Dat is iets wat niet samen gaatquote:Op zondag 12 december 2004 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
een mooie chopper
monsterlijkquote:Op zondag 12 december 2004 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb een mooie chopper gevonden![]()
[afbeelding]
ja het is een Ducati
ach...quote:Op zondag 12 december 2004 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kies er niet voor om naar motorXstra te gaanwant anders gaat Raus een week bij Chippendales logeren
quote:Op zondag 12 december 2004 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik moest van Raus zeggen dat ik er niet voor kies om naar motorXstra te gaan![]()
Hebben hebben! Ideale smoes: hij is voor mn zoontjequote:Op zondag 12 december 2004 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Explicitiet vermelden dus dat het je eigen keuze is.
Ik blijf ook maar lekker thuis vandaag, kreeg gisteravond laat een mail of ik de kleine wilde hebben.
Vanochtend hoeft het ineens niet meer, maar ik ben wel ingesteld om thuis wat klusjes te doen.
Zo ook maar de compie formatteren en goed installeren. Heb ik ook geluid.
(moet perse SP 1 hebben voor moederbord drivers en serial ata -heb SP 2 nu op complete XP cd)
Dit is trouwens ook wel leuk: KTM Junior.
[afbeelding]
Check die prijs ..
Kan ik Nick mee laten rijden, en zelf heb ik er nog een midi bike bij ook.![]()
Mini bike stond altijd al op het lijstje, deze lijkt mij een stuk duurzamer en beter te rijden.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 12:02 schreef Faithz het volgende:
Hebben hebben! Ideale smoes: hij is voor mn zoontje
Hij had hem gekocht omdat zijn knieen er goed op passen. En hij is ook 2 meter.quote:Op zondag 12 december 2004 12:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn hoe rijdt zo'n Firestorm nou? Ben ik te lang er voor denk je ?
Het was nog vrij glibberig op de dijkjes die we achter Spijkenisse gepakt hebben.quote:Op zondag 12 december 2004 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmm.. en qua sturen, beetje strak? Voor zover je dat gisteren kon testen
t Schijnt dat ze ook aardig benzine stoken, na 180km al op reserve ofzo
Wat was er met de ontsteking?
quote:k heb zelf een VTR gehad, maar na 20.000 km weer weg gedaan. wat een zuipbeest!
ik rij 35.000 km in het jaar. en dan scheelt dat toch veel als je van een 1 op 17 rijdende VFR komt. (scheelt je meer dan 600 liter! )
tijdens de vakantie (2 personen, met kleine zijtassen) kwam ik bij 120km/u nog geen 140 km ver op een tank.
dat ging me echt te ver.
had ook WP veren gemonteerd. wereld van verschil!
achterkant ophogen (U-vormig plaatje tussen frame en bovenste bevestiging van de schokbreker schuiven) deed nog veel meer.
quote:Op zondag 12 december 2004 12:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, zal wel exemplarisch geweest zijn...
[..]
Geluid is erg mooi ja....quote:Op zondag 12 december 2004 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aanpassingen om hem echt aan het sturen te krijgen zijn ook bekend.
Hij had er al WP voorvorkveren en dikkere olie in.
Maar er is nog wel meer nodig om er echt een stuurbeest van te maken.
Dat benzineverbruik is inderdaad ongehoord.
Maar ik vond dus de afwerking en dat foutje tijdens het rijden erg tegenvallen.
Geluid was een zwaar pluspunt.![]()
De Beemer is fluisterstil in vergelijking.![]()
Plus de nokkenaskettingspanner schijnt veel kapot te gaan... fabrieksfoutjequote:150-170km max!
met rustig gedrag 200 km
Klopt .. die heeft hij ook vervangen. Ging in de Honda garantie periode kapot.quote:Op zondag 12 december 2004 12:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Plus de nokkenaskettingspanner schijnt veel kapot te gaan... fabrieksfoutje
Krijg altijd foutmeldingen bij Microsoft.quote:Op zondag 12 december 2004 12:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh gebruik je outlook of outlook express ?
daar zit het nl al ingebouwd,
dat ligt aan jezelf dus hequote:Op zondag 12 december 2004 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Krijg altijd foutmeldingen bij Microsoft.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 12:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Ok Riet, nog 1 foto dan:
[afbeelding]
Bij exporteren stopt'ie bij de melding: hiermee exporteert u de berichten naar Microsoft Outlook of Microsoft Exchange.quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Outlook Express?
quote:Op zondag 12 december 2004 12:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou mijn mannen verpulveren jouw tante Sedonia zo! Wat een smalle snijboon.![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 december 2004 12:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
en Raus gaat haar CBR thuis showen![]()
Ik denk dat dat wel mooier is. (meer "des" crossers)quote:Op zondag 12 december 2004 13:04 schreef PatrickM het volgende:
Vraagje, zal ik die taartschep eraf halen bij de KLX en nummerplaat onder m'n rem c.q. achterlicht doen?
Misschien straks met geluid.quote:Op zondag 12 december 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vond nou niemand dat filmpje leuk ?
wat moet ik installeren om em te kunnen bekijken...?quote:Op zondag 12 december 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vond nou niemand dat filmpje leuk ?
quote:Op zondag 12 december 2004 13:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
asociaal mooi geluid uit die 2 bro's![]()
![]()
Quicktimequote:Op zondag 12 december 2004 13:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat moet ik installeren om em te kunnen bekijken...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |