Een Supersport dusquote:Op maandag 13 december 2004 20:42 schreef _MeIIon_ het volgende:
wat gaaf! ik zit hier al de hele dag en zie dit topic nu pas!! in september heb ik mijn rijnewijs gehaalt en ik ben hier en daar aan het kijken voor een motor maar ik weet nog niet precies wat ik wil hebbeb. zowieso moet het een wegracemotor, of hoe zeg je dat zijn!!
Omdat je dan toch wil rijden lijkt mequote:Op maandag 13 december 2004 20:55 schreef _MeIIon_ het volgende:
hoezo dat dan?? mijn hoofd stond er gewoon niet na en nu wel. ik zit te denken aan een Yamaha YZF-R1 ofzo, supergave motoren vind ik dat!!
Er is helemaal niets mis met een R1 hoor,quote:Op maandag 13 december 2004 21:01 schreef _MeIIon_ het volgende:
ja hallo, ik ga niet hier alles op tafel gooien maar als mijn hoofd er niet na stond dan was dat gewoon zo. is dat zo moeilijk voor te stellen?
wat is er mis met die motor? hartsikke mooi ding toch? zo'n zilverkleurige lijkt me gaaf!!
niks mis met dit weer rijden hoor, geen last van de file enzoquote:Op maandag 13 december 2004 21:03 schreef _MeIIon_ het volgende:
trouewns, ik ben nu een beetje begonnen met rondkijken. het zal waarschijnlijk pas in februari worden of misschien nog wel later dat ik echt een motor zal kopen want met dit weer schiet het niet echt op, toch?
Dacht dat we naar ons eigen forum zouden gaan dan....quote:Op maandag 13 december 2004 21:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Schijt fok is weer mega traag,![]()
:( ik kap er mee, ga maar filmpje kijken
neuh ik kan een 97-er kopen en als ik geluk heb misschien wel een 98-er.quote:Op maandag 13 december 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders een 96-er hee, nog goedkoper
Schaars inderdaad maar echt te gek als je er hebt man.quote:Op maandag 13 december 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Succes met zoeken, die 97-ers zijn best moeilijk te vinden
wat is daar te doen?quote:Op maandag 13 december 2004 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy... ik zit er, PatM zit er...
En misschien wilt MeIIon ook wel komen..... of niet? http://www.motor-meet.nl/forum/
tuurlijk. ik heb nu wel gemerkt dat lullig doen vrij normaal is hier op fok of niet??quote:Op maandag 13 december 2004 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarschijnlijk heb je nog gas over als je broek volgepoept is...
Is niet lullig bedoeld hoor, is gewoon de waarheid. R6 is al meer dan pittig genoeg voor een beginnende motorrijder... maar goed, wie niet horen wilt, moet maar voelen.quote:Op maandag 13 december 2004 21:46 schreef _MeIIon_ het volgende:
[..]
tuurlijk. ik heb nu wel gemerkt dat lullig doen vrij normaal is hier op fok of niet??
Wegglijdende achterkant of een onbedoelde wheelie met als gevolg dat je op je rug ligt te spartelen is waarschijnlijker... bomen, lantarenpalen, vangrails en auto's kom je vanzelf wel tegen dan...quote:Op maandag 13 december 2004 21:54 schreef _MeIIon_ het volgende:
jezus christus zeg!! jullie doen net of ik me meteen tegen een boom zal rijden als ik een R1 zou kopen???
Uhm, ooit wel eens op een andere motor gereden dan je lesmotor?quote:en nu ik teruglees zijn die andere reacties ook niet serieus bedoelt dus of wel? ik heb toch mij rijbewijs gehaalt? dat betekent dat ik kan rijden op een motor. ik zal me heus wel beheersen hoor, ik ben geen sjonnie van 18 jaar.
Hee oetlul, heb ik die doorverwijspagina voor jan l#l gefixt?quote:Op maandag 13 december 2004 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy... ik zit er, PatM zit er...
En misschien wilt MeIIon ook wel komen..... of niet? http://www.motor-meet.nl/forum/
quote:Op maandag 13 december 2004 21:54 schreef _MeIIon_ het volgende:
jezus christus zeg!! jullie doen net of ik me meteen tegen een boom zal rijden als ik een R1 zou kopen??? en nu ik teruglees zijn die andere reacties ook niet serieus bedoelt dus of wel? ik heb toch mij rijbewijs gehaalt? dat betekent dat ik kan rijden op een motor. ik zal me heus wel beheersen hoor, ik ben geen sjonnie van 18 jaar.
Dat zegt alweer genoeg...quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef _MeIIon_ het volgende:
nee hoezo.
Euhm trek je maar niks aan van die moraalridders hier hoor en koop lekker een R1.quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef _MeIIon_ het volgende:
nee hoezo.
56 pk @ 180 kg is niet te vergelijken met ca 110 pk @ 170 kgquote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef _MeIIon_ het volgende:
hehe eindelijk een normale reacite. ik dacht al, is het hele forum hier zo lullig? dan was ik hier niet lang gebleven, op het ofrum bedoel ik dan he.
maar hoe kan het dat je bijna onderuit ging dan op een 600? zoiets heb ik nog nooit gehad op die 500??
mooi, voorbeeldje, ik reed op hetzelfde ding en ik schrok de eerste keer zelfs al van een gsx600F. Ja een 600F ja, dat luie kreng waarbij je naar een paar maanden in slaap sukkelt als je 'm vol open gooit. Wat denk je dat er gebeurt als je ff aan de kraan van een R1 trekt?quote:Op maandag 13 december 2004 22:01 schreef _MeIIon_ het volgende:
ja op een Honda CB500.
Mag ik raden? Als je de kraan vanuit z'n 1 in een keer opendraait lig je voor je het beseft op de grond en heb je tig duizend euro schade buiten persoonlijk letsel...quote:Op maandag 13 december 2004 22:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je ff aan de kraan van een R1 trekt?
Hey Mellon! Nog gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs!quote:Op maandag 13 december 2004 21:54 schreef _MeIIon_ het volgende:
jezus christus zeg!! jullie doen net of ik me meteen tegen een boom zal rijden als ik een R1 zou kopen??? en nu ik teruglees zijn die andere reacties ook niet serieus bedoelt dus of wel? ik heb toch mij rijbewijs gehaalt? dat betekent dat ik kan rijden op een motor. ik zal me heus wel beheersen hoor, ik ben geen sjonnie van 18 jaar.
Komt omdat Hollander gay isquote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef _MeIIon_ het volgende:
hehe eindelijk een normale reacite (van hollander172). ik dacht al, is het hele forum hier zo lullig? dan was ik hier niet lang gebleven, op het ofrum bedoel ik dan he.
maar hoe kan het dat je bijna onderuit ging dan op een 600? zoiets heb ik nog nooit gehad op die 500??
Euhm dat is vrij simpel te verklaren. Die 600 had 2 maal zoveel vermogen als de CB500, een nieuwe achterband (dus geen grip) en ietwat te enthousiaste gasbeweging.quote:Op maandag 13 december 2004 22:03 schreef _MeIIon_ het volgende:
hehe eindelijk een normale reacite. ik dacht al, is het hele forum hier zo lullig? dan was ik hier niet lang gebleven, op het ofrum bedoel ik dan he.
quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hee oetlul, heb ik die doorverwijspagina voor jan l#l gefixt?
http://www.motor-meet.nl dus.![]()
Als je nou een grote jongen bent Mark dan herhaal je dit even als je voor mijn vriendin staat waarmee ik bijna 6 jaar samen ben. Ze maakt gehakt van je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |