quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wheelies doe k niet aan..... > koppeling verneuken
Nope en mijn vriendin vind het spelletje irritant.quote:Op maandag 13 december 2004 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
Trouwens al prijzen uitgedeeld in natura?![]()
Ik gok erop dat Peppie nu weer een verhaaltje over koppel gaat afsteken :p kan er naast zitten hoor.quote:Op maandag 13 december 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoeft niet hoor... met een Bandit600, Gixxer600, R6 lukt het ook al zonder koppeling.....
quote:Op maandag 13 december 2004 10:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope en mijn vriendin vind het spelletje irritant.
quote:Op maandag 13 december 2004 10:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Peppie nu weer een verhaaltje over koppel gaat afsteken :p kan er naast zitten hoor.
quote:Op maandag 13 december 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope.... je kan gewoon niet rijden
Ja maar om zo'n hupje nou een wheelie te noemen .. dan moet je toch even de koppeling erbij nemen.quote:Op maandag 13 december 2004 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb het ook wel een keer in zijn 2 gehad dat ie bij verkwistend gasgeven voor los kwam
Nu hoef ik niet meer na te denken over het mailtje wat ik hem ging sturen.. zo van: hoe breng ik het netjes zonder die VTR af te branden.quote:> Ik heb er gisteren en vandaag nog eens goed over nagedacht, maar ik heb
> besloten om een eventuele ruil met bijbetalen niet door te zetten.
> Na alles op een rijtje te hebben gezet, de proefrit op de Beemer, de
> rijeigenschappen van mijn VTR, de meerprijs die ik er bij zou moeten
> leggen, heeft mij niet dat overtuigende gevoel gegeven om door te zetten.
>
> Succes met de verkoop.
>
> Groeten,
quote:Op maandag 13 december 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja maar om zo'n hupje nou een wheelie te noemen .. dan moet je toch even de koppeling erbij nemen.![]()
En oppassen dat je niet achterover lazert.![]()
Ik had net een mailtje van de VTR man.
[..]
Nu hoef ik niet meer na te denken over het mailtje wat ik hem ging sturen.. zo van: hoe breng ik het netjes zonder die VTR af te branden.
quote:Op maandag 13 december 2004 13:17 schreef Makster het volgende:
Je kan veel over die VTR zeggen maar DAMN wat een geluid zeg hee, echt NIET normaal meer
Dat inderdaad wel ja, vreemde vormgeving voor zo een "dikke" V Twinquote:Op maandag 13 december 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik vond het maar een beetje een rommeltje dat ontwerp, vond dat ik er qua model en afwerking op achteruit ging.
Ik heb ook lekker gereden zaterdag, de volgende motor moet wel een grotere kick geven dan de Beemer.
Volgens mij zag hij de bui al aankomen en wilde hij sneller mailen dan ik hem.![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 13:45 schreef Makster het volgende:
Dat inderdaad wel ja, vreemde vormgeving voor zo een "dikke" V Twin
Wij hebben alweer een meet gehad dit weekend. Ik tel nu 10 Fok! MC meetings in 2004.quote:Op maandag 13 december 2004 13:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
iemand nog wat leuks meegemaakt?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |