abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2004 @ 10:22:10 #126
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23931887
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:11 schreef Faithz het volgende:

[..]

Net ghostrider dan he


Ghostrider op een blauwe CB-1.

Plakken we er speciaal voor jou wel een nep turbo op van karton met een pastel kleurtje papier mache eroverheen.
  maandag 13 december 2004 @ 10:24:20 #127
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23931916
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wheelies doe k niet aan..... > koppeling verneuken
Toch een 1 of 2 cylinder kopen dan.
Of een heeeele grote 4 cylinder met gunstige versnellingsbak ratio en gewichtsverdeling..
pi_23932108
Hoeft niet hoor... met een Bandit600, Gixxer600, R6 lukt het ook al zonder koppeling.....

Maar niet met een 25kw
  maandag 13 december 2004 @ 10:46:56 #129
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23932305
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
Trouwens al prijzen uitgedeeld in natura?
Nope en mijn vriendin vind het spelletje irritant.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 13 december 2004 @ 10:49:02 #130
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23932346
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoeft niet hoor... met een Bandit600, Gixxer600, R6 lukt het ook al zonder koppeling.....
Ik gok erop dat Peppie nu weer een verhaaltje over koppel gaat afsteken :p kan er naast zitten hoor.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 13 december 2004 @ 10:55:07 #131
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23932462
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:46 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Nope en mijn vriendin vind het spelletje irritant.
Niet leuk .. kan een creatieve uitbreiding zijn van jullie sex leven ..
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]

Ik gok erop dat Peppie nu weer een verhaaltje over koppel gaat afsteken :p kan er naast zitten hoor.
Nee je zit er niet naast.

Ik heb een GSX-600F gehad en de Bimota was ook een qua gewicht lichte 600cc. (175 kilo)
Maar die gingen echt niet op vermogen of koppel zo je wilt zomaar de lucht in hoor.
Moet je echt bij voorkeur een beetje koppeling bijpakken. En een Bandit zeker schat ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 13-12-2004 11:11:20 ]
pi_23932702
Nope.... je kan gewoon niet rijden

Makkie... in zn 1, rond de 6000rpm.... constant houden... en ineens gas open...

OF

Rond de 6 a 8000rpm gas los en gelijk gas er weer op.


Bij een Bandit600 werkt dit dus ook Zelf gedaan namelijk. Zeker met kleiner voortandwiel.

De GSX-F weegt trouwens 220kg ofzo
  maandag 13 december 2004 @ 12:11:57 #133
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23938785
quote:
Op maandag 13 december 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope.... je kan gewoon niet rijden
Bij voorkeur met de koppeling had ik ook gezet. Dat zal wat makkelijker en gecontroleerder gaan.

Maar goed het zal mij inderdaad niet lukken met jouw truucs om een goede wheelie te maken.
Dus in die optiek kan ik niet rijden.

Zijn wel dingen die geoefend kunnen worden.
Maar ik vind het ook zonde om de motor zonder te accelereren zo in toeren te jagen.
Ook niet echt gezond.
  maandag 13 december 2004 @ 12:17:26 #134
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23938883
Mijn punt was meer dan het met een 1 of 2 cylinder wat makkelijker is zonder al teveel oefening.
Of een dikke 4 pitter met goede gewichtsverdeling wat ik ook al poste.

600 cc's komen met accereleren niet zomaar even vanzelf omhoog.
Mijn GSX-R 1100WP deed dat wel met accereleren.
Beemer wordt ook heel licht van voren bij vol optrekken maar komt net niet omhoog..heeft dus heeel weinig koppeling erbij nodig.
  maandag 13 december 2004 @ 13:04:53 #135
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23939741
Of je neemt een VFR koppeling los en gas geven komt ie vanzelf wel omhoog

ik heb het ook wel een keer in zijn 2 gehad dat ie bij verkwistend gasgeven voor los kwam
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 13 december 2004 @ 13:13:48 #136
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23939914
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb het ook wel een keer in zijn 2 gehad dat ie bij verkwistend gasgeven voor los kwam
Ja maar om zo'n hupje nou een wheelie te noemen .. dan moet je toch even de koppeling erbij nemen.
En oppassen dat je niet achterover lazert.

Ik had net een mailtje van de VTR man.
quote:
> Ik heb er gisteren en vandaag nog eens goed over nagedacht, maar ik heb
> besloten om een eventuele ruil met bijbetalen niet door te zetten.
> Na alles op een rijtje te hebben gezet, de proefrit op de Beemer, de
> rijeigenschappen van mijn VTR, de meerprijs die ik er bij zou moeten
> leggen, heeft mij niet dat overtuigende gevoel gegeven om door te zetten.
>
> Succes met de verkoop.
>
> Groeten,
Nu hoef ik niet meer na te denken over het mailtje wat ik hem ging sturen.. zo van: hoe breng ik het netjes zonder die VTR af te branden.
  maandag 13 december 2004 @ 13:17:00 #137
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_23939981
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ja maar om zo'n hupje nou een wheelie te noemen .. dan moet je toch even de koppeling erbij nemen.
En oppassen dat je niet achterover lazert.

Ik had net een mailtje van de VTR man.
[..]

Nu hoef ik niet meer na te denken over het mailtje wat ik hem ging sturen.. zo van: hoe breng ik het netjes zonder die VTR af te branden.


Je kan veel over die VTR zeggen maar DAMN wat een geluid zeg hee, echt NIET normaal meer
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 13 december 2004 @ 13:34:49 #138
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23940335
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:17 schreef Makster het volgende:


Je kan veel over die VTR zeggen maar DAMN wat een geluid zeg hee, echt NIET normaal meer


Ik vond het maar een beetje een rommeltje dat ontwerp, qua model en afwerking zou ik er in mijn optiek op achteruit gaan.
Nog afgezien dat het brandstofverbruik een beetje slordig is.

Ik heb ook lekker gereden zaterdag, de volgende motor moet wel een grotere kick geven dan de Beemer weet ik nu.

Volgens mij zag hij de bui al aankomen en wilde hij sneller mailen dan ik hem.

[ Bericht 14% gewijzigd door Patrick281 op 13-12-2004 13:45:35 ]
  maandag 13 december 2004 @ 13:45:21 #139
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_23940544
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]



Maar ik vond het maar een beetje een rommeltje dat ontwerp, vond dat ik er qua model en afwerking op achteruit ging.
Ik heb ook lekker gereden zaterdag, de volgende motor moet wel een grotere kick geven dan de Beemer.

Volgens mij zag hij de bui al aankomen en wilde hij sneller mailen dan ik hem.
Dat inderdaad wel ja, vreemde vormgeving voor zo een "dikke" V Twin

Zeer smalle stuurkuip en ja, zo een half SS, Half Naked vind ik niet zo heel mooi.
Vind eigenlijk alle motoren met topkuip, half naked dus, een beetje jammer. Z1000 en Z750 uitgezonderd en dat heeft niets te maken met het feit dat die van Kawa zijn.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 13 december 2004 @ 13:50:01 #140
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23940644
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:45 schreef Makster het volgende:
Dat inderdaad wel ja, vreemde vormgeving voor zo een "dikke" V Twin
Niet zo snel reageren, heb mijn bericht nog geedit. het las een beetje raar vond ik.

Ik kan inderdaad weinig motoren verzinnen die half naked geslaagd zijn.
(om niet te zeggen dat de rest allemaal zwaar mislukt is )
Je was er alleen nog 1 vergeten.



Al gaat ook deze niet vanuit alle hoeken vrijuit. Al knijp ik wel een oogtje toe voor KTM.
pi_23940663
oi

iemand nog wat leuks meegemaakt?
  maandag 13 december 2004 @ 13:55:30 #142
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23940762
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi

iemand nog wat leuks meegemaakt?
Wij hebben alweer een meet gehad dit weekend. Ik tel nu 10 Fok! MC meetings in 2004.

En inderdaad was'ie enerverend. Ik heb 2 bijna ongelukken gehad, en anderen waren ook niet zonder momentjes.
pi_23943174
Vanwege mijn inpopulariteit ben ik motor gaan rijden, maar dan hoef ik het er toch niet zo dik op te leggen?
  maandag 13 december 2004 @ 15:42:14 #144
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23943227
Met lessen ook, vorige week is er ook weer een leerling met succes vertrokken.
Vanwege mijn inpopulariteit ben ik motor gaan rijden, maar dan hoef ik het er toch niet zo dik op te leggen?
  maandag 13 december 2004 @ 15:43:59 #146
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  maandag 13 december 2004 @ 15:46:19 #147
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23943425
Continuiteit is altijd al een probleem geweest. Al kan ik altijd wel aan van mond op mond reclame.
Blijft een rustige tijd in de winter, is altijd weer een kwestie van overleven tot de volgendelente.
En dan loop rij je het licht weer uit je ogen.
Vanwege mijn inpopulariteit ben ik motor gaan rijden, maar dan hoef ik het er toch niet zo dik op te leggen?
pi_23943569
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:46 schreef Patrick281 het volgende:
Had je maar een vak moeten leren.
Weet je hoe vaak ik op cursus moet om bij te blijven.
Dit is een echt maar ondergewaardeerd vak.

Betaald ook veel te weinig voor alle levenskrachten die je er in moeten steken om het onderste stukje talent uit iemand te kunnen halen.

Om nog maar niet te spreken van al die eigenwijze mensen in de wereld die niet willen luisteren naar onaantastbaarheid in dit vakgebied.

En op de weg lijkt het tegenwoordig ook wel oorlog, en het is niemands schuld.

Smerige opmerking van je.
Vanwege mijn inpopulariteit ben ik motor gaan rijden, maar dan hoef ik het er toch niet zo dik op te leggen?
  maandag 13 december 2004 @ 15:58:04 #150
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')