quote:Op maandag 13 december 2004 22:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je nou een grote jongen bent Mark dan herhaal je dit even als je voor mijn vriendin staat waarmee ik bijna 6 jaar samen ben. Ze maakt gehakt van je.
Ze is niet snel boos maar met dit soort opmerkingen zou ik even checken of je polis goed geregeld is.![]()
Zo'mn meisje als ijsmeis niet nee .. 15 jaar en cup D.quote:
quote:Wat je er mee kan? rukke hee.
quote:Op maandag 13 december 2004 19:21 schreef Makster het volgende:
Nou had meer afgevroren klauwen, ik kan zo ie zo slechte tegen de kou
Maar mijn handen waren het probleem, opzich niet eens zo erg toen we lekker bezig waren maar de terug weg en stil staan om te praten zijn duidelijk niet aan mijn handjes besteed
Wat zit je nou nog te brabbelen, post gewoon die pics ofzoquote:Op maandag 13 december 2004 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
Zo'mn meisje als ijsmeis niet nee .. 15 jaar en cup D.
Daarbij vergeleken is dit maar een minder mokkeltje hoor.
Nou dit jaar nog niet hoeven smeren maar echt koud is het ook niet geweest natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2004 22:38 schreef Patrick281 het volgende:Bijna 2 uur gesport, gaat weer de goede kant op.
[..]
Zo'mn meisje als ijsmeis niet nee .. 15 jaar en cup D.
[..]
Moet toch wel iets heftiger hoor.
[..]Heb je ook Dove produkten voor je handen ..
![]()
Ten eerste heb ik ze niet hier(zie mail van 3 uur geleden ofzoquote:Op maandag 13 december 2004 22:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat zit je nou nog te brabbelen, post gewoon die pics ofzo
quote:Op maandag 13 december 2004 20:42 schreef _MeIIon_ het volgende:
wat gaaf! ik zit hier al de hele dag en zie dit topic nu pas!!
Het is ZEKER geen kloon van riet, dat weet ik wel. Zaten net samen online te MotoGP'en en toen werd er gereplyed, ken dus nietquote:Op maandag 13 december 2004 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik ze niet hier(zie mail van 3 uur geleden ofzo) , en ten tweede krijg ik dan een ban.
![]()
[..]
Fantastische kloon Riet.
![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 22:52 schreef Makster het volgende:
Weet wel dat die "kloon" het niet helemaal door heeft
Uhh, nee. Het kan deze keer echt nietquote:Op maandag 13 december 2004 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iedereen reageert inhoudelijk zoals verwacht en uitgerekend Riet doet nuttige info geven om zo'n ding te kopen, gaat er serieus op in enzovoort. Bovendien is een relletje al snel gemaakt zag ik.
![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 20:04 schreef Didiot het volgende:
Pep, die Ralf van die VTR he, dat is een collega van mij
Ik vond de motor al bekend voorkomen (geel + TwoBrothers) maar normaal heeft 'ie er een Bagster tankcover overheen. Vandaag zag ik 'm toevallig, alleen geen kans gehad om 'm aan te spreken
Die kan je ook omzeilen.quote:Op maandag 13 december 2004 23:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Laat een IP check doen zou ik zeggen....
quote:Op maandag 13 december 2004 23:00 schreef Makster het volgende:
Zal me verder ook niet boeien ofzo, maar geloof me deze keer maar
quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Rietvaerder het volgende:
En weet je al waar Bleiswijk is....... tussen Amsterdan en Rotterdam
Snap je meteen waarom ik nu al bijna 5 jaar samenwoon.quote:Op maandag 13 december 2004 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
Zo'mn meisje als ijsmeis mijn vriendin niet nee .. 15 jaar en cup D.
Daar werd de leaseauto naar toe gesleept nadat ik deze ter hoogte van de afslag Zevenhuizen plat had gereden.quote:Op maandag 13 december 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee echt... als je de provinciale weg bij Rotterdam Airport volgt naar Amsterdam kom je er doorheen, is maar 40km ofzo
Bleiswijk heeft hetzelfde kengetal als Rotterdam zag ik, bovendien ben ik 4 maanden geleden nog naar een Fiero wezen kijken in die regio daar dus ik weet waar het ligt.quote:Op maandag 13 december 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee echt... als je de provinciale weg bij Rotterdam Airport volgt naar Amsterdam kom je er doorheen, is maar 40km ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |