quote:
we konden em wel horen idd...quote:Jullie zaten binnen toen wij aankwamen. Wel gelijk gehoord of niet?![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we konden em wel horen idd...
Die kost 25% meer.quote:Op zondag 12 december 2004 13:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja... noem nog eens een 1000cc twin van die prijsklasse en die NIET zo zuipt![]()
CannotBrake.quote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef PatrickM het volgende:
Ik wil trouwens nou eens een echt nick...
Om een idee te krijgen, zouden jullie mij eens willen omschrijven in 1 woord...
Zei cannotlookbeforeturnquote:Op zondag 12 december 2004 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die kost 25% meer.
[..]
CannotBrake.![]()
![]()
quote:
Ik zat net vol te gassen toen jullie vlak voor me opeens die parkeerplaats pakte....quote:Op zondag 12 december 2004 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was ook blij dat ik bij Rozenburg op de rijbaan bleef staan toen Riet het parkeerplaatsje pakte.
Iedereen kon op tijd reageren .. behalve .. ja jij.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zat net vol te gassen toen jullie vlak voor me opeens die parkeerplaats pakte....
Of jullie gingen gewoon te plotselingquote:Op zondag 12 december 2004 14:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sneller reageren dus. Dat duurt toch geen 5 seconden.
Of keek je niet voor je. Dat zou wel kunnen ..![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:11 schreef PatrickM het volgende:
Of jullie gingen gewoon te plotseling
Check deze site voor inspiratie: http://www.witwords.com/fictionary.cfmquote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef PatrickM het volgende:
Ik wil trouwens nou eens een echt nick...
Om een idee te krijgen, zouden jullie mij eens willen omschrijven in 1 woord...
Heh?quote:Op zondag 12 december 2004 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
Ik was ook blij dat ik bij Rozenburg uit veiligheid op de rijbaan bleef staan toen Riet het parkeerplaatsje pakte.
Wel geinig, jij bent altijd degene die de moraalridder uithangt in verkeerstopics op Fok, altijd uitleggen hoe het zo moeten en ondertussen ben jij de wegpiraat op meetsquote:Op zondag 12 december 2004 14:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Of jullie gingen gewoon te plotseling
Tja, hij zag zeker telkens weer een BMW die in de weg stond voor de KLXquote:Op zondag 12 december 2004 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Makster zat beide keren eerste rang en die kon zijn ogen niet geloven.
Dat is idd een goeie inspiratie bronquote:
Niet dat ik vond dat jij snel het parkeerplaatsje opdraaide, maar meer omdat ik niet direct durfde te remmen met PatM achter mij.quote:Op zondag 12 december 2004 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Heh?
quote:Op zondag 12 december 2004 14:45 schreef PatrickM het volgende:
Tja, hij zag zeker telkens weer een BMW die in de weg stond voor de KLX![]()
Kijk eens bij de k.quote:Dat is idd een goeie inspiratie bron![]()
niet snel genoeg snelheid vermindertquote:Op zondag 12 december 2004 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
Wij gingen snelheid verminderen om die parkeerplaats op te gaan.
![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet dat ik vond dat jij snel het parkeerplaatsje opdraaide, maar meer omdat ik niet direct durfde te remmen met PatM achter mij.![]()
Ik reed 5 meter voorbij de parkeerplaats, en vrijwel direct kwam PatM mij rechts over het gras voorbij.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of had je wat te zoeken op die hoek daar
btw: kon je die dvd niet gelijk meenemen voor mij gisteren?quote:Op zondag 12 december 2004 14:45 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hij niet!quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
Was hij nou ook begrenst?
Dat was wel interessant zeker .. nog sprintjes gedaan?quote:Op zondag 12 december 2004 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij niet!
jij moest zo'n beetje de hele meeting wat kwijtquote:
tja...hij zou me bellen als ie weer tijd/zin had. al een tijdje niks van em gehoord...hij gaat trouwens al sinds augustus elke dag, ook als er wat naar beneden komt, met zijn motor naar zijn werk.quote:Die vriend van je met die Bandit .. geen zin meer in meetings?
Was hij nou ook begrenst?
Ik had een kopie gegeven aan iemand anders. Dus ik gister nog ff snel een on-the-fly kopie proberen te maken. Was misluktquote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
btw: kon je die dvd niet gelijk meenemen voor mij gisteren?![]()
Klinkt niet echt interessant.. is wel leuk als de naam aantrekt om te weten wat het is. Check de K.quote:Op zondag 12 december 2004 14:54 schreef PatrickM het volgende:
* PatrickM zit te denken aan MotoPaat oid
quote:McFury
The anger that comes from a frustrated McDonalds™ worker.
It was that moment that I realised I had to release all my MCFURY.
Submitted by Bu-De McQueen, Jr.
trouwens, kun je het em kwalijk nemenquote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
Die vriend van je met die Bandit .. geen zin meer in meetings?
Pech .. het regent heel weinig in Nederland zeggen ze.quote:Op zondag 12 december 2004 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, kun je het em kwalijk nemende enige keer dat ie mee ging was op deze dag:
[[url=http://img39.exs.cx/img39/2869/dsc030822039480328402384321234.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 12 december 2004 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij moest zo'n beetje de hele meeting wat kwijt
Welke van de K?quote:Op zondag 12 december 2004 14:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Check de K.
Past nog bij je ook op een positieve manier.![]()
klopt, en ondanks het weer vond ie toch wel erg leuk dus ik zal em voor de volgende meet weer es porren. kan ik meteen es peilen wat ie van circuit rijden vindt...ik heb het idee dat dat em weinig zal boeien...quote:Op zondag 12 december 2004 14:59 schreef Patrick281 het volgende:
Pech .. het regent heel weinig in Nederland zeggen ze.
Ook wij van de Fok! MC hebben daar nog geen invloed op.
wij kunnen er niets aan doen als jij je prioriteiten niet kunt stellenquote:En je moet ook geen meet zonder mij doen.
en als we nu bij elke stop iets gingen drinken maar ook dat was niet het gevalquote:Zeikdag .. ik was bij VTR thuis ook al geweest en we hadden maar 15 minuten gereden.
Deze vind ik gewoon mooi qua woorden:quote:
Waarbij de eerste niet echt een leuke verklaring is .. die past ook niet bij je.quote:Kreptomaniac
A person who creeps up on people and steals things.
The kreptomaniac sneaked up on me and stole my valuables from under my nose.
Submitted by Julie Lewis
Krypondicular
Awesome, but better
The psychedelic visuals were krypondicular!
Submitted by Becca
quote:Kongquest
The act or process of conquering by a large gorilla.
His kongquest over Godzilla was just a lot of monkey business.
Submitted by Dana English
De kleine mag nog niet achterop.quote:Op zondag 12 december 2004 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wij kunnen er niets aan doen als jij je prioriteiten niet kunt stellen
Bandit rijders op het circuit .. nee dat is niet hun pakkie an.quote:Op zondag 12 december 2004 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kan ik meteen es peilen wat ie van circuit rijden vindt...ik heb het idee dat dat em weinig kan boeien.
Ook lulligquote:Op zondag 12 december 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De kleine mag nog niet achterop.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar bleven jullie eigenlijk toen ik ging invoegen op de snelweg net na vertrek bij de Mac?
Kreeg eindelijk een beetje het gevoel snel te zijn![]()
Nee, hield ie niet vanquote:Op zondag 12 december 2004 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was wel interessant zeker .. nog sprintjes gedaan?
Inderdaad! Dijkjes, dat is de shitquote:Op zondag 12 december 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
Bandit rijders op het circuit .. nee dat is niet hun pakkie an.![]()
Wel een keer in de Kickstart een kinderfietszitje gezien achterop een ZZR-1100 -met van die zijstangetjes.quote:
Ik heb de hond net uitgelaten....quote:Op zondag 12 december 2004 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, tis echt een zondag he...heb echt nog niks anders gedaan dan gegeten en achter de compie gezeten
quote:Op zondag 12 december 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar bleven jullie eigenlijk toen ik ging invoegen op de snelweg net na vertrek bij de Mac?
Kreeg eindelijk een beetje het gevoel snel te zijn![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb de hond net uitgelaten....
iedereen was met moeite aan invoegen en ik was idd aan klooien met die rode auto, toen riet opeens weer voor me reed op de in/uitvoegstrookquote:Op zondag 12 december 2004 15:21 schreef Patrick281 het volgende:
Het was een beetje een rommeltje met de auto's die daar reden.
En ineens ging je weer uitvoegen .. Raus kon nog maar tenauwernood terug.
Ik liet het voor de veiligheid maar gaan. Had net OPM ingehaald die zat te kneuteren met een auto.![]()
Wij konden achteraan niet op jou letten omdat het met invoegen al zo krap was met al die auto's.quote:Op zondag 12 december 2004 15:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon anticiperen..... ik nam nog gewoon op tijd die afslag hoor. En ik kan ook niet iedereen in de gaten houden....
vaarwelquote:Op zondag 12 december 2004 15:27 schreef PatrickM het volgende:
Dit wordt m'n laatste post... het was fijn jullie gekend te hebben, maar het kan niet langer zo
Adios
Ik zag dat Raus een beetje moeite had met terugvoegen (zag er best eng uit) en ik reed al langzij aan de anderen dus ik dacht dat het maar verstandiger was om mij er ook niet nog eens terug te proppen/ kost wat kost.quote:Op zondag 12 december 2004 15:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen was met moeite aan invoegen en ik was idd aan klooien met die rode auto, toen riet opeens weer voor me reed op de in/uitvoegstrookik dacht, ok nu gaan we mensen kwijtraken en idd, pepijn reed als enige rechtdoor...
quote:Op zondag 12 december 2004 15:27 schreef PatrickM het volgende:
Dit wordt m'n laatste post... het was fijn jullie gekend te hebben, maar het kan niet langer zo
Adios
quote:Op zondag 12 december 2004 15:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iedereen was met moeite aan invoegen en ik was idd aan klooien met die rode auto, toen riet opeens weer voor me reed op de in/uitvoegstrookik dacht, ok nu gaan we mensen kwijtraken en idd, pepijn reed als enige rechtdoor...
wist ik veel dat je verder weer op hetzelfde punt zou uitkomen, wrom dan die plotselinge uitvoegactie van rietjij zou toch rekening moeten kunnen houden met een rits motorrijders achter je...?
wie zegt dat dat wel zo is danquote:
quote:Volgens mij werken mn knipperlichten gewoon... ik voegde niet uit hoor, ik voegde juist niet in maar reed rechtdoorZat op de verkeerde strook, die ging plots de snelweg op maar we moesten rechtdoor
Omdat jij verlangt van mij dat als jullie 6km achter mij zitten (door die auto's ) dat ik jullie alsnog in de gaten kan houdenquote:Op zondag 12 december 2004 15:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie zegt dat dat wel zo is dan
wtf???quote:Op zondag 12 december 2004 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Spring maar weer gelijk in de verdedigingWaarom ben jij altijd zo licht ontvlambaar
weer jouw interpretatie... nergens staat dat jij ons in de gaten moet houden, je bent toch geen kinderjuffiequote:Omdat jij verlangt van mij dat als jullie 6km achter mij zitten (door die auto's ) dat ik jullie alsnog in de gaten kan houden
quote:
Door deze smiley misschien?quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 15:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie zegt dat dat wel zo is dan
En hier dan?quote:Op zondag 12 december 2004 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nergens staat dat jij ons in de gaten moet houden, je bent toch geen kinderjuffie
quote:Op zondag 12 december 2004 15:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
( jij zou toch rekening moeten kunnen houden met een rits motorrijders achter je...?
dus rekening houden met betekent voor jou in de gaten houden??quote:Op zondag 12 december 2004 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Door deze smiley misschien?
[..]
[..]
En hier dan?
[..]
nee.quote:Op zondag 12 december 2004 16:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet je wat OPM. volgende keer rijd jij gewoon voorop als je het beter kan
Dan moet je maar niet meer meegaan he als je het niet goed vindt...quote:Op zondag 12 december 2004 16:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee.
nog es ff goed doorlezenquote:Op zondag 12 december 2004 16:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zeg je het dan als ik dat niet zou doenDan is het een overbodige reactie...
omdat het niet zo belangrijk/zo big is als het op het forum altijd wordt...ik zeg alleen maar dat het niet zo slim was geweest om eerst in te voegen om direct daarna weer uit te voegen in zo'n situatie. dan vraag je erom om mensen kwijt te raken of dat er enge manouevres worden uitgehaald...en al helemaal als je verderop op hetzelfde punt uitkomt...quote:Wel geinig dat je dat soort dingen nooit in t echt aangeeft maar achteraf op t forum...
Ach ja, je hebt altijd mensen die denken dat ze het beter kunnen, ik zat mooi niet fout... OPM moet zelf een beetje beter opletten denk ik.quote:Op zondag 12 december 2004 17:00 schreef Didiot het volgende:
Riet, die invoegstrook waar we op reden was tevens de uitvoegstrook voor de gevaarlijke stoffenroute c.q. havenroute
Enniewee, het is toch allemaal goedgekomen
Lekker boeiend of iets net wel of niet fout is gegaan. We zijn allemaal mensen en maken op z'n tijd allemaal wel eens een fout of verkeerde inschatting...
Wie was er ook alweer omgedraaid....quote:Op zondag 12 december 2004 17:02 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, misschien wel een goede afspraak voor de volgende meet: wanneer de groep niet compleet is bij een afslag, even wachten tot de groep weer compleet is
Niet waarquote:Op zondag 12 december 2004 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
..toen een lange weg langs de snelweg, 2 stroken waren dat, ik reed links, linkerstrook werd ineens invoegstrook voor snelweg en ik ging toen naar rechterstrook om vervolgens aan de route te beginnen.... zo ging het.
Wel waarquote:Op zondag 12 december 2004 17:00 schreef Didiot het volgende:
Riet, die invoegstrook waar we op reden was tevens de uitvoegstrook voor de gevaarlijke stoffenroute c.q. havenroute
quote:Op zondag 12 december 2004 17:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Kijk maar... we moesten wel invoegen voor die brug, want motoren kunnen niet varen geloof ik
quote:Op zondag 12 december 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
En toen ineens een BMW op de vluchtstrook
Whatever.... t zal wel weer
waar gaat dit over?? jezus heequote:Op zondag 12 december 2004 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, je hebt altijd mensen die denken dat ze het beter kunnen
ja.quote:OPM moet zelf een beetje beter opletten denk ik.
Ja natuurlijk maar waar zijn die wheelies, stoppies en bijna ongeluk foto's?quote:Op maandag 13 december 2004 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Lars heb jij de meet foto's nog gezien?![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 08:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar waar zijn die wheelies, stoppies en bijna ongeluk foto's?
D'r wordt weer veel over geluld maar nergens tastbaar bewijs.........
quote:Op zondag 12 december 2004 19:27 schreef Makster het volgende:
Maar lekker boeien, houdt het leven spannend toch![]()
Vond het nog steeds een relaxed dagje![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 08:35 schreef Makster het volgende:
Hoiiiii
En voor bijna ongelukken moet je bij PatM zijn![]()
![]()
Ik mag er eentje lenen van het zusje van mijn vriendin, het heeft geen zin er zelf eentje aan te schaffen. Nu nog een deugdelijke bevestiging maken.quote:Op maandag 13 december 2004 08:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Nou ja we hadden het er al onder het eten over dat we de volgende keer camera's op de motoren gaan zetten.![]()
Digitaal DV camera'tje kost geen donder meer, daar hoeven we niet moeilijk over te doen.![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 08:35 schreef Makster het volgende:
Hoiiiii
En voor bijna ongelukken moet je bij PatM zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 08:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]Je zou het eerder bij reetje verwachten met al zijn bravour maar het is wederom de stilste van het gezelschap die (zelf)moordneigingen heeft.
quote:Op maandag 13 december 2004 08:55 schreef hollander172 het volgende:
Ik mag er eentje lenen van het zusje van mijn vriendin, het heeft geen zin er zelf eentje aan te schaffen.
quote:Nu nog een deugdelijke bevestiging maken.
Hee een Z1000 in je avatarquote:Op maandag 13 december 2004 09:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Eigenlijk is PatM de echte Reetvaerder.
![]()
Maar Riet kan remmen dus daar heeft het mee te maken.![]()
Mwah voor je weet heb je een statief in de slaapkamer staan om je vorderingen te kunnen bijhouden.quote:Op maandag 13 december 2004 09:12 schreef Patrick281 het volgende:Is toch leuk met de hond.
Mijn zwager kwam met een DV camera aanzetten vorige week.
Ding was 150 euro. Filmde direct Mpeg 2 op flashkaartjes, die zat er ook bij van 1024 kb.
Recht modelletje met zo'n uitklap schermpje. Weegt helemaal niets.
Eigenlijk is DV een videostandaard, maar die misbruiken ze gewoon even.
Mwah, kan het wel maken maar weet nog niet waar ik alu kawagroen kan eloxeren? (weet het precieze woord niet.)quote:Toch niet al te moeilijk, zit een schroefje onder die camera's.
Beetje een brede grondplaat eronder, en ze zitten echt wel vast.
Je kan er nog een dik elastiek om het geheel doen voor wat extra stabilliteit.
Klemmetje kan jij zo maken toch?
Ik heb wel wat zachte rubbers (op maat voor u te maken) voor als trillingsdemper.![]()
Ehm was bedoeld als 990 Superduke.quote:
quote:En die PatM, volgens mij had ie inderdaad een doodwens gisteren ofzo.
quote:Op maandag 13 december 2004 09:16 schreef hollander172 het volgende:
Mwah voor je weet heb je een statief in de slaapkamer staan om je vorderingen te kunnen bijhouden.Gaan we maar niet kopen zo'n DV cam.
Dat is inderdaad waar ook, time flys when your having funquote:Op maandag 13 december 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ehm was bedoeld als 990 Superduke.
[..]
[afbeelding] Het is alweer 2 dagen geleden hoor Mark.
[..]Heb jij dat nog niet allang gedaan dan.
Behalve het schudden van de cam op de motor kan je die Mpeg filpmjes natuurlijk ook iets versneld af laten spelen voor een snelheidseffect. (kijk mij eens rijden![]()
)
quote:Op maandag 13 december 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:Heb jij dat nog niet allang gedaan dan.
Alleen lullig als de tegemoet komende slopel kadet ook 200km/h+ lijkt te rijden.quote:Behalve het schudden van de cam op de motor kan je die Mpeg filpmjes natuurlijk ook iets versneld af laten spelen voor een snelheidseffect. (kijk mij eens rijden![]()
)
Net ghostrider dan hequote:Op maandag 13 december 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ehm was bedoeld als 990 Superduke.
[..]
[afbeelding] Het is alweer 2 dagen geleden hoor Mark.
[..]Heb jij dat nog niet allang gedaan dan.
Behalve het schudden van de cam op de motor kan je die Mpeg filpmjes natuurlijk ook iets versneld af laten spelen voor een snelheidseffect. (kijk mij eens rijden![]()
)
Die tegemoet komende slopel kan je niet inschatten qua snelheid, dus lulliger als je ingehaald zou worden door een Corsa'tje.quote:Op maandag 13 december 2004 09:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wheelies doe k niet aan..... > koppeling verneukenquote:Op maandag 13 december 2004 08:16 schreef hollander172 het volgende:
wheelies, stoppies en bijna ongeluk foto's?
quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wheelies doe k niet aan..... > koppeling verneuken
Nope en mijn vriendin vind het spelletje irritant.quote:Op maandag 13 december 2004 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
Trouwens al prijzen uitgedeeld in natura?![]()
Ik gok erop dat Peppie nu weer een verhaaltje over koppel gaat afsteken :p kan er naast zitten hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoeft niet hoor... met een Bandit600, Gixxer600, R6 lukt het ook al zonder koppeling.....
quote:Op maandag 13 december 2004 10:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope en mijn vriendin vind het spelletje irritant.
quote:Op maandag 13 december 2004 10:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Peppie nu weer een verhaaltje over koppel gaat afsteken :p kan er naast zitten hoor.
quote:Op maandag 13 december 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope.... je kan gewoon niet rijden
Ja maar om zo'n hupje nou een wheelie te noemen .. dan moet je toch even de koppeling erbij nemen.quote:Op maandag 13 december 2004 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb het ook wel een keer in zijn 2 gehad dat ie bij verkwistend gasgeven voor los kwam
Nu hoef ik niet meer na te denken over het mailtje wat ik hem ging sturen.. zo van: hoe breng ik het netjes zonder die VTR af te branden.quote:> Ik heb er gisteren en vandaag nog eens goed over nagedacht, maar ik heb
> besloten om een eventuele ruil met bijbetalen niet door te zetten.
> Na alles op een rijtje te hebben gezet, de proefrit op de Beemer, de
> rijeigenschappen van mijn VTR, de meerprijs die ik er bij zou moeten
> leggen, heeft mij niet dat overtuigende gevoel gegeven om door te zetten.
>
> Succes met de verkoop.
>
> Groeten,
quote:Op maandag 13 december 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja maar om zo'n hupje nou een wheelie te noemen .. dan moet je toch even de koppeling erbij nemen.![]()
En oppassen dat je niet achterover lazert.![]()
Ik had net een mailtje van de VTR man.
[..]
Nu hoef ik niet meer na te denken over het mailtje wat ik hem ging sturen.. zo van: hoe breng ik het netjes zonder die VTR af te branden.
quote:Op maandag 13 december 2004 13:17 schreef Makster het volgende:
Je kan veel over die VTR zeggen maar DAMN wat een geluid zeg hee, echt NIET normaal meer
Dat inderdaad wel ja, vreemde vormgeving voor zo een "dikke" V Twinquote:Op maandag 13 december 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vond het maar een beetje een rommeltje dat ontwerp, vond dat ik er qua model en afwerking op achteruit ging.
Ik heb ook lekker gereden zaterdag, de volgende motor moet wel een grotere kick geven dan de Beemer.
Volgens mij zag hij de bui al aankomen en wilde hij sneller mailen dan ik hem.![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 13:45 schreef Makster het volgende:
Dat inderdaad wel ja, vreemde vormgeving voor zo een "dikke" V Twin
Wij hebben alweer een meet gehad dit weekend. Ik tel nu 10 Fok! MC meetings in 2004.quote:Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
iemand nog wat leuks meegemaakt?
quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey meneer Hoeze,
die Yamaha Bulldog komt zeker niet uit japan ?
gewooon bij de dealer in S'Hertochenbosch gekocht![]()
Ja dat was ook heel eng. Het leek er gewoon op dat we rechtdoor gingen, had helemaal niet verwacht dat we zouden gaan invoegen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag dat Raus een beetje moeite had met terugvoegen (zag er best eng uit) en ik reed al langzij aan de anderen dus ik dacht dat het maar verstandiger was om mij er ook niet nog eens terug te proppen/ kost wat kost.![]()
Thermo (leren)ondergoed.. Protect your most important parts..quote:Op maandag 13 december 2004 17:43 schreef hollander172 het volgende:
Even checken (al even niet meer gereden) ik moet nog even op en neer naar Belgie en wilde dat op de motor doen. Is dat nog enigzins te doen met deze kou?
Gaat om ongeveer 250km heen en natuurlijk weer terug met hoofdzakelijk hogesnelheidssnelwegwerk.
Is het niet te doen met een leren pak dan mag u allen ook suggesties doen dit enigzins draaglijk te maken.
Ik weet niet wat de rest ervan vindt, maar ik vind het niet te doen. Gisteren had ik het na 20 minuten al steenkoud. Met om de 15-20 minuten een stop is het wel te doen, maar vandaag is het nog kouder dan gisteren.quote:Op maandag 13 december 2004 17:43 schreef hollander172 het volgende:
Even checken (al even niet meer gereden) ik moet nog even op en neer naar Belgie en wilde dat op de motor doen. Is dat nog enigzins te doen met deze kou?
Gaat om ongeveer 250km heen en natuurlijk weer terug met hoofdzakelijk hogesnelheidssnelwegwerk.
Is het niet te doen met een leren pak dan mag u allen ook suggesties doen dit enigzins draaglijk te maken.
Het lijkt het me idd erg fris. Zeker voor leer.. Maar naar het einde van de week gaan de temperaturen wel weer wat omhoog. Helaas gaat de kans op neerslag ook flink omhoogquote:Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de rest ervan vindt, maar ik vind het niet te doen. Gisteren had ik het na 20 minuten al steenkoud. Met om de 15-20 minuten een stop is het wel te doen, maar vandaag is het nog kouder dan gisteren.
Gisteren had ik thermokleding aan (shirt, broek, sokken, handschoenen), motorbroek en motorjack en handschoenen van kunststof, nog een trui daaronder en een wind- en waterdichte muts onder de helm. Nog steeds was het heel koud.
Dus wel. Als je een R6 vol door zn 1 trek komt ie echt wel losquote:Op maandag 13 december 2004 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
600 cc's komen met accereleren niet zomaar even vanzelf omhoog.
Dat zou ik je ten zeerste afraden, ik denk dat je halverwege gewoon als een bevroren blok Lars van je motor flikkert,quote:Op maandag 13 december 2004 18:14 schreef hollander172 het volgende:
Okee dan wordt het de auto.
Het is echt de bedoeling om met vrij hoge snelheden op en neer te rijden maar als jullie het al koud hadden tijdens een meet dan wordt dat dus niks. Bedoeling is vanaf de grens ongeveer een cruise snelheid aan te houden van minimaal 160 ~ 180 km/h en dit een kilometer of 100 continu, daarna kom ik op de ring Brussel en dat schiet over het algemeen niet echt op.Motor wilde ik alleen gebruiken omdat ik dan wat sneller ben en toch niemand mee neem cq iets hoef te vervoeren.
quote:Dat starten valt niet mee. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik een beetje verwend ben met de electrische starter op mijn andere motor dus dat speelt ook mee. Maar de laatste keren is het me maar niet gelukt hem weer aan de praat te krijgen. Laatst was er een kijker/koper die hem wel aan de praat kreeg. Ik heb al een nieuwe speciale bougie gekocht en de startprocedure nauwkeurig gevolgd, maar met mijn enkel.......geen succes. Ben nu van plan om naar een cross-speciaalzaak te gaan en hun te vragen of er meer aan de hand is.
Uiteraard ben je welkom om je geluk te beproeven. Hij moet inderdaad in 1-2 trappen lopen.
Het is wel een hels kabaal maar supersterk!!!
Zaterdag had alleen Mark het echt koud, want die had inderdaad een leren pak aan met dunne kleding eronder.quote:Op maandag 13 december 2004 18:14 schreef hollander172 het volgende:
Okee dan wordt het de auto.
Het is echt de bedoeling om met vrij hoge snelheden op en neer te rijden maar als jullie het al koud hadden tijdens een meet dan wordt dat dus niks.
quote:Op maandag 13 december 2004 17:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vond de meet super leuk!! Het ging allemaal best goed op die ene keer invoegen na dan (nou ja ging ook wel goed, want zat nog steeds recht op de motor)
quote:Op maandag 13 december 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus wel. Als je een R6 vol door zn 1 trek komt ie echt wel los
Feessie bouwen?quote:Op maandag 13 december 2004 19:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Daarom Pepijn
Eerste keer dat je mij eens gelijk geeft na een meningsverschil
quote:
Dan mag je wel eens iets spannender postenquote:Op maandag 13 december 2004 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar jij bent niks gewend
Wat je er mee kan? rukke hee.
Nou had meer afgevroren klauwen, ik kan zo ie zo slechte tegen de kouquote:Op maandag 13 december 2004 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zaterdag had alleen Mark het echt koud, want die had inderdaad een leren pak aan met dunne kleding eronder.
quote:Op maandag 13 december 2004 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar jij bent niks gewend
Wat je er mee kan? rukke hee.
Dat zegt meer over jezelf dan over mij denk ikquote:Op maandag 13 december 2004 19:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens iets spannender postendit is niet rukbaar
![]()
Ja ik ben de 20 jarige grietjes ontgroeidquote:Op maandag 13 december 2004 19:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jezelf dan over mij denk ik
Vet... zal wel stuk schelen denk ikquote:Op maandag 13 december 2004 19:35 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, zaterdagochtend die Laser demper halen
Volgens de verkoper komt er aardige herrie uitquote:Op maandag 13 december 2004 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vet... zal wel stuk schelen denk ik
Zou maar uit kijken als ik jou was, voor je het weet moet je een 12 o-clock bar op je motard schroevenquote:Op maandag 13 december 2004 19:57 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, vanavond weer eens op het achterwiel de straat ingereden.... gaat steeds beter![]()
Ik ken m'n grenzen wel hoorquote:Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zou maar uit kijken als ik jou was, voor je het weet moet je een 12 o-clock bar op je motard schroeven![]()
En je herkende zijn gezicht ook niet op de parkeerplaats of hij jou nietquote:Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Didiot het volgende:
Pep, die Ralf van die VTR he, dat is een collega van mij
Ik vond de motor al bekend voorkomen (geel + TwoBrothers) maar normaal heeft 'ie er een Bagster tankcover overheen. Vandaag zag ik 'm toevallig, alleen geen kans gehad om 'm aan te spreken
Eigenlijk meer voor woon/werk, maar ben er inmiddels wel achter dat je hele leuke dingen met die KLX kan doenquote:Op maandag 13 december 2004 20:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij heeft Didiot hem alleen maar gekocht om te leren wheeliën
Jups, de demper zal ws. al wel een pk of 2 a 3 schelen. Dalijk met K&N filter en Dynojet stage 2 zal het nog wel leuker wordenquote:En daar leent zo'n KLX zich prima voor volgens mij....
Ik zag op de RAI dat je dan wel heel erg gek moet doen,quote:Op maandag 13 december 2004 20:05 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik ken m'n grenzen wel hoor
Bovendien, als je 'm te ver overtrekt zonder er rekening mee te houden dan helpt een 12 O'clock bar ook niet meer hoor
Een Supersport dusquote:Op maandag 13 december 2004 20:42 schreef _MeIIon_ het volgende:
wat gaaf! ik zit hier al de hele dag en zie dit topic nu pas!! in september heb ik mijn rijnewijs gehaalt en ik ben hier en daar aan het kijken voor een motor maar ik weet nog niet precies wat ik wil hebbeb. zowieso moet het een wegracemotor, of hoe zeg je dat zijn!!
Omdat je dan toch wil rijden lijkt mequote:Op maandag 13 december 2004 20:55 schreef _MeIIon_ het volgende:
hoezo dat dan?? mijn hoofd stond er gewoon niet na en nu wel. ik zit te denken aan een Yamaha YZF-R1 ofzo, supergave motoren vind ik dat!!
Er is helemaal niets mis met een R1 hoor,quote:Op maandag 13 december 2004 21:01 schreef _MeIIon_ het volgende:
ja hallo, ik ga niet hier alles op tafel gooien maar als mijn hoofd er niet na stond dan was dat gewoon zo. is dat zo moeilijk voor te stellen?
wat is er mis met die motor? hartsikke mooi ding toch? zo'n zilverkleurige lijkt me gaaf!!
niks mis met dit weer rijden hoor, geen last van de file enzoquote:Op maandag 13 december 2004 21:03 schreef _MeIIon_ het volgende:
trouewns, ik ben nu een beetje begonnen met rondkijken. het zal waarschijnlijk pas in februari worden of misschien nog wel later dat ik echt een motor zal kopen want met dit weer schiet het niet echt op, toch?
Dacht dat we naar ons eigen forum zouden gaan dan....quote:Op maandag 13 december 2004 21:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Schijt fok is weer mega traag,![]()
:( ik kap er mee, ga maar filmpje kijken
neuh ik kan een 97-er kopen en als ik geluk heb misschien wel een 98-er.quote:Op maandag 13 december 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders een 96-er hee, nog goedkoper
Schaars inderdaad maar echt te gek als je er hebt man.quote:Op maandag 13 december 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Succes met zoeken, die 97-ers zijn best moeilijk te vinden
wat is daar te doen?quote:Op maandag 13 december 2004 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy... ik zit er, PatM zit er...
En misschien wilt MeIIon ook wel komen..... of niet? http://www.motor-meet.nl/forum/
tuurlijk. ik heb nu wel gemerkt dat lullig doen vrij normaal is hier op fok of niet??quote:Op maandag 13 december 2004 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarschijnlijk heb je nog gas over als je broek volgepoept is...
Is niet lullig bedoeld hoor, is gewoon de waarheid. R6 is al meer dan pittig genoeg voor een beginnende motorrijder... maar goed, wie niet horen wilt, moet maar voelen.quote:Op maandag 13 december 2004 21:46 schreef _MeIIon_ het volgende:
[..]
tuurlijk. ik heb nu wel gemerkt dat lullig doen vrij normaal is hier op fok of niet??
Wegglijdende achterkant of een onbedoelde wheelie met als gevolg dat je op je rug ligt te spartelen is waarschijnlijker... bomen, lantarenpalen, vangrails en auto's kom je vanzelf wel tegen dan...quote:Op maandag 13 december 2004 21:54 schreef _MeIIon_ het volgende:
jezus christus zeg!! jullie doen net of ik me meteen tegen een boom zal rijden als ik een R1 zou kopen???
Uhm, ooit wel eens op een andere motor gereden dan je lesmotor?quote:en nu ik teruglees zijn die andere reacties ook niet serieus bedoelt dus of wel? ik heb toch mij rijbewijs gehaalt? dat betekent dat ik kan rijden op een motor. ik zal me heus wel beheersen hoor, ik ben geen sjonnie van 18 jaar.
Hee oetlul, heb ik die doorverwijspagina voor jan l#l gefixt?quote:Op maandag 13 december 2004 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy... ik zit er, PatM zit er...
En misschien wilt MeIIon ook wel komen..... of niet? http://www.motor-meet.nl/forum/
quote:Op maandag 13 december 2004 21:54 schreef _MeIIon_ het volgende:
jezus christus zeg!! jullie doen net of ik me meteen tegen een boom zal rijden als ik een R1 zou kopen??? en nu ik teruglees zijn die andere reacties ook niet serieus bedoelt dus of wel? ik heb toch mij rijbewijs gehaalt? dat betekent dat ik kan rijden op een motor. ik zal me heus wel beheersen hoor, ik ben geen sjonnie van 18 jaar.
Dat zegt alweer genoeg...quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef _MeIIon_ het volgende:
nee hoezo.
Euhm trek je maar niks aan van die moraalridders hier hoor en koop lekker een R1.quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef _MeIIon_ het volgende:
nee hoezo.
56 pk @ 180 kg is niet te vergelijken met ca 110 pk @ 170 kgquote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef _MeIIon_ het volgende:
hehe eindelijk een normale reacite. ik dacht al, is het hele forum hier zo lullig? dan was ik hier niet lang gebleven, op het ofrum bedoel ik dan he.
maar hoe kan het dat je bijna onderuit ging dan op een 600? zoiets heb ik nog nooit gehad op die 500??
mooi, voorbeeldje, ik reed op hetzelfde ding en ik schrok de eerste keer zelfs al van een gsx600F. Ja een 600F ja, dat luie kreng waarbij je naar een paar maanden in slaap sukkelt als je 'm vol open gooit. Wat denk je dat er gebeurt als je ff aan de kraan van een R1 trekt?quote:Op maandag 13 december 2004 22:01 schreef _MeIIon_ het volgende:
ja op een Honda CB500.
Mag ik raden? Als je de kraan vanuit z'n 1 in een keer opendraait lig je voor je het beseft op de grond en heb je tig duizend euro schade buiten persoonlijk letsel...quote:Op maandag 13 december 2004 22:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je ff aan de kraan van een R1 trekt?
Hey Mellon! Nog gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs!quote:Op maandag 13 december 2004 21:54 schreef _MeIIon_ het volgende:
jezus christus zeg!! jullie doen net of ik me meteen tegen een boom zal rijden als ik een R1 zou kopen??? en nu ik teruglees zijn die andere reacties ook niet serieus bedoelt dus of wel? ik heb toch mij rijbewijs gehaalt? dat betekent dat ik kan rijden op een motor. ik zal me heus wel beheersen hoor, ik ben geen sjonnie van 18 jaar.
Komt omdat Hollander gay isquote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef _MeIIon_ het volgende:
hehe eindelijk een normale reacite (van hollander172). ik dacht al, is het hele forum hier zo lullig? dan was ik hier niet lang gebleven, op het ofrum bedoel ik dan he.
maar hoe kan het dat je bijna onderuit ging dan op een 600? zoiets heb ik nog nooit gehad op die 500??
Euhm dat is vrij simpel te verklaren. Die 600 had 2 maal zoveel vermogen als de CB500, een nieuwe achterband (dus geen grip) en ietwat te enthousiaste gasbeweging.quote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef _MeIIon_ het volgende:
hehe eindelijk een normale reacite. ik dacht al, is het hele forum hier zo lullig? dan was ik hier niet lang gebleven, op het ofrum bedoel ik dan he.
quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hee oetlul, heb ik die doorverwijspagina voor jan l#l gefixt?
http://www.motor-meet.nl dus.![]()
Als je nou een grote jongen bent Mark dan herhaal je dit even als je voor mijn vriendin staat waarmee ik bijna 6 jaar samen ben. Ze maakt gehakt van je.quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 22:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je nou een grote jongen bent Mark dan herhaal je dit even als je voor mijn vriendin staat waarmee ik bijna 6 jaar samen ben. Ze maakt gehakt van je.
Ze is niet snel boos maar met dit soort opmerkingen zou ik even checken of je polis goed geregeld is.![]()
Zo'mn meisje als ijsmeis niet nee .. 15 jaar en cup D.quote:
quote:Wat je er mee kan? rukke hee.
quote:Op maandag 13 december 2004 19:21 schreef Makster het volgende:
Nou had meer afgevroren klauwen, ik kan zo ie zo slechte tegen de kou
Maar mijn handen waren het probleem, opzich niet eens zo erg toen we lekker bezig waren maar de terug weg en stil staan om te praten zijn duidelijk niet aan mijn handjes besteed
Wat zit je nou nog te brabbelen, post gewoon die pics ofzoquote:Op maandag 13 december 2004 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
Zo'mn meisje als ijsmeis niet nee .. 15 jaar en cup D.
Daarbij vergeleken is dit maar een minder mokkeltje hoor.
Nou dit jaar nog niet hoeven smeren maar echt koud is het ook niet geweest natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2004 22:38 schreef Patrick281 het volgende:Bijna 2 uur gesport, gaat weer de goede kant op.
[..]
Zo'mn meisje als ijsmeis niet nee .. 15 jaar en cup D.
[..]
Moet toch wel iets heftiger hoor.
[..]Heb je ook Dove produkten voor je handen ..
![]()
Ten eerste heb ik ze niet hier(zie mail van 3 uur geleden ofzoquote:Op maandag 13 december 2004 22:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat zit je nou nog te brabbelen, post gewoon die pics ofzo
quote:Op maandag 13 december 2004 20:42 schreef _MeIIon_ het volgende:
wat gaaf! ik zit hier al de hele dag en zie dit topic nu pas!!
Het is ZEKER geen kloon van riet, dat weet ik wel. Zaten net samen online te MotoGP'en en toen werd er gereplyed, ken dus nietquote:Op maandag 13 december 2004 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik ze niet hier(zie mail van 3 uur geleden ofzo) , en ten tweede krijg ik dan een ban.
![]()
[..]
Fantastische kloon Riet.
![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 22:52 schreef Makster het volgende:
Weet wel dat die "kloon" het niet helemaal door heeft
Uhh, nee. Het kan deze keer echt nietquote:Op maandag 13 december 2004 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iedereen reageert inhoudelijk zoals verwacht en uitgerekend Riet doet nuttige info geven om zo'n ding te kopen, gaat er serieus op in enzovoort. Bovendien is een relletje al snel gemaakt zag ik.
![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Didiot het volgende:
Pep, die Ralf van die VTR he, dat is een collega van mij
Ik vond de motor al bekend voorkomen (geel + TwoBrothers) maar normaal heeft 'ie er een Bagster tankcover overheen. Vandaag zag ik 'm toevallig, alleen geen kans gehad om 'm aan te spreken
Die kan je ook omzeilen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Laat een IP check doen zou ik zeggen....
quote:Op maandag 13 december 2004 23:00 schreef Makster het volgende:
Zal me verder ook niet boeien ofzo, maar geloof me deze keer maar
quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Rietvaerder het volgende:
En weet je al waar Bleiswijk is....... tussen Amsterdan en Rotterdam
Snap je meteen waarom ik nu al bijna 5 jaar samenwoon.quote:Op maandag 13 december 2004 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
Zo'mn meisje als ijsmeis mijn vriendin niet nee .. 15 jaar en cup D.
Daar werd de leaseauto naar toe gesleept nadat ik deze ter hoogte van de afslag Zevenhuizen plat had gereden.quote:Op maandag 13 december 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee echt... als je de provinciale weg bij Rotterdam Airport volgt naar Amsterdam kom je er doorheen, is maar 40km ofzo
Bleiswijk heeft hetzelfde kengetal als Rotterdam zag ik, bovendien ben ik 4 maanden geleden nog naar een Fiero wezen kijken in die regio daar dus ik weet waar het ligt.quote:Op maandag 13 december 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee echt... als je de provinciale weg bij Rotterdam Airport volgt naar Amsterdam kom je er doorheen, is maar 40km ofzo
Bikkelquote:
Op sommige plaatsen kon je gewoon het ijs zien op het wegdek, erg verradelijk iddquote:en het weer is vies en verraderlijk.
Van die dwarrelregen... ()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bikkel(in je spijkerbroek
?)
Hier nog niet, het westen is altijd 2-3 graden hoger in temperatuur.quote:Op sommige plaatsen kon je gewoon het ijs zien op het wegdek, erg verradelijk idd
quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het is abnormaal druk hier zeg![]()
Jeetje zeg je schetst het wel alsof het een racemonster van jewelster is?? Een kennis van mij heeft vorig jaar zijn rijbewijs gehaalt en die heeft toen een 750cc gekocht, ik dacht een Suzuki GSX. En die heeft ook nog geen ongeluk gehad dus waarom zou het bij mij wel fout gaan?quote:Op maandag 13 december 2004 22:17 schreef hollander172 het volgende:
Conclusie: als je jezelf snel dood wil rijden moet je vooral met een R1 beginnen. Wil je lekker genieten van het motorrijden dan koop je iets tammers. Vooral de '98 modellen zijn enorm venijnig in hun reactie en een afstraffing met dergelijke motor is niet leuk........... en vooral vaak dodelijk. (vergeet de vangrails niet)
Last but not least, het is belangrijk dat je er van geniet (dat is waar je het allemaal voor hebt gedaan) en dat je over een jaar nog kunt vertellen over de geweldige meets en ritten die je hebt gehad.
Een R1 is zo intimiderend dat ik persoonlijk een proefrit zo zou weigeren. Ik zou 7 kleuren stront schijten als ik er op zou gaan zitten. Dat terwijl ik nu ongeveer 4500 km ervaring heb.
Als je me niet geloofd dan is dat je goed recht, er zijn af en toe meets waarbij er proefgereden wordt dus waarom dit niet combineren en een proefrit met een R1 regelen? Kan jij aanvoelen wat je vind van de R1 en kunnen de anderen ook dit "beest" eens rijden.
Het lijkt mij een goed plan al zal ik never nooit een proefrit maken op de R1.(vraag het me over een jaartje nog maar eens.)
Weet je wat het is? Gister heb ik ook al een paar lullige dingen naar mij hoofd geslingert gekregen (niet hier) en toen vroeg ik "is dat normaal?" en als antwoord kreeg ik: "welkom op fok" en dan kom ik hier en dan had ik wel verwacht dat motorrijders niet zo lullig tegenelkaar zouden doen.quote:Op maandag 13 december 2004 22:14 schreef ploderus het volgende:
Hey Mellon! Nog gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs!
(je bent niet toevallig een kloon van één van de vaste bezoekers van dit topic die weer een geintje probeert uit te halen?Is namelijk al eerder voorgekomen
)
Misschien komt het een beetje lullig over zoals sommige opmerkingen gebracht worden, maar er zijn al redelijk wat mensen in deze topics langsgekomen die op een 1000cc supersport wilden beginnen. Zoals ongeveer wel algemeen bekend is leer je ook pas rijden na het halen van je rijbewijs. Sjonnie of niet, iedereen maakt beginnersfouten. Dat zal iedere motorrijder die al een tijdje rijdt kunnen beamen.
Zelf ben ik op een 600cc begonnen en heb ook al verschillende keren bijna het spreekwoordelijke broekje volgewerkt doordat ik te vroeg op het gas ging ofzo. Misschien denk je dat je jezelf wel kunt inhouden, maar met zoveel vermogen is dat heel moeilijk..
Verder is het model dat je noemt (eerste modellen R1) het meest extreem van allemaal. Ze reageren namelijk heel erg fel op het gas. Ik heb er reviews over gelezen waarbij zelfs ervaren coureurs moeite hadden om hem netjes te rijden. Het nieuwe model (180pk) is zelfs makkelijker te rijden dan deze, hoewel deze aardig wat extra vermogen heeft..
Uiteindelijk blijft het natuurlijk je eigen keuze, maar een fout is met zo'n motor heel snel gemaakt.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:59 schreef _MeIIon_ het volgende:
Jeetje zeg je schetst het wel alsof het een racemonster van jewelster is?? Een kennis van mij heeft vorig jaar zijn rijbewijs gehaalt en die heeft toen een 750cc gekocht, ik dacht een Suzuki GSX. En die heeft ook nog geen ongeluk gehad dus waarom zou het bij mij wel fout gaan?
Maar jij bent wel erg zeker dat je niet eens een proefrit wilt gaan maken??
Ja kijk jullie kennen elkaar goed begrijp ik? Ok, maar ik ken jullie niet en sommige reacties van gister zijn volgens mij naders bedoelt dan er staat dus dat kan ik niet zo begrijpen waarom je meteen zulke zou zeggen. Dat zou ik dus nooit als er een nieuwe komt, dan kun je toch wel even normaal doen of is dat echt nu echt zo moeilijk?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
Moggûh en welkom hier.
Om te beginnen met je verhaal over respect. Wij kennen mekaar hier allemaal van 10 live meetings het afgelopen jaar.
Als jij hier nieuw komt dan kennen wij jou natuurlijk nog niet zo goed en vica versa.
Wat er gezegd wordt tegen je zijn allemaal goed bedoelde adviezen.
Een R1 vergelijken met een GSX-750F slaat echter kant nog wal.
Een (echt) gemene supersport (R1) vergelijken met een toermotor (GSX-750) met als basis een ontwerp uit 1988.![]()
Verder moet je helemaal zelf weten waar je mee begint, het zou alleen gezonder zijn als het een niet al te sportieve 600 cc is, en dan langzaam opbouwen.
Vooral via het rijden met anderen (meetings) kan je een hoop van opsteken.
Misschien is het gemakkelijkste terug te reveren naar het behalen van je autopapieren: toen dacht je ook dat je wel even kon rijden. Inmiddels kijk je daar vast heel anders op terug.![]()
En een foutje op de motor loopt meestal minder goed af als een slippertje met de auto.![]()
Ik had geen nieuwe motorquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
Toevoeging: ik heb het afgelopen jaar 2 fokkers een nieuwe motor zien kopen, en die zijn beide binnen 2 maanden al onderuitgegaan. Dit gewoon ter overdenking.Gebeurt niet zomaar.
Dus jij en je pa zijn onderuitgegaan? Of jullie kunnen gewoon niet rijden!quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had geen nieuwe motor
Maare, is wel raar ja, als mijn vader een nieuwe auto koopt krijgt ie ook binnen het half jaar een ongeluk....
Heeft 2x een nieuwe auto gekocht en 3x ofzo een 2ehands, is misschien gewoon toeval, maar allebei de keren dat ie een nieuwe auto kocht werd ie bv. van achteren aangereden bij het stoplicht
En met 2ehands nooit...
Met zijn nieuwe FJR's schijnt het weer anders te zijn
Hollen of stilstaan is ook lekker werken inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Vraag me af wanneer de drukte weer begint voor de Kerst, want dit is zo niks aan, voel je je zo nutteloos door hè..
Maar je was nog wel binnen de statische zekerheid dat ruim 50 % van de nieuwkomers het eerste jaar op zijn bek gaat.quote:
Weetje, als jij nou gewoon eens kapt met je kutkloon, dan zou het hier een stuk gezelliger worden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef _MeIIon_ het volgende:
[..]
Dus jij en je pa zijn onderuitgegaan? Of jullie kunnen gewoon niet rijden!
OK, die eerste opmerking vat ik nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hollen of stilstaan is ook lekker werken inderdaad.![]()
[..]
Maar je was nog wel binnen de statische zekerheid dat ruim 50 % van de nieuwkomers het eerste jaar op zijn bek gaat.![]()
Ik bedoelde Cynix en Ppmoner. (of hoe je die laatste ook schrijft)
Allebei een nieuwe Fazer 2004 met seatpipes dacht ik.
En ook beide (onafhankelijk van elkaar) op een rotonde in de fout?
Dat is een uitdrukking voor een bedrijf/functie waarbij het of heel druk of heel stil is.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:58 schreef Rietvaerder het volgende:
OK, die eerste opmerking vat ik nietVaag..
Ik heb wel moeten rennen gisteren inderdaad voor een winkeldief, bedoel je dat?
Het was maar een grapje doe maar rustig hoor, sjezus zeg wat ben jij bot! En wat is een kloon??? Dit hebben jullie nu al een paar keer gezegd??quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Weetje, als jij nou gewoon eens kapt met je kutkloon, dan zou het hier een stuk gezelliger worden.
Ga lekker ergens anders provoceren
Enne, koop ALSJEBLIEFT die R1, laat een dynokit monteren, een Akrapovic full systeem uitlaat systeem, K&N luchtfilter, snellere nokkenas, laat je koppen flowen,. plaats een bigbore kitje en doe er een turbo op, nu nog even de boel laten afstellen en je hebt een heerlijke opstapmotor
Succes he!
WAT IS JOUW PROBLEEM??quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Je weet toch wat je wilt, een R1, 98-er, nou koop die dan en laat ons met rust....
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:52 schreef _MeIIon_ het volgende:
Dus jij en je pa zijn onderuitgegaan? Of jullie kunnen gewoon niet rijden!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn..... wat moet ik hier nou mee
De image in de RAR is maar 4,8GB en toch:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |