martelen is een deel van ons cultureel erfgoed.quote:Op maandag 13 december 2004 19:33 schreef schatje het volgende:
Ach, martelen doen ze overal. De CIA maakt dan ook graag gebruik van de faciliteiten van Saudi Arabië en Jordanië.
Hij heeft een goed punt. Wat begrijp je er niet aan??quote:Op maandag 13 december 2004 19:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Dude, het is geen ganzenborden.
Misschien moet je de OP wat aanpassen en een suggestie doen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:38 schreef George-Butters het volgende:.
Mijn topic loopt niet storm. Ik vrees dat het niet een aansprekend onderwerp is.
Helaas.... Ondanks mijn verwijzing naar Muslims... :p
Oorzaak-gevolg bestaat wel degelijk in de politiek.quote:Op maandag 13 december 2004 19:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Dude, het is geen ganzenborden.
Vriendinnetje van je zus?quote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef Monidique het volgende:
Vanochtend weer freaky shit.
Daarmee "koop" je hoop. Of je betaalt een soort beschermgeld. Blijft chantage en zal op lange termijn niet werken. Zeker als blijkt dat de aanslagen niet afnemen. Overigens komen al-qaida leden niet snel via Turkije, waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 13 december 2004 19:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt. Wat begrijp je er niet aan??
Nog niet nee. Maar wanneer Irak verder radicaliseert is die kans wel degelijk reëel.quote:Op maandag 13 december 2004 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daarmee "koop" je hoop. Of je betaalt een soort beschermgeld. Blijft chantage en zal op lange termijn niet werken. Zeker als blijkt dat de aanslagen niet afnemen. Overigens komen al-qaida leden niet snel via Turkije, waar haal je dat vandaan?
In Europa? Je hebt van 1815-1914 geen oorlogen voor het hele continent gehad, en van 1945 tot aan het einde van de Koude Oorlog vrijwel geen oorlog.quote:Op maandag 13 december 2004 19:45 schreef Drugshond het volgende:
Ik kijk naar oorlog als een golfbeweging...... wat is eigenlijk de langst aaneen gesloten periode geweest dat er geen oorlog was...
Ik heb in m'n OP aangegeven wat mij voorstaat. Denk je dat ik m moet uitbreiden?quote:Op maandag 13 december 2004 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien moet je de OP wat aanpassen en een suggestie doen.
Dan zal het eerder een oplaaiend "koerdisch probleem" zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Nog niet nee. Maar wanneer Irak verder radicaliseert is die kans wel degelijk reëel.
we proberen hier de wereld te redden en dan ga jij naar die achterlijke doos kijken?quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef schatje het volgende:
Ik ga naar het huwelijk van Bonnie St. Claire en haar bijna twintig jaar jongere vriend kijken.
Jose Hoebee is er ook.
![]()
.
Je kunt er een persoonlijke prikkelende visie aan toevoegen. Gezien je bronnen lijkt het nu meer op een politieke lobby.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb in m'n OP aangegeven wat mij voorstaat. Denk je dat ik m moet uitbreiden?
Ik vrees dat het onderwerp voor een hoop mensen te abstact is, of niet aanspreekt.
Er waren afscheidingsoorlogen op de Balkan.quote:Op maandag 13 december 2004 19:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Je hebt van 1815-1914 geen oorlogen voor het hele continent gehad,
Ja, maar evenals de Frans-Pruisische Oorlog was niet het hele continent daarbij betrokken, oelewapper.quote:Op maandag 13 december 2004 19:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er waren afscheidingsoorlogen op de Balkan.
Dat heeft niets met Drugshonds stelling te maken.quote:Op maandag 13 december 2004 19:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, maar evenals de Frans-Pruisische Oorlog was niet het hele continent daarbij betrokken, oelewapper.
Ik zie geen stelling hoor, Gristen.quote:Op maandag 13 december 2004 20:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Drugshonds stelling te maken.
En een Grieks-Turkse oorlog, de Krimoorlog, de Russisch-Japanse Oorlog, de Chinees-Japanse Oorlog, Turks-Russische Oorlogen, de Deens-Pruisisch/Oostenrijks-Hongaarse oorlog, de Oostenrijks-Pruisische oorlog, de unificatie van Italie...quote:Op maandag 13 december 2004 20:01 schreef Drugshond het volgende:
1815 - 1914... Owke... een Amerikaanse burgeroolog zat er tussen.......
Waratje; de Tiendaagse Veldtocht en de Atjeh-oorlog!quote:Op maandag 13 december 2004 20:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En een Grieks-Turkse oorlog, de Krimoorlog, de Russisch-Japanse Oorlog, de Chinees-Japanse Oorlog, Turks-Russische Oorlogen, de Deens-Pruisisch/Oostenrijks-Hongaarse oorlog, de Oostenrijks-Pruisische oorlog, de unificatie van Italie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |