Dat ben ik ook niet. Verder was mijn vergelijking dat, als je anti-hiphop bent maakt je geen hiphopliedjes.quote:Op maandag 13 december 2004 18:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent zwart, dus je kunt niet anti-Hip-Hop zijn.
Ja, maar bij een deal moet dat niet gelijk blijken...quote:Op maandag 13 december 2004 18:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lijkt me sterk....als je dingen goed maalt lijkt alles wat wit is er op.
Hoe heet dat spel?quote:
Heb je wel goede versie?quote:Op maandag 13 december 2004 18:15 schreef RichardQuest het volgende:
eMule doet gek, jammer, aaah...
Bolsjewist.quote:Op maandag 13 december 2004 18:14 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een bolletje nodig.
quote:Een stuk Sachertorte, en snel.
Anders vergas ik iedereen.
Moet ik nog downloaden kopen.quote:Op maandag 13 december 2004 18:18 schreef RichardQuest het volgende:
Half-Life 2 heb ik ook, best leuk.
Staat op suprnova. Moet je meteen de bug-fixes downloaden, die bugs zijn kankergezwellenquote:Op maandag 13 december 2004 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet ik nog downloaden kopen.
Duurt altijd lang aan het begin en je moet natuurlijk wel connecten met server.quote:Op maandag 13 december 2004 18:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
0.44d, maar hij begint nooit met downloaden.
quote:Op maandag 13 december 2004 18:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Staat op suprnova. Moet je meteen de bug-fixes downloaden, die bugs zijn kankergezwellen
Is verbondenquote:Op maandag 13 december 2004 18:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Duurt altijd lang aan het begin en je moet natuurlijk wel connecten met server.
Wellicht, ik gebruik altijd DC++....quote:Op maandag 13 december 2004 18:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Misschien heb je een zuigende provider die het blokkeert?![]()
Ik razorback 2quote:Op maandag 13 december 2004 18:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is verbonden.
[..]
Wellicht, ik gebruik altijd DC++....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |