koekje d'r bij?quote:
21quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Lees jij nooit de CaMu?
Drs. Mallebrootje, het bekende kamerlid uit Elst, tevens uitvinder van zonnebrillen voor blindegeleidehonden. Hij drinkt altijd streekbrandewijntjes, vaak in gezelschap van het jonge ding uit de achterban.
--
Hoeveel fouten had je?
netjes, ik had het hele stuk gehoord en het was best een moeilijke volgens mij. Vonhoff was meesterlijk als ceremoniemeester he?quote:
Geweldig, zag je Mulder lachen toen hij de regels heel statig voorlas?quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
netjes, ik had het hele stuk gehoord en het was best een moeilijke volgens mij. Vonhoff was meesterlijk als ceremoniemeester he?
Nee, toen was ik al weg. Ik hoorde hem wel de voorwaarden oplezen. On-dui-..de-lijk schrij-ven, is per de-fi-nitie...foutquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geweldig, zag je Mulder lachen toen hij de regels heel statig voorlas?![]()
![]()
.
Plaatsnamen zijn toch altijd met een hoofdletterquote:Op dinsdag 14 december 2004 01:18 schreef RichardQuest het volgende:.
Trouwens, ik lees hem nu na op deze site, en hier staat pampus zonder hoofdletter. Ik weet 100% zeker dat het op tv met hoofdletter was..
tenzij het voor pampus liggen is, dan is het een gezegdequote:Op dinsdag 14 december 2004 01:23 schreef RichardQuest het volgende:
Mja, ik dacht bij het maken van het dictee niet aan dat Pampus ook een plaats is. Ik ben er zelfs nog geweest.
bron: http://log.marcvangestel.nl/quote:Bandje afgeplakt
Een aantal ziekenhuizen in Amerika plakt bij patiënten de LiveStrong-armbandjes van de Lance Armstrong Foundation af (als ze die dragen natuurlijk). Waarom? Het ziekenhuis doet namelijk zelf gele armbandjes om bij patiënten, wanneer die hebben aangegeven niet te willen worden gereanimeerd bij een hartstilstand. De bandjes van LiveStrong zijn ook geel en een vergissing is snel gemaakt.
Het ziekenhuis gebruikt meer gekleurde bandjes: paars is voor patiënten die nogal makkelijk vallen en rood is voor patiënten met allergieën. Er is geen uniforme kleurcodering in Amerikaanse ziekenhuizen. Dus als u naar de VS gaat, doe dan die oranje respect-polsbandjes maar af. U kunt in het ziekenhuis terecht komen en wellicht betekenen oranje bandjes dat u in bent voor een geslachtsoperatie.
bron: http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/index.jspquote:Onthulling
Mijn leven lang ben ik geconfronteerd geweest met het bestaan van prins Bernhard.
Op geen enkel moment heb ik de behoefte gevoeld me te verdiepen in zijn handel en wandel.
Ook nu niet. Het onderwerp interesseert me eenvoudigweg niet.
Dit is een ernstige omissie in mijn leven, ik weet het, maar ik ben blij dat ik het één keer, nog voor mijn dood, heb kunnen zeggen.
Moie damesquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:41 schreef George-Butters het volgende:
What are u looking at?!?!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:50 schreef George-Butters het volgende:
Voor de liefhebbers: Bestelling van Meki Shop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |