top 1000 Allertijden
De oorverdovende saaiheid die uit gaat van die lijst
'Omdat die nummers al zo lang bovenaan staan in de lijsten, weet niemand ergens anders meer op te stemmen.'
Eigenlijk vond ik het maar een stelletje rare gasten, die zanger is echt zo'n krielkip, de gitarist heeft geen gezicht, alleen maar haar en de rest ... ach ja..quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom zijn Paradsie City en Knockin' on heaven's door niet veel populairder? Oneindig veel beter dan dat schmierderige November Rain.
Dat vond ik echt een briljante Muppet-eigenschap.quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
de gitarist heeft geen gezicht, alleen maar haar
Gaat het over Turkije?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:00 schreef Meki het volgende:
ik sta weer in Spits
UEFA. Jij ook?quote:UEFA bespreekt beperking buitenlanders in voetbalteams
NYON - Het dagelijks bestuur van de Europese voetbalbond UEFA bespreekt donderdag de mogelijkheid het aantal 'buitenlanders' in de voetbalcompetities te beperken. De UEFA stelt voor dat een club tenminste acht spelers moet opstellen die door de club zelf of een nationaal instituut in het land waar de club huist, zijn opgeleid.
Het plan is een poging de gevolgen van het Bosman-arrest uit 1995 in te dammen. Die uitspraak zorgde er destijds voor dat clubs ongelimiteerd buitenlandse spelers, afkomstig uit EU-landen, konden opstellen hetgeen volgens vele kenners gaat ten koste van de kansen voor spelers uit het eigen land. Bondscoach Marco van Basten sprak zich maandag nog uit voor een dergelijke maatregel.
Met de gewenste regelgeving kan de UEFA de clubs niet verplichten alleen spelers uit eigen land op te leiden. Dat zou in strijd zijn met de Europese regelgeving. Wel denkt de Europese voetbalunie dat de maatregel het aantal buitenlanders in nationale competitites terugdringt. Het bestuur van de bond hoopt bij het congres in april het voorstel in stemming te kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:06 schreef Meki het volgende:
nee dit keer iets goed
http://spitsnet.nl/cci.php?id=34561
Je staat regelrecht naast een C1000-reclame, dat is toch je aardsvijand?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:06 schreef Meki het volgende:
nee dit keer iets goed
http://spitsnet.nl/cci.php?id=34561
Weet je nu al welke van de 2 foto's bij afrika horen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:51 schreef pberends het volgende:
(Spits) Meki wenst alle Marokkanen, Nederlanders, joden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |