Een Supersport dusquote:Op maandag 13 december 2004 20:42 schreef _MeIIon_ het volgende:
wat gaaf! ik zit hier al de hele dag en zie dit topic nu pas!! in september heb ik mijn rijnewijs gehaalt en ik ben hier en daar aan het kijken voor een motor maar ik weet nog niet precies wat ik wil hebbeb. zowieso moet het een wegracemotor, of hoe zeg je dat zijn!!
Omdat je dan toch wil rijden lijkt mequote:Op maandag 13 december 2004 20:55 schreef _MeIIon_ het volgende:
hoezo dat dan?? mijn hoofd stond er gewoon niet na en nu wel. ik zit te denken aan een Yamaha YZF-R1 ofzo, supergave motoren vind ik dat!!
Er is helemaal niets mis met een R1 hoor,quote:Op maandag 13 december 2004 21:01 schreef _MeIIon_ het volgende:
ja hallo, ik ga niet hier alles op tafel gooien maar als mijn hoofd er niet na stond dan was dat gewoon zo. is dat zo moeilijk voor te stellen?
wat is er mis met die motor? hartsikke mooi ding toch? zo'n zilverkleurige lijkt me gaaf!!
niks mis met dit weer rijden hoor, geen last van de file enzoquote:Op maandag 13 december 2004 21:03 schreef _MeIIon_ het volgende:
trouewns, ik ben nu een beetje begonnen met rondkijken. het zal waarschijnlijk pas in februari worden of misschien nog wel later dat ik echt een motor zal kopen want met dit weer schiet het niet echt op, toch?
Dacht dat we naar ons eigen forum zouden gaan dan....quote:Op maandag 13 december 2004 21:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Schijt fok is weer mega traag,![]()
:( ik kap er mee, ga maar filmpje kijken
neuh ik kan een 97-er kopen en als ik geluk heb misschien wel een 98-er.quote:Op maandag 13 december 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders een 96-er hee, nog goedkoper
Schaars inderdaad maar echt te gek als je er hebt man.quote:Op maandag 13 december 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Succes met zoeken, die 97-ers zijn best moeilijk te vinden
wat is daar te doen?quote:Op maandag 13 december 2004 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy... ik zit er, PatM zit er...
En misschien wilt MeIIon ook wel komen..... of niet? http://www.motor-meet.nl/forum/
tuurlijk. ik heb nu wel gemerkt dat lullig doen vrij normaal is hier op fok of niet??quote:Op maandag 13 december 2004 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarschijnlijk heb je nog gas over als je broek volgepoept is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |