quote:Op maandag 13 december 2004 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey meneer Hoeze,
die Yamaha Bulldog komt zeker niet uit japan ?
gewooon bij de dealer in S'Hertochenbosch gekocht![]()
Ja dat was ook heel eng. Het leek er gewoon op dat we rechtdoor gingen, had helemaal niet verwacht dat we zouden gaan invoegen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag dat Raus een beetje moeite had met terugvoegen (zag er best eng uit) en ik reed al langzij aan de anderen dus ik dacht dat het maar verstandiger was om mij er ook niet nog eens terug te proppen/ kost wat kost.![]()
Thermo (leren)ondergoed.. Protect your most important parts..quote:Op maandag 13 december 2004 17:43 schreef hollander172 het volgende:
Even checken (al even niet meer gereden) ik moet nog even op en neer naar Belgie en wilde dat op de motor doen. Is dat nog enigzins te doen met deze kou?
Gaat om ongeveer 250km heen en natuurlijk weer terug met hoofdzakelijk hogesnelheidssnelwegwerk.
Is het niet te doen met een leren pak dan mag u allen ook suggesties doen dit enigzins draaglijk te maken.
Ik weet niet wat de rest ervan vindt, maar ik vind het niet te doen. Gisteren had ik het na 20 minuten al steenkoud. Met om de 15-20 minuten een stop is het wel te doen, maar vandaag is het nog kouder dan gisteren.quote:Op maandag 13 december 2004 17:43 schreef hollander172 het volgende:
Even checken (al even niet meer gereden) ik moet nog even op en neer naar Belgie en wilde dat op de motor doen. Is dat nog enigzins te doen met deze kou?
Gaat om ongeveer 250km heen en natuurlijk weer terug met hoofdzakelijk hogesnelheidssnelwegwerk.
Is het niet te doen met een leren pak dan mag u allen ook suggesties doen dit enigzins draaglijk te maken.
Het lijkt het me idd erg fris. Zeker voor leer.. Maar naar het einde van de week gaan de temperaturen wel weer wat omhoog. Helaas gaat de kans op neerslag ook flink omhoogquote:Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de rest ervan vindt, maar ik vind het niet te doen. Gisteren had ik het na 20 minuten al steenkoud. Met om de 15-20 minuten een stop is het wel te doen, maar vandaag is het nog kouder dan gisteren.
Gisteren had ik thermokleding aan (shirt, broek, sokken, handschoenen), motorbroek en motorjack en handschoenen van kunststof, nog een trui daaronder en een wind- en waterdichte muts onder de helm. Nog steeds was het heel koud.
Dus wel. Als je een R6 vol door zn 1 trek komt ie echt wel losquote:Op maandag 13 december 2004 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
600 cc's komen met accereleren niet zomaar even vanzelf omhoog.
Dat zou ik je ten zeerste afraden, ik denk dat je halverwege gewoon als een bevroren blok Lars van je motor flikkert,quote:Op maandag 13 december 2004 18:14 schreef hollander172 het volgende:
Okee dan wordt het de auto.
Het is echt de bedoeling om met vrij hoge snelheden op en neer te rijden maar als jullie het al koud hadden tijdens een meet dan wordt dat dus niks. Bedoeling is vanaf de grens ongeveer een cruise snelheid aan te houden van minimaal 160 ~ 180 km/h en dit een kilometer of 100 continu, daarna kom ik op de ring Brussel en dat schiet over het algemeen niet echt op.Motor wilde ik alleen gebruiken omdat ik dan wat sneller ben en toch niemand mee neem cq iets hoef te vervoeren.
quote:Dat starten valt niet mee. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik een beetje verwend ben met de electrische starter op mijn andere motor dus dat speelt ook mee. Maar de laatste keren is het me maar niet gelukt hem weer aan de praat te krijgen. Laatst was er een kijker/koper die hem wel aan de praat kreeg. Ik heb al een nieuwe speciale bougie gekocht en de startprocedure nauwkeurig gevolgd, maar met mijn enkel.......geen succes. Ben nu van plan om naar een cross-speciaalzaak te gaan en hun te vragen of er meer aan de hand is.
Uiteraard ben je welkom om je geluk te beproeven. Hij moet inderdaad in 1-2 trappen lopen.
Het is wel een hels kabaal maar supersterk!!!
Zaterdag had alleen Mark het echt koud, want die had inderdaad een leren pak aan met dunne kleding eronder.quote:Op maandag 13 december 2004 18:14 schreef hollander172 het volgende:
Okee dan wordt het de auto.
Het is echt de bedoeling om met vrij hoge snelheden op en neer te rijden maar als jullie het al koud hadden tijdens een meet dan wordt dat dus niks.
quote:Op maandag 13 december 2004 17:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vond de meet super leuk!! Het ging allemaal best goed op die ene keer invoegen na dan (nou ja ging ook wel goed, want zat nog steeds recht op de motor)
quote:Op maandag 13 december 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus wel. Als je een R6 vol door zn 1 trek komt ie echt wel los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |